Je hebt gelijk ik dacht dat vitesse maar 3 had gemaakt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gescoorde goals tellen eerst volgens mij
No problemquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik dacht dat vitesse maar 3 had gemaakt.
Dit krijgt Glenn nog wel te horen van haarquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:46 schreef Buitendam het volgende:
Hahaha haar ouders zijn nog niet op de hoogte
Broekje is al uit ja.quote:
En alsof het vervolgens niet door de commissie van Microsoft is gekomen en vervolgens maar aan de eredivisie is afgestoten.quote:Op zondag 13 augustus 2017 12:23 schreef Tchock het volgende:
Het nieuwe logo van de Eredivisie ziet er uit alsof het logo van FC Groningen seks heeft gehad met dat van Comedy Central.
quote:Op zondag 13 augustus 2017 12:23 schreef Tchock het volgende:
Het nieuwe logo van de Eredivisie ziet er uit alsof het logo van FC Groningen seks heeft gehad met dat van Comedy Central.
Dit is wel een zeer goede verwoordingquote:Op zondag 13 augustus 2017 12:23 schreef Tchock het volgende:
Lolquote:Op zondag 13 augustus 2017 12:23 schreef Tchock het volgende:
Wel een geinig potje, dramatisch veld en PEC valt me nog niet mee.quote:
Dan is het hoog tijd om in te schakelenquote:Op zondag 13 augustus 2017 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een geinig potje, dramatisch veld en PEC valt me nog niet mee.
Ze zijn overgestapt op hybride toch?quote:Op zondag 13 augustus 2017 12:56 schreef Caland het volgende:
Hoe kan je kunstgras hebben en er dan alsnog zo'n bende van maken?
Normaal wint elke kunstgrasclub elke wedstrijd idd. Heel curieus dit.quote:Op zondag 13 augustus 2017 12:56 schreef Caland het volgende:
Hoe kan je kunstgras hebben en er dan alsnog zo'n bende van maken?
Nee, nog niet helaas. Ligt wel een nieuw veld in sinds vorige maand maar is gewoon weer plastic.quote:Op zondag 13 augustus 2017 12:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze zijn overgestapt op hybride toch?
Nee, dat klopt niet. Ze willen het er in leggen (nog steeds) als dit veld versleten is. Duurt nog vijf jaar dus.quote:Op zondag 13 augustus 2017 12:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh zijn ze vanaf gestapt lees ik. Dan is dit schrikbarend ja
Ik doelde meer op ditquote:Op zondag 13 augustus 2017 12:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Normaal wint elke kunstgrasclub elke wedstrijd idd. Heel curieus dit.
Ik dacht even dat ik naar Roda PEC zat te kijkenquote:Op zondag 13 augustus 2017 12:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. Ze willen het er in leggen (nog steeds) als dit veld versleten is. Duurt nog vijf jaar dus.
Ik denk dat er wat veel kurk op ligt. Is wel makkelijk te verhelpen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dit
[ afbeelding ]
misschien is het met kurk ipv rubberquote:Op zondag 13 augustus 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dit
[ afbeelding ]
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:00 schreef Zorro het volgende:
Zo kon gisteren niet naar het goddelijke Heracles kijken, dus even de livetopics teruggelezen.
Was erg leuk
Heracles goden zetten de competitie meteen in rep en roerquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:00 schreef Zorro het volgende:
Zo kon gisteren niet naar het goddelijke Heracles kijken, dus even de livetopics teruggelezen.
Was erg leuk
Deze heb ik met veel plezier voor je verzorgd.quote:
Hidden brag met je Sonos soundbarquote:Op zondag 13 augustus 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dit
[ afbeelding ]
Heel soms heeft hij zo'n momentje. Ik herinner me ook prima goals tegen Ajax en Feyenoord.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:01 schreef Tagliano het volgende:
Van Polen had ik niet voor zoiets aangezien
Hij heeft inderdaad vaker momenten die eigenlijk helemaal niet bij mijn beeld van hem passen, wat ook iets kan zeggen over mijn beeldquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel soms heeft hij zo'n momentje. Ik herinner me ook prima goals tegen Ajax en Feyenoord.
Hebben echt een saai kutteam ja, dus ik snap je wel. Dit PEC vind ik ook een kleurloos elftal buiten Mokhtar en Saymakquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:04 schreef hafcfan het volgende:
Ik hoop dat Sparta er weer uitvliegt. Einde bericht.
NAC ook al zo'n kleurloos elftal. Excelsior blijft er easy in dit jaar. Haags vindt dit niet leuk.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben echt een saai kutteam ja, dus ik snap je wel. Dit PEC vind ik ook een kleurloos elftal buiten Mokhtar en Saymak
Geen idee.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Polen was toch ook buitenspeler in de jeugd bij Vitesse?
twitter:JeroenElshoff twitterde op zondag 13-08-2017 om 13:05:18Ik zit naar PEC-Roda te kijken en heb de hele tijd de neiging om m'n Xbox controller te pakken. reageer retweet
Bedanktquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:10 schreef Slobeend het volgende:
twitter:JeroenElshoff twitterde op zondag 13-08-2017 om 13:05:18Ik zit naar PEC-Roda te kijken en heb de hele tijd de neiging om m'n Xbox controller te pakken. reageer retweet
Manu Garciaquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
NAC ook al zo'n kleurloos elftal. Excelsior blijft er easy in dit jaar. Haags vindt dit niet leuk.
Zijn er wel een paar die slechter zijn nog dan Excelsior.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
NAC ook al zo'n kleurloos elftal. Excelsior blijft er easy in dit jaar. Haags vindt dit niet leuk.
Feyenoord de lachende 3e. Nu Sanchez weg is en Ajax keizer heeft zie ik jullie zo weer 1e wordenquote:
Mooie UI René.quote:
Halverwege de eerste speelronde al? Wordt een zwaar seizoen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Praten over voetbalIk ben er totaal moe van.
ga dan wegquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je er een beetje kijk op hebt is het best leuk.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er nog snelwandelen voor?quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oei er zijn veel users die Roda het liefst de eredivisie uit zien. (of zelfs afgescheiden naar Duitsland)quote:
Die users neem ik niet zo serieus.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oei er zijn veel users die Roda het liefst de eredivisie uit zien. (of zelfs afgescheiden naar Duitsland)
dat laatste zou super zijnquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oei er zijn veel users die Roda het liefst de eredivisie uit zien. (of zelfs afgescheiden naar Duitsland)
Meeste namen op de bank zeggen mij meer dan wat er in de basis staat. Leuk vreemdelingenlegioen.twitter:fctwente twitterde op zondag 13-08-2017 om 13:12:50De namen #feytwe #FCTwente #cote https://t.co/mU3L9XmbBu
reageer retweet
Lulquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:24 schreef Grifte het volgende:
Meeste namen op de bank zeggen mij meer dan wat er in de basis staat. Leuk vreemdelingenlegioen.twitter:fctwente twitterde op zondag 13-08-2017 om 13:12:50De namen #feytwe #FCTwente #cote https://t.co/mU3L9XmbBu[ afbeelding ] reageer retweet
Alleen die drie onderste zeggen mij even niet zoveel. De rest speelde al eerder in Nederland (meesten bij Twente zelf) geloof ikquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:24 schreef Grifte het volgende:
Meeste namen op de bank zeggen mij meer dan wat er in de basis staat. Leuk vreemdelingenlegioen.twitter:fctwente twitterde op zondag 13-08-2017 om 13:12:50De namen #feytwe #FCTwente #cote https://t.co/mU3L9XmbBu[ afbeelding ] reageer retweet
jebquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Speelt Danny Holla bij Twente
quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Speelt Danny Holla bij Twente
Valt inderdaad reuze mee. Alleen Brondeel, Gjorgjev en Kvasina zijn nieuw. De rest speelde vorig jaar ook voor Twente en bovendien staan er 5 spelers uit eigen jeugd in de basis.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alleen die drie onderste zeggen mij even niet zoveel. De rest speelde al eerder in Nederland (meesten bij Twente zelf) geloof ik
kwartier in de rust en na de wedstrijd prima, maar ik ben een beetje klaar met zes voetbaltalkshows waari eigenlijk elke keer NIETS zinnigs wordt gezegd.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Halverwege de eerste speelronde al? Wordt een zwaar seizoen.
Vorig jaar ook al, maar toen bleken Unal, Celina en yeboah aardige spelertjes.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:25 schreef Caland het volgende:
Wat heeft dat Twente opeens een vreemdenlingenlegioen dan
En Brondeel komt dan van NAC. Wat een vreemdelingquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt inderdaad reuze mee. Alleen Brondeel, Gjorgjev en Kvasina zijn nieuw. De rest speelde vorig jaar ook voor Twente en bovendien staan er 5 spelers uit eigen jeugd in de basis.
Het probleem is ook niet zozeer de talkshow maar meer dat je met figuren als Regi Blinker en weet ik het wie nog meer aan tafel gewoon niet tot een interessant gesprek komtquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kwartier in de rust en na de wedstrijd prima, maar ik ben een beetje klaar met zes voetbaltalkshows waari eigenlijk elke keer NIETS zinnigs wordt gezegd.
Je hoeft niet gelijk zo cynisch te doen. :Squote:Op zondag 13 augustus 2017 13:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En Brondeel komt dan van NAC. Wat een vreemdeling
Da's wel een beetje waar. En vier talkshows in een weekend is gewoon wat overbodig.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het probleem is ook niet zozeer de talkshow maar meer dat je met figuren als Regi Blinker en weet ik het wie nog meer aan tafel gewoon niet tot een interessant gesprek komt
En vanavond studio voetbal met Ron Jansgenotquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:31 schreef Coco. het volgende:
Over praatshows gesproken, morgen weer VI![]()
Alleen zit die natte dweil er.
En en en en waar iedereen naar uitkijkt: Rondo.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
En vanavond studio voetbal met Ron Jansgenot
Dat kijkt alleen Stijn.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En en en en waar iedereen naar uitkijkt: Rondo.
quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt inderdaad reuze mee. Alleen Brondeel, Gjorgjev en Kvasina zijn nieuw. De rest speelde vorig jaar ook voor Twente en bovendien staan er 5 spelers uit eigen jeugd in de basis.
Daar kun je elke willekeurige analist voor in de plek zetten. Het heeft allemaal geen inhoud.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het probleem is ook niet zozeer de talkshow maar meer dat je met figuren als Regi Blinker en weet ik het wie nog meer aan tafel gewoon niet tot een interessant gesprek komt
De spitsinstincten kwamen even bovendrijven.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:41 schreef Tagliano het volgende:
Het was ook niet zo dat Auassar niet anders kon
Er zijn best wat journalisten te vinden die prima over voetbal kunnen pratenquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:42 schreef Oldground het volgende:
[..]
Daar kun je elke willekeurige analist voor in de plek zetten. Het heeft allemaal geen inhoud.
Zo schoot hij hem wel binnen jaquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
De spitsinstincten kwamen even bovendrijven.
En dat gebeurt ook wel. Vindt bijvoorbeeld Langs de Lijn vaak heel sterk op maandagavond met het sportforum. Daar zitten vaak journalisten van kranten in plaats van de standaard tv-cast.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zijn best wat journalisten te vinden die prima over voetbal kunnen praten
Die noteer ik eventjes, luister ik nu nooit eigenlijkquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dat gebeurt ook wel. Vindt bijvoorbeeld Langs de Lijn vaak heel sterk op maandagavond met het sportforum. Daar zitten vaak journalisten van kranten in plaats van de standaard tv-cast.
Moet je het volgende topic maar zien te kapen, kun je het zelf fixen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom staat Anwar de Haas nog steeds in de OP?
Dat heet voordeel.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het dubieus om dan de kans door te laten lopen.
Waarom? Ze halen er geen voordeel uit, althans niet het voordeel wat je met een penalty haaltquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat red ik nooit meer, ik kijk het gewoon thuis.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
Straks lekker Feyenoord kijken vanaf het strand in Spanje.
Je krijgt in feiten 2 kansen op de goalquote:
U las het hier.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:50 schreef Zipportal het volgende:
Tenminste geen saaie 12:30 wedstrijd.
Hier gaat iets mis.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:53 schreef Tagliano het volgende:
Best een leuk openingswedstrijd van de Eredivisie
Heracles - Ajax was nog meer genotquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:53 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk dat het woord wat je zocht 'openingsweekend' isquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:53 schreef Tagliano het volgende:
Ja, excuus. Niet helemaal fitquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat het woord wat je zocht 'openingsweekend' is
Ik vond Ajax helemaal niet vermakelijkquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:55 schreef Tchock het volgende:
Ik heb VVV-Sparta en Vitesse - NAC niet gezien maar volgens mij is elke wedstrijd dit weekend zeer vermakelijk.
Yes. En de overzijde ook nog (staat nu tijdelijke tribune). In 2018 moet dat beide gebeuren. En ze willen ook nog een verlengd dak.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze zouden ook achter dat andere doel de tribune doortrekken aan het veld toch? Bij PEC
Ze besteden het geld vooralsnog liever aan een perfecte kunstgrasmatquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze zouden ook achter dat andere doel de tribune doortrekken aan het veld toch? Bij PEC
Ah dacht dat ze elke zomer al een tribune gingen fixenquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yes. En de overzijde ook nog (staat nu tijdelijke tribune). In 2018 moet dat beide gebeuren. En ze willen ook nog een verlengd dak.
Ik zit niet te kijken, maar ik lees dat de scheidsrechter voordeel gaf op iets dat anders een penalty was geweest. Vervolgens schiet Roda JC de bal op de paal en legt hij de bal alsnog op de stipquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja wtf is daarmee aan de handquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze besteden het geld vooralsnog liever aan een perfecte kunstgrasmat
hoeveel kunnen er dan uiteindelijk in dat ding?quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yes. En de overzijde ook nog (staat nu tijdelijke tribune). In 2018 moet dat beide gebeuren. En ze willen ook nog een verlengd dak.
De naamquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:58 schreef Tchock het volgende:
Als die vreselijke muren weg zijn en er hybride gras in ligt is het haast een fatsoenlijk stadion. Ik blijf dromen.
Dan heb je nog steeds die kantoorhoekenquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:58 schreef Tchock het volgende:
Als die vreselijke muren weg zijn en er hybride gras in ligt is het haast een fatsoenlijk stadion. Ik blijf dromen.
Er werd een overtreding gemaakt maar alsnog werd er bijna gescoord. Het duurde even voor duidelijk was dat de bal er niet in ging, maar toen dat zo was was er dus geen voordeel en floot hij voor een overtreding.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zit niet te kijken, maar ik lees dat de scheidsrechter voordeel gaf op iets dat anders een penalty was geweest. Vervolgens schiet Roda JC de bal op de paal en legt hij de bal alsnog op de stip
Tamelijk bizarre beslissing lijkt me dat. Of je fluit meteen voor een penalty, of je kent voordeel toe, maar dan betekent op de paal schieten niet dat je alsnog een penalty krijgt.
Rond de 15K.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hoeveel kunnen er dan uiteindelijk in dat ding?
quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er werd een overtreding gemaakt maar alsnog werd er bijna gescoord. Het duurde even voor duidelijk was dat de bal er niet in ging, maar toen dat zo was was er dus geen voordeel en floot hij voor een overtreding.
[..]
Rond de 15K.
Dat klopt, maar ik zie daar de oneerlijkheid niet in. Penalty is een soort garantie, maar je mag de kans ondanks de overtreding nog proberen af te maken.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je krijgt in feiten 2 kansen op de goal
3-2
Eensquote:Op zondag 13 augustus 2017 14:01 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik zie daar de oneerlijkheid niet in. Penalty is een soort garantie, maar je mag de kans ondanks de overtreding nog proberen af te maken.
4-2
Nouja, de bal had niet geraakt meer mogen worden door iemand van PEC dan, het doorrollen prima, maar nadat de bal op de paal belandde moest er meteen gefloten worden vind ik.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:01 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik zie daar de oneerlijkheid niet in. Penalty is een soort garantie, maar je mag de kans ondanks de overtreding nog proberen af te maken.
4-2
Rare interpretatie van de voordeelregel, lijkt me. Voordeel is niet hetzelfde als scoren. Voordeel is dat je verder kunt gaan met je actie en dat je op goal kunt schieten.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er werd een overtreding gemaakt maar alsnog werd er bijna gescoord. Het duurde even voor duidelijk was dat de bal er niet in ging, maar toen dat zo was was er dus geen voordeel en floot hij voor een overtreding.
Ze spelen volgende week thuis.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:02 schreef hafcfan het volgende:
Nu zal Roda vanaf volgende week de bus wel weer tevoorschijn halen
Met Willem II samenquote:Op zondag 13 augustus 2017 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laten we hopen dat die iig degraderen.
Molenaar is niet echt zo'n type trainerquote:Op zondag 13 augustus 2017 14:02 schreef hafcfan het volgende:
Nu zal Roda vanaf volgende week de bus wel weer tevoorschijn halen
quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze spelen volgende week thuis.
Ligt er imo wel een beetje aan wat het alternatief is. Bij een vrije trap is dat zeker zo, een penalty is gewoon een grotere kansquote:Op zondag 13 augustus 2017 14:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Rare interpretatie van de voordeelregel, lijkt me. Voordeel is niet hetzelfde als scoren. Voordeel is dat je verder kunt gaan met je actie en dat je op goal kunt schieten.
Nee, voordeel is dat je niet slechter af bent dan wanneer de overtreding niet gemaakt zou zijn. Als er geen overtreding was kon hij op doel schieten, dus om te beoordelen of er voordeel is moet je eerst kijken of dat nog lukt.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Rare interpretatie van de voordeelregel, lijkt me. Voordeel is niet hetzelfde als scoren. Voordeel is dat je verder kunt gaan met je actie en dat je op goal kunt schieten.
8/10quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze spelen volgende week thuis.
Totdat de fans om zijn hoofd roepen als hij nog 4 x verliest.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Molenaar is niet echt zo'n type trainer
Ik heb het niet gezien hoor, ik lees erover. Maar als je op goal kunt schieten, is de overtreding toch niet hinderlijk geweest?quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, voordeel is dat je niet slechter af bent dan wanneer de overtreding niet gemaakt zou zijn. Als er geen overtreding was kon hij op doel schieten, dus om te beoordelen of er voordeel is moet je eerst kijken of dat nog lukt.
Zou kunnen. Bij Volendam deed hij dat ook niet (hoewel het wel steeds minder werd naarmate het seizoen langer duurde)quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Totdat de fans om zijn hoofd roepen als hij nog 4 x verliest.
Mooi signaal naar de verdediger: Laat dat soort overtredingen uit je kop, anders krijg je een dubbele kans tegen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ligt er nogal aan of je een vrije kans hebt of dat er verdedigers bij staan me dunktquote:Op zondag 13 augustus 2017 14:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien hoor, ik lees erover. Maar als je op goal kunt schieten, is de overtreding toch niet hinderlijk geweest?
Hier kun je hem terugkijken. Dan snap je denk ik beter hoe het ging, en ook waarom de scheids niet affloot nadat de bal op de paal was.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien hoor, ik lees erover. Maar als je op goal kunt schieten, is de overtreding toch niet hinderlijk geweest?
Daar staat dan ook geen enkele druk op. Alleen JanCees komt daar kijken en of je 8e of 3e wordt boeit ook vrij weinig.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou kunnen. Bij Volendam deed hij dat ook niet (hoewel het wel steeds minder werd naarmate het seizoen langer duurde)
Het is zelfs discutabel dat het een penalty is. De speler van PEC lijkt gewoon de bal te spelen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier kun je hem terugkijken. Dan snap je denk ik beter hoe het ging, en ook waarom de scheids niet affloot nadat de bal op de paal was.
Hmm. Laatst zei ik dit over Heracles maar toen zei een niet nader te noemen user dat dat toch wel heel veel boeidequote:Op zondag 13 augustus 2017 14:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar staat dan ook geen enkele druk op. Alleen JanCees komt daar kijken en of je 8e of 3e wordt boeit ook vrij weinig.
quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:08 schreef Ties02 het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)536204173313/photo/1
Ja vergelijk het tv geld in de eredivisie met de JL....quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm. Laatst zei ik dit over Heracles maar toen zei een niet nader te noemen user dat dat toch wel heel veel boeide
Ja wie bedenkt datquote:Op zondag 13 augustus 2017 14:31 schreef Tagliano het volgende:
De uitshirts van Twente vind ik vrij matig
Lelijke uitshirts zijn in de mode dit jaar. Utrecht, Ajax, Twente...quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:31 schreef Tagliano het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 13 augustus 2017 14:31 schreef Tagliano het volgende:
Die van Utrecht zijn geilquote:Op zondag 13 augustus 2017 14:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lelijke uitshirts zijn in de mode dit jaar. Utrecht, Ajax, Twente...
Ajax heeft prachtige uitshirtsquote:Op zondag 13 augustus 2017 14:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lelijke uitshirts zijn in de mode dit jaar. Utrecht, Ajax, Twente...
Het lijkt op een pyjama.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft prachtige uitshirts
Zeker.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond hem inderdaad erg mooi. Wel even wennen.
Zag er op tv wel wat anders uitquote:
Dan zal Bas Dost wel naar Ajax komen.quote:
Zullen wel gewilde shirtjes worden in Ultimate team, of bestaat dat niet meer?quote:
Donkerder vooral.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeker.
[..]
Zag er op tv wel wat anders uit
Lijkt mij sterk, zal wel tussen Ajax en Feyenoord gaanquote:Op zondag 13 augustus 2017 14:46 schreef hafcfan het volgende:
Misschien wordt PSV toch nog kampioen.
Gewaagde voorspellingquote:Op zondag 13 augustus 2017 14:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk, zal wel tussen Ajax en Feyenoord gaan
Er komen nog 4 verdedigers bij bij PSV.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens het Ajaxtopic eindigt Ajax in het rechterrijtje dus eigenlijk best wel jaquote:
Als de basiself fit blijft wel ja, bij blessures heeft Feyenoord een veel betere bank.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij Ajax wachten ze op buitenkansjes.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er komen nog 4 verdedigers bij bij PSV.
Ik baseer het dan ook op de huidige selecties, eigenlijk heeft voorspellen in augustus ook niet zoveel zinquote:Op zondag 13 augustus 2017 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er komen nog 4 verdedigers bij bij PSV.
Alle 3 wel een kut verdediging. Zelfde zwakke punten.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
RIP coëfficient dit jaarquote:Op zondag 13 augustus 2017 14:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alle 3 wel een kut verdediging. Zelfde zwakke punten.
Waarbij Ajax nog wel wat wil gaan halen, van Feyenoord heb ik dat niet gelezen maar daar hou ik me ook wat minder mee bezigquote:Op zondag 13 augustus 2017 14:48 schreef S0nic het volgende:
[..]
Als de basiself fit blijft wel ja, bij blessures heeft Feyenoord een veel betere bank.
Zo, die hebben er vertrouwen inquote:Op zondag 13 augustus 2017 14:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens het Ajaxtopic eindigt Ajax in het rechterrijtje dus eigenlijk best wel ja
quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:52 schreef Doublepain het volgende:
Die Guzebujuk heeft zeker weer lopen pokeren met wat Feyenoorders
Ajax er zo uit tegen Rosenborg, Utrecht is sowieso kansloos. En dan Vitesse en Feyenoord die beide in pot 4 zittenquote:
Niet met Twentenaren nee, die hebben sinds Munsterman geen cent meer om te verspelen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:52 schreef Doublepain het volgende:
Die Guzebujuk heeft zeker weer lopen pokeren met wat Feyenoorders
Faalhaasquote:Op zondag 13 augustus 2017 14:55 schreef Roland010 het volgende:
Helemaal niets in amsterdam (eeen.. dicht).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |