O ja? Wanneer dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je leest niet wat ik zeg over de Euro. Er is een referendum geweest met de vraag of WIJ Nederlanders de Euro WEL of NIET wilde hebben. Er is NEE gestemd. Waarom wordt het er dan toch doorgedrukt?
Wanneer dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 18:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je leest niet wat ik zeg over de Euro. Er is een referendum geweest met de vraag of WIJ Nederlanders de Euro WEL of NIET wilde hebben. Er is NEE gestemd. Waarom wordt het er dan toch doorgedrukt?
Als je je probeert te revancheren, doe het dan niet zo onnozel. Het referendum ging over de grondwet die er op dat moment niet was (en er formeel ook nooit gekomen is). Niet over de munt waarmee we toen al jaren betaalden en al helemaal niet over de Unie in zijn algemeenheid.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:42 schreef Poepz0r het volgende:
Correct mijn fout. Ging niet alleen over de munt maar over de Unie in zijn algemeenheid waaronder de munt. Zoals u kunt zien 61,5 procent tegen. Waarom is het er dan toch?
Referenda in Nederland slechts raadgevend. Dus uiteindelijk beslist de volksvertegenwoordiging echt zelf. Dat is een beetje het idee.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:42 schreef Poepz0r het volgende:
In een raadplegend referendum heeft het Nederlandse electoraat zich op 1 juni 2005 uitgesproken tegen een Europese grondwet. Volgens de uitslag was 61,5 procent tegen en 38,5 procent vóór.
Correct mijn fout. Ging niet alleen over de munt maar over de Unie in zijn algemeenheid waaronder de munt. Zoals u kunt zien 61,5 procent tegen. Waarom is het er dan toch?
Waarom houd men referenda als men toch zelf beslist? Wat heeft die poppenkast dan voor zin?
Lieve mensen, wel.quote:
Snappen die antifascisten niet dat ze zich behoorlijk opstellen als de vijand die ze zo allen zeggen te verafschuwen ? Dit tuig is geen haar beter dan het volk wat met elkaar op de vuist ging in charlotsville.quote:
Antifascisme-fascisme. Prima omschrijving.quote:
Hé is dat niet de vriendin van de show?quote:
Als dat tuig van GeenStijl mij lastigvalt, ga ik ook niet aardig doen. Kun je me daarom wel erger dan een nazi vinden, maar dat is dan maar zo. Ik vind ook weleens wat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 12:31 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Snappen die antifascisten niet dat ze zich behoorlijk opstellen als de vijand die ze zo allen zeggen te verafschuwen ? Dit tuig is geen haar beter dan het volk wat met elkaar op de vuist ging in charlotsville.
Wie valt ze lastig dan? Stel je eens voor dat er mensen met een andere mening zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als dat tuig van GeenStijl mij lastigvalt, ga ik ook niet aardig doen. Kun je me daarom wel erger dan een nazi vinden, maar dat is dan maar zo. Ik vind ook weleens wat.
GeenStijl-tuig valt ze lastig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie valt ze lastig dan? Stel je eens voor dat er mensen met een andere mening zijn
Lastigvallen? Zieken? Zijn die twee termen aan inflatie onderhevig ofzo? Die advocaat aan het begin werd ook lastig gevallen, maar hij reageerde niet direct met geweld en bedreigingen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 19:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
GeenStijl-tuig valt ze lastig.
Kom je dan als rechtsradicaal haatblog antifascisten zieken. Wat hadden ze verwacht? Een uitnodiging voor een receptie? Groepsknuffel?
Betekent niet meteen dat het waar is. En dat het ook maar enige aanleiding is om geweld te gebruiken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat heb je inderdaad goed gelezen.
Ja, ik weet inmiddels wel waar je politieke voorkeur ligt. Prima verder.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Betekent niet meteen dat het waar is. En dat het ook maar enige aanleiding is om geweld te gebruiken.
Een groot deel van de mensen die meededen zijn gewelddadige fascisten, echt geen vredelievende demonstranten.
Ik kan mezelf nu ook wel milieuactivist noemen, dat maakt mij er niet meteen één. Evenmin is Antifa per definitie niet fascistisch.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ik weet inmiddels wel waar je politieke voorkeur ligt. Prima verder.
O, een ding: je kunt als antifacist per definitie niet fascistisch zijn. Zie verder de definitie van fascisme. Sowieso geen gek idee na dat filmpje.
Dat zou ik op zich wel een positieve wending vinden ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan mezelf nu ook wel milieuactivist noemen
En nu ga je totaal voorbij aan het punt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat zou ik op zich wel een positieve wending vinden ja.
Hmja, de rest was nogal warrig. Wel fascisten, geen fascisten, beestjes bij de naam noemen... Ik denk dat je er nog een beetje over moet nadenken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu ga je totaal voorbij aan het punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |