Klopt, je kunt ze allemaal op één hoop gooien.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:23 schreef truthortruth het volgende:
Zolang we de islam niet hetzelfde behandelen als andere idiote ideologieën zoals wit nationalisme, kkk en nazis blijven we deze shit houden. Lees het handvest van de kkk, staan ook allemaal dingen in als broederschap, voor elkaar zorgen etc etc, net zoals de koran niet alleen uit haat bestaat. Maar uiteindelijk is het de haat en polarisering die er in die documenten staan die de basis is voor deze ellende.
Ik in 1996. Dat is nog dichternijquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:29 schreef Slayage het volgende:
In 1995 was ik nog op de Ramblas. Nu komt het wel heel dichtbij...
Dit is niet zo heel lastig hoor. Gaat over de mogelijke aanrijding van 3 agenten.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn Spaans is wat roestig.
Translate: My strongest condemnation of the terrorist attack in Barcelona. We can confirm 13 deaths and more than 50 wounded. @Mossos @Solercampinstwitter:quimforn twitterde op donderdag 17-08-2017 om 20:18:34La meva més rotunda condemna a l'atemptat terrorista de Barcelona. Podem confirmar 13 morts i més de 50 ferits.… https://t.co/uVogFxXmtf reageer retweet
De tweets zijn mij bekend, maar dat is dus het punt, buiten de tweets kan ik er weinig over vinden.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is niet zo heel lastig hoor. Gaat over de mogelijke aanrijding van 3 agenten.
volgens mij weet niemand dat preciesquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Is 1 cijfer voor immigratie niet vreselijk ongenuanceerd? Het lijkt me dat het nogal scheelt of je het hebt over tijdelijke asielzoekers, huwelijksmigratie, arbeidsmigratie, etcetera? En dan ook nog per regio.
Om even terug te komen op je eerdere post: goed te weten dat je niet bent voor het verwijderen van medeburgers vanwege hun geloof. Ik denk echter wel dat je overschat hoe andere mensen (zoals bv. een Pechtold) zouden willen om migranten binnen te halen. Gerelateerd hieraan vraag ik me af: hoeveel mensen zijn er via welk migratiekanaal binnen gekomen uit de arabische wereld per jaar de afgelopen x jaar?
2010 whehehe.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:30 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik in 1996. Dat is nog dichternij
Vergeet je FB-avatar niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:31 schreef butz0rs het volgende:
Vanavond maar weer de standaard gebouwen rood-geel oplichten, of zou dit te ver weg zijn?
Al gefixtquote:
Je kan beter even langs POL-sc gaan. Daar hebben ze het relativeren, bespotten en nuanceren tot een hogere kunstvorm verheven.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:29 schreef Slayage het volgende:
In 1995 was ik nog op de Ramblas. Nu komt het wel heel dichtbij...
Krijgen we straks een post van een fokker die op de Ramblas ligt ATM :pquote:
Dat heet gewoon kwakoe en dat is geen racisme, maar cultuurverering. Als witmang hoor je dat te wetenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:28 schreef Racalt het volgende:
[..]
dan bedoel je zeker ook zwart nationalisme
Altijd hetzelfde met jullie gekkenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
Altijd zien we de anti islam militanten op Fok, dit soort gebeurtenissen gebruiken om hun haat agenda te propageren tegen de moslims, die altijd de grootste slachtoffers zijn van deze extremisten, maar dat wordt dan in hun retoriek achterwege gelaten.
Naja, het illegale circuit is natuurlijk lastig, maar het CBS houdt wel statistieken bij.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:30 schreef Racalt het volgende:
[..]
volgens mij weet niemand dat precies
twitter:LavieJanRoos twitterde op donderdag 17-08-2017 om 18:37:08Wel lullig voor al het deugvolk. Hadden ze eindelijk hun momentje met Charlottesville komt zo'n moslim weer alles verpesten. reageer retweet
Die publiceren alleen de 'gecorrigeerde' cijfers.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Naja, het illegale circuit is natuurlijk lastig, maar het CBS houdt wel statistieken bij.
Nooit.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:33 schreef Elan het volgende:
Wanneer gaan we de islam in Europa eindelijk eens aan banden leggen?
Wat moet dat inhouden?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:33 schreef Elan het volgende:
Wanneer Feyenoord 3 sterren krijgt.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:33 schreef Elan het volgende:
oja was ik met mijn domme blanke harses vergetenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 20:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat heet gewoon kwakoe en dat is geen racisme, maar cultuurverering. Als witmang hoor je dat te weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |