Denk dat PSV alsnog een vervanger zou halen dan, Pasveerquote:Op woensdag 16 augustus 2017 08:42 schreef Zorro het volgende:
Overigens vind ik het wel lollig. Pasveer gaat weg want wil eerste keeper zijn. Als het zo doorgaat wordt de man die hij uit het doel houdt bij Vitesse dan eerste keeper bij PSV, waar hij zelf weg wilde
Bron van Zoet? Elfrinkgod meldt niets.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 08:54 schreef Scarface88 het volgende:
1.5 miljoen voor Room. Neem aan dat Zoet dus naar Benfica vertrekt. Schijnt al zo goed als rond te zijn.
Bedoel dat Room al zo goed als rond is. Vandaag medische keuring.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 09:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bron van Zoet? Elfrinkgod meldt niets.
En Room..........zijn we zover afgegleden....
Mwaaa, hij speelt sowieso niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
domme keuze dan van Room, hij kon Europa league spelen met Vitesse, en dan ga je naar een club die geen europees voetbal speelt
Denk dat Room aan andere dingen denkt dat Europa League spelen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
domme keuze dan van Room, hij kon Europa league spelen met Vitesse, en dan ga je naar een club die geen europees voetbal speelt
Niks, z'n moeder heeft een baantje in de kantine op de Herdgang gekregen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 12:12 schreef vincenzo78 het volgende:
Hoeveel heeft PSV voor Zoet betaald destijds?
Jeroen speelt zijn hele carriere al bij PSV (even verhuurd geweest), geen idee of hij ergens gekocht is.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:10 schreef vincenzo78 het volgende:
Nou...
Hoeveel heeft PSV nu voor Zoet betaald, want ik wil weten of die 6 a 7 miljoen voor hem een beetje redelijk is?
Oh RKC was alleen een uitleenperiode?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jeroen speelt zijn hele carriere al bij PSV (even verhuurd geweest), geen idee of hij ergens gekocht is.
Komt uit de jeugd van Veendam.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jeroen speelt zijn hele carriere al bij PSV (even verhuurd geweest), geen idee of hij ergens gekocht is.
Zal nooit meer zijn dan een paar duizend euro dus, áls er al een euro betaald is.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Komt uit de jeugd van Veendam.
Morgenmiddag 4 uur bij de poortquote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:13 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Mijn standpunt over jouw standpunt blijft ook ongewijzigd
Hij leest de tweets van Aad300 denk ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:16 schreef Scarface88 het volgende:
Obispo en Mauro jr trainen mee met het eerste elftal. Is Cocu ziek ofzo? Hopelijk krijgen ze tegen NAC speelminuten.
I ride soloquote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Morgenmiddag 4 uur bij de poort
Neem je negers mee
Ho ho, hij traint net meequote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:21 schreef tja77 het volgende:
Overigens denk ik dat Mauro JR. als backup voor Pereiro op 10 gaat fungeren.
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ho ho, hij traint net mee
Even rustig brengen graag, ergens in 2022 kijken we wel voor wie hij kan invallen
Ik ook. Daarbij vind ik het ook geen onzin. Het is gewoon een valide punt. Tijd voor een topic.quote:
Nou, Lans. Succes.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Morgenmiddag 4 uur bij de poort
Neem je negers mee
Zolang ie niet op goal staat moet het wel goedkomenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Obispo meegetraind. Volgens @aad300 moet deze jongen sowieso basis.
Ik was bij Caland in deze queeste hè.quote:
50/50.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:43 schreef vincenzo78 het volgende:
Hoe zeker is het dat Luukgod vertrekt?
Toch blijf ik apart vinden. PSV heeft de afgelopen jaren ook goed verkocht. Nu missen ze 1x de EL en moeten ze noodgedwongen spelers gaan verkopen (zie Pröpper).quote:
Nee klopt, Ajax heeft 100-en! miljoenen op de bank en PSV moet spelers verkopen voor 15M om het hoofd boven water te houden.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Toch blijf ik apart vinden. PSV heeft de afgelopen jaren ook goed verkocht. Nu missen ze 1x de EL en moeten ze noodgedwongen spelers gaan verkopen (zie Pröpper).
Blijkbaar hebben ze geen reserves opgebouwd ala Ajax?
Oh dan is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik was bij Caland in deze queeste hè.
Moeten ze ook echt verkopen? De Jong en Zoet zijn sowieso beiden niet onvervangbaar en nu krijg je er nog iets voor.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Toch blijf ik apart vinden. PSV heeft de afgelopen jaren ook goed verkocht. Nu missen ze 1x de EL en moeten ze noodgedwongen spelers gaan verkopen (zie Pröpper).
Blijkbaar hebben ze geen reserves opgebouwd ala Ajax?
Ik heb begrepen dat het inderdaad nodig was om niet in de problemen te komenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:26 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Moeten ze ook echt verkopen? De Jong en Zoet zijn sowieso beiden niet onvervangbaar en nu krijg je er nog iets voor.
Ik heb begrepen dat dit dikke onzin is.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het inderdaad nodig was om niet in de problemen te komen
Is dat zo joh? Ik zie met veel verwachting mijn ongelijk tegemoet. Bron?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:41 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dit dikke onzin is.
http://www.ed.nl/psv/knvb(...)en-bij-psv~a6013ebc/quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Is dat zo joh? Ik zie met veel verwachting mijn ongelijk tegemoet. Bron?
2013quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/psv/knvb(...)en-bij-psv~a6013ebc/
Het is ook gewoon onzin. PSV is financieel gezien gewoon gezond. Geen Europees geld scheelt een paar miljoen op de res.rek. dus dan komt een verkoop wel goed uit. Maar ze komen echt geen miljoenen opeens tekort. Geef maar eens een bron waarom dit wel zo zou zijn. En dan niet van allemaal vage twitteraars of louche self-made journalisten.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Is dat zo joh? Ik zie met veel verwachting mijn ongelijk tegemoet. Bron?
En uitgaande en inkomende transfers sinds die tijd?quote:
Hmm ja, maar ik moet zeggen dat die paniekverkopen van ons en het nieuws dat sanchez wss 80 mil op gaat leveren wel zorgwekkend.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is ook gewoon onzin. PSV is financieel gezien gewoon gezond. Geen Europees geld scheelt een paar miljoen op de res.rek. dus dan komt een verkoop wel goed uit. Maar ze komen echt geen miljoenen opeens tekort. Geef maar eens een bron waarom dit wel zo zou zijn. En dan niet van allemaal vage twitteraars of louche self-made journalisten.
80 Miljoen? Ik dacht 120 miljoen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hmm ja, maar ik moet zeggen dat die paniekverkopen van ons en het nieuws dat sanchez wss 80 mil op gaat leveren wel zorgwekkend.
Ik weet niet zo goed welke paniekverkopen we gedaan hebben? Propper die zit te janken die naar Brighton gaat voor 15miljoen?. Doe dan maar jaarlijks zulke 'paniekverkopen'.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hmm ja, maar ik moet zeggen dat die paniekverkopen van ons en het nieuws dat sanchez wss 80 mil op gaat leveren wel zorgwekkend.
En als ik het goed onthouden heb, staan spelers uit eigen jeugd voor ¤0,- op de balans. Dus prima winst.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:16 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Oh RKC was alleen een uitleenperiode?
Dan is 7 miljoen niet verkeerd voor eigen kweek.
Propper speelde trouwens wel lekker in zijn eerste wedstrijd. Heb een kwartier gezien in de eerste helft en daar had hij een aantal lekkere passjes.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed welke paniekverkopen we gedaan hebben? Propper die zit te janken die naar Brighton gaat voor 15miljoen?. Doe dan maar jaarlijks zulke 'paniekverkopen'.
Sanchez 80mio btw..?![]()
rrrright. Misschien ook niet alles wat je leest klakkeloos aannemen
Bij Brighton krijgt hij na elke wedstrijd een aai over zn bol en een zak snoep van de coach. Daar vallen geen harde woorden. Geen wonder dat het weer lukt.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:08 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Propper speelde trouwens wel lekker in zijn eerste wedstrijd. Heb een kwartier gezien in de eerste helft en daar had hij een aantal lekkere passjes.
Volgens mij staat de voltallige selectie voor ongeveer 30/35 miljoen in de boeken. Dat is absurd weinig.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:08 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En als ik het goed onthouden heb, staan spelers uit eigen jeugd voor ¤0,- op de balans. Dus prima winst.
Mag ik niet meer zeggen van de Don.quote:
Neequote:
Schijnt een snapchatbril te zijn.quote:
Ik word te oud voor deze shitquote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Schijnt een snapchatbril te zijn.
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als dat ding flitst, dan vergeet je alles als je erin kijkt
Thijs Slegers.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 18:02 schreef BadderHaring het volgende:
Wat een droevige wereld. Een Snapchat-bril.
Wie verzint zo'n onzin.
Pharrell mag van mij meteen eerste keeper worden als hij dat ding tijdens de wedstrijd in de goal ophoudt.quote:
Haha wat is dit. Ik ga volgens mij best wel met mijn tijd mee maar dit is echt te debiel voor woorden. Whats next?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |