Zeg je nou dat GGMM grappig is?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:31 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat heb jij alle drie niet.. Oké, humor misschien.. Maar dat ontmaagd je nog niet, natuurlijk..
Tyfusjongquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga broodjes knakworst maken nu
Bedankt GGMM
je moet maar is goed naar die bal kijkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Feyenoord ook ja? DAN IS HET WEL HEEL ERG!!1
Foto's van de uitkomstquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bedankt GGMM
ajax is goed op kunstgrasquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Een hoop ploegen gaat het op dit veld moelijk krijgen....Feyenoord ook
je ziet zo dat dit een stroef kut veld is....
Ja, jammer voor topusers zoals jij, inderdaad.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
Ik dacht oh leuk, voetbal terug.. maarja dat gekanker hier altijd op elkaar is er natuurlijk ook weer
Lekker hoor. Biertje erbij, volgende dag nog een keer chinees eten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:32 schreef Coco. het volgende:
Ik ga chinees halen omdat PSV gewonnen heeft
geniet er vanquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:32 schreef Coco. het volgende:
Ik ga chinees halen omdat PSV gewonnen heeft
Jij snapt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker hoor. Biertje erbij, volgende dag nog een keer chinees eten.
Ja, gewoon niet grappig dus.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:32 schreef Buitendam het volgende:
Waarom is Anwar de Haas een grappig plaatje?
Wow.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:33 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Af en toe moet ik glimlachen om GGMM.. Maar dat is meer vanwege zijn aandoenlijkheid..
Dat is lief dat jij mij als topuser ziet. Ik zelf ben bescheiden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, jammer voor topusers zoals jij, inderdaad.
Ik wil foto's.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bedankt GGMM
het is niet te zien tot nu toe...quote:
Een beetje zoals bij het downkindje van de buren, inderdaad.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:33 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Af en toe moet ik glimlachen om GGMM.. Maar dat is meer vanwege zijn aandoenlijkheid..
Het is nu toch pauze, dus picsquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bedankt GGMM
Hoi Roland! Ik dacht bijna even dat je me had geblokkeerdquote:
Homo.. Wie eet er nou een kokosmacroon op zaterdagavond?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
ik wil hier geen worst zien
ik heb net een kokosmacroon op
Eten na 20:00 is zo 2015.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
ik wil hier geen worst zien
ik heb net een kokosmacroon op
ik kreeg hem van je zusquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Homo.. Wie eet er nou een kokosmacroon op zaterdagavond?
en erg ongezondquote:
Best een aardige openingsfase, daarna teruggezakt. Matige wedstrijdquote:
Lees wel veel kansjes en dat Younes weer een oprechte kanjer isquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Best een aardige openingsfase, daarna teruggezakt. Matige wedstrijd
Laatste 10 minuten ook wel lekker, maar volgens mij keek niemand op fok meerquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Best een aardige openingsfase, daarna teruggezakt. Matige wedstrijd
Laten we het zo zeggen Bram. Ik denk dat de gemiddelde Feyenoorder nu niet echt geïrriteerd is.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lees wel veel kansjes en dat Younes weer een oprechte kanjer is
In het begin wel wat jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lees wel veel kansjes en dat Younes weer een oprechte kanjer is
Dit soort kansloze geintjes kunnen gerust achterwege gelaten worden hoor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:38 schreef KingRadler het volgende:
vraag me af hou Nouri deze wedstrijd het kijken is.
Iedereen was vooral bezig met stoer tegenover elkaar doen jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Laatste 10 minuten ook wel lekker, maar volgens mij keek niemand op fok meer
Lekker mensen bannen als ze joinen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:32 schreef GGMM het volgende:
RUST...... HAXBALL!!IK NEEM OP DUS DOE JE BEST!!!
http://www.haxball.com/?r(...)9f408e72f0964f574820
Ja, de moeder van onlo..quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is nu toch pauze, dus pics
iedereen die hier worsten hier plaats bannen!quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit gaat een klassiekertje worden
klaas, ik overweeg jou mod te makenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
iedereen die hier worsten hier plaats bannen!
Ik had ze liever op een kadetje gezien, maar toch bedankt. Eet smakelijk!quote:
Boterhammen, dus.. Ik ben ook een Noord-Hollander, en ken de spraakverwarring boterham/broodje.. Maar een boterham, dus..quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee gewone broodjes, geen bolletjes in huis.
Ik ben bereid ervoor te betalenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
klaas, ik overweeg jou mod te maken
'mensen' ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lekker mensen bannen als ze joinen.
Goed bezig weer, met je 35 jaar
Ik leg het achter even neer, ik kom binnenkort bij je terugquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ben bereid ervoor te betalen
1000 ....2000...3000???????
heel fok zal leeglopen
Maar er zit helemaal geen boter of ham opquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Boterhammen, dus.. Ik ben ook een Noord-Hollander, en ken de spraakverwarring boterham/broodje.. Maar een boterham, dus..
Brood zonder boter?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar er zit helemaal geen boter of ham op
Ik mis een vleugje Braziliaans.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:47 schreef Tagliano het volgende:
Ronald heeft er kijk op
Al zou ik Neres brengen
Gelukkkig straks weer een Colombiaantjequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik mis een vleugje Braziliaans.
De Boer heeft het niet op Neresquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:47 schreef Tagliano het volgende:
Ronald heeft er kijk op
Al zou ik Neres brengen, zeker op rechts
Broekje niet inderdaad, dat is omdat Heracles ook een donker broekje heeftquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Wa een raar tenue heeft ajax
Deze kleur uit hebben ze toch nooit gehad.....wat vreemd
Zeug..quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er al vier verschillende sauzen op, dan is het wel smeuïg genoeg
Waarom weet niemandquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Boer heeft het niet op Neres
Je weet wat ze zeggen over die Colombiaantjes héquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkkig straks weer een Colombiaantje
Eens.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker man, sambalgenot. Moet wel een beetje pittig zijn hè.
Alleen alcoholisten willen hun vreten pittig..quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker man, sambalgenot. Moet wel een beetje pittig zijn hè.
Ik heb in de laatste maand slechts één biertje gedronken, dus ik hoef nog niet naar een kliniek denk ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Alleen alcoholisten willen hun vreten pittig..
Livetopics zonder Davyquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:50 schreef Mani89 het volgende:
We zijn niks meer waard zonder onze aanjager Day-v.
Dat je slechts één pilsje hebt gedronken afgelopen maand, wil nog niet zeggen dat de ziekte niet in je lijf zit..quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb in de laatste maand slechts één biertje gedronken, dus ik hoef nog niet naar een kliniek denk ik.
Ik weet wanneer ik moet stoppen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat je slechts één pilsje hebt gedronken afgelopen maand, wil nog niet zeggen dat de ziekte niet in je lijf zit..
Ik heb momenteel een peperplant groeien hier. De Carolina reaper... 2.2 miljoen scoville eenheden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Alleen alcoholisten willen hun vreten pittig..
Jij staat volstrekt machteloos tegenover de drank..quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet wanneer ik moet stoppen.
Het nieuws van Sanchez hakt erinquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:52 schreef Tagliano het volgende:
Wat zit iedereen hier vanavond opgefokt statements te maken joh
Dat blijkt jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het nieuws van Sanchez hakt erin
Ik lust gelukkig niet zoveel drank, dus dat scheelt al een slok op de borrel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij staat volstrekt machteloos tegenover de drank..
Ik weet hier niets van en ik wil hier ook niets over wetenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het nieuws van Sanchez hakt erin
Je bent zelf een jeanette..quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb momenteel een peperplant groeien hier. De Carolina reaper... 2.2 miljoen scoville eenheden.
Dat maakt een madame jeanette zoet met slechts 300.000 eenheden. Doch, ik ben geen alcoholist.
Ik ben een emotioneel persoonquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tjacka laat zijn emoties wat op de loop
Gelukkig ben jij voor Bayernquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet hier niets van en ik wil hier ook niets over weten![]()
hou op
Klopt sinds vandaag weer want Arjen is back.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij voor Bayern
Misschien wint Oranje dan wel van Frankrijk eind deze maandquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt sinds vandaag weer want Arjen is back.
Boerderijhoofd Klaassen ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:54 schreef onlogisch het volgende:
Dijks heeft een typische jodenkop.
Gr.gr.
Die rollen we makkelijk op. Daar hoef jij je geen zorgen om te maken ouwe reus. Uit/thuis de Fransen komen maar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien wint Oranje dan wel van Frankrijk eind deze maand
als de boel in het doel ligtquote:
Ik heb nog nooit een speler gezien die de bal zo vaak zo hard richting eigen 16 trapt als befbekje.quote:
DRT komt hopelijk wel weer terugquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Haxball is geen sport en krijgt geen subforum.
SPOILER: Haxball-statistieken!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, goal Ajax!![]()
Kun je mooi Shreyas vervangenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga Ajax naar het landskampioenschap jinxen.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:59 schreef GGMM het volgende:
Ajax mag wel eens gaan scoren.wazgodSPOILER: Haxball-statistieken!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, goal Ajax!What can change the nature of a man?
Dit ajax wordt geen kampioen. Dat weet jij net zo goed als ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga Ajax naar het landskampioenschap jinxen.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit ajax wordt geen kampioen. Dat weet jij net zo goed als ik.
Youness in duitse elftal is een beetje belachelijk, maar hij doet het aardig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik begrijp wel waarom Younes van Marc niet weg mocht voor 20 miljoen.
Dit jaar wordt er niemand kampioen, gewoon opdoeken die Eredivisie.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit ajax wordt geen kampioen. Dat weet jij net zo goed als ik.
Dat was de B-ploeg van Duitsland hequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Youness in duitse elftal is een beetje belachelijk, maar hij doet het aardig.
Met lappen tekst waarin staat dat PSV een geweldige selectie heeft en Twente een grotere club is dan Feyenoord genot.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel, af en toe komt hij nog even voorbij
Feyenoord zeker lolquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Serieus hoor.
Wedden?
OH....WACHT....
voorbij, voorbij, voorbij, ooohhh voorbij.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel, af en toe komt hij nog even voorbij
Laat me raden, jij speelde weer eens onder een andere naam?quote:
Nee, ik werd geband toen ik joinde.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Laat me raden, jij speelde weer eens onder een andere naam?
Nee, ik bande hemquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Laat me raden, jij speelde weer eens onder een andere naam?
Dat laatste klopt niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met lappen tekst waarin staat dat PSV een geweldige selectie heeft en Twente een grotere club is dan Feyenoord genot.
Waarom dan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik bande hem
Terwijl hij makkelijk mee kon doen en er nog voldoende tijd was!
klopt, ook om te kijken of er iemand bij kon voor Aquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was de B-ploeg van Duitsland he
Dat is dan niet aardig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik bande hem
Terwijl hij makkelijk mee kon doen en er nog voldoende tijd was!
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:59 schreef GGMM het volgende:
Ajax mag wel eens gaan scoren.Welke homofiel speelt onder mijn username?SPOILER: Haxball-statistieken!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, goal Ajax!
Ik vraag me vooral af wat ze nu zingenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van veel van die supportersliedjes val ik in slaap
Gras plukkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:04 schreef klaasweetalles het volgende:
jezus wat doet schone nog in dit elftal
weet iemand dat
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:04 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Welke homofiel speelt onder mijn username?
IK SPEEL GEEN HAXBALL..quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]Op deze manier je schandalig zwakke spel proberen te maskeren.
i've got your back famquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, ik werd geband toen ik joinde.
quote:
Wat is jouw favoriete Pokémon?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
kunnen we het hier hebben over ajax ipv over haxball?
Wat is dat?quote:
Ik heb jou volgens mij nog niet op een inhoudelijke post kunnen betrappen vandaagquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hou eens op over Hax praten, dan wordt TAG mad.
Houndoomquote:
KOEKOEKquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb jou volgens mij nog niet op een inhoudelijke post kunnen betrappen vandaag
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:00 schreef klaasweetalles het volgende:
herackles gaat eindelijk voetballen
de gelijkmaker komt eraan
Volgens mij klopt dit niet helemaal, maar ik neem de waarschuwing ten harte.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb jou volgens mij nog niet op een inhoudelijke post kunnen betrappen vandaag
Even rustig Tag. Coco is een vriend van me.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
KlaasGod.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:00 schreef klaasweetalles het volgende:
herackles gaat eindelijk voetballen
de gelijkmaker komt eraan
Maak weer een grapje over Nouri andersquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit niet helemaal, maar ik neem de waarschuwing ten harte.
Die kan niet voetballenquote:
Hij hoeft ze er ook alleen maar in te schieten.quote:
Ik heb een bierbuikquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:09 schreef GGMM het volgende:
Ik voorspel een vreselijk rampseizoen voor Ajax.
Waar is dat gifje?quote:
Dat doen alleen zwakzinnigen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maak weer een grapje over Nouri anders
Klopt ik ben de nageboortequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Je moeder ook.. En een miskraam..
Zeg het ze Maniquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:11 schreef Mani89 het volgende:
Fuck De Toekomst. We gaan voor het sluiten van de transfermarkt voor 100 miljoen aan nieuwe spelers kopen in Zuid-Amerika.
Ah, onderaan vorige paginaquote:
Even normaal doen vriend. Buitendam is een vriend van me.quote:
100%quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:13 schreef BadderHaring het volgende:
Dolberg had een pingel moeten krijgen. Heerlijk.
jhkquote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ik jouw username zie wéét ik gewoon dat je echt veel kwaliteit gaat posten.
Ajax heeft geen aanvoerder?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Dolberg of Huntelaar maakt niets uit als er geen aanvoer is inderdaad
ik denk als er geen aanvoer is dat je beter dolberg kan laten staan
maar wie ben ik
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ik jouw username zie wéét ik gewoon dat je echt veel kwaliteit gaat posten.
Klaasquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:13 schreef klaasweetalles het volgende:
maar wie ben ik
Mag ik daar antwoord op geven?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:13 schreef klaasweetalles het volgende:
maar wie ben ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |