Neequote:Op maandag 14 augustus 2017 17:32 schreef just me het volgende:
[..]
is dit een verborgen boodschap voor iemand
Jij bent uitgelatenquote:
Wij hebben vakantie!quote:
En morgen dagje uitquote:
quote:
Nee joh is toch leuk juistquote:Op maandag 14 augustus 2017 17:37 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik er vooraf over nadenken
Was je illegaal aan het luisteren?quote:
Schrale troost: het is een remix, dus in een iets ander jasje... Ik zal eens kijken of ik nog iets heb waar ik je wél een plezier mee doe.quote:Op maandag 14 augustus 2017 17:41 schreef CindieY het volgende:
Hmm. Als er een artiest is waar ik ab-so-luut niet van houd.
Voor het eerst, geloof ik. Is de schuld van DJ11, die gaat ineens 's middags draaienquote:Op maandag 14 augustus 2017 17:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Was je illegaal aan het luisteren?
quote:Op maandag 14 augustus 2017 17:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Schrale troost: het is een remix, dus in een iets ander jasje... Ik zal eens kijken of ik nog iets heb waar ik je wél een plezier mee doe.
quote:Op maandag 14 augustus 2017 17:34 schreef CindieY het volgende:
Mag ik een keer iets totaal anders in de groep gooien? Woodkid - Iron.
quote:Op maandag 14 augustus 2017 17:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor het eerst, geloof ik. Is de schuld van DJ11, die gaat ineens 's middags draaien![]()
Het was rustig met telefoon op mijn werk, dus ik vond dat het wel kon.
Niet helemaal mee eens, die remixer moet van die bekkens-knop afblijven...quote:Op maandag 14 augustus 2017 17:43 schreef MaryMouse het volgende:
Deze remix is toch wel een kleine verbetering t.o.v. het origineel
Ik stoor me altijd zo aan die teksten en dat gekweel. Get over your fucking ex boyfriend en ga door met je leven. Maar dat ben ikquote:Op maandag 14 augustus 2017 17:45 schreef Tuned22 het volgende:
Adele is juist geweldig vind ikvooral 'Make you feel my love'... maar dat moet je hier niet te hard roepen, anders zoekt just me er wat achter
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |