Beide gestoord en goedgekeurd volgens hun geloof.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Man dat was in de jaren 50
Daarbij is seksueel misbruik wel van een iets andere orde van grootte dan mensen doodrijden op een plein.
Dat zou dan net zo een conclusie zijn als wat mensen als jij doen mbt dit soort wandaden.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Tja, je mag de waarheid niet zeggen, maar islam landen staan zeg maar niet echt bekend om hun ontwikkelde manier van denken... Dat daar de meeste slachtoffers vallen... Je zou er wellicht een conclusie over kunnen trekken.
twitter:VTMNIEUWS twitterde op donderdag 17-08-2017 om 20:50:23Aanslag Barcelona: 1 Belgisch slachtoffer omgekomen, dat bevestigt minister van Buitenlandse Zaken Didier Reynders. https://t.co/iY1Y35hKze reageer retweet
Check mijn ondertitel.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zijn te slim om überhaupt 'in the picture' te komen. Maar juich je ze toe of?
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:50 schreef BellaaElisa het volgende:
Waar zijn de mods eigenlijk? Of mag discriminatie op Fok! ?
Lastig he, als iemand iets negatiefs over jouw islam zegt?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:50 schreef BellaaElisa het volgende:
In west Europa is Amsterdam misschien een target dat nog niet is geweest. Alle landen om ons heen hebben er al mee te maken gehad.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:46 schreef Zipportal het volgende:
Waar vindt de volgende aanslag plaats? Place your bets.
Een iets ander waardesysteem, maar goed, ook daarvoor zou ik niet denken dat je onderwijs zou moeten volgen die de denkbeelden die Torvalds, Juncker en Jobs als waarheid propageren door de staat gefinancierd.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:47 schreef SeLang het volgende:
Linux, de EU en Apple zijn ook religies voor veel mensen, inclusief een messias/ profeet en tempels
Ja eigenlijk wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Lastig he, als iemand iets negatiefs over jouw islam zegt?
We krijgen hem vanzelf wel een keer hoor, maak je daar alvast maar geen enkele illusie over.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
In west Europa is Amsterdam misschien een target dat nog niet is geweest. Alle landen om ons heen hebben er al mee te maken gehad.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:49 schreef Slayage het volgende:
Vind ik best knap, dat een haat ideologie ook fatsoenlijke mensen kan leveren zoals jij aangeeft.
Janken. Waar zie jij discriminatie? Ik zie enkel constateringen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:50 schreef BellaaElisa het volgende:
Het is volgens mij algemeen bekend dat hoe slimmer een persoon is hoe kleiner de kans is dat hij of zij gelovig is. Maar ik zal er hier nu niet verder over in gaan. Deze discussie (hoewel gerelateerd aan het topic) is toch teveel OT. Dus ik laat het hierbij.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat zou dan net zo een conclusie zijn als wat mensen als jij doen mbt dit soort wandaden.
Klopt idd, zoals Oostenrijk al doet kennelijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja ik had al eerder gezegd dat ik daar ook voor was. In de eerste plaats alle religieuze investeringen uit Saoedie Arabië en de golfstaten verbieden. Maar "de Islam" gaan we nooit aan banden leggen. Dat kunnen mensen maar beter in hun hoofd knopen voordat ze doordraaien omdat de politiek zogenaamd niets doet.
Je zei dat prekers opgesloten moeten worden .. dat gaat wel ff wat verder dan "iets negatiefs"...quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hou toch op man.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:53 schreef Silven het volgende:
[..]
Janken. Waar zie jij discriminatie? Ik zie enkel constateringen.
Dat is mijn mening inderdaad, wat wou je eraan doen? We wonen hier niet in Noord-Korea.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je zei dat prekers opgesloten moeten worden .. dat gaat wel ff wat verder dan "iets negatiefs"...
Anderen zijn nog wel verder gegaan...
Volgens mij zijn wij in het Westen meesters van het imperialisme, maar het Christendom is meer een krukje geweest dan de grote motivator. Ja het is absoluut problematisch dat Mo een krijgsheer was, en dat zorgt voor veel van de problemen, maar uiteindelijk is het overgrote merendeel van de Moslims geen haatbaard. Vervelend conservatief hooguit. Bij salafisten wordt dat wat anders.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
...in de zin dat Jihad onlosmakelijk verbonden is aan de islam. Het salafisme verklaart het imperialisme (en succes) v.d. islam niet.
De coördinator terrorismebestrijding doet zijn werk hier prima, vergis je daar niet in.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
We krijgen hem vanzelf wel een keer hoor, maak je daar alvast maar geen enkele illusie over.
Iets negatiefs over de islam zeggen mag niet!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |