we houden wiki aanquote:Op woensdag 9 augustus 2017 18:11 schreef FlippingCoin het volgende:
0s.gif
Op woensdag 9 augustus 2017 18:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
jou feestjequote:Op woensdag 9 augustus 2017 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
Zo weer terug, of zal ik een x-aantal uurtjes wegblijven?
Hebben we die in Nederland?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 18:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
we houden wiki aan![]()
Onder de inheemse bevolking wordt in algemene zin verstaan: de mensen die tot een land behoren door geboorte; de niet geïmmigreerde inwoners van een land. De term is vaak gebruikt als synoniem voor inboorlingen, inlanders of Aborigines. In onder andere Canada wordt ook wel gesproken van "First People" oftewel "Eerste Mensen".
Hmm..quote:Op woensdag 9 augustus 2017 18:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hebben we die in Nederland?
Of gaan we de Native Americans en zo vieren, ook vet.
In principe wonen er nog niet super lang mensen in Nederland volgens mij, omdat het ook niet echt een goed land was om te leven voor het grootste deel door moerassen en zo, maar misschien heb ik dat verkeerd.quote:
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 9 augustus 2017 18:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In principe wonen er nog niet super lang mensen in Nederland volgens mij, omdat het ook niet echt een goed land was om te leven voor het grootste deel door moerassen en zo, maar misschien heb ik dat verkeerd.
Ja hiervoor waren het de provincies nog afaik.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 18:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
al bestaat het veel langer natuurlijk het land
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 18:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
al bestaat het veel langer natuurlijk het land
quote:Vorming Nederlandse etniciteit[bewerken]
Prehistorie[bewerken]
1rightarrow blue.svg Zie relatieve verwantschap tussen volken voor het hoofdartikel over dit onderwerp.
In oktober 2008 is een onderzoek (onder diverse groepen scholieren) naar de genetische oorsprong van de huidige Nederlanders gedaan: "Het Genoom van Nederland".[8] De analyses laten zien hoe de voorouders van de onderzochte groep scholieren Nederland is binnengekomen:
77,5% kwam als jager/verzamelaar 35.000 jaar geleden in de Oude Steentijd (Paleolithicum) West-Europa binnen
20% kwam als boer 7.000 jaar geleden in de Nieuwe Steentijd (Neolithicum) Nederland binnen, en
2,5% kwam als recente immigrant
De conclusie lijkt te zijn dat de overgrote meerderheid van de huidige Nederlanders rechtstreeks afstamt van de eerste nomadische paleolithische jagers en verzamelaars die het grondgebied van het huidige Nederland binnentrokken. In de loop der tijden werden deze niet verdreven of vervangen door nieuwkomers (neolithische boeren en de latere Kelten en Germanen), zoals vaak werd gedacht, maar namen ze wel de gebruiken, taal en cultuur over van deze nieuwkomers.
Boh.quote:
Of een zak wortels.quote:
Graphics zijn zoals op de psx gewoon toch, of niet?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 18:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Spel gaat redelijk, maar graphics is een beetje klote. Misschien voor later
quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 19:21 schreef Homijn het volgende:
Echt helemaal niemand had door dat mijn UI een uur lang zo eruit zag:
[ afbeelding ]
Al die moeite voor niks.
Sorry, niet gezien. Voor jouw dan nog maar eens:quote:Op woensdag 9 augustus 2017 19:21 schreef Homijn het volgende:
Echt helemaal niemand had door dat mijn UI een uur lang zo eruit zag:
[ afbeelding ]
Al die moeite voor niks.
Ben nu al een bruine trui wezen breien...quote:Op woensdag 9 augustus 2017 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:
r
[..]![]()
Doe terug, nu zien we het wel.
Yup, beide gaaf. Tijd voor een remaster voor ps4 van de eerste drie delen.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 19:30 schreef mtchel112 het volgende:
Tom raider op ps1, heerlijk. Was het nou deel 2 waar je de ober in de vriezer kon opsluiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |