Jep.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2x huilen voor jou, dit weekend.
Dit zijn niet de wedstrijden waar wij de punten moeten halenquote:Op zondag 13 augustus 2017 14:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hi Geo. Twente speelt weer dramatisch.
Dit vind jij wel leuk om te zeggen hèquote:Op zondag 13 augustus 2017 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje.
Germ. Zal ik een lief glitterplaatje zoeken voor je?quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hi Geo. Twente speelt weer dramatisch.
Heb jij de oefenwedstrijden gezien? Aanvallen wordt een probleem.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit zijn niet de wedstrijden waar wij de punten moeten halen
Verdedigen bij PSV.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb jij de oefenwedstrijden gezien? Aanvallen wordt een probleem.
Meedoen is belangrijker dan winnen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit vind jij wel leuk om te zeggen hè
Verdedigen ook met onbenullen als Theskerquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog meer bewijs hoe ADO Den Haag zijn ziel verkoopt.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:00 schreef Isane het volgende:
Wat is er bijzonder aan de afbeelding in de OP?
Dat zegt niks. Heracles verloor van Emmen. EMMENquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Emmen > Ajaxquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Heracles verloor van Emmen. EMMEN
Dat zag ik.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Verdedigen ook met onbenullen als Thesker
Heraclesquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Heracles verloor van Emmen. EMMEN
Heb Utrecht wel hoog laten eindigen in m'n poules.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:05 schreef Paul het volgende:
Poll: Utrecht wordt kampioen dit jaar
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb nu wel zin in een frikandelbroodje
quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb Utrecht wel hoog laten eindigen in m'n poules.
Nee.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:05 schreef Paul het volgende:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Utrechtquote:
Als je niet veel verder komt dan JodenTT of stinkjoodjes schieten we er ook niet zoveel mee op hoorquote:
Rot op joh met die kutgrappen.quote:
Dank je wel Tag, dat doet me een hoop, deze statement.quote:
Idd.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je niet veel verder komt dan JodenTT of stinkjoodjes schieten we er ook niet zoveel mee op hoor
Laat ze even gepast stil zijn na gisteren danquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je niet veel verder komt dan JodenTT of stinkjoodjes schieten we er ook niet zoveel mee op hoor
Ik ben niet van het trollen. Je kent mij intussen wel beter toch?quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rot op joh met die kutgrappen.
In het PSV topic ook, heb je een paar mensen die zo trollen en dan zul je zien dat er wat Ajacieden daar weer te serieus op in blijven gaan heel het seizoen.
Als elke fan niets meer mag posten na het verlies van zijn of haar club wordt het verdomde rustig hierquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:09 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Laat ze even gepast stil zijn na gisteren dan
Kingfloplandquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:05 schreef Paul het volgende:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Zo, harde taal hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:09 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Laat ze even gepast stil zijn na gisteren dan
Madquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rot op joh met die kutgrappen.
In het PSV topic ook, heb je een paar mensen die zo trollen en dan zul je zien dat er wat Ajacieden daar weer te serieus op in blijven gaan heel het seizoen.
*springt*quote:
Misschien moeten ze Toivonen kopen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:10 schreef Ties02 het volgende:
Schwalbe![]()
Wat is Feyenoord toch ook een walgelijke club
PSV heeft die op een poster gezet zag ik gisteren langskomen op twitter.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien moeten ze Toivonen kopen.
Wat dat betreft past hij prima in het Feijenoordtopic.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roland010 is geen user met een bijster hoog intelligentieniveau.
Dat laatste is in ieder geval waarquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:11 schreef Ties02 het volgende:
Haha vuurwerkgeluiden, Caland is ook in het stadion dus
Mwah. Feyenoordtopic is best oke geworden hoorquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat dat betreft past hij prima in het Feijenoordtopic.
Allemaal omdat jij het in zulke goede banen leidtquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwah. Feyenoordtopic is best oke geworden hoor
Je weet toch, patrouilleren enzoquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal omdat jij het in zulke goede banen leidt
Castro zie ik wel graag als tweede keeper naar PSV komen. Ondergewaardeerde doelman.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als Castro zo blijft keepen is er een kans
quote:
Dat komt omdat ze kampioen zijn geworden.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwah. Feyenoordtopic is best oke geworden hoor
Prima keeper ja. Kan overal onder de top 3 wel mee. Die keeper van AZ dan...quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Castro zie ik wel graag als tweede keeper naar PSV komen. Ondergewaardeerde doelman.
Twente zet het ook wel redelijk slim vastquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spel van Feyenoord is wel erg rommelig zeg.
Zou kunnenquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze kampioen zijn geworden.
Pas op hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal omdat jij het in zulke goede banen leidt
Dat is wel een behoorlijke uitdaging andersquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Pas op hoor.
Straks post je onder het niveau van Her Tagliano.
Niet dat ik weetquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:15 schreef JanCees het volgende:
is eredivisie (geen hoofdletter meer tegenwoordig) gratis op ziggy ofzo?
neequote:Op zondag 13 augustus 2017 15:15 schreef JanCees het volgende:
is eredivisie (geen hoofdletter meer tegenwoordig) gratis op ziggy ofzo?
Daar heb je een puntquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JeeCee ik verwacht meer van jou.
Haal dat vierkant hoofd van Coulthard eens weg.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog weinig vuurwerk gezien deze wedstrijd.
quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:16 schreef hafcfan het volgende:
En het Twente publiek zingt weer bommen op Rotterdam.
Quotedquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:17 schreef Doublepain het volgende:
Als Twente wint dan neem ik een Schreuder UI voor een week
Even quotenquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:17 schreef Doublepain het volgende:
Als Twente wint dan neem ik een Schreuder UI voor een week
Het staat gelijk hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik snap niet eens echt hoe we achter staan. Maargoed, komt vast goed in tweede helft
Hoe is de wedstrijd?quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik snap niet eens echt hoe we achter staan. Maargoed, komt vast goed in tweede helft
Dat is niet zo moeilijk. Die mythe van het legioen slaat ook nergens op.quote:
Overmorgen pas, ik heb een betje verloren.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Haal dat vierkant hoofd van Coulthard eens weg.
Spannende weddenschap hoorquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Overmorgen pas, ik heb een betje verloren.
Ik doe niet aan 'ik kom voor x tijd niet op FOK!' weddenschappenquote:
Sfeer 7/10. Ondanks vakantie goede sfeer.quote:
Ook niet in KPD?quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 'ik kom voor x tijd niet op FOK!' weddenschappen
Gaylordquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 'ik kom voor x tijd niet op FOK!' weddenschappen
Hoi Co Adriaansequote:Op zondag 13 augustus 2017 15:37 schreef Doublepain het volgende:
Die donkere speler is elke keer de bal kwijt
Niet best hoe die om zich heen kijkt telkens
quote:
Zou ik dit weekend een PSVCL'tje doen?quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geel voor Toornstra.
Ik ken mensen die dit niet leuk vinden.
In de min eindigen is wel heel lastig. Bovendien sta jij al vrij ruim in de plus door Aubameyang.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou ik dit weekend een PSVCL'tje doen?
Ah ja, lichtpuntjesquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de min eindigen is wel heel lastig. Bovendien sta jij al vrij ruim in de plus door Aubameyang.
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de min eindigen is wel heel lastig. Bovendien sta jij al vrij ruim in de plus door Aubameyang.
2-1quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:47 schreef Tagliano het volgende:
Hoeveel aardige momentjes hebben we nou gehad in een uur spelen?
Voetbalmanger ofzo.quote:
De Eredivisiemanager wordt ook gewoon getolereerd mits het niet de overhand neemt. Net zoals Haxball gisteren overigensquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voetbalmanger ofzo.
Dat mag blijkbaar wel, terwijl Haxball niet mag.
Terwijl het PRECIES hetzelfde principe is. Spelletjes die hier gewoon niet thuishoren.Zo hypocriet dit!
Dit gaat niet over de voetbalmanager hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voetbalmanger ofzo.
Dat mag blijkbaar wel, terwijl Haxball niet mag.
Terwijl het PRECIES hetzelfde principe is. Spelletjes die hier gewoon niet thuishoren.Zo hypocriet dit!
Over iets waar jij 859 punten hebt verzameld.quote:
Is dat veel?quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over iets waar jij 859 punten hebt verzameld.
Gisteren ging het nauwelijks over haxball, maar oke. Fijn dat het vanaf nu getolereerd wordt omdat jij een spelletje gevonden hebt dat je leuk vindt.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Eredivisiemanager wordt ook gewoon getolereerd mits het niet de overhand neemt. Net zoals Haxball gisteren overigens
Dus laat het rellen maar even achterwege graag
quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren ging het nauwelijks over haxball, maar oke. Fijn dat het vanaf nu getolereerd wordt omdat jij een spelletje gevonden hebt dat je leuk vindt.
Daarmee sta jij bovenaan van iedereen, maar volgens mij zijn al jouw spelers wel al in actie geweest.quote:
Snap ik, omdat je geen gelijk hebt.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga hier niet meer aan beginnen ook verder
Voetbalmanger.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, omdat je geen gelijk hebt.
Ontopic weer! (of over de voetbalmanger)
quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:53 schreef Dos37 het volgende:
Zo zag je bijna de doos van mevrouw Kuyt
Je weet prima hoe het zit, jammer dat je er zo gebruik van wil maken, laatste wat ik erover zegquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, omdat je geen gelijk hebt.
Ontopic weer! (of over de voetbalmanger)
Uh okquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:52 schreef BadderHaring het volgende:
Twente is weer hilarisch. Wordt weer lachen dit jaar.
Dan koop je maar een abonnement, gierige Hollander.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is dat over Drommel? Stream haperde als een malle en heb het gemist.
Nou moequote:Op zondag 13 augustus 2017 15:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan koop je maar een abonnement, gierige Hollander.
Serie A is nog niet begonnen, heb ik nog wel wat spelers van. Maar de meeste inderdaad al wel ja.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarmee sta jij bovenaan van iedereen, maar volgens mij zijn al jouw spelers wel al in actie geweest.
Je hebt echt weinig anders in je leven te doen dan zuigen, is het nietquote:
Ik geef gewoon aan hoe jij de boel hier leidt.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt echt weinig anders in je leven te doen dan zuigen, is het niet
Ik bedoel vooral in dit weekend. Maar top 5 zit er wel in, vooral Real, Barca en United zijn nog gevaarlijk denk ik.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serie A is nog niet begonnen, heb ik nog wel wat spelers van. Maar de meeste inderdaad al wel ja.
Ik heb daar geen spelers van volgens mij, alleen subtoppers. Dus een topnotering ga ik sowieso niet halen ben ik bangquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral in dit weekend. Maar top 5 zit er wel in, vooral Real, Barca en United zijn nog gevaarlijk denk ik.
quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan koop je maar een abonnement, gierige Hollander.
Zo slecht zijn ze niet toch?quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:52 schreef BadderHaring het volgende:
Twente is weer hilarisch. Wordt weer lachen dit jaar.
Gewoon middenmoter inderdaad.quote:
Klopt, ze maken meer indruk dan PSV deed de eerste wedstrijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zo vies vet eten.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geef gewoon aan hoe jij de boel hier leidt.
Als je daar niet over discussiëren, hou er dan mee op, zoals je al 2 keer aangeeft. Om over te gaan op persoonlijke aanvallen is een beetje slap.
Hoeveel jaar was dat? Drie?quote:Op zondag 13 augustus 2017 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doen mee voor spek en bonen met dat Europese verbod
quote:Op zondag 13 augustus 2017 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ze maken meer indruk dan PSV deed de eerste wedstrijd.Ik wacht nog op een analyse van jou wat er allemaal mis is bij Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Blijf eens ontopic.quote:Op zondag 13 augustus 2017 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker, geniet er van.
En pics graag.
Moest lachen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker, geniet er van.
En pics graag.
Nee.quote:
Beter dan die hele balk tijdens FOXIE vandaagquote:Op zondag 13 augustus 2017 16:08 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat logo constant rechtsonder in de hoek best stom en nutteloos.
Ongetwijfeld, maar daar kijk ik niet naar.quote:Op zondag 13 augustus 2017 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter dan die hele balk tijdens FOXIE vandaag
En het logo in het scorebord ook.quote:Op zondag 13 augustus 2017 16:08 schreef GGMM het volgende:
Totaal geen last van.quote:Op zondag 13 augustus 2017 16:08 schreef GGMM het volgende:
Ze kopieren alles van de PLquote:Op zondag 13 augustus 2017 16:08 schreef GGMM het volgende:
Dat was gisteren anders ook niet al te goed.quote:Op zondag 13 augustus 2017 16:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kopieerden ze het voetbal van de PL maar.
Vooral van Palace jaquote:Op zondag 13 augustus 2017 16:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kopieerden ze het voetbal van de PL maar.
quote:Op zondag 13 augustus 2017 16:13 schreef GGMM het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 13-08-2017 16:13 ]
Heb wel 2-1 gezegd in m'n voetbalpoules. Ben je dan nu iets blijer?quote:Op zondag 13 augustus 2017 16:17 schreef GGMM het volgende:
Ik zie Twente niet meer scoren.
Dit stemt mij droevig.
Ontopic graag.quote:Op zondag 13 augustus 2017 16:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb wel 2-1 gezegd in m'n voetbalpoules. Ben je dan nu iets blijer?
Ze worden denk ik 3e.quote:
Als dit de eindstand wordt post ik hier nooit meer.quote:Op zondag 13 augustus 2017 16:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze worden denk ik 3e.
1. Utrecht
2. Vitesse
3. Feyenoord
4. Ajax
Ik quote deze voor het nageslachtquote:Op zondag 13 augustus 2017 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dit de eindstand wordt post ik hier nooit meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |