en dit natuurlijkquote:Op donderdag 12 oktober 2017 11:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohja dat doe ik altijd op roadburn.... ik neem soort rituele houding aan "salute to the doom" deze houding is goed geaard met beide voeten op de grond en een glas met bier in de hand, vervolgens breng ik dit glas geconcentreerd naar mijn mond en voed met elke slok mijn innerlijke chakra's. Na de slok adem ik diep uit onderwijl de doom klanken mijn in een meditatieve staat van blijdschap en innerlijke rust brengen.
Doen jullie dat niet?
Ja idd... af en toe in een denkbeeldige sinasappel knijpenquote:
Nope, ben nooit op Roadburn geweest.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 11:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohja dat doe ik altijd op roadburn.... ik neem soort rituele houding aan "salute to the doom" deze houding is goed geaard met beide voeten op de grond en een glas met bier in de hand, vervolgens breng ik dit glas geconcentreerd naar mijn mond en voed met elke slok mijn innerlijke chakra's. Na de slok adem ik diep uit onderwijl de doom klanken mijn in een meditatieve staat van blijdschap en innerlijke rust brengen.
Doen jullie dat niet?
Werkt ook bij doom concerten op andere locatiesquote:Op donderdag 12 oktober 2017 11:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nope, ben nooit op Roadburn geweest.
Zal het volgende keer eens uitproberen.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 11:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Werkt ook bij doom concerten op andere locaties
Ik hoor graag je ervaringen.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal het volgende keer eens uitproberen.
Die ben ik dan waarschijnlijk door het teveel voeden van mijn innerlijke chakra vergeten.quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die ben ik dan waarschijnlijk door het teveel voeden van mijn innerlijke chakra vergeten.
Called it, potdorie! Koepelhal aan de Roadburn venues toegevoegd. Vind het persoonlijk wat ver lopen, tussen 013 en daar, maar ben benieuwd hoe dit uitpakt.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:16 schreef Ringel-S het volgende:
Afgelopen weekend op Woo Hah! op de Spoorzone geweest. Twee dingen:
- Nog nooit zoveel joints gezien!
- Is die locatie niet wat voor Roadburn?
Wel een toffe locatie, maar ben benieuwd of het inderdaad zo ver is als dat mijn geheugen denkt dat het wasquote:Op donderdag 12 oktober 2017 15:17 schreef Ringel-S het volgende:
[..]
Called it, potdorie! Koepelhal aan de Roadburn venues toegevoegd. Vind het persoonlijk wat ver lopen, tussen 013 en daar, maar ben benieuwd hoe dit uitpakt.
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 16:53 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Weet dat je op iemand anders doelt, maar ik doe vaak wel mee
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 17:05 schreef Gehenna het volgende:
Ik zie net dat er morgen een nieuwe Acid Mothers Temple album uit komt, de eerste dit jaar!werd al bijna ongerust
Wel naar Church of Misery morgen in Tilliequote:Op donderdag 12 oktober 2017 19:04 schreef remlof het volgende:
Gaan er nog mensen naar Millionaire in Vera op 2 november?
Ik wist dat er meer achter die houding van je zat!quote:Op donderdag 12 oktober 2017 11:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja idd... af en toe in een denkbeeldige sinasappel knijpenvoor de vitamine c.
Da's volgende weekquote:Op donderdag 12 oktober 2017 19:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wel naar Church of Misery morgen in Tillie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |