Iedereen kan ruiken waaraan jij denkt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 13:59 schreef oganesson het volgende:
[..]
Op die manier waar ik nu aan denk? Of wat anders...
Ik ben op dit soort momenten blij dat ik nooit zo veel nadenkquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 14:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iedereen kan ruiken waaraan jij denkt.
Het was sarcastisch.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 14:04 schreef oganesson het volgende:
[..]
Ik ben op dit soort momenten blij dat ik nooit zo veel nadenk
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 13:24 schreef Spriet4 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik nat wil worden ga ik wel buiten staan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:39 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
Ze bedoelde waarschijnlijk
[ afbeelding ]
Het regentquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:13 schreef KatOpSpek het volgende:
Niets van het beloofde code geel noodweer hier
Het zeikt lekker door ....quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:34 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
Serieus? Hier echt een extreem licht beetje miezer.
Was dat Sparkle Bunny met die oortjes, aan het begin?quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je hebt je los weten te krijgen uit de touwen
Met wat hulp kom ik er altijd wel weer uitquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je hebt je los weten te krijgen uit de touwen
Wie?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:03 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
Was dat Sparkle Bunny met die oortjes, aan het begin?
D'r kletst hier iemand onder die nick, en die had t over naar een of ander feest gaan.quote:
Oh dat heb ik effe gemist dan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:00 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
D'r kletst hier iemand onder die nick, en die had t over naar een of ander feest gaan.
En dan zie je in het eerste shot een dame met konijn oren.
Verhalen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:18 schreef KatOpSpek het volgende:
Ik zit ondertussen verhalen te lezen
Oh zo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:25 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
Ja "Er was eens..... ....en ze kwam nog vaak en intens"
Wordt kwantummechanica op een erotische manier uitgelegd?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:28 schreef KatOpSpek het volgende:
[..]
Maar dan complexer,met verrassende wendingen enz.
Nou meer dat er ook wel eens wat intermenselijke spanning in zit waarbij niet meteen huid op huid en vloeistoftinterchange op de voorgrond staatquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 22:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Wordt kwantummechanica op een erotische manier uitgelegd?
Hoe heet jouw erotische boek dat je gisteren aan het lezen was? Ik lees ook veel erotiek, maar dan Maya Banks-achtig. Of Sylvia Day.quote:
Geen boek, losse verhalen, online.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:18 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Hoe heet jouw erotische boek dat je gisteren aan het lezen was? Ik lees ook veel erotiek, maar dan Maya Banks-achtig. Of Sylvia Day.
Welk genre?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb hier nog 2 boeken die ik heb liggen die nog moet lezen.
Ala 50 tinten grijs meukquote:
Kom dan, dan mag je nog meer eten.quote:
Pussy etenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:48 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Kom dan, dan mag je nog meer eten.
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is lekker![]()
Je hoofd klem tussen haar benen als ze schokkend klaarkomt
VD!! Nu zet je me weer daar! Je weet dat ik niet veel nodig hebquote:Op donderdag 10 augustus 2017 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat is lekker![]()
Je hoofd klem tussen haar benen als ze schokkend klaarkomt
Sorry ik hou mijn mond, ik ga wel likken.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 17:00 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
VD!! Nu zet je me weer daar! Je weet dat ik niet veel nodig heb
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry ik hou mijn mond, ik ga wel likken.
zeg moet dit?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry ik hou mijn mond, ik ga wel likken.
Alweer nog een keer?!quote:
That's my man!quote:
Hnngggquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Gewoon die hele arm dr in Hoppaaa
goed idee!quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moeten we ff in kpd kijken ?
Zitten daar juist niet de wanhopigen?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moeten we ff in kpd kijken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |