quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:07 schreef RobinOok het volgende:
Ben ik nou echt de enige in NL die haar lege mosselschelpen netjes in elkaar schuift?![]()
[[ afbeelding ] ]
quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:49 schreef Iwanius het volgende:
Iets anders: Ik vond het doodzonde dat Diederik het niet is gevonden. Ik mocht hem wel,veel meer dan die beroepsleugenaar met zijn laffe lakse houding jegens Staatsgevaarlijke elementen ( u kent ze wel) en falende arbeidsplannetjes om meer mensen aan het werk te krijgen die alleen maar met onmenselijk regeltjes worden begeleid.
Pas je op.quote:
Straks heb je heel CUL achter je aan, das andere koek.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 10:44 schreef Iwanius het volgende:
Moggu.. bijna middag al weer.[
Lekkerbekje met wat fris terwijl de boefjes alias bontkraagjes onder de vogels (meeuwen)
weer loeren om iets te kunnen stelen.[/sub]
Lmao wat.quote:
Ze kunnen daar wel goed koekjes bakken!quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Straks heb je heel CUL achter je aan, das andere koek.
Koekje van eigen deeg, zijn altijd wel lekker.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ze kunnen daar wel goed koekjes bakken!
quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:07 schreef Iwanius het volgende:
'Miep'is even wezen shoppen met een vriendin kan ik lekker eventjes
[]
(acclimatiseren met een lekkere zoete Piña Colada.![]()
Haha ben je gek.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 22:33 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Die fokker, zou je haar doen?
quote:Op zondag 3 november 2013 01:02 schreef Iwanius het volgende:
Als baby herinner ik mij dat mijn moeder voor ik ging slapen altijd het melodietje van "Can't help falling in love van Elvis Presley afspeelde. Toen ik tiener werd was Rock muziek voor mij de muziek en dan moet je denken aan Stones,Kiss,Led Zeppelin,Uriah Heep,Deep Purple,The Who en naar mate ik ouder werd kwam de ommekeer naar meer big bands en jaren 40/50 muziek.
Sick Boy?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |