Jeroen speelt zijn hele carriere al bij PSV (even verhuurd geweest), geen idee of hij ergens gekocht is.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:10 schreef vincenzo78 het volgende:
Nou...
Hoeveel heeft PSV nu voor Zoet betaald, want ik wil weten of die 6 a 7 miljoen voor hem een beetje redelijk is?
Oh RKC was alleen een uitleenperiode?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jeroen speelt zijn hele carriere al bij PSV (even verhuurd geweest), geen idee of hij ergens gekocht is.
Komt uit de jeugd van Veendam.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jeroen speelt zijn hele carriere al bij PSV (even verhuurd geweest), geen idee of hij ergens gekocht is.
Zal nooit meer zijn dan een paar duizend euro dus, áls er al een euro betaald is.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Komt uit de jeugd van Veendam.
Morgenmiddag 4 uur bij de poortquote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:13 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Mijn standpunt over jouw standpunt blijft ook ongewijzigd
Hij leest de tweets van Aad300 denk ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:16 schreef Scarface88 het volgende:
Obispo en Mauro jr trainen mee met het eerste elftal. Is Cocu ziek ofzo? Hopelijk krijgen ze tegen NAC speelminuten.
I ride soloquote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Morgenmiddag 4 uur bij de poort
Neem je negers mee
Ho ho, hij traint net meequote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:21 schreef tja77 het volgende:
Overigens denk ik dat Mauro JR. als backup voor Pereiro op 10 gaat fungeren.
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 14:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ho ho, hij traint net mee
Even rustig brengen graag, ergens in 2022 kijken we wel voor wie hij kan invallen
Ik ook. Daarbij vind ik het ook geen onzin. Het is gewoon een valide punt. Tijd voor een topic.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |