Die wordt straks gewoon 4e ofzo... zou wel weer typisch zijn als je naar zo'n schroeicoach overstapt maar het toch weer verklootquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dione riep letterlijk: ''Wie moeten Sifan van het goud afhouden?''
Ik ben #Hassanistquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dione riep letterlijk: ''Wie moeten Sifan van het goud afhouden?''
Die gaat weer de fout maken om achterin te beginnenquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die wordt straks gewoon 4e ofzo... zou wel weer typisch zijn als je naar zo'n schroeicoach overstapt maar het toch weer verkloot
hier in het topic ook hoorquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:21 schreef superniger het volgende:
Hopelijk wint Semenya.
Kan je straks lekker genieten van schuimbekkende Britten bij de BBC.
Met een uitgebreide nabeschouwing van Professor Sedoc.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezien dit jaar is dat niet de verwachting.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die gaat weer de fout maken om achterin te beginnen
quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:21 schreef superniger het volgende:
Hopelijk wint Semenya.
Komen laatste tijd wel veel treinen langs. Ik ben net van de Leeuwinnentrein gestapt...quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
NOSHypeTrainGod.
Ik kijk BBC flopshow, ook ziekelijke aandacht voor Muir alsof die de rest er even zo op legt.
Gezien de series zou het me niks verbazenquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gezien dit jaar is dat niet de verwachting.
Poels heeft ook nog geen ronde gewonnenquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die wordt straks gewoon 4e ofzo... zou wel weer typisch zijn als je naar zo'n schroeicoach overstapt maar het toch weer verkloot
Mani en ik streven een hoger niveau na.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Niet eens een 'je moeder' grap maken na deze voorzet.
Ik zat er ook al op te wachten, valt tegen ditquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat gun ik Koffieplanter niet.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Waarom lees ik dan posts over Semenya, FAKE NEWS van Slobeend.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Eigenlijk gaat het in deze topics bijna alleen over knappe vrouwen.
Waarvan akte.
We hadden het ook over minder leuke dingen kunnen hebbenquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Eigenlijk gaat het in deze topics bijna alleen over knappe vrouwen.
Waarvan akte.
Die lelijke greppelheks in je UI zou in ieder geval niet op mijn radar staan.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mani en ik streven een hoger niveau na.
Gatlin was puur genotquote:Op maandag 7 augustus 2017 22:21 schreef superniger het volgende:
Hopelijk wint Semenya.
Ik klaag niet.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hadden het ook over minder leuke dingen kunnen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |