Zeg je nou dat GGMM grappig is?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:31 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat heb jij alle drie niet.. Oké, humor misschien.. Maar dat ontmaagd je nog niet, natuurlijk..
Tyfusjongquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga broodjes knakworst maken nu
Bedankt GGMM
je moet maar is goed naar die bal kijkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Feyenoord ook ja? DAN IS HET WEL HEEL ERG!!1
Foto's van de uitkomstquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bedankt GGMM
ajax is goed op kunstgrasquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Een hoop ploegen gaat het op dit veld moelijk krijgen....Feyenoord ook
je ziet zo dat dit een stroef kut veld is....
Ja, jammer voor topusers zoals jij, inderdaad.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
Ik dacht oh leuk, voetbal terug.. maarja dat gekanker hier altijd op elkaar is er natuurlijk ook weer
Lekker hoor. Biertje erbij, volgende dag nog een keer chinees eten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:32 schreef Coco. het volgende:
Ik ga chinees halen omdat PSV gewonnen heeft
geniet er vanquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:32 schreef Coco. het volgende:
Ik ga chinees halen omdat PSV gewonnen heeft
Jij snapt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker hoor. Biertje erbij, volgende dag nog een keer chinees eten.
Ja, gewoon niet grappig dus.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:32 schreef Buitendam het volgende:
Waarom is Anwar de Haas een grappig plaatje?
Wow.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:33 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Af en toe moet ik glimlachen om GGMM.. Maar dat is meer vanwege zijn aandoenlijkheid..
Dat is lief dat jij mij als topuser ziet. Ik zelf ben bescheiden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, jammer voor topusers zoals jij, inderdaad.
Ik wil foto's.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bedankt GGMM
het is niet te zien tot nu toe...quote:
Een beetje zoals bij het downkindje van de buren, inderdaad.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:33 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Af en toe moet ik glimlachen om GGMM.. Maar dat is meer vanwege zijn aandoenlijkheid..
Het is nu toch pauze, dus picsquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bedankt GGMM
Hoi Roland! Ik dacht bijna even dat je me had geblokkeerdquote:
Homo.. Wie eet er nou een kokosmacroon op zaterdagavond?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
ik wil hier geen worst zien
ik heb net een kokosmacroon op
Eten na 20:00 is zo 2015.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
ik wil hier geen worst zien
ik heb net een kokosmacroon op
ik kreeg hem van je zusquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Homo.. Wie eet er nou een kokosmacroon op zaterdagavond?
en erg ongezondquote:
Best een aardige openingsfase, daarna teruggezakt. Matige wedstrijdquote:
Lees wel veel kansjes en dat Younes weer een oprechte kanjer isquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Best een aardige openingsfase, daarna teruggezakt. Matige wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |