SPOILER: Scheveningen Meet met pannenkoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present
HOE KUN JE IN VREDESNAAM EEN PROBLEEM MET SOEP HEBBEN!?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oh jawel hoorben alleen niet in de stemming. Bij goed weer zouden we gaan BBQ-en daar, nu eten ze soep
party hard
ik vind Soep (soms) best lekker, maar soep met broodjes hopeloos tekort schieten als avondmaalquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
HOE KUN JE IN VREDESNAAM EEN PROBLEEM MET SOEP HEBBEN!?
En dit weer heeft ook wel z'n charme: warm drankje, bordspel er bij...
Dan regel je voor jezelf een fatsoenlijk middagmaal en beschouw je het avondmaal als lunch.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind Soep (soms) best lekker, maar soep met broodjes hopeloos tekort schieten als avondmaal
Als lunch op zondag nog beter ja, lading broodjes uit de oven er bijquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind Soep (soms) best lekker, maar soep met broodjes hopeloos tekort schieten als avondmaal
best een goed planquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 12:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan regel je voor jezelf een fatsoenlijk middagmaal en beschouw je het avondmaal als lunch.
/problem
Lvh?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 12:01 schreef Ruse het volgende:
ik denk dat herenschoenen een lvh-tje heeft, en zn dates dus ws (hopelijk) ook
Een goede stamppot oid ja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 12:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan regel je voor jezelf een fatsoenlijk middagmaal en beschouw je het avondmaal als lunch.
/problem
Frietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Beste. Waakhonden. Ooit.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 12:06 schreef Trashcanman het volgende:
Nils Holgersson is full of shit, die beesten hebben niets voor je over..
Da's niksquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 12:06 schreef Lot88 het volgende:
Seat maken was 27 euro
Nu verder met mijn krijtjes
Hmmm... Lastig ik kan alleen tofu stukjes bedenkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 12:07 schreef MissMSX het volgende:
Speaking of stamppot. Wat is een goede vegetarische vervanger voor spekjes in stamppot wat smaakmaker betreft? Geen nepvlees of kaas though
Wat is je hoofdgroente?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 12:07 schreef MissMSX het volgende:
Speaking of stamppot. Wat is een goede vegetarische vervanger voor spekjes in stamppot wat smaakmaker betreft? Geen nepvlees of kaas though
Tja ik deed er altijd rookkaas in maar iets dat volledig nepvlees loos of kaasloos moet zijn zal je met kruiden moeten oplossen denk ik..quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 12:07 schreef MissMSX het volgende:
Misschien wat kikkererwten opbakken met wat kruiden. Dat geeft een andere structuur door de stamppot. Tofu goed marineren...quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 12:07 schreef MissMSX het volgende:
licht verstandelijke beperking. komt een beetje downie overquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 12:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ken de term denk ik helemaal niet.
je kan tofu zo uitbakken dat het wat op spekjes lijkt, fijne reepjes snijden en in de olie frituren. misschien werkt tempeh nog wel beterquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 12:07 schreef MissMSX het volgende:
Hmm, mij viel vooral het totale gebrek aan empathie op. Hij neemt niet eens de moeite om echt in te gaan op oordelende posts, hopelijk gewoon een goede troll maar ik heb alvast flinke medelijden met de mensen die met hem te maken hebben.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 12:08 schreef Ruse het volgende:
[..]
licht verstandelijke beperking. komt een beetje downie over
De standaard dingen als boerenkool, andijvie, witlof...quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 12:08 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat is je hoofdgroente?
Stamppot doperwten met munt is wel een goede.
Even zoeken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 12:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De standaard dingen als boerenkool, andijvie, witlof...
Gekruide en/of gemarineerde tofu is het proberen waard.
Maar wat voor kruiden dan?
Is tofu/tempeh eigenlijk gezouten? Ik mis toch vooral die zoute en gerookte smaak van de spekjes.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 12:10 schreef Ruse het volgende:
[..]
je kan tofu zo uitbakken dat het wat op spekjes lijkt, fijne reepjes snijden en in de olie frituren. misschien werkt tempeh nog wel beter
Geen kaasquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 12:15 schreef Voxs het volgende:
Doperwten en munt gaan goed samen met feta.
Feta is vrij zout en goede toevoeging. Ook in zoete aardappelstampotje
hmm jammer. Knoflook croutons?quote:
Wereldvak.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 12:15 schreef MissMSX het volgende:
En waar staat de tofu/tempeh in de supermarkt? Is dat vers? Of heb je ook vacuümspul?
dat zou ik ook moeten googlen. ik heb het wel eens gehad iig, dat het echt aan spekjes deed denken. superlekker iigquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 12:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De standaard dingen als boerenkool, andijvie, witlof...
Gekruide en/of gemarineerde tofu is het proberen waard.
Maar wat voor kruiden dan?
vacuumspul ja, ligt altijd gewoon bij de tofu en vleesvervangersquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 12:15 schreef MissMSX het volgende:
En waar staat de tofu/tempeh in de supermarkt? Is dat vers? Of heb je ook vacuümspul?
kkhard ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ook nog naar de markt maar het regent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |