Vannacht drama geslapen.quote:
Heb je grote zorgen Drizzt?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vannacht drama geslapen.
Verder natuurlijk omdat ik dik ben.
Kwam gewoon niet in slaap.quote:
Mwa.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je grote zorgen Drizzt?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:16 schreef opperkleurder het volgende:
Als de druk van het modschap je slapeloze nachten geeft dan moet je dat wel tijdig aangeven.
Ik zou ook moe worden van al jouw geTRquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:16 schreef opperkleurder het volgende:
Als de druk van het modschap je slapeloze nachten geeft dan moet je dat wel tijdig aangeven.
Dat is ook niet vriendelijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zou ook moe worden van al jouw geTR
#neverforgetquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is ook niet vriendelijk.
Graag duidelijk en eens voor altijd stelling nemen over Scrummie. Niet erom heen draaien, niet laf weer kusjekroel kom je neuken doen met hem over vijf dagen.quote:
WAARHEID was vroegâh een genottelijke user.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Graag duidelijk en eens voor altijd stelling nemen over Scrummie. Niet erom heen draaien, niet laf weer kusjekroel kom je neuken doen met hem over vijf dagen.
Waarheid, GGMM, waar-heid.
wat?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel als je alzheimer krijgt.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Graag duidelijk en eens voor altijd stelling nemen over Scrummie. Niet erom heen draaien, niet laf weer kusjekroel kom je neuken doen met hem over vijf dagen.
Bedankt voor dit goede advies.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stenders platenbonanzaquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 15:46 schreef Buitendam het volgende:
Ekstra Weekend is het enige radioprogramma wat ik ooit echt helemaal luisterde.
half 8 begin ik lulloquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet eens tot 5? Je stelt me teleur JC. Dacht dat je zo'n voorbeeld arbeider was.
Dat jij een megadebiel bent.quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap het wel. GGMM behandelt Scrummie als een madeliefje.
Waarom is negeren zwak?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat jij een megadebiel bent.
Negeren is zó zwak.
Dat gezegd hebbende, een échte vriend had mij niet zo genaaid. Scrummie vindt mij een mongool zonder reden, PRECIES wat hij jou verwijdt. Dat maakt mij erg boos.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat jij een megadebiel bent.
Negeren is zó zwak.
Dat gezegd hebbende, een échte vriend had mij niet zo genaaid. Scrummie vindt mij een mongool zonder reden, PRECIES wat hij jou verwijdt. Dat maakt mij erg boos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |