abonnement Unibet Coolblue
pi_172993393

quote:
Xbox One
De Xbox One is het nieuwe all-in-one entertainmentsysteem van Microsoft, de derde generatie Xbox en ditmaal wederom met indrukwekkende hardware. Het systeem is tot 10x sneller te zijn dan voorganger, de Xbox 360, en kan daarnaast op een ongekende manier detail weergeven.

Gaming staat nog steeds centraal bij de Xbox One en met een 8-core 64-bit processor, 8GB ram aan werkgeheugen en een snelle grafische chip van AMD is de komende generatie games mooier en levendiger dan ooit. Daarnaast beschikt het systeem verder over een Blu-Ray speler (waardoor games nu ook op (50GB) Blu-Ray discs zullen worden gezet) en Wi-Fi Direct. Andere feature is Miracast om snel het scherm van smartphone, tablet of pc te kunnen delen.

Games zullen te allen tijde een verplichte installatie nodig hebben op de interne harde schijf van maar liefst 500GB. Mocht deze vol raken, dan is er de mogelijk om een externe USB 3.0 schijf aan de Xbox One te koppelen voor extra opslagruimte. Ondertussen komen er ook bundels met grotere schijven. Tijdens de verplichte installatie is het mogelijk om vanaf een bepaald percentage te gamen, maar dit limiteert zich vaak tot een beperkt gedeelte van de game.

Naast de welbekende HDMI-uitgang, zit er dit maal ook een HDMI-ingang in. Hiermee kan een (HDMI) signaal worden doorgevoerd naar de TV, via de Xbox One. Het HDMI-signaal van je settopbox bijvoorbeeld, waarbij de Xbox One vervolgens een overlay kan tonen. In de VS wordt dit bijvoorbeeld gebruikt om meer informatie tonen over de American Football of Basketball-wedstrijd die je zit te kijken of kan toont een interactieve EPG (Elektronische Programma Gids) vanuit de Xbox One terwijl je televisie kijkt. Deze programmagids is ondertussen ook in Nederland te gebruiken voor selecte providers. Hoe gaaf is dat!


quote:
Windows 10
Gaming is nóg leuker geworden met Windows 10. Je bestaande games werken prima, maar je kunt nu ook gamen en contact houden met andere gamers op Xbox One en Windows 10-apparaten. Stream jouw Xbox One-games naar elke willekeurige Windows 10-computer in huis. Speel nieuwe games die speciaal zijn geoptimaliseerd voor Windows 10. En maak en deel moeiteloos gameclips van jouw meest indrukwekkende gamingmomenten met de ingebouwde Game DVR. Van de beste kleine games tot een hele nieuwe era voor pc-gaming: met Windows 10 kun je op eindeloos veel nieuwe manieren spelen.


quote:
Xbox Live - de beste gaming community ter wereld
Xbox Live heeft zich bewezen als de beste multiplayerservice met meer dan 10 jaar ervaring. Dankzij de maximumprestaties van ruim 300.000 servers garandeert Xbox Live next-gen gaming voor de miljoenen gamers overal ter wereld. Dankzij de kracht van onze servers en de kunstmatige intelligentie van onze cloud komen bij elke game epische multiplayerervaringen tot stand. En omdat elke game gehost wordt door servers, zou het probleem van hosts die in het voordeel zijn aanzienlijk verbeterd moeten worden.

Gamertags
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_172996987
Anyway, heeft hier iemand Gigantic al gespeeld? Best leuke f2p game, alleen geld betalen voor cosmetics. Soort van class-based shooter met moba-achtige elementen: als je dood gaat krijgen je vijanden punten en daarmee kunnen ze je "basis"(een fucking groot beest) aanvallen.

Toffe mix van verschillende klassen, kekke graphics en kleurtjes en tactische gameplay!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_172997406
Nog niet geprobeerd. Zag er voor mij een beetje uit als een gratis Battleborn met grote monsters. Misschien dat ik het ooit eens probeer.

Volgende week eerst Agents of Mayhem.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_172998192
Het nieuwe dashboard lijkt mij wel prima, veel minder clutter zo te zien. ^O^
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_173007172
De Dumpert Universal app is nu ook te downloaden! :D Hij werkt niet helemaal lekker, maar toch leuk. :9
pi_173117631
Hey,

Dit is nu al de zoveelste keer de laatste paar weken dat ik zulk soort berichten krijg. Die zijn waarschijnlijk uit op informatie of weet ik veel wat. Ik ben zelfs nog zo aardig op niet te reporten. Diegene had ieder contact om dezelfde dag toegevoegd zag ik.



[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2017 19:27:56 ]
pi_173117719
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 19:24 schreef Wiebeldak het volgende:
Hey,

Dit is nu al de zoveelste keer de laatste paar weken dat ik zulk soort berichten krijg. Die zijn waarschijnlijk uit op informatie of weet ik veel wat. Ik ben zelfs nog zo aardig op niet te reporten. Diegene had ieder contact op dezelfde dag toegevoegd zag ik.

[ afbeelding ]
Ik krijg ze ook en dan met name de "found you on the Xbox and I was bored" regel..

Erg vervelend! }:|
pi_173117759
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 19:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik krijg ze ook en dan met name de "found you on the Xbox and I was bored" regel..

Erg vervelend! }:|
Bij een ander ging ik er iets verder op in. Als het nogmaals gebeurd zal ik er nog dieper op in gaan. Kijken wat diegene van plan is. Dan maak ik van alles een screenshot :D
  zondag 13 augustus 2017 @ 19:34:40 #9
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173117941
Je maakt wel vrienden he, wiebeldak?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_173127030
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 19:24 schreef Wiebeldak het volgende:
Hey,

Dit is nu al de zoveelste keer de laatste paar weken dat ik zulk soort berichten krijg. Die zijn waarschijnlijk uit op informatie of weet ik veel wat. Ik ben zelfs nog zo aardig op niet te reporten. Diegene had ieder contact om dezelfde dag toegevoegd zag ik.

[ afbeelding ]
Dit is al weken zo, niks nieuws
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Redactie Games maandag 14 augustus 2017 @ 10:14:57 #11
206706 crew  Racerblade
pi_173130030
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 19:29 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Bij een ander ging ik er iets verder op in. Als het nogmaals gebeurd zal ik er nog dieper op in gaan. Kijken wat diegene van plan is. Dan maak ik van alles een screenshot :D
Spoiler alert: ze hebben net een nieuwe baan als camgirl (of boy waarschijnlijk, wat jij interessant vindt), maar ze zijn altijd zenuwachtig voor ze een show doen. Maar ze hebben er geen probleem mee om even een privé-show voor jou te doen voordat ze met het echte werk beginnen. Dus laat even je creditcardgegevens achter en dan doen ze alles voor je!
pi_173130185
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 10:14 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Spoiler alert: ze hebben net een nieuwe baan als camgirl (of boy waarschijnlijk, wat jij interessant vindt), maar ze zijn altijd zenuwachtig voor ze een show doen. Maar ze hebben er geen probleem mee om even een privé-show voor jou te doen voordat ze met het echte werk beginnen. Dus laat even je creditcardgegevens achter en dan doen ze alles voor je!
Gedaan. Valt wat tegen.
pi_173130403
Xbox Live Cammers :o
SOONY
pi_173184175
Zijn gewoon bots, je merkt dat je ook geen zinnig gesprek met ze kan voeren. Spijtig.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 14:51:56 #15
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_173184522
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:36 schreef SpankmasterC het volgende:
Zijn gewoon bots, je merkt dat je ook geen zinnig gesprek met ze kan voeren. Spijtig.
Wil je ze net je hele levensverhaal voorleggen, kom je daar achter ;(
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_173185759
Die nieuwe controllers zien er kek uit zeg _O_



blablablabla
pi_173185916
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:39 schreef Elan het volgende:
Die nieuwe controllers zien er kek uit zeg _O_

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die zijn er toch alweer eventjes?
pi_173186071
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:44 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Die zijn er toch alweer eventjes?
Die lava is pas volgende maand beschikbaar in Nederland. Ocean weet ik niet.
blablablabla
  Eindredactie Games woensdag 16 augustus 2017 @ 15:50:37 #19
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173186106
Geen elite hebben :')
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 16:48:43 #20
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_173187618
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:39 schreef Elan het volgende:
Die nieuwe controllers zien er kek uit zeg _O_

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Alsof ze vergeten zijn om de andere helft te spuiten... nee ik vind het maar niets eigenlijk :X
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 16 augustus 2017 @ 18:16:01 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_173189337
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:36 schreef SpankmasterC het volgende:
Zijn gewoon bots, je merkt dat je ook geen zinnig gesprek met ze kan voeren. Spijtig.
Maar jij bent toch ook geen bot?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_173198477
quote:
Microsoft is delaying the release of Crackdown 3 from Nov. 7, 2017 to spring 2018, the company confirmed to Polygon today.

Shannon Loftis, Microsoft Studios Publishing general manager, said the company is delaying the Xbox One and Windows PC game to give development teams Reagent Games, Sumo Digital and Cloudgine extra time to ensure a quality experience.

“We’re very excited about Crackdown 3, and so are many fans, and so it’s a difficult call to move the release date,” Loftis said in an email interview with Polygon. “However, we want to make sure to deliver the right game, with the right quality, and at the right time. Crackdown 3 is a hugely ambitious game and we want to ensure we deliver the right experiences all the way through every part of the game, whether that’s campaign, co-op multiplayer or our competitive multiplayer mode, Wrecking Zone. Getting the balance right between the three modes is important, and we are going to take the extra development time to ensure that. Gamers can expect Crackdown 3 in Spring of 2018.”

Crackdown 3 was originally announced at E3 2014 and was, at one point, targeting a release in the second half of 2016. It’s clearly a complex project, one that has evolved since its unveiling, and Crackdown fans have learned to be patient waiting for it to come out.

“Crackdown 3 is an incredibly ambitious project that pushes the technological envelope with immersive true 4K gameplay, cloud-computing competitive multiplayer and a sprawling and futuristic open world,” Loftis said when asked about the challenges the development teams have faced over the years. “The team has been working extremely hard to deliver a great experience for fans and this extra time will help us do just that.”
https://www.polygon.com/2(...)l&utm_source=twitter

:X
De laatste gameplay zag er grafisch bout uit.
SOONY
pi_173199105
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:33 schreef DKUp het volgende:

[..]

https://www.polygon.com/2(...)l&utm_source=twitter

:X
De laatste gameplay zag er grafisch bout uit.
Schrijf deze maar af, komt niet meer goed. Duurt veel te lang, gameplay zag er niet uit. Ze hadden beter kunnen stoppen na deel 2.
pi_173199628
Battlegrounds zal het ook wel goed gaan doen op de Xbox.
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')