Ik had nooit verwacht dat het 'platteland' mij zo zou bevallen. De rust en ruimte is zalig, maar de vliegbeesten in de zomer niet zo. En in de winter is het wel heel kaal en koud hier.quote:Op maandag 14 augustus 2017 11:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Als stadsmens heb ik desondanks ook wel eens het idee van 'Heerlijk die rust en ruimte!' als je door de groene velden rijdt. Komt ooit nog wel...
Ach, hier heb je last van mieren en ander ongedierte.quote:Op maandag 14 augustus 2017 11:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht dat het 'platteland' mij zo zou bevallen. De rust en ruimte is zalig, maar de vliegbeesten in de zomer niet zo. En in de winter is het wel heel kaal en koud hier.
Hee wat leukquote:Op maandag 14 augustus 2017 11:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep. Definitief besloten naar Drenthe te verhuizen. Ik geloof ook niet dat ik het daar hier eerder over heb gehad
goede beslissing!quote:Op maandag 14 augustus 2017 11:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep. Definitief besloten naar Drenthe te verhuizen. Ik geloof ook niet dat ik het daar hier eerder over heb gehad
Vandaar dat je het er vanmorgen over had.quote:Op maandag 14 augustus 2017 11:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is daar altijd mooi, het hele jaar door. Bijna net zo mooi als in Overijsselquote:Op maandag 14 augustus 2017 13:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaar dat je het er vanmorgen over had.
Je zal het daar echt naar je zin krijgen, dat geloof ik zeker.
En in de winter is het verschrikkelijk mooi in de natuur.
Sterker nog: er is straks om 14:00 uur gewoon een show.quote:Op maandag 14 augustus 2017 12:36 schreef Tuned22 het volgende:
Wat een activiteit hier...en dat op een manische maandag
Qua nummers is die bijna afgerond, zit er nog over een paar te twijfelen.quote:Op maandag 14 augustus 2017 13:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sterker nog: er is straks om 14:00 uur gewoon een show.
Gaat vast goedkomenquote:Op maandag 14 augustus 2017 13:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Qua nummers is die bijna afgerond, zit er nog over een paar te twijfelen.
En dan bedoel ik dat ik er een uur mee vol krijg![]()
quote:Programma van vandaag
14:00 - 15:00 Dj aRd - Muziek in de middag
20:00 - 22:00 MadMaster - Manic Monday
quote:Op maandag 14 augustus 2017 13:34 schreef CindieY het volgende:
Ik tune zo ook in. Waarschijnlijk vanonder de parasol op het balkon, wat een weertje
Geeft niks, hopelijk zit er wat tussen wat bevalt.quote:Op maandag 14 augustus 2017 14:05 schreef CindieY het volgende:
Ik tune in, maar even niet heel actief. Moeders belde net voor 2 uur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |