Je hebt gelijk ik dacht dat vitesse maar 3 had gemaakt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gescoorde goals tellen eerst volgens mij
No problemquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik dacht dat vitesse maar 3 had gemaakt.
Dit krijgt Glenn nog wel te horen van haarquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:46 schreef Buitendam het volgende:
Hahaha haar ouders zijn nog niet op de hoogte
Broekje is al uit ja.quote:
En alsof het vervolgens niet door de commissie van Microsoft is gekomen en vervolgens maar aan de eredivisie is afgestoten.quote:Op zondag 13 augustus 2017 12:23 schreef Tchock het volgende:
Het nieuwe logo van de Eredivisie ziet er uit alsof het logo van FC Groningen seks heeft gehad met dat van Comedy Central.
quote:Op zondag 13 augustus 2017 12:23 schreef Tchock het volgende:
Het nieuwe logo van de Eredivisie ziet er uit alsof het logo van FC Groningen seks heeft gehad met dat van Comedy Central.
Dit is wel een zeer goede verwoordingquote:Op zondag 13 augustus 2017 12:23 schreef Tchock het volgende:
Lolquote:Op zondag 13 augustus 2017 12:23 schreef Tchock het volgende:
Wel een geinig potje, dramatisch veld en PEC valt me nog niet mee.quote:
Dan is het hoog tijd om in te schakelenquote:Op zondag 13 augustus 2017 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een geinig potje, dramatisch veld en PEC valt me nog niet mee.
Ze zijn overgestapt op hybride toch?quote:Op zondag 13 augustus 2017 12:56 schreef Caland het volgende:
Hoe kan je kunstgras hebben en er dan alsnog zo'n bende van maken?
Normaal wint elke kunstgrasclub elke wedstrijd idd. Heel curieus dit.quote:Op zondag 13 augustus 2017 12:56 schreef Caland het volgende:
Hoe kan je kunstgras hebben en er dan alsnog zo'n bende van maken?
Nee, nog niet helaas. Ligt wel een nieuw veld in sinds vorige maand maar is gewoon weer plastic.quote:Op zondag 13 augustus 2017 12:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze zijn overgestapt op hybride toch?
Nee, dat klopt niet. Ze willen het er in leggen (nog steeds) als dit veld versleten is. Duurt nog vijf jaar dus.quote:Op zondag 13 augustus 2017 12:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh zijn ze vanaf gestapt lees ik. Dan is dit schrikbarend ja
Ik doelde meer op ditquote:Op zondag 13 augustus 2017 12:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Normaal wint elke kunstgrasclub elke wedstrijd idd. Heel curieus dit.
Ik dacht even dat ik naar Roda PEC zat te kijkenquote:Op zondag 13 augustus 2017 12:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. Ze willen het er in leggen (nog steeds) als dit veld versleten is. Duurt nog vijf jaar dus.
Ik denk dat er wat veel kurk op ligt. Is wel makkelijk te verhelpen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dit
[ afbeelding ]
misschien is het met kurk ipv rubberquote:Op zondag 13 augustus 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dit
[ afbeelding ]
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:00 schreef Zorro het volgende:
Zo kon gisteren niet naar het goddelijke Heracles kijken, dus even de livetopics teruggelezen.
Was erg leuk
Heracles goden zetten de competitie meteen in rep en roerquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:00 schreef Zorro het volgende:
Zo kon gisteren niet naar het goddelijke Heracles kijken, dus even de livetopics teruggelezen.
Was erg leuk
Deze heb ik met veel plezier voor je verzorgd.quote:
Hidden brag met je Sonos soundbarquote:Op zondag 13 augustus 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dit
[ afbeelding ]
Heel soms heeft hij zo'n momentje. Ik herinner me ook prima goals tegen Ajax en Feyenoord.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:01 schreef Tagliano het volgende:
Van Polen had ik niet voor zoiets aangezien
Hij heeft inderdaad vaker momenten die eigenlijk helemaal niet bij mijn beeld van hem passen, wat ook iets kan zeggen over mijn beeldquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel soms heeft hij zo'n momentje. Ik herinner me ook prima goals tegen Ajax en Feyenoord.
Hebben echt een saai kutteam ja, dus ik snap je wel. Dit PEC vind ik ook een kleurloos elftal buiten Mokhtar en Saymakquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:04 schreef hafcfan het volgende:
Ik hoop dat Sparta er weer uitvliegt. Einde bericht.
NAC ook al zo'n kleurloos elftal. Excelsior blijft er easy in dit jaar. Haags vindt dit niet leuk.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben echt een saai kutteam ja, dus ik snap je wel. Dit PEC vind ik ook een kleurloos elftal buiten Mokhtar en Saymak
Geen idee.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Polen was toch ook buitenspeler in de jeugd bij Vitesse?
twitter:JeroenElshoff twitterde op zondag 13-08-2017 om 13:05:18Ik zit naar PEC-Roda te kijken en heb de hele tijd de neiging om m'n Xbox controller te pakken. reageer retweet
Bedanktquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:10 schreef Slobeend het volgende:
twitter:JeroenElshoff twitterde op zondag 13-08-2017 om 13:05:18Ik zit naar PEC-Roda te kijken en heb de hele tijd de neiging om m'n Xbox controller te pakken. reageer retweet
Manu Garciaquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
NAC ook al zo'n kleurloos elftal. Excelsior blijft er easy in dit jaar. Haags vindt dit niet leuk.
Zijn er wel een paar die slechter zijn nog dan Excelsior.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
NAC ook al zo'n kleurloos elftal. Excelsior blijft er easy in dit jaar. Haags vindt dit niet leuk.
Feyenoord de lachende 3e. Nu Sanchez weg is en Ajax keizer heeft zie ik jullie zo weer 1e wordenquote:
Mooie UI René.quote:
Halverwege de eerste speelronde al? Wordt een zwaar seizoen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Praten over voetbalIk ben er totaal moe van.
ga dan wegquote:Op zondag 13 augustus 2017 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je er een beetje kijk op hebt is het best leuk.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er nog snelwandelen voor?quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |