ow nou dan maakt het me niet uit wie er wintquote:
Truequote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik jullie op 10. Beide redelijk optimistisch denk ik.
Ik denk 2-2.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:49 schreef Karina het volgende:
[..]
ow nou dan maakt het me niet uit wie er wintwel gek dat het je niks kan schelen als ze verliezen.
Ik vond het niet veel, maar bij PEC deed hij het heel goed dacht ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, die een tijd bij jullie heeft gezeten. Wat vind je van hem?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit mobiel. Kan niet echt een leuk topic openen zo. Wie o wie?
Karina kan dat welquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had 1-0 gezegd zie ik. (in de toto)
Topwijf ben je!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zoek wel een leuk plaatje en maak een topic.
Ik ben trots op je!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 12:10 schreef Karina het volgende:
Zo lekker cheesy
VBL / Insomnia, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Jaren '90 knipperplaatjesquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 12:10 schreef Karina het volgende:
Zo lekker cheesy
VBL / Insomnia, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
EN CU2!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 12:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DAT HEP OP HYVES GESTAAN!
De vragenlijstquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 12:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]Dit zou iedere nieuwe user in deze SC standaard in moeten vullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Stinhoquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben er weer, of u het wil of niet.
ga je nog op vakantie?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 12:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]opper wat is een normaal salaris voor een hbo ict starterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, welkom.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een geweldige toevoeging voor dit forum ben je tochquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 12:56 schreef Vasion het volgende:
Ik hoor het u al denken, alweer KRS? JaEenmaal een plaatje draaien en je blijft ze draaien.
max 2000 brutoquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 12:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
opper wat is een normaal salaris voor een hbo ict starter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |