abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:29:10 #101
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_172999603
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:22 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Nu ben ik niet iemand die de betrouwbaarheid van derdewereldlanden ophemelt, maar we kunnen toch niet stellen dat de landen buiten de westerse wereld de statistieken beļnvloeden om mannen extra agressief te maken?
Niet bewust, maar misschien wel onbewust. Bijvoorbeeld door vrouwen in bepaalde rollen te drukken, waarin (hun eigen) status en rijkdom minder belangrijk zijn. Of door ze weg te houden uit het publieke leven, waardoor ze minder gelegenheid hebben om crimineel gedrag te vertonen.

Er zijn zo veel sociale factoren dat je echt met heel goed bewijs moet komen als je verschil door biologie wilt verklaren.
quote:
Het effect van testosteron op agressie is breed geaccepteerd:

[..]

In het licht van deze biologische verschillen en het overweldigend grote aantal statistieken over allerlei culturen en het gebrek aan voorbeelden van culturen waarin vrouwen de voornamelijke agressors zijn, kun je toch niet doen alsof het onduidelijk is wie van nature agressiever is?
Dat is al een heel ander bewijs dan dat je hierboven presenteert.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:30:18 #102
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_172999628
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:23 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Zo seksistisch zijn die verschillen niet.

[..]

Draai je oorzaak en gevolg nu niet om?
pi_172999634
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:22 schreef speknek het volgende:
Het kromme van Damore's these, is dat hij in de memo zelf stelt dat er biologische verschillen tussen mannen en vrouwen zijn, maar dat die verschillen een kleine effect size hebben. Ze zijn wel significant (want alle mannen vs alle vrouwen), maar klein. Voor iemand met wat statistische kennis zou dat genoeg moeten zeggen, en Damore zou statistische kennis moeten hebben dus hij weet dat hij een beetje onzin aan het lullen is, maar goed, hij gaat er dan toch allemaal stevige punten aan hangen.

Dus, kleine biologische effect sizes.

Op dit moment is de tech afdeling van Google 80/20 in de verhouding m/v.

Riddle me this, riddle me that.
Er zijn interesses en er zijn ook zaken als de wil om te excelleren en de verschillende IQ-distributies tussen mannen en vrouwen (mannen hebben een dikkere staart aan het hogere einde). Als je het dan hebt over bedrijven als Google waar voornamelijk mensen worden aangenomen die op het tertiaire onderwijs de moeilijkere studies bovengemiddeld hebben afgerond en mensen die bereid zijn een groot deel van hun persoonlijke leven op te offeren is het niet zo gek dat je disproportioneel veel mannen aanneemt.

Laten we ook niet vergeten dat mannen en vrouwen een hele andere levenservaring hebben. Vooral op universitaire leeftijd liggen de verschillen in bijvoorbeeld de aantrekkelijkheid tussen de seksen extreem ver uit elkaar (vrouwen pieken, mannen in een dal). We weten ook niet precies wat dit voor effecten heeft, maar ik heb bijvoorbeeld weinig meisjes gekend waarmee ik inhoudelijk goed kon praten over de rol van de overheid, inrichting van de staat, politieke thema's, enzovoort.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:31:51 #104
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172999663
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Of door ze weg te houden uit het publieke leven, waardoor ze minder gelegenheid hebben om crimineel gedrag te vertonen.

Grappig. Jij denkt daadwerkelijk dat die paar ultra-christenen die hun wijf in de keuken hebben opgesloten de hoofdverklaring zijn voor het gigantische percentage mannelijke criminelen in bijna elke stad in elk land in de gehele wereld? Dus ook steden met de grootste percentages werkende vrouwen en de hoogste percentages single vrouwen?

Doei, Ser.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172999669
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:30 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Er zijn interesses en er zijn ook zaken als de wil om te excelleren en de verschillende IQ-distributies tussen mannen en vrouwen (mannen hebben een dikkere staart aan het hogere einde). Als je het dan hebt over bedrijven als Google waar voornamelijk mensen worden aangenomen die op het tertiaire onderwijs de moeilijkere studies bovengemiddeld hebben afgerond en mensen die bereid zijn een groot deel van hun persoonlijke leven op te offeren is het niet zo gek dat je disproportioneel veel mannen aanneemt.

Laten we ook niet vergeten dat mannen en vrouwen een hele andere levenservaring hebben. Vooral op universitaire leeftijd liggen de verschillen in bijvoorbeeld de aantrekkelijkheid tussen de seksen extreem ver uit elkaar (vrouwen pieken, mannen in een dal). We weten ook niet precies wat dit voor effecten heeft, maar ik heb bijvoorbeeld weinig meisjes gekend waarmee ik inhoudelijk goed kon praten over de rol van de overheid, inrichting van de staat, politieke thema's, enzovoort.
Dus dan maar naar FOK! hč. ;).
I´m back.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:33:54 #106
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_172999704
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:28 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Hehe SN, je hebt totaal geen idee waar het conservatisme voor staat. Denk je dat ik met mijn onderzoek alles bij het oude wil laten? Alsof de vakbonden zo staan te springen om veranderingen. Ook bij de PvdA, de SP of de Amerikaanse Democraten zul je ver moeten om maatregelen te vinden die niet in de jaren 60 of 70 bedacht zijn.

Maar dat terzijde.

Wat heeft een conservatief dan wel te bieden?

Zoals de schrijver van het manifest zelf al liet zien, staan conservatieven voor hun ideologie. Het zijn niet de mensen van de slappe knieėn. Je baan op het spel zetten omdat je voor een betere werkomgeving denkt te kunnen zorgen, je moet maar durven.

I could not live with myself otherwise - klik op de link hier beneden om te snappen wat die mensen drijft.
Veel progressieven staan net zo pal voor hun standpunten.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:37:00 #107
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_172999763
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Voilą, dus nu zeg je hetzelfde in feite als die knakker, die had het over het feit dat verschillen (in gedrag in feite) 'gedeeltelijk' verklaard kunnen worden vanuit nature-optiek.
Ja, maar je kunt niet zomaar aannemen dat een hard verschil (tegenover een zwak statistisch verschil) verklaard wordt door nature en daar vervolgens straffe conclusies uit trekken.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:37:57 #108
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_172999784
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Grappig. Jij denkt daadwerkelijk dat die paar ultra-christenen die hun wijf in de keuken hebben opgesloten de hoofdverklaring zijn voor het gigantische percentage mannelijke criminelen in bijna elke stad in elk land in de gehele wereld? Dus ook steden met de grootste percentages werkende vrouwen en de hoogste percentages single vrouwen?

Doei, Ser.
Jij denkt werkelijk dat alle mannen pedofiele moordenaars zijn, die het liefste iedere vrouw tot op het bot in stukken zouden snijden?

Doei, Speciaal.
pi_172999800
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Veel progressieven staan net zo pal voor hun standpunten.
Alleen hebben die wel het nadeel dat ze, in de VS althans, een achterhoedegevecht leveren. Dat maakt het een stuk lastiger om net zo pal voor je standpunten te blijven staan.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:39:28 #110
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_172999816
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:38 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Alleen hebben die wel het nadeel dat ze, in de VS althans, een achterhoedegevecht leveren. Dat maakt het een stuk lastiger om net zo pal voor je standpunten te blijven staan.
Hoe bedoel je?
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:39:32 #111
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172999818
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Jij denkt werkelijk dat alle mannen pedofiele moordenaars zijn, die het liefste iedere vrouw tot op het bot in stukken zouden snijden?

Doei, Speciaal.
Waar zeg ik dat? Oeps.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:40:09 #112
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_172999836
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:39 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat? Oeps.
Op dezelfde plek waar ik zeg wat jij me net allemaal aanwreef.

Oeps.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:42:41 #113
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172999891
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Op dezelfde plek waar ik zeg wat jij me net allemaal aanwreef.

Oeps.
Ik reageer direct op je woorden. Jij schrijft me een heel verhaal toe wat op geen enkele manier uit mijn tekst komt. Tenzij je te dom was om te snappen dat ik met "gigantische percentages" bedoel dat het AANDEEL mannen in criminaliteit dermate veel hoger ligt dat het wel degelijk een geslachtsverschil moet aanduiden.

Jij denkt dat het komt omdat we de vrouwtjes thuis houden. Dat slaat nergens op want die percentages veranderen nauwelijks in steden met hogere aantallen onafhankelijke vrouwen.

Waarom maken vrouwen over het algemeen minder deel uit van crminialiteitsstatistieken? Omdat mannen biologisch gezien meer risico's nemen. Als baby, als kind, als puber, als jong volwassene, als volwassene, als fucking bejaarde zelfs.

Mannen doen dat en zouden ze dat niet doen dan kan je dag met je handje zwaaien naar nagenoeg alle technologische vooruitgang van de afgelopen 10.000 jaar. Want zonder dat risicogedrag kom je nergens.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172999893
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, maar je kunt niet zomaar aannemen dat een hard verschil (tegenover een zwak statistisch verschil) verklaard wordt door nature en daar vervolgens straffe conclusies uit trekken.
Nee, maar als je kijkt naar criminaliteitscijfers (kun je zo opzoeken bij het CBS) maar ook naar allerlei ander afwijkend gedrag zie je dat jongemannen significant hoger scoren dan vrouwen in het algemeen en ook als oudere mannen trouwens, voor een deel is dat te verklaren door sociale factoren, maar de disproportionaliteit niet. Dus dat kan voor een deel ook verklaard worden uit biologische factoren (neurotransmitters en vooral ook hormonen). Ik denk dat dat ook kan gelden voor het onderwerp dat deze knakker aansnijdt.
I´m back.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:43:54 #115
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_172999913
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:42 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik reageer direct op je woorden. Jij schrijft me een heel verhaal toe wat op geen enkele manier uit mijn tekst komt. Tenzij je te dom was om te snappen dat ik met "gigantische percentages" bedoel dat het AANDEEL mannen in criminaliteit dermate veel hoger ligt dat het wel degelijk een geslachtsverschil moet aanduiden.

Jij denkt dat het komt omdat we de vrouwtjes thuis houden. Dat slaat nergens op want die percentages veranderen nauwelijks in steden met hogere aantallen onafhankelijke vrouwen.

Waarom maken vrouwen over het algemeen minder deel uit van crminialiteitsstatistieken? Omdat mannen biologisch gezien meer risico's nemen. Als baby, als kind, als puber, als jong volwassene, als volwassene, als fucking bejaarde zelfs.
Nee, je zegt dat ik dat denk. Dat is niet zo, en dat heb ik ook al expliciet aangegeven. Stop gewoon met woorden in mijn mond te leggen, dan krijg je ook niet zulke kutposts terug.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:44:31 #116
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172999930
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nee, je zegt dat ik dat denk. Dat is niet zo, en dat heb ik ook al expliciet aangegeven. Stop gewoon met woorden in mijn mond te leggen, dan krijg je ook niet zulke kutposts terug.
Je eigen woorden

quote:
Of door ze weg te houden uit het publieke leven, waardoor ze minder gelegenheid hebben om crimineel gedrag te vertonen.
Doei ser. Doei. Daggggg.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:45:10 #117
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_172999949
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, maar als je kijkt naar criminaliteitscijfers (kun je zo opzoeken bij het CBS) maar ook naar allerlei ander afwijkend gedrag zie je dat jongemannen significant hoger scoren dan vrouwen in het algemeen en ook als oudere mannen trouwens, voor een deel is dat te verklaren door sociale factoren, maar de disproportionaliteit niet. Dus dat kan voor een deel ook verklaard worden uit biologische factoren (hersentransmitters en vooral ook hormonen). Ik denk dat dat ook kan gelden voor het onderwerp dat deze knakker aansnijdt.
Ja, dat kan. Maar dan moet je:
a) met serieus bewijs komen, als je niet een boel mensen vreselijk op de tenen wilt trappen en
b) daar allemaal generaliserende conclusies uit trekken
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:45:38 #118
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_172999960
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:44 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je eigen woorden

[..]

Doei ser. Doei. Daggggg.
Je vergeet de rest van de post.
pi_173000012
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Ze hebben behoorlijk veel last van Gerrymandering, deels het gevolg van de manier waarop de districten ingedeeld zijn maar het is ook gedeeltelijk zelf opgelegd doordat ze allemaal in een relatief beperkt aantal districten bij elkaar gaan wonen. Wat je dus ook ziet zijn een aantal districten waar echt met een waanzinnig grote marge democratisch wordt gestemd maar dat maakt voor de uiteindelijke uitslag natuurlijk niet zo veel uit. Je kiest immers maar één afgevaardigde, of die nu met 55% van de stemmen of 80% van de stemmen wordt gekozen is verder niet relevant.

Nou zijn er buiten die districten ook wel stemmen te halen maar daar worden ze, op dit soort terreinen, als te extreem gezien. Dan kun je wel stug vasthouden aan je principes maar echt veel meer dan een reeks pyrrusoverwinningen haal je er niet mee. Zij hebben één seksistische werknemer eruit gewipt maar president goudlokje staat ondertussen op het punt om 15.000 transgenders uit het leger te bonjouren, netto zou ik dat toch wel een verlies noemen.
pi_173000026
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:28 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Hehe SN, je hebt totaal geen idee waar het conservatisme voor staat. Denk je dat ik met mijn onderzoek alles bij het oude wil laten? Alsof de vakbonden zo staan te springen om veranderingen. Ook bij de PvdA, de SP of de Amerikaanse Democraten zul je ver moeten om maatregelen te vinden die niet in de jaren 60 of 70 bedacht zijn.

Maar dat terzijde.

Wat heeft een conservatief dan wel te bieden?

Zoals de schrijver van het manifest zelf al liet zien, staan conservatieven voor hun ideologie. Het zijn niet de mensen van de slappe knieėn. Je baan op het spel zetten omdat je voor een betere werkomgeving denkt te kunnen zorgen, je moet maar durven.

I could not live with myself otherwise - klik op de link hier beneden om te snappen wat die mensen drijft.
Maar hoe sta jij als conservatieveling tegenover werknemersrechten? Ik ben zelf namelijk links en ik vind het belachelijk dat deze kerel om zijn memo is ontslagen. Dit geeft alleen maar weer aan dat grote bedrijven zoals Google helemaal niks om hun personeel geven. Ze hadden ook gewoon een gesprek met die man aan kunnen gaan. Echter heb ik altijd het idee dat veel conservatieven ook rechts stemmen. Dus juist voor versoepeling van ontslag zijn.

Dit is trouwens oprecht een vraag.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:48:57 #121
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173000029
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Je vergeet de rest van de post.
Jij vindt dat overtuigend. Zeg je vervolgens in je eigen post. Zelfs zo overtuigend dat iemand anders met bewijs aan moet komen om het tegendeel te bewijzen en zelfs dan is het onduidelijk of je echt overtuigd bent of dat je zoiets hebt van "mjeh.. kan ik niet zo goed verklaren.. nu weer me lekker blindstaren op mijn sociologie-propaganda want dat geeft me toch zulke warme gevoelentjes O+ "
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173000031
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, dat kan. Maar dan moet je:
a) met serieus bewijs komen, als je niet een boel mensen vreselijk op de tenen wilt trappen en
b) daar allemaal generaliserende conclusies uit trekken
a) volgens mij wel wat over te vinden op Google. :D.
b) mensen moeten zich niet zo snel op hun teentjes getrapt voelen.
c) daar moet je dus die zogenaamd eerlijke discussie dan over voeren.
I´m back.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:52:25 #123
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173000081
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:47 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Ze hebben behoorlijk veel last van Gerrymandering, deels het gevolg van de manier waarop de districten ingedeeld zijn maar het is ook gedeeltelijk zelf opgelegd doordat ze allemaal in een relatief beperkt aantal districten bij elkaar gaan wonen. Wat je dus ook ziet zijn een aantal districten waar echt met een waanzinnig grote marge democratisch wordt gestemd maar dat maakt voor de uiteindelijke uitslag natuurlijk niet zo veel uit. Je kiest immers maar één afgevaardigde, of die nu met 55% van de stemmen of 80% van de stemmen wordt gekozen is verder niet relevant.
Oh, op die manier. Tja, ze hebben zichzelf op veel meer manieren in de vingers gesneden waardoor eigen beleid maken of voeren voor hen een praktische onmogelijkheid is geworden.

Maar volgens mij had Lyrebird het niet per se over politici.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:56:27 #124
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173000161
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

a) volgens mij wel wat over te vinden op Google. :D.
Blijkt dat even tegen te vallen.
quote:
b) mensen moeten zich niet zo snel op hun teentjes getrapt voelen.
Lekker makkelijk.
quote:
c) daar moet je dus die zogenaamd eerlijke discussie dan over voeren.
Prima, maar dat doe je niet door een tactloze memo met ongefundeerde seksistische beweringen rond te slingeren, waarin je en passant je baas beschuldigt van partijdigheid. Dan maak je jezelf gewoon onmogelijk.
pi_173000178
Als de reden 'nature' is dan blijft de vraag natuurlijk staan waarom in Iran bv zo'n 40% van de afgestudeerde informatica studenten vrouwen zijn en in Nederland dichter bij de 6.5%. Of waarom het percentage vrouwen in veel Westerse landen de afgelopen decennia flink is gedaald.
pi_173000205
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Oh, op die manier. Tja, ze hebben zichzelf op veel meer manieren in de vingers gesneden waardoor eigen beleid maken of voeren voor hen een praktische onmogelijkheid is geworden.

Maar volgens mij had Lyrebird het niet per se over politici.
Klopt, maar dat betekent natuurlijk niet dat politici niet alsnog met de consequenties te maken krijgen. Wat mensen uit 'jouw kamp' doen kan alsnog op jezelf afstralen, zelfs als je er zelf helemaal niets mee te maken had. Dat geldt zowel voor conservatieven (die bijvoorbeeld last hadden van het gedrag van Bill O'Reilly) of progressieven die last hebben van de associatie met de meer extreme elementen uit de BLM-beweging.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:03:38 #127
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_173000316
Het is denk ik wel met zeer hoge zekerheid bewezen dat het hormoon testosteron t.o.v. oestrogeen voor heel ander gedrag zorgt bij alle zoogdieren die dicht bij de mens staan. Het negeren van de biologische factor is gewoon nergens op gebaseerd. Lijkt me logisch dat je bij de HR meer dames ziet dan bij de nerd-afdeling. Niet vanwege discriminatie, maar om de geschiktheid dan wel motivatie. Nature en nurture telt ook mee, allebei.
pi_173000469
Als dit zo doorgaat wordt het voor Trump een makkie in 2020.
pi_173000684
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:10 schreef tjoptjop het volgende:
Als dit zo doorgaat wordt het voor Trump een makkie in 2020.
Mag ik vragen waarom?
ROBODEMONS..................|:(
pi_173000983
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:20 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom?
Omdat als dit zo door gaat de tegenpartij tegen die tijd, en ik weet dat dit raar gaat klinken, te extreem is geworden voor de meeste Amerikanen om een acceptabel alternatief voor Trump te zijn. Het is een tweepartijensysteem hč, het enige dat je hoeft te doen is minder gestoord te lijken dan de ander.
  Moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:41:28 #131
54278 crew  Tijger_m
42
pi_173001114
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:34 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Omdat als dit zo door gaat de tegenpartij tegen die tijd, en ik weet dat dit raar gaat klinken, te extreem is geworden voor de meeste Amerikanen om een acceptabel alternatief voor Trump te zijn. Het is een tweepartijensysteem hč, het enige dat je hoeft te doen is minder gestoord te lijken dan de ander.
Ik wist niet dat google kandidaat was of dat dit door de Democraten georganiseerd of gesanctioneerd was. Weer wat geleerd.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_173001154
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik wist niet dat google kandidaat was of dat dit door de Democraten georganiseerd of gesanctioneerd was. Weer wat geleerd.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:58 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Klopt, maar dat betekent natuurlijk niet dat politici niet alsnog met de consequenties te maken krijgen. Wat mensen uit 'jouw kamp' doen kan alsnog op jezelf afstralen, zelfs als je er zelf helemaal niets mee te maken had. Dat geldt zowel voor conservatieven (die bijvoorbeeld last hadden van het gedrag van Bill O'Reilly) of progressieven die last hebben van de associatie met de meer extreme elementen uit de BLM-beweging.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:03:01 #133
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173001470
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:42 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ser moet toch wel een briljant politiek strateeg zijn. Centrum-linkse mensen rechts maken... Platrechts gaat 'm dik betalen voor zijn kunde.
Hoef je geen kunde voor te hebben. Gewoon jezelf zo extreem uitdrukken met allerhande zieke linkse conspiracy theorien dat rechts ineens een stuk normaler klinkt dan links. We leven in een rare tijd. Ik weet nog 6 tot 10 jaar geleden dat rechts standaard de gekkies waren in elke discussie (opa vertelt) en waar links de waarborger van vrije expressie was.


Misschien komen we daar weer op een dag want dit loopt helemaal in de soep.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:10:07 #134
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_173001602
pi_173001646
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 19:10 schreef Manke het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat soort managers tref je eigenlijk nooit in ieder geval.
I´m back.
pi_173001659
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:57 schreef kipknots het volgende:
Als de reden 'nature' is dan blijft de vraag natuurlijk staan waarom in Iran bv zo'n 40% van de afgestudeerde informatica studenten vrouwen zijn en in Nederland dichter bij de 6.5%.
Hoezo? Alsof vrouwen daar een vrije keuze hebben.

Als we die statistieken meenemen zien we dus dat in de meest vrije landen vrouwen nog minder voor bčta-studies kiezen.

quote:
Of waarom het percentage vrouwen in veel Westerse landen de afgelopen decennia flink is gedaald.
Wederom een aanwijzing voor nature. Westerse landen zijn nog vrijer geworden.
pi_173001691
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:34 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Omdat als dit zo door gaat de tegenpartij tegen die tijd, en ik weet dat dit raar gaat klinken, te extreem is geworden voor de meeste Amerikanen om een acceptabel alternatief voor Trump te zijn. Het is een tweepartijensysteem hč, het enige dat je hoeft te doen is minder gestoord te lijken dan de ander.
Het probleem zit hem in het feit dat grote bedrijven zoals Google hun werknemers als oud vuil kunnen behandelen. In hoeverre gaat Trump dit in de toekomst tegenhouden? En waarom denk jij dat zijn toekomstige tegenstander de ontslagregels nog meer wil versoepelen?
ROBODEMONS..................|:(
pi_173002066
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 15:44 schreef speknek het volgende:

[..]

NB schadelijke stereotyperingen. Niet stereotyperingen an sich, maar degene die een ongewenste richting opgaan. Daar zijn wel een aantal voorbeelden van te vinden in de memo. Ik pik er lukraak een paar uit:

(eigenlijk is daarna vrijwel het hele stuk 'why we are blind' een is-ought fallacy, hij zegt van niet maar stiekem toch wel)

Nou is de vraag die je stelt heel terecht: Een negatieve kant opbewegen gaat uit van een politieke eindideaal. Mogen mensen ook niet volgens dat ideaal leven? Leven conservatieven wiens einddoel niet diversiteit is, in de verkeerde wereld? Volgens Google lijkt het er inderdaad op van wel.
Ja, maar het gaat mij er dus om in welke wereld Google zelf nog zit, want volgens mij staan ze thans, zo probeerde ik duidelijk te maken, met de ene voet in de oude en met de andere in de nieuwe wereld. Het ideaal (diversiteit aan mensen) impliceert immers het bestaan van verschil en vervolgens zeggen ze dat het duiden van verschillen 'schadelijk' is. Onder die tegenstelling uitkomen kan alleen door een analyse over verschillen weg te zetten als 'bevestigen van stereotypes'. Als ik de ontslagen werknemer zou zijn zou ik daarop vragen; op basis waarvan, als argumenten op basis van natuurverschillen schadelijk geacht worden, mag het verschil (hetgeen diversiteit rechtvaardigt) dan wél geduid worden? En waarom zijn die geduide kenmerken dan géén bevestiging van stereotypes?
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 20:18:25 #139
8369 speknek
Another day another slay
pi_173002901
Maar ik probeerde juist aan te geven dat het probleem volgens de woorden niet het bevestigen van stereotypes is, maar het bevestigen van schadelijke stereotypes. Dat geeft een afbakening. Zeggen vrouwen zijn zorgzaam, of mannen zijn sterk, daar zullen verder niet zoveel mensen over vallen. Zeggen vrouwen zijn niet zo goed in Informatica want ze zijn neurotisch, dat is dan weer wat anders. Dan gebruik je de stereotyp als een stok om mee te slaan en wordt het schadelijk. (Zie ook het verschil tussen affirmative action en seksediscriminatie.) Ik denk dat Dalmore misschien een kans maakt het aan te vechten, met name omdat zijn kritiek constructief en in good faith bedoeld was (daar kun je enigszins over twisten maar goed). Maar niet op basis van een circulaire gotcha, zo van je bent niet tolerant voor intoleranten haha. Dat zal een gemiddelde rechter wegwuiven.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173002991
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 19:14 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Hoezo? Alsof vrouwen daar een vrije keuze hebben.

Als we die statistieken meenemen zien we dus dat in de meest vrije landen vrouwen nog minder voor bčta-studies kiezen.

[..]

Wederom een aanwijzing voor nature. Westerse landen zijn nog vrijer geworden.
In bv Zweden is het aantal vrouwen ook veel hoger, rond de 30%. Dus dat is een onzin argument.
In een aantal Oostblok landen is het ook boven de 30%, en is het een populaire keus bij vrouwen.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 20:37:23 #141
8369 speknek
Another day another slay
pi_173003540
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 19:14 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Hoezo? Alsof vrouwen daar een vrije keuze hebben.

Als we die statistieken meenemen zien we dus dat in de meest vrije landen vrouwen nog minder voor bčta-studies kiezen.

[..]

Wederom een aanwijzing voor nature. Westerse landen zijn nog vrijer geworden.
quote:
Bčtameisje in opkomst

Het aantal meisjes die kiezen voor een profiel natuur en techniek op het vwo stijgt ook al jaren. Deed in het schooljaar 2007-2008 nog 18,1 procent van de meisjes examen in wiskunde B, natuurkunde en scheikunde, in 2013 was dat percentage opgelopen tot 43,7. Het ging toen in totaal om 6.475 meisjes, tegenover 8.329 jongens.

Meisjes kozen jarenlang veelal voor talen omdat zij onzeker zijn over hun talent voor de exacte vakken. Sinds 2004 probeert het Platform Bčta Techniek meer vrouwen te interesseren voor bčtavakken. Meisjes hadden bovendien lange tijd geen goed beeld van de carričremogelijkheden. Ze dachten dat ze zich de hele dag met apparaten moesten bezighouden of alleen in een lab zouden staan.

Het platform spant zich met andere partijen in om de vooroordelen tegen te gaan door scholen voor te lichten over de manieren om meisjes te motiveren. Daarnaast bezoeken scholieren bedrijven. Een andere optie is “speeddaten” met vrouwen uit de technische wereld
https://www.nrc.nl/nieuws(...)jft-stijgen-a1426891


Tjonge, die chemtrails die over ons uitgestrooid worden moeten wel heel sterk ons DNA aanpassen als meisjes in vijf jaar tijd bijna 3x zovaak het betaprofiel kiezen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173003756
Identiteitspolitiek is echt de kanker van de huidige maatschappij.
pi_173003823
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 15:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Iemand ontslaan met een mening die niet wordt goedgekeurd door de politiek-correcte gedachtenpolitie? In het kader van diversity zou je mogen verwachten dat het hebben van een alternatieve mening juist wordt gesteund.

Google heeft schijnbaar weinig op met diversity.
2 zaken:

1) Bijzonder eng dat techniek bepalend aan het worden is hoe was ons (volgens een klein groepje) wereldvreemden dienen te graden. Mag je straks met je VR bril ook niet meer naar vrouwen kijken? Of moet je perse 5 secondes staren naar een niet-apetijtelijke vrouw op tinder?

2) De Indiėrs en Chinezen lachen de ballen uit hun broek.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 20:46:45 #144
8369 speknek
Another day another slay
pi_173003870
De Chinezen werken voor Google.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173004210
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:42 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik reageer direct op je woorden. Jij schrijft me een heel verhaal toe wat op geen enkele manier uit mijn tekst komt. Tenzij je te dom was om te snappen dat ik met "gigantische percentages" bedoel dat het AANDEEL mannen in criminaliteit dermate veel hoger ligt dat het wel degelijk een geslachtsverschil moet aanduiden.

Jij denkt dat het komt omdat we de vrouwtjes thuis houden. Dat slaat nergens op want die percentages veranderen nauwelijks in steden met hogere aantallen onafhankelijke vrouwen.

Waarom maken vrouwen over het algemeen minder deel uit van crminialiteitsstatistieken? Omdat mannen biologisch gezien meer risico's nemen. Als baby, als kind, als puber, als jong volwassene, als volwassene, als fucking bejaarde zelfs.

Mannen doen dat en zouden ze dat niet doen dan kan je dag met je handje zwaaien naar nagenoeg alle technologische vooruitgang van de afgelopen 10.000 jaar. Want zonder dat risicogedrag kom je nergens.
Iets in die trant stond een paar dagen geleden ook in het NRC:
‘Geslacht wordt niet sociaal bepaald, maar is een biologisch feit’
pi_173004496
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 20:18 schreef speknek het volgende:
Maar ik probeerde juist aan te geven dat het probleem volgens de woorden niet het bevestigen van stereotypes is, maar het bevestigen van schadelijke stereotypes. Dat geeft een afbakening. Zeggen vrouwen zijn zorgzaam, of mannen zijn sterk, daar zullen verder niet zoveel mensen over vallen. Zeggen vrouwen zijn niet zo goed in Informatica want ze zijn neurotisch, dat is dan weer wat anders. Dan gebruik je de stereotyp als een stok om mee te slaan en wordt het schadelijk. (Zie ook het verschil tussen affirmative action en seksediscriminatie.) Ik denk dat Dalmore misschien een kans maakt het aan te vechten, met name omdat zijn kritiek constructief en in good faith bedoeld was (daar kun je enigszins over twisten maar goed). Maar niet op basis van een circulaire gotcha, zo van je bent niet tolerant voor intoleranten haha. Dat zal een gemiddelde rechter wegwuiven.
Ja, oké, men voegt er 'schadelijk' aan toe. Dat geeft een afbakening, maar hoe zien die lijnen er dan exact uit? Wat zijn te duiden verschillen die niet óók als schadelijk gezien kunnen worden? Als je stelt dat mannen sterk zijn, in een analytische vergelijking, dan impliceert dat, afhankelijk van de mate van de kunde in slachtofferschap, voor de ene meer schadelijkheid dan voor de andere. Zo een stelling kan bijvoorbeeld gelezen worden als 'vrouwen zijn zwakker', waarin men weer allerlei implicaties kan zoeken en vinden: ''Vrouwen kunnen computers niet tillen. Dat is een rechtvaardiging voor een eventuele 'wage gap' op basis van een 'natuurlijk verschil'!''

Het is daarom inderdaad zinvoller om het terug te brengen naar een oordeel over de vorm en intentie (constructief versus demoraliserend of zo) - tot zover dat objectief meetbaar is.
pi_173004664
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 15:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hij zegt helemaal niet dat mannen meer worden beoordeeld op status en vrouwen meer op schoonheid, of dat dat sociaal danwel biologisch is aangelegd.

Dit onderzoek wat hij citeert zegt dat:

http://www.sciencedirect.(...)59290021U?via%3Dihub


Hij doet iig een poging om uitspraken te onderbouwen, iets wat ik jou weinig zie doen.
Ik dacht dat dit het eerste topic in de reeks was, dus ik dacht, waar heb je het over? :? Maar nu zie ik het toch deel 2 is, dus eerst deel 1 helemaal uitlezen en ervan proberen te smullen..

Hopelijk hebben jullie mij niet teleurgesteld en staat er interessants in...
pi_173005317
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 19:16 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Het probleem zit hem in het feit dat grote bedrijven zoals Google hun werknemers als oud vuil kunnen behandelen. In hoeverre gaat Trump dit in de toekomst tegenhouden? En waarom denk jij dat zijn toekomstige tegenstander de ontslagregels nog meer wil versoepelen?
Hmmm... ja.... Ik krijg zo ergens het vage voorgevoel dat Trumpstemmers niet zo heel erg op de hoogte waren van zijn plannen omtrent het ontslagrecht (voor zover dat überhaupt al een federale aangelegenheid is trouwens) :D. Maar dat is sowieso niet zo bijster relevant voor de manier waarop mensen besluiten op wie ze gaan stemmen, ze kijken dan toch voornamelijk naar met welke kandidaat ze zich het meeste identificeren. En op die schaal heeft de boerse brulaap bij de meeste van hen een kleine voorsprong op de gendergekkie.

edit: Ik denk dat een Nederlandse 'vergelijking' het misschien iets inzichtelijker kan maken: Er zijn hier best een hoop kiezers die, als je naar het grote plaatje kijkt, eigenlijk nog het beste op een partij als de ChristenUnie zouden moeten stemmen. Maar dat doen ze niet omdat ze één of een paar conservatievere standpunten van de partij niet zien zitten, zij identificeren zich niet met een politicus die zo'n andere levensovertuiging heeft dan zijzelf.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tocadisco op 08-08-2017 23:22:35 ]
pi_173007085
Na de eerste 6 en één kwart ( :D , er staat daar wel veel tekst, dus vergeef het mij) pagina's van deel 1 gelezen te hebben, is dit mijn standpunt/overtuiging.

De ontslag is terecht. Het gaat hier niet om het onderwerp van de memo en of zijn inhoud juist is of aantoonbaar of überhaupt van belang, maar of het opstellen en verspreiden ervan geoorloofd is volgens de beleidregels van het bedrijf. En dat is dus nee in dit geval. Men mag niet zulke pamfleten verspreiden die ook nog eens een controversieel onderwerp aantippen. Vooral dat laatste rechtvaardigt de extreme maatregel (ontslag). Er zou een gelijke reactie door het bedrijf zijn gekomen indien hij over marsmannetjes had grschreven die een plot hadden bedacht om ons kwaad te doen, of een apocalyptisch verhaal over terroristen met kernwapens. Allemaal irrelevant, onnodig afleidend en belastend voor de bedrijfsvoering en -leiding. Ze willen daar geen drama of controverse. Volkomen begrijpelijk, redelijk, en binnen hun bevoegdheid. ^O^


Om het even meer ' leeks' te zeggen: Vroeger besprak je dit soort dingen in de kroeg. Daar gaat tegenwoordig geen hond meer naar zo te zien. Dat is een culturele verandering :P
pi_173007267
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 19:10 schreef Manke het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn achternaam betekent aalmoes/armoede in het Tamil. :')
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:43:53 #151
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_173007542


Zie hier de dappere strijders.
:')
pi_173007602
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]

Zie hier de dappere strijders.
Iedereen lijkt zijn eigen stoornis te hebben. Hoe kan dat?
pi_173007637
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]

Zie hier de dappere strijders.
Dus je komt als blanke pas binnen als je zegt dat je gay bent of trans of goth of anderszins afwijkend. Leuk zeg allemaal. :{

Die Sarah Adams zegt dat ze bipolair is. :')
pi_173008213
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]

Zie hier de dappere strijders.
Wie zijn dit? Hoe kom je hier aan? Hoe weet je dat dit echt is?
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:15:32 #155
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_173008376
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:10 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Wie zijn dit? Hoe kom je hier aan? Hoe weet je dat dit echt is?
Facebook, geen idee :')
Betrouwbaarheid is makkelijk te checken door deze figuren te googlen
:')
pi_173009136
Nog een punt dat ik wil maken over het ontslag is dat dit gewoon misbruik van bedrijfsmiddelen is geweest. De man schijnt dus niet in staat goed te kunnen onderscheiden tussen borreltjespraat voor in een kroeg en professionele, beroepsmatig communicatie voor in het intranet. Geen idee of google medewerkers toegang krijgen tot de mailadressen van alle medewerkers in hun afdeling of enkel tot die van hun directe teamleden. Verder is dat ook niet zo relevant.

Zulke meningen hebben kįn, maar ga dan lekker op een anoniem discussieforum (zoals deze :P ) om je ei kwijt te raken en niet op bedrijfssystemen die een heel ander doel dienen.
pi_173009461
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]

Zie hier de dappere strijders.
Zo zien patiėnten van de SJW-ziekte er dus uit.
pi_173009530
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]

Zie hier de dappere strijders.
Hier saampjes op de feminiselfie:

  woensdag 9 augustus 2017 @ 00:03:36 #159
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173009549
quote:
10s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 00:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hier saampjes op de feminiselfie:

[ afbeelding ]
Ze maken er wel serieus werk van daar bij Google! Die voorste lijkt me trouwens nog best normaal en raakbaar.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 00:04:22 #160
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_173009566
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 00:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ze maken er wel serieus werk van daar bij Google! Die voorste lijkt me trouwens nog best normaal en raakbaar.
Mja die zal wel weer een clitoris van 20 centimeter hebben of zo.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 00:04:54 #162
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173009573
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 00:04 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Mja die zal wel weer een clitoris van 20 centimeter hebben of zo.
risico kun je beter niet nemen, idd.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_173010130
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 20:37 schreef speknek het volgende:

[..]

[..]

https://www.nrc.nl/nieuws(...)jft-stijgen-a1426891

Tjonge, die chemtrails die over ons uitgestrooid worden moeten wel heel sterk ons DNA aanpassen als meisjes in vijf jaar tijd bijna 3x zovaak het betaprofiel kiezen.
Wat is hier schokkend aan? Als je genoeg pusht en middelen inzet krijg je vanzelf je gewenste samenstelling van mensen die een bčta-profiel kiezen. Dat betekent nog niet dat die gewenste samenstelling gebaseerd is op een juiste overweging.

Wat ze nooit vertellen bij de voorlichtingen over dit soort richtingen en studies is dat een groot deel van het werk uiteindelijk neer komt op geļsoleerd individueel werk. Programmeren, wiskunde, natuurkunde. Veel daarvan is uiteindelijk uren per dag voor de computer zitten. Als je een ietwat aangrenzend veld ingaat zoals Finance is het ook nog eens heel veel uren draaien. Dat gaat in tegen de natuurlijke vrouwelijke persoonlijkheid die zich meer interesseert in mensen, esthetiek en een gezond familie-werk balans dan ideeėn en excelleren in carričre (over het algemeen).

Dus aan het eind van de dag maak je heel veel mensen ongelukkig. Zowel mannen die minder middelen toebedeeld krijgen als vrouwen die ergens komen te werken waar ze eigenlijk niet passen.

[ Bericht 2% gewijzigd door KrappeAuto op 09-08-2017 00:50:16 ]
pi_173010150
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 20:21 schreef kipknots het volgende:

[..]

In bv Zweden is het aantal vrouwen ook veel hoger, rond de 30%. Dus dat is een onzin argument.
In een aantal Oostblok landen is het ook boven de 30%, en is het een populaire keus bij vrouwen.
Dus in Iran, waar vrouwen gedwongen worden, is het 70%. In Zweden, misschien wel het meest vrije land voor vrouwen, qua cultuur, is het 30%.

Bedankt voor een zeer sterk argument voor mijn standpunt.
pi_173010159
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Zo zien patiėnten van de SJW-ziekte er dus uit.
Dit.
Wat een eng volk.

Euthanaseren nog een optie voor ze? Damn :(
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173010216
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 00:49 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Dus in Iran, waar vrouwen gedwongen worden, is het 70%. In Zweden, misschien wel het meest vrije land voor vrouwen, qua cultuur, is het 30%.

Bedankt voor een zeer sterk argument voor mijn standpunt.
JP heeft ook eens onderzoek aangehaald waaruit inderdaad blijkt dat hoe 'sterker' het feminisme is, hoe duidelijker de tegenstellingen worden. Zweden stond daarin idd centraal.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 01:38:56 #167
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173010493
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173010902
PrisonPlanet twitterde op dinsdag 08-08-2017 om 12:17:52 Men and women being biologically different is scientifically true.Don't say it out loud, it's a thought crime.https://t.co/kynBWoFGh9 reageer retweet
pi_173010913
JP gaat met 'm babbelen vandaag. Ergens in de ochtend zal het gesprek wel online staan. (Herinneringspost).
pi_173011053
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]

Zie hier de dappere strijders.
Daar wil je toch niet tussen zitten, heel de dag kun je op eieren lopen want een ieder mankeert wel wat en is daar ook erg trots op.
Deze mensen hebben het slachtoffergedrag tot een levensstijl gemaakt en het is echt idioot dat een werkgever daar ruimte voor geeft.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 06:01:47 #171
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173011483
Even een dikke tvp om te lachen om de "liberale" fokkers vanmiddag. Wil ook nog bijdragen maar zit mobiel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_173011529
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:48 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Maar hoe sta jij als conservatieveling tegenover werknemersrechten? Ik ben zelf namelijk links en ik vind het belachelijk dat deze kerel om zijn memo is ontslagen. Dit geeft alleen maar weer aan dat grote bedrijven zoals Google helemaal niks om hun personeel geven. Ze hadden ook gewoon een gesprek met die man aan kunnen gaan. Echter heb ik altijd het idee dat veel conservatieven ook rechts stemmen. Dus juist voor versoepeling van ontslag zijn.

Dit is trouwens oprecht een vraag.
Je komt niet aan werknemers. Zo eenvoudig is het. Zorg er voor dat werknemers het naar hun zin hebben, en over het algemeen betalen ze zichzelf dubbel en dwars terug.

Van de andere kant moeten we ook realistisch zijn. Iedere organisatie heeft dood hout, en als je dat niet regelmatig wegsnijdt, dan kan dat gevolgen hebben voor je output en het overleven van je onderneming.

Daarnaast zorgt een versoepeling van het ontslagrecht er voor dat het gemakkelijker is om mensen aan te nemen. Dat is voor mij de belangrijkste reden om voor het versoepelde ontslagrecht te stemmen.

Maar door schade en schande wijzer geworden vind ik wel dat je er heel voorzichtig mee om moet gaan. Dus geen Amerikaanse toestanden, maar wel degelijk een dossier opbouwen tegen werknemers die niet goed meedoen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lyrebird op 09-08-2017 06:20:13 ]
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_173011634
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 00:45 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Wat is hier schokkend aan? Als je genoeg pusht en middelen inzet krijg je vanzelf je gewenste samenstelling van mensen die een bčta-profiel kiezen. Dat betekent nog niet dat die gewenste samenstelling gebaseerd is op een juiste overweging.

Wat ze nooit vertellen bij de voorlichtingen over dit soort richtingen en studies is dat een groot deel van het werk uiteindelijk neer komt op geļsoleerd individueel werk. Programmeren, wiskunde, natuurkunde. Veel daarvan is uiteindelijk uren per dag voor de computer zitten. Als je een ietwat aangrenzend veld ingaat zoals Finance is het ook nog eens heel veel uren draaien. Dat gaat in tegen de natuurlijke vrouwelijke persoonlijkheid die zich meer interesseert in mensen, esthetiek en een gezond familie-werk balans dan ideeėn en excelleren in carričre (over het algemeen).

Dus aan het eind van de dag maak je heel veel mensen ongelukkig. Zowel mannen die minder middelen toebedeeld krijgen als vrouwen die ergens komen te werken waar ze eigenlijk niet passen.
Dit.

Ik zou mijn dochter niet aanraden om de techniek in te gaan. En mijn zoon ook niet. Het is afzien voor een hongerloon.

We hebben hier wel eens een burgemeester (+ entourage) op bezoek gehad. Wat me opviel was dat iedereen zo normaal was. Als je wetenschappers over de vloer krijgt, dan zijn het 9 van de 10 keer zombies.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_173011740
Het schijnt trouwens dat Google met het ontslaan van de schrijver zowel de wet van de staat van Californie als de Amerikaanse federale wet te hebben overtreden.

Je mag een werknemer namelijk niet ontslaan vanwege zijn of haar (het?) politieke denkbeelden.

Gisteren waren er een aantal users die het prima verdedigbaar vonden dat de goede man ontslagen was; misschien biedt dit nieuwe feit stof tot nadenken.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_173011891
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 06:48 schreef Lyrebird het volgende:
Het schijnt trouwens dat Google met het ontslaan van de schrijver zowel de wet van de staat van Californie als de Amerikaanse federale wet te hebben overtreden.

Je mag een werknemer namelijk niet ontslaan vanwege zijn of haar (het?) politieke denkbeelden.

Gisteren waren er een aantal users die het prima verdedigbaar vonden dat de goede man ontslagen was; misschien biedt dit nieuwe feit stof tot nadenken.
Je vraagt het onmogelijke van deze SJW's.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 9 augustus 2017 @ 07:46:28 #176
8369 speknek
Another day another slay
pi_173011951
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 06:48 schreef Lyrebird het volgende:
Het schijnt trouwens dat Google met het ontslaan van de schrijver zowel de wet van de staat van Californie als de Amerikaanse federale wet te hebben overtreden.

Je mag een werknemer namelijk niet ontslaan vanwege zijn of haar (het?) politieke denkbeelden.

Gisteren waren er een aantal users die het prima verdedigbaar vonden dat de goede man ontslagen was; misschien biedt dit nieuwe feit stof tot nadenken.
Hij is niet ontslagen omdat hij Republikeins is, maar omdat zijn uitspraken tegen de 'code of conduct' zijn. Ik heb iets te vaak Californians ontslagen zien worden voor onhandige Tweets om te denken dat ze beschermd zijn in hun politieke ideeėn. Het tenure proces is precies zodat professoren hun ideeen mogen spuien. Gewone werknemers hebben die bescherming niet. Toch, wie weet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 07:49:15 #177
8369 speknek
Another day another slay
pi_173011965
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 00:45 schreef KrappeAuto het volgende:

Wat is hier schokkend aan? Als je genoeg pusht en middelen inzet krijg je vanzelf je gewenste samenstelling van mensen die een bčta-profiel kiezen. Dat betekent nog niet dat die gewenste samenstelling gebaseerd is op een juiste overweging.
Ah ja. En een juiste overweging is degene die conformeert aan jouw vooroordeel.

In ieder geval, de keuze voor beta is duidelijk een culturele, niet een natuurlijke.

[ Bericht 0% gewijzigd door speknek op 09-08-2017 08:07:04 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173012064
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 00:45 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Wat is hier schokkend aan? Als je genoeg pusht en middelen inzet krijg je vanzelf je gewenste samenstelling van mensen die een bčta-profiel kiezen. Dat betekent nog niet dat die gewenste samenstelling gebaseerd is op een juiste overweging.

Wat ze nooit vertellen bij de voorlichtingen over dit soort richtingen en studies is dat een groot deel van het werk uiteindelijk neer komt op geļsoleerd individueel werk. Programmeren, wiskunde, natuurkunde. Veel daarvan is uiteindelijk uren per dag voor de computer zitten. Als je een ietwat aangrenzend veld ingaat zoals Finance is het ook nog eens heel veel uren draaien. Dat gaat in tegen de natuurlijke vrouwelijke persoonlijkheid die zich meer interesseert in mensen, esthetiek en een gezond familie-werk balans dan ideeėn en excelleren in carričre (over het algemeen).

Dus aan het eind van de dag maak je heel veel mensen ongelukkig. Zowel mannen die minder middelen toebedeeld krijgen als vrouwen die ergens komen te werken waar ze eigenlijk niet passen.
Vrouwen kunnen ook zelf beslissen wat ze wel of niet fijn vinden.
ROBODEMONS..................|:(
pi_173012092
quote:
7s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:04 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen ook zelf beslissen wat ze wel of niet fijn vinden.
was er niet een tijdje terug een onderzoek waar uit bleek dat vrouwen die fulltime werken een stuk vaker een burnout hebben er vaker besluiten minder uren te draaien? Even zoeken.
pi_173012095
Hier het commentaar van de editors van NR:

quote:
The Mountain View Inquisition Google headquarters in Mountain View, Calif.

by The Editors

August 8, 2017 5:30 PM

Alphabet, the parent company of Google, probably broke state and federal laws in its firing of engineer James Damore, who questioned the value and efficacy of the company’s diversity programs in an in-house forum intended for such discussion. California law forbids employers to discriminate against employees for their political views, and both state and federal laws protect the right of employees to discuss labor conditions — and that, rather than “diversity” as such, was the actual subject of Damore’s now-infamous memo.

The lawyers can sort that out — and Google has other discrimination claims on its plate, too, which is probably not irrelevant to this matter. Google may or may not have joined the ranks of petty law-breakers. It certainly has joined the ranks of petty commissars and little suppressors.

The campaign to lie about what Damore wrote, and to smear him as a bigot or a crank, already is well under way. His memo, which was labeled an “anti-diversity manifesto” in the press, is in fact something of the opposite: Throughout the document, Damore not only praises diversity in the abstract but also notes approvingly the ways in which Google tries to foster that diversity. “I value diversity and inclusion, am not denying that sexism exists, and don’t endorse using stereotypes,” he wrote in response to the initial criticism. Not good enough for Google: He was fired for using stereotypes and for failing to value diversity.

Strange.

Damore’s argument is a familiar one: There are differences between men and women that are longstanding, general, and broad. Given that they are as near to universal as any aspect of human social life, it is unlikely that they are mere cultural expressions, “social constructs” in the modish language of the moment. While they are of practically no use in understanding any individual, they have some potential explanatory power when we consider such questions as why it is that women on average work fewer hours than men in similar occupations, or why women often choose lower-paying career paths (such as moving from sales into human resources) when they begin to have children. These differences very likely have biological origins. It is easy to make too much of such insights, and very easy to make too little of them, especially if one is in thrall to the feminist-multiculturalist fantasy of an infinitely plastic humanity.

In the case of a company such as Google — which selects its key employees from a very narrow slice of high-achieving people with math, science, and engineering backgrounds — this question is not merely theoretical. Google maintains aggressive diversity programs and spends generously on them, but its work force remains stubbornly disproportionately male and Asian or white. The times being what they are, Google is being sued by the federal government for “extreme” discrimination against women — a fact that almost certainly informed its decision to fire Damore.

Perhaps they should have listened to him instead.

Damore had some suggestions, and a great deal of praise for the company. If it is the case that women are on average more prone to suffer from anxiety, he argued, then Google should work to make leadership roles in the company less stressful — which, as he acknowledged, it already does. He suggested that the company embrace part-time work not only as a matter of policy but also as a matter of culture. He suggested that hiring practices that privilege “diversity” candidates and mentorship and development programs that exclude employees because of their race and/or sex not only are unfair but also fail to serve Google’s interests. Diversity, he wrote, is one Google asset among many, and one whose management should be optimized to meet the needs of the firm.

He also argued — and Google quickly confirmed — that nonconforming political and social ideas are ruthlessly suppressed and punished within the firm, that those holding conservative (or simply non-left) views are subjected to a hostile work environment, and that the predominance of conforming views creates a problem of confirmation bias.

Google has been challenged on its political biases before, and its executives’ responses have been illustrative. “The company was founded under the principles of freedom of expression, diversity, inclusiveness, and science-based thinking,” chairman Eric Schmidt said. “You’ll find that all of the other companies in our industry agree with us.” Schmidt is a very intelligent man, but perhaps not quite cultivated enough to sense why this uniformity of opinion might be evidence for Damore’s indictment of Google rather than evidence for his own defense of it.

Companies are free to forgo providing forums for the discussion of politics, policy, and issues relevant to their operations. They are even free to prohibit political discussion per se during work hours. But that is not what Google is up to here. Google is attempting, in its Orwellian way, to redefine “diversity” as “homogeneity,” to redefine the respect for genuine human differences as the demand for absolute conformity, to redefine openness as closure and tolerance as prohibition. Its bias problems are not limited to its personnel practices: Conservative outlets and publications are routinely excluded or marginalized by services such as YouTube and Google News, just as conservative voices frequently are silenced on Twitter and Facebook. We are reminded of our colleague Jay Nordlinger’s tales of bookstore clerks refusing to put conservative magazines on the shelves and vandalizing shipments of conservative books. Like Google, a bookstore is legally free to follow whatever inventory policies it likes, but when it targets unpopular political views, it becomes in spirit something like the opposite of a bookstore.

The founder of the House of Elsevier, forerunner to the publishing giant of that name, made his bones smuggling Galileo’s manuscripts out of Inquisition Italy into the Netherlands, where they could be printed. Our modern tech giants could — and sometimes do — perform a similar role, though sometimes, like Apple, they knuckle under to the censors. But Google here is guilty of more than cowardly accommodation: It has become the inquisitor, the persecutor, the enforcer of dogma, the suppressor. Irrespective of any decision about whether Google has behaved legally, it has behaved shamefully.

Read more at: http://www.nationalreview(...)ition-discrimination
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_173012102
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 07:46 schreef speknek het volgende:

[..]

Hij is niet ontslagen omdat hij Republikeins is, maar omdat zijn uitspraken tegen de 'code of conduct' zijn. Ik heb iets te vaak Californians ontslagen zien worden voor onhandige Tweets om te denken dat ze beschermd zijn in hun politieke ideeėn. Het tenure proces is precies zodat professoren hun ideeen mogen spuien. Gewone werknemers hebben die bescherming niet. Toch, wie weet.
Je hebt een punt.

NR: California law forbids employers to discriminate against employees for their political views, and both state and federal laws protect the right of employees to discuss labor conditions — and that, rather than “diversity” as such, was the actual subject of Damore’s now-infamous memo.

Enfin, iets voor de advokaten.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  woensdag 9 augustus 2017 @ 08:11:29 #182
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_173012116
Iran heeft een generatie terug natuurlijk bergen jonge mannen verloren in de iran-irak oorlog. Daardoor praktisch gedwongen om vrouwen "mannenwerk" te laten doen, beetje hetzelfde als in engeland en amerika in wo II.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_173012160
Hmmm, werknemers van Google die een blacklist willen opstellen voor andere werknemers die zich niet willen conformeren aan diversity?

Ik zag iemand eerder op het forum een opmerking maken dat diversity op de een of andere manier altijd tot tribalism leidt. Een stammenstrijd.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_173012173
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:08 schreef Lyrebird het volgende:
Hier het commentaar van de editors van NR:

[..]

goed stuk wel.
pi_173012207
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:22 schreef speknek het volgende:
Het kromme van Damore's these, is dat hij in de memo zelf stelt dat er biologische verschillen tussen mannen en vrouwen zijn, maar dat die verschillen een kleine effect size hebben. Ze zijn wel significant (want alle mannen vs alle vrouwen), maar klein. Voor iemand met wat statistische kennis zou dat genoeg moeten zeggen, en Damore zou statistische kennis moeten hebben dus hij weet dat hij een beetje onzin aan het lullen is, maar goed, hij gaat er dan toch allemaal stevige punten aan hangen.

Dus, kleine biologische effect sizes.

Op dit moment is de tech afdeling van Google 80/20 in de verhouding m/v.

Riddle me this, riddle me that.
Tracht google niet de allerbesten te recruteren? Dan kan een kleine effect size veel verschil maken.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173012394

Heb het zelf nog niet bekeken maar is denk ik wel de moeite waard.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 08:50:42 #187
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_173012498
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 20:37 schreef speknek het volgende:

[..]

[..]

https://www.nrc.nl/nieuws(...)jft-stijgen-a1426891

Tjonge, die chemtrails die over ons uitgestrooid worden moeten wel heel sterk ons DNA aanpassen als meisjes in vijf jaar tijd bijna 3x zovaak het betaprofiel kiezen.
Vrouwen zijn van nature gewoon zeer beļnvloedbaar.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_173012526
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

was er niet een tijdje terug een onderzoek waar uit bleek dat vrouwen die fulltime werken een stuk vaker een burnout hebben er vaker besluiten minder uren te draaien? Even zoeken.
En wat is je punt?
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 9 augustus 2017 @ 09:06:57 #189
8369 speknek
Another day another slay
pi_173012674
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:21 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Tracht google niet de allerbesten te recruteren? Dan kan een kleine effect size veel verschil maken.
Met 72000 werknemers lijkt me dat lastig. Ik ken redelijk wat mensen die voor Google werken. Je moet vooral je hele leven op willen geven voor Google. Of je daar echt de beste mensen mee krijgt durf ik te betwijfelen.

Maar de hele biologische kant is een redelijk dwaalspoor*. Ik denk, en ze leest mee dus dit zal ik ongetwijfeld terugkrijgen hehe, dat als mijn vrouw en ik een IQ test zouden doen, dat ik ietsjes hoger scoor dan haar. Maar ze is ongetwijfeld een betere wetenschapper dan ik. Mijn hersens zitten meerdere keren per dag in een andere tijdzone dan mijn voeten. Waardeloos. Kun je niks mee. Je moet het ook maar doen, en daarom verdient zij terecht meer dan ik.

Ik zou al helemaal niet zeventig uur per week kunnen werken zoals bij Google gebruikelijk is. Daar heb je werkpaarden voor nodig. Ik ben een sierpaardje. Of talent maakt lui.

*tenzij je wellicht de grotere extremen op de IQ schaal afzet tegen executieve functies.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 09:07:53 #190
8369 speknek
Another day another slay
pi_173012686
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:50 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Vrouwen zijn van nature gewoon zeer beļnvloedbaar.
Touché.

(maar dat is een boomerang)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173012746
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 09:06 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik ken redelijk wat mensen die voor Google werken. Je moet vooral je hele leven op willen geven voor Google.
Wat een onzin. Het overgrote deel werkt daar gewoon 40-50 uur per week.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 09:06 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik zou al helemaal niet zeventig uur per week kunnen werken zoals bij Google gebruikelijk is.
Haha ja hoor.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 9 augustus 2017 @ 09:14:22 #192
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173012770
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:40 schreef Chivaz het volgende:

Heb het zelf nog niet bekeken maar is denk ik wel de moeite waard.
Jammer dat hij Stefan Molyneux kiest om zijn verhaal te doen. Beetje een vaag randfiguur met oprecht vreemde uitspraken over vrouwen waar zelfs ik (en vraag maar hoe graag ik vrouwen haat en dood wil maken aan Ser) het niet mee eens kan zijn.

Hij had beter Sargon kunnen kiezen. Beter bereik, leuker publiek, betere PR.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 9 augustus 2017 @ 09:25:50 #193
8369 speknek
Another day another slay
pi_173012924
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 09:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat een onzin. Het overgrote deel werkt daar gewoon 40-50 uur per week.

Het is niet alleen dat, je moet ook voortdurend willen verhuizen (in Europa althans)
quote:
Haha ja hoor.

Ja ik zou kijken naar de wat hogere functies waar langere uren gebruikelijker zijn, maar je hebt gelijk dat is wat overdreven. Gemiddeld genomen is Google een van de beste werkgevers in de Bay. Maar het blijft Amerikaans. Dalmore heeft 100% gelijk dat ze meer in zouden moeten zetten op part time werk als ze echt vrouwen aan willen trekken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173013068
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 09:25 schreef speknek het volgende:

[..]

Het is niet alleen dat, je moet ook voortdurend willen verhuizen (in Europa althans)

[..]

Ja ik zou kijken naar de wat hogere functies waar langere uren gebruikelijker zijn, maar je hebt gelijk dat is wat overdreven. Gemiddeld genomen is Google een van de beste werkgevers in de Bay. Maar het blijft Amerikaans. Dalmore heeft 100% gelijk dat ze meer in zouden moeten zetten op part time werk als ze echt vrouwen aan willen trekken.
Of juist kijken naar Zweden waar ze het oudersschapsverlof heel goed hebben toegepast zonder onderscheid te maken in geslacht.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 9 augustus 2017 @ 09:38:37 #195
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173013123
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 09:14 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jammer dat hij Stefan Molyneux kiest om zijn verhaal te doen. Beetje een vaag randfiguur met oprecht vreemde uitspraken over vrouwen waar zelfs ik (en vraag maar hoe graag ik vrouwen haat en dood wil maken aan Ser) het niet mee eens kan zijn.

Hij had beter Sargon kunnen kiezen. Beter bereik, leuker publiek, betere PR.
jordanbpeterson twitterde op dinsdag 08-08-2017 om 15:13:00 I'll be speaking with him later today, and the conversation will be posted on YouTube. https://t.co/oGkL3Y4Tgq reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 09:40:44 #196
8369 speknek
Another day another slay
pi_173013155
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 09:34 schreef ThePlaneteer het volgende:

Of juist kijken naar Zweden waar ze het oudersschapsverlof heel goed hebben toegepast zonder onderscheid te maken in geslacht.
Ja is natuurlijk nog beter (alhoewel misschien nog steeds niet echt te combineren met 2x50 urige werkweken). Maar als zo'n collectivistische kinderopvang in Nederland al niet te verwezenlijken is, moet het in de VS al helemaal moeilijk zijn.
Aan de andere kant is Californiė heel vooruitstrevend. Ik geloof dat een aantal Bay bedrijven hadden ingevoerd dat je als vader of moeder het eerste jaar van je kind zelf mocht beslissen hoeveel verlof je opnam.
Maarja de verantwoordelijkheid bij je werknemers leggen zonder ontslagbescherming is ook een lekker pressiemiddel om geen verlof op te nemen natuurlijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173013400
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 09:38 schreef Mani89 het volgende:

[..]

jordanbpeterson twitterde op dinsdag 08-08-2017 om 15:13:00 I'll be speaking with him later today, and the conversation will be posted on YouTube. https://t.co/oGkL3Y4Tgq reageer retweet
nice!
pi_173014312
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 00:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ze maken er wel serieus werk van daar bij Google! Die voorste lijkt me trouwens nog best normaal en raakbaar.
Zal wel de baas zijn wrs.
I´m back.
pi_173014359
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 02:47 schreef LelijKnap het volgende:
JP gaat met 'm babbelen vandaag. Ergens in de ochtend zal het gesprek wel online staan. (Herinneringspost).
JP uit Canada?
I´m back.
pi_173014799
Kevin Williamson:

The Google situation is a particularly maddening example of a strange modern phenomenon — the vulnerable person who is so exquisitely sensitive that he can act simultaneously as hostage and hostage-taker. One Google apologist noted that some of the firm’s employees were so distraught by . . . the discussion of opinions at variance with their own . . . that they stayed home from work. Those kinds of shrill theatrics used to be called “hysteria,” but we’ve all been taught that that is a horribly sexist word, which means that we’ll need a new word to describe women who are so emotionally incontinent that they become non-functional human beings when it is suggested that they are emotionally less continent than maybe they could be.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')