SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Wilt u genieten van de werken van onder meer José Been en Juan Antonio Flecha en in volle finale uitgelegd krijgen hoe je het beste bochten kunt nemen dan ben je van harte welkom in het warme bad dat Eurosport heet. Als je een voorkeur hebt voor het beste commentaarduo binnen het wielrennen, Michel Wuyts en José de Cauwer, dan is Sporza meer wat voor jou. Mocht er onverhoopt een Nederlander succes hebben dan bestaat de kans er genoten kan worden van Joris van den Berg.
Opdat wij niet vergeten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorspellen:
CYCLINGMASTER:
Subleague: De Vuelta subliek van FOK!
ww: twancastelijns
SCORITO:
https://www.scorito.com/c(...)7b-a042-0f3b18a47a60
eerste boven van de snelste ploeg?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:27 schreef Columbiafan het volgende:
Colletje van derde categorie in de TTT, wie krijgt dan de bergtrui?
Al zijn teamgenoten zijn 1 meter 50 dus dat past wel.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:55 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Slaapkamer Jetse Bol komende dagen. Bed moet ie nog delen met teamgenoot
Valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Al zijn teamgenoten zijn 1 meter 50 dus dat past wel.
Goed om te zien dat de lokale media in Duitsland realistische verwachtingen heeft.quote:Denn ein Bergspezialist ist der junge Mann nicht. Zudem ist die Vuelta, die neben der Tour de France und dem Giro d’Italia zu den wichtigsten Etappenrennen der Welt zählt, die erste „Große Tour“, die er in seinem Leben fahren wird. Am Sonnabend startet Kämna in die Spanien-Rundfahrt.
Uitrijden is dus ook niet boven alles het doel. Hopelijk kan hij Sam en Wilco een beetje goed bijstaan de eerste twee weken. Het belangrijkste vind ik dat ie ongeschonden door de Vuelta komt.quote:Lennard Kämna hofft zwar darauf, dass er alle 21 Etappen fahren kann, allerdings schließt er einen frühzeitigen Ausstieg auch nicht komplett aus. „Für mich ist es nicht das hundertprozentige Ziel, Madrid zu erreichen“, sagt er. „Viel wichtiger ist, dass ich zwei bis zweieinhalb Wochen auf einem anständigen Level mitfahre. Wenn es dann nicht mehr geht, wäre ein frühzeitiges Aufhören auch die vernünftigere Lösung.“
Bij Sky hebben ze dat wel wat beter voor elkaarquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:55 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Slaapkamer Jetse Bol komende dagen. Bed moet ie nog delen met teamgenoot
En ze maken onderscheid tussen Spanjaarden en Basken!twitter:TeamSky twitterde op woensdag 16-08-2017 om 18:33:44And here's how the Team Sky Race Hub takes shape! ⏱ https://t.co/ZZbSNv5NJf reageer retweet
Of drie weken in zo'n kleine bouwdoos nou zo leuk is?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Sky hebben ze dat wel wat beter voor elkaar
14equote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha, wedden dat hij gewoon weer netjes 19e wordt
Dat doen ze al jaren, renners mogen zelfs zelf kiezen. Lopez is natuurlijk ook een Bask.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En ze maken onderscheid tussen Spanjaarden en Basken!
[ afbeelding ]
Viel mij in San Sebastian ook al op hoe specifiek Kwiatkowski het had over zijn Baskische teamgenoten.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Sky hebben ze dat wel wat beter voor elkaarEn ze maken onderscheid tussen Spanjaarden en Basken!twitter:TeamSky twitterde op woensdag 16-08-2017 om 18:33:44And here's how the Team Sky Race Hub takes shape! ⏱ https://t.co/ZZbSNv5NJf reageer retweet
[ afbeelding ]
KOEKOEKquote:Voici nos favoris d’une course plus ouverte que les portes du frigo de Carlos Betancur.
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:24 schreef IbanMayo het volgende:
Uit Frans voorbeschouwinkje:
[..]
KOEKOEK
Terwijl Lopez ook een Bask is. Maar volgens mij mogen de renners dat zelf kiezen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Sky hebben ze dat wel wat beter voor elkaarEn ze maken onderscheid tussen Spanjaarden en Basken!twitter:TeamSky twitterde op woensdag 16-08-2017 om 18:33:44And here's how the Team Sky Race Hub takes shape! ⏱ https://t.co/ZZbSNv5NJf reageer retweet
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:24 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
KOEKOEK
Goed gevoel voor humor, die Maxime.quote:
quote:"I'd like to try and climb as high as possible on the general classification and hopefully challenge for a stage victory"
quote:Cannondale-Drapac for the 2017 Vuelta a España:
Brendan Canty (AUS)
Simon Clarke (AUS)
Will Clarke (AUS)
Joe Dombrowski (USA)
Thomas Scully (NZL)
Toms Skujins (LAT)
Tom Van Asbroeck (BEL)
Davide Villella (ITA)
Mike Woods (CAN)
STEVEN KRUJK… KRUISKJ… KRUISK… Bref, le hollandais aux épaules carréesquote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:24 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
KOEKOEK
Beetje Gesinks strategie jattenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Goed gevoel voor humor, die Maxime.
De tien U23 renners aan de start, het wordt natuurlijk vooral uitkijken naar Mas en Oomen.quote:Youngest competitors
Pos. Rider Team Age
1 KÄMNA Lennard Team Sunweb 20y + 344d
2 AGUIRRE Hernan Manzana Postobon 21y + 250d
3 GARCIA CORTINA Ivan Bahrain Merida Pro Cycling Team 21y + 273d
4 OOMEN Sam Team Sunweb 22y + 5d
5 MERTZ Remy Lotto Soudal 22y + 34d
6 NOVAK Domen Bahrain Merida Pro Cycling Team 22y + 39d
7 HAMILTON Chris Team Sunweb 22y + 94d
8 REYES Aldemar Manzana Postobon 22y + 120d
9 OSORIO Juan Felipe Manzana Postobon 22y + 202d
10 MAS Enric Quick-Step Floors 22y + 225d
Slapen ze daar ook in? Kunt wel zien waar het geld zit...quote:Op woensdag 16 augustus 2017 20:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vliegen is zijn vervanger.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:45 schreef DavetheNL het volgende:
Sannchèz (BMC) doet niet mee ivm doping (Groeihormoon in A-staal aangetroffen)
Je bent verplicht in het hotel van de organisatie te slapen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 14:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Slapen ze daar ook in? Kunt wel zien waar het geld zit...
Panic roomquote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je bent verplicht in het hotel van de organisatie te slapen.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nu Maxime Monfort niet voor zijn eigen trofee gaat zie ik SAM als de belangrijkste kanshebber.
Denk je trouwens dat Lennard K. de Vuelta overleeft?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nu Maxime Monfort niet voor zijn eigen trofee gaat zie ik SAM als de belangrijkste kanshebber.
Dat zou wel moeten lukken, maar volgens mij is dat Sunweb ook wel weer zo'n lollerploeg dat ze Lenny na 10 dagen op de trein richting Dachau zetten.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:41 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Denk je trouwens dat Lennard K. de Vuelta overleeft?
dat zou heel verstandig zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten lukken, maar volgens mij is dat Sunweb ook wel weer zo'n lollerploeg dat ze Lenny na 10 dagen op de trein richting Dachau zetten.
Ik doe mee zolang het goed gaat.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Moet er nog een topic komen? Als er 5 man meedoen wordt het een beetje armoedig.
Ik doe wel mee. Nu kan ik tenminste tot het einde meedoen, geen week vakantie tussendoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Moet er nog een topic komen? Als er 5 man meedoen wordt het een beetje armoedig.
De Angliru lijkt anderzijds wel een leuk verjaardagscadeau voor Lennard.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:10 schreef komrad het volgende:
[..]
dat zou heel verstandig zijn![]()
ik zou hem ook niet nu al de Angliru over jagen
Welke van de twee?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:31 schreef Columbiafan het volgende:
Ik zie Mas wel minstens een ritje winnen deze Vuelta.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 09:13 schreef Pino112 het volgende:
Overactende column van Zonnegod
http://www.ad.nl/dossier-(...)-de-vuelta~a16f6e2a/
Ja, we gaan de Kelderman-act nog eens even lekker over doen met een nieuwe renner, waarom ook niet...deze man.quote:Vanwege Sam Oomen (die eigenlijk nog niet bestaat).
Hij heeft nog met Alarcon gekoerst bij Saunier Duval, dus het zou nogal raar zijn als hij hem niet zou kennen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:57 schreef Slobeend het volgende:
Toch weet Thijs veel meer van wielrennen dan journalisten van andere kranten of van de tv. De bijnaam Superman Lopez, en o.a. Mas en Alarcon noemen is een pluspunt.
Wel met hem gekoerst inderdaad, maar niet samen bij Saunier Duvalquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 14:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij heeft nog met Alarcon gekoerst bij Saunier Duval, dus het zou nogal raar zijn als hij hem niet zou kennen.
Zou wel trollen 2.0 zijn dan af en toequote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Thijs leest hier mee natuurlijk.
Ja nou oké vooruit.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 14:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij heeft nog met Alarcon gekoerst bij Saunier Duval, dus het zou nogal raar zijn als hij hem niet zou kennen.
Wist je dat Thijs ooit in de Ronde van Japan tijdens enorm noodweer samen in een berghut heeft geschuild met Froome?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 14:05 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wel met hem gekoerst inderdaad, maar niet samen bij Saunier Duval
Had Thijssie graag gewild.
twitter:faustocoppi60 twitterde op vrijdag 18-08-2017 om 15:12:45Wilco Kelderman is my dark horse to win the 2017 Vuelta a Espana. No pressure. #LV2017 reageer retweet
Ik zal het maar zeggen dan. Ik ben Mihai Cazacu.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:15 schreef Columbiafan het volgende:
twitter:faustocoppi60 twitterde op vrijdag 18-08-2017 om 15:12:45Wilco Kelderman is my dark horse to win the 2017 Vuelta a Espana. No pressure. #LV2017 reageer retweet
Jij bent een Roemeen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zal het maar zeggen dan. Ik ben Mihai Cazacu.
Lotto Soudal moet nu eenmaal een x-aantal Walen in de ploeg hebben.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:18 schreef Columbiafan het volgende:
Wat doet Remy Mertz in de Vuelta? Die kan er toch helemaal niets van?
Sporza.be (livestream)quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ploegenpresentatie op Sporza ja? Die zenden ze zelfs bij de Tour nooit uit, volgens mij..
Ze waren weer geweldig aan het stuntelen met bepaalde namen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is er met de GODEN van TVE?
Ach, dat komt wel goed als renners eenmaal in dezelfde ploeg rijdenquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:40 schreef Columbiafan het volgende:
http://www.wielerflits.nl(...)tende-kelderman.html
Benieuwd hoe die samenwerking verloopt deze Vuelta.
“Voor Rémy Mertz wordt dit de eerste Grote Ronde. Hij is nog jong, maar heeft dit jaar als neoprof aangenaam verrast. Rémy kan kilometers lang op kop van het peloton rijden zonder kapot te gaan. Hij heeft de nodige uithouding. Nu kan hij misschien zijn kans grijpen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 17:18 schreef Columbiafan het volgende:
Wat doet Remy Mertz in de Vuelta? Die kan er toch helemaal niets van?
Gemiddeld toch al snel een uur of vier.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 09:06 schreef Slobeend het volgende:
Hoeveel tijd ben je gemiddeld kwijt met je voorbeschouwingen RR?
Warguil zal in smerige Virenque-traditie elke ploegmaat gewoon naaien hoor, maak je maar geen zorgen!quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 21:40 schreef Columbiafan het volgende:
http://www.wielerflits.nl(...)tende-kelderman.html
Benieuwd hoe die samenwerking verloopt deze Vuelta.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 09:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gemiddeld toch al snel een uur of vier.
Die Ducrot krijgt gewoon nog betaald ervoor ook, he?!quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 08:42 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/21(...)s-geven-sterren.html
Nederlanders gaan goed presteren
Dit dus. Is trouwens al duidelijk hoe die bergprijs nu berekend gaat worden. Of weten we dat ook pas morgenmiddag?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 09:50 schreef Szura het volgende:
Karig ploegentijdritje wel, mja alvast beter dan dat idiote strand in 2015.
Overigens zou het me niks verbazen als ze gewoon geen tijdmeting onderweg hebben.
Respect bro.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 09:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 09:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een juniorenploeg zo.quote:
respectquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 09:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is een tussentijd precies op de klim. Volgens mij krijgen de drie renners van de uiteindelijk winnende ploeg die op dat tussenpunt als eerste doorkwamen de punten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 09:59 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dit dus. Is trouwens al duidelijk hoe die bergprijs nu berekend gaat worden. Of weten we dat ook pas morgenmiddag?
Terecht, mugugodinquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:37 schreef Columbiafan het volgende:
Spanjaarden vinden een potje van Muguruza belangrijker dan de teampresentatie uitzenden?
Nee, er is maar één tussenpunt en dat is bovenop de klim. Zie http://www.tissottiming.c(...)0101FFFFFFFFFFFFFFFF.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is toch niet zo moeilijk? Er is een tijdwaarneming onder aan de klim en eentje bovenaan. Wie daartussen de kortste tijd nodig had pakt de bergpunten.
[ afbeelding ]
ja de tussentijd voor de meeschrijvers. Maar van die klim is een beginpunt, en daar wordt ook de tussentijd opgenomen (alleen niet gepubliceerd). Marcel Wüst hield zo ooit eens (in 2000) de bollentrui over aan een proloog in de Tour. Gewoon lekker zitten sparen, en dan dat ene bergje knetterhard op geredenquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, er is maar één tussenpunt en dat is bovenop de klim. Zie http://www.tissottiming.c(...)0101FFFFFFFFFFFFFFFF.
Je kan hem ook vragen stellen.quote:Wenn ihr schon immer mal Fragen an einen Rennfahrer, der bei einer Grand Tour im Einsatz ist, beziehungsweise an Lennard Kämna, stellen wolltet, so habt ihr während der Vuelta die Möglichkeit dazu. Schickt eure Fragen an tagebuch@rad-net.de und wir werden eine Auswahl an Lennard Kämna weitersenden, die er in den nächsten Tagen dann in seinem Tagebuch beantworten wird.
twitter:JetseBol twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 09:35:45Vandaag begint ie dan eindelijk @lavuelta Dus vandaag begint ook de strijd om de titel "Beste West-Fries"… https://t.co/pfirBHKSCd reageer retweet
twitter:GazetteDesSport twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 13:02:10#LV2017 l Un coureur de Quick-Step (De La Cruz ?) victime d'une chute à la reconnaissance. À la sortie des arènes. reageer retweet
Staat in de OP.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 13:15 schreef Momo... het volgende:
Is er eigenlijk nog een fok poule op scorito of cyclingmaster?
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 14:29:35De komende drie weken zullen we weer een online programma maken in de Vuelta - In Het Wiel. Te zien op https://t.co/vVp4omdEbC reageer retweet
Thijs interviewt zichzelf.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 14:31 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 14:29:35De komende drie weken zullen we weer een online programma maken in de Vuelta - In Het Wiel. Te zien op https://t.co/vVp4omdEbC reageer retweet
Ik wel iig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 15:04 schreef Aguero het volgende:
Stiekem is iedereen hier gewoon fan van onze Thijs.
Een nieuw dieptepunt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 14:34 schreef wimderon het volgende:
http://www.ad.nl/video/production/voorbeschouwing-vuelta~vp7545
Ik weet zeker dat iedereen hiervan smult
natuurlijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 15:04 schreef Aguero het volgende:
Ik ben daar niet stiekem over.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 15:04 schreef Aguero het volgende:
twitter:FakieFrankie twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 15:33:00I once quit @lavuelta in the first 5 days by throwing up, on purpose, on my team director because the team didn't renew my contract. #iquit reageer retweet
Jezus christusquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 14:33 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Thijs interviewt zichzelf.
http://www.ad.nl/video/production/voorbeschouwing-vuelta~vp7545
Complimenten als je het filmpje afkijkt.
Jawel dat wel hoor, op zichquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 15:04 schreef Aguero het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 16:11 schreef wimderon het volgende:
Hebben jullie wel aan Dani gedacht jongens?
[ afbeelding ]
Dat was mijn eerste gedachte ook, wat een lieve knulletjes. Zal mijn leetijd wel zijn, er zijn steeds minder renners in het peleton ouder dan ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 11:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een juniorenploeg zo.
Nee, om een of andere reden zie ik die altijd compleet over het hoofd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 16:11 schreef wimderon het volgende:
Hebben jullie wel aan Dani gedacht jongens?
[ afbeelding ]
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 17:16:32Voor de start van de eerste etappe ga ik jullie alvast warm maken voor de tweede etappe: reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 17:17:27Morgen: 200 kilometer door open vlaktes met windkracht 4 à 5 schuin van achteren. #waaieralarm reageer retweet
Topshow!quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:18 schreef TheArt het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 17:16:32Voor de start van de eerste etappe ga ik jullie alvast warm maken voor de tweede etappe: reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 19-08-2017 om 17:17:27Morgen: 200 kilometer door open vlaktes met windkracht 4 à 5 schuin van achteren. #waaieralarm reageer retweet
Lekker 200km over een snelwegquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:26 schreef Marcoss het volgende:
Vuelta en open vlaktes, dat verwacht je toch ook niet
Je kunt ook gewoon Sporza kijken hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 16:47 schreef Szura het volgende:
Maruh, we zitten dus in het begin vast aan Zjozee Been?
Maar die hadden geen inleidend programquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon Sporza kijken hoor
Wat dan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:31 schreef Columbiafan het volgende:
Leuk dat Wuyts Reyes even gaat hypen.
Nee joh.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Denk dat Manzana een beetje het Wanty van deze Vuelta zal worden.
Vond Wanty in de Tour niet eens zo slecht eigenlijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Denk dat Manzana een beetje het Wanty van deze Vuelta zal worden.
Vorig jaar 4 Belgische sprintzeges, dus Jens mag aan de bakquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk alweer uit naar de verschroeiende sprints van Debuskere.
Was eigenlijk de enige van Manzana die ie besprak. Groot talent, kopman, erelijstje opnoemen, dat soort zaken.quote:
Ze zaten altijd in de kansloze mongolenaanval...toen aanvallers wel kansen kregen, konden ze niet mee. Ze hebben publiciteit gepakt, maar nooit meegedaan om een ritzege.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vond Wanty in de Tour niet eens zo slecht eigenlijk
Dan heeft Michel het niet helemaal begrepen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:34 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Was eigenlijk de enige van Manzana die ie besprak. Groot talent, kopman, erelijstje opnoemen, dat soort zaken.
En hun enige renner met potentie moest van die achterlijke Lambiek steevast blijven aanklampen in de favorietengroep.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zaten altijd in de kansloze mongolenaanval...toen aanvallers wel kansen kregen, konden ze niet mee. Ze hebben publiciteit gepakt, maar nooit meegedaan om een ritzege.
Ook wel omdat de beste renner van de ploeg (G Martin) niet mee mocht in een vroege vlucht (en alsnog wel 1x 3de werd), maar meer had ik niet van ze verwacht in de Tour eigenlijk..quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zaten altijd in de kansloze mongolenaanval...toen aanvallers wel kansen kregen, konden ze niet mee. Ze hebben publiciteit gepakt, maar nooit meegedaan om een ritzege.
Maar Manzana heeft heel ander soort renners dan Wanty, die geen enkele zin hebben om 200km op kop te rijden in een semi vlakke etappe.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Echtquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:42 schreef TheArt het volgende:
Armee mocht kijken van de ploeg hoe ver ie kon komen in het klassement
Gelukkig hebben ze nog een competente schaduwkopman.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:41 schreef wimderon het volgende:
Daar gaat de klassementsrenner van Lotto Soudal.
Giro 2010 tijdrit met finish in de Arena van Verona.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:40 schreef Szura het volgende:
Dit is wel genot, zo door die arena heen
Volgens mij die ploeg van Pantani ook wel eens toch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:47 schreef Sjoerd102 het volgende:
Die pakjes doen me denken aan ONCE
Mercatone Uno, idd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij die ploeg van Pantani ook wel eens toch?
Wel leuk toch? Als de verschillen maar niet te groot worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:49 schreef TheArt het volgende:
Wat een parcoursHeb nog geen 300m rechtdoor gezien
Gelukkig hebben we eurosport, alleen ruist dat kanaal bij mijquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
zijn al bezig via internet
komt niet op tv
ik kijk sporza nuquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we eurosport, alleen ruist dat kanaal bij mij
quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb Woods in extremis uit mijn Scorito gegooid.
Spaanse regie en beeldenquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:53 schreef Dwersdriever het volgende:
Mooie shots uit de lucht. Met vooral dak.
zo belachelijk veel sponsorsquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam dit nog tegen van Mercatone Uno
Dan besef je weer hoe enorm professioneel de coverage van de tour meestal is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:54 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Spaanse regie en beelden
Al die geblondeerde koppenquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat witte haar een bijverschijnsel van doping?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Dombrowski was de kopman toch?
Als die op elk lastig parcours lost heb ik liever Rekiki, al had ik beter nog een klassementsrenner extra kunnen nemen.quote:
Dat hoort bij Italiaanse ploegen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
zo belachelijk veel sponsors
Waarom komt Bouhanni na zo'n mensonterende Tour hier niet even scoren? Hij zou er met kop en schouders bovenuit steken en zou niet eens hoeven uit te rijden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:58 schreef Mani89 het volgende:
Cofidis weer als vanouds met een hemeltergend team.
Ik ga het Googlen, ik meen toch echt dat ze Dombrowski vooraf als kopman aanwezen.quote:
Omdat hij het IQ van een stoeptegel heeft.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom komt Bouhanni na zo'n mensonterende Tour hier niet even scoren? Hij zou er met kop en schouders bovenuit steken en zou niet eens hoeven uit te rijden.
In de tour hadden ze ten minste nog één god.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:58 schreef Mani89 het volgende:
Cofidis weer als vanouds met een hemeltergend team.
Bespaar je de moeite.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga het Googlen, ik meen toch echt dat ze Dombrowski vooraf als kopman aanwezen.
Dan schrappen ze de uitslag weer zoals Giro vorig jaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:51 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Wel leuk toch? Als de verschillen maar niet te groot worden.
Kopman als in meest ervaren renner. Ook hij gaat voor etappes.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga het Googlen, ik meen toch echt dat ze Dombrowski vooraf als kopman aanwezen.
Bij o.a. Bora en Lotto-Soudal denken ze daar anders over.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:01 schreef Mani89 het volgende:
Buchmann "de nummer 15 van de Tour". Dat is het vermelden niet waard Wuyts.
Niet haten op Emu, die jongen reed een prima Dauphiné.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:01 schreef Mani89 het volgende:
Buchmann "de nummer 15 van de Tour". Dat is het vermelden niet waard Wuyts.
Interesseert mij geen reet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:02 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Niet haten op Emu, die jongen reed een prima Dauphiné.
Dat viel in de afgelopen Tour ook flink tegen trouwens..quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 17:56 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Dan besef je weer hoe enorm professioneel de coverage van de tour meestal is.
66 koersdagen voor de Vuelta, moet allemaal kunnen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Mohoric mag op zijn 22e al mooi de dubbel Giro - Vuelta doen, lekker man. Uitknijpen 101.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Mohoric mag op zijn 22e al mooi de dubbel Giro - Vuelta doen, lekker man. Uitknijpen 101.
Barguil gaat gewoon met de middelvinger omhoog z'n eigen ronde rijdenquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Barquil in dienst rijden. Ja, ja.
Waarom schrijf je dat altijd met een q?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Barquil in dienst rijden. Ja, ja.
Iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Barguil gaat gewoon met de middelvinger omhoog z'n eigen ronde rijden
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 18:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom schrijf je dat altijd met een q?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |