SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het WK atletiek op TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende Nederlanders komen tijdens het WK in actie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagschema van zondag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt er ook wat te spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Waarom moet kutlonden uur achter lopen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
altijd een beetje sneu als de WR houder zich niet voor de finale plaatst![]()
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
DAAR IS ZE DAAR IS ZE DAAR IS ZECancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Griffith doet niet meer mee hequote:Op zondag 6 augustus 2017 22:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
altijd een beetje sneu als de WR houder zich niet voor de finale plaatst![]()
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Twijfel, op de Belg blijven of toch NOS faal De Haan genot.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
6e in 10.97Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Belg.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:44 schreef franklop het volgende:
Twijfel, op de Belg blijven of toch NOS faal De Haan genot.![]()
quote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Altijd even NOSquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:44 schreef franklop het volgende:
Twijfel, op de Belg blijven of toch NOS faal De Haan genot.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heeft ie wel verdiend na al die voorbeschouwinkjes.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat R_R aan de Costa del Sol zit.![]()
locatie-onderzoek voor de Vueltaquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat R_R aan de Costa del Sol zit.Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
NOS kan je later eventueel terugzien.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:44 schreef franklop het volgende:
Twijfel, op de Belg blijven of toch NOS faal De Haan genot.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Verschrikkelijke foutquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:44 schreef Aguero het volgende:
https://streamable.com/zyw5c
[ afbeelding ]Groot fan van User Wotte![]()
Straks nog medaillegenot van Vetter. Benieuwd of de NOS daarvoor blijft.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
WR is ook al van 1988 geleden
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Zendtijd is op!quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:44 schreef franklop het volgende:
Straks nog medaillegenot van Vetter. Benieuwd of de NOS daarvoor blijft.
BeachvolleybalgenotMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Welcome to the jungle
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
WR please.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De vraag is meer; waarom hebben ze in hemelsnaam nog stickers nodig.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:45 schreef spiritusbus het volgende:
Waarom heeft ze die sticker ongeveer op haar knie? Hindert dat niet?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Testosteronpatchquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:45 schreef spiritusbus het volgende:
Waarom heeft ze die sticker ongeveer op haar knie? Hindert dat niet?![]()
Alsof sprinters dat sowieso niet doenquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
"Er is heel veel krachttraining geweest, dat kan niet anders". Bedankt Dioon.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
watquote:
Ook datquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:46 schreef franklop het volgende:
[..]
De vraag is meer; waarom hebben ze in hemelsnaam nog stickers nodig.![]()
e-smoker.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:45 schreef spiritusbus het volgende:
Waarom heeft ze die sticker ongeveer op haar knie? Hindert dat niet?![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
1. Thompson 10.68
2. Bowie 10.82
3. Ta Lou 10.88
4. Ahye 10.92
5. Schippers 10.94
6. Ahouré 10.99
7. Baptiste 11.03
8. Santos 11.08
Dat wordt 'm.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Enige Europese hequote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Alleen Nederland zou oranje moeten mogen dragen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die Thompson komt toch wel uit de achterstandwijk van Kingston toch?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat zegt hij nergens.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Alsof Schippers dit gaat winnen...
NOS![]()
Een medaille voor Schippers zou me verbazen. Ik denk niet dat er een Gatlintje komt.I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Oké, dan zet ik de tv alvast uit.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:46 schreef heywoodu het volgende:
1. Thompson 10.68
2. Bowie 10.82
3. Ta Lou 10.88
4. Ahye 10.92
5. Schippers 10.94
6. Ahouré 10.99
7. Baptiste 11.03
8. Santos 11.08
Dat wordt 'm.Citius, Altius, Fortius.![]()
Alles kan, kijk maar eens naar Crouser.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Alsof Schippers dit gaat winnen...
NOS![]()
Heel Kingston is een achterstandswijk.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:46 schreef Szura het volgende:
Die Thompson komt toch wel uit de achterstandwijk van Kingston toch?![]()
Schippers in de war
Die was even voor 20 uur al.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zet nu in op de eerste vraag van Dione zo;
"Is dit een ontgoocheling voor Dafne?"
Denk ikCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
10.68, no way.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:46 schreef heywoodu het volgende:
1. Thompson 10.68
2. Bowie 10.82
3. Ta Lou 10.88
4. Ahye 10.92
5. Schippers 10.94
6. Ahouré 10.99
7. Baptiste 11.03
8. Santos 11.08
Dat wordt 'm.
Thompson wint in 10.81, Schippers vierde in 10.91![]()
Nou jongens, ze heeft haar strategie gekozen met Reider, ze heeft haar best gedaan en gaat dat doen, we gaan het zien.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
En dan reset ineens mijn Ziggo-kastje..."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Daar zijn ze wel heel rap.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:47 schreef Ericr het volgende:
[..]
Heel Kingston is een achterstandswijk.I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Dat is zo frustrerend.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:47 schreef marcodej het volgende:
En dan reset ineens mijn Ziggo-kastje...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Toe maarquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:46 schreef heywoodu het volgende:
1. Thompson 10.68
2. Bowie 10.82
3. Ta Lou 10.88
4. Ahye 10.92
5. Schippers 10.94
6. Ahouré 10.99
7. Baptiste 11.03
8. Santos 11.08
Dat wordt 'm.![]()
Gatlin zat ook in baan 9, dit kan niet meer mis gaanWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Ivoorkust niet omdat?!quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
Alleen Nederland zou oranje moeten mogen dragen.![]()
Not today.quote:I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Als Dafne zo een medaille pakt, dan gaat Miedema uit mijn UIquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat verwacht ik stiekem ook wel.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Omdat gewoon nietquote:
Die doen maar ivoorkleur.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Schippers 4e, mark my wordsI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Ik ben speciaal voor Dafne Schippers op gebleven. Nu moet ze wel gewoon winnen, dat verdien ik.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het is kwart voor elf, miet.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben speciaal voor Dafne Schippers op gebleven. Nu moet ze wel gewoon winnen, dat verdien ik."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Speciaal wekker gezet.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben speciaal voor Dafne Schippers op gebleven. Nu moet ze wel gewoon winnen, dat verdien ik.![]()
Ze komen bijna allemaal uit de oerwoudIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik moest oprecht lachenquote:I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Doe even normaal mafkees.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze komen bijna allemaal uit de oerwoud"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Jij ook. De oerwoud.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze komen bijna allemaal uit de oerwoud![]()
![]()
Gewoon alleen Nederland.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dus ze gaan zichzelf voorstellen bij het oplopen en voor de lijn."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dafne start zo vals overigens.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dafne op weg naar... op weg naar...Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Bek dicht papzak.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze komen bijna allemaal uit de oerwoud![]()
Bij de Jamaicanen is het ook gewoon zo.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:50 schreef Max23 het volgende:
Bij Ahye heb ik altijd het gevoel dat ze stoned is|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ge kunt mijn kloten kussen.quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Platteland genotquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Woont in Barendrecht maar komt nooit in De Kuip. Genot.RED ONS HENNIEGOD![]()
Heb het gevoel dat het voorstellen etc veel lanmger duurt dan normaalWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Onderkoeld is iets anders dan bekoeld.I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Ze gaat 4de worden, helaasWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Hopelijk verliest ze zwaarIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
BRONS|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
brons?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Brons???== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Miedema uit mijn UI
quote:And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
HOE DAN|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oke, onverwacht goed.I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Thompson faalt. Dit was een kans voor Schippers."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Niet eens meer derde verwacht.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Canvas deed een Haantje
GENOT|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hey kleuter, hou je eens in.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
10,96 hoe zit dat in perspectief?== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
SCHIPPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURSReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Netjes hoor Schippers
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Eigenlijk vrij matig met 10,96, maar de rest was nog minderquote:
Altijd, net als Bolt. Daarom 200 meter.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Thompson choked gewoon enorm hierI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Goed gedaan van Schippers, Ta Lou had het goud echt voor het grijpenWinnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:53 schreef Mani89 het volgende:
SCHIPPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURS![]()
![]()
Wat heeft Thompson gedaan...
Die chute was nog wel aardigquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Minstens een vliegende schoen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Alleen werkt ze er al een paar jaar dagelijks aanquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Altijd, net als Bolt. Daarom 200 meter.
Ja de rangschikking, niet de tijdquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Eigenlijk vrij matig met 10,96, maar de rest was nog minderI walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Maar dit was gewoon goed. Of eigenlijk was de rest (vooral Thompson) matig.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Schippuurs heeft dus het hele seizoen getrained op het verbeteren van haar start en die was waardeloos."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Goed gedaan wat mij betreft, en ze lijkt zelf ook blij!== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Goede vraag. Die liep in de halve finale al een half uur uit en nu totaal verkrampt ofzoquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Wat lul jij nou weerquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij zag Dafne duidelijk 4e, terwijl ze duidelijk 3e was![]()
![]()
10.96 vind ik dan wel een teleurstellende tijd maar dat zijn ze allemaal hier blijkbaar
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Als ze de start van de serie had inderdaad ja...quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Met goede start had ze hier toch meegedaan om goud. Maar brons is ook een prachtig resultaat.![]()
Als je altijd in vorm bent, is het dan nog vorm?I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Wat lult Haan nou, 10.96 is gewoon geen geweldige tijd."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
In de halve finale liep Thompson nog heel soepeltjes 10,84, wat er ging dan nu mis?Citius, Altius, Fortius.![]()
Jaaa die 2e pas is dus gewoon waardeloos he, totaal geen kracht in die pas, zakt gewoon een beetje weg en kaatst totaal niet. Pas 3 is als gevolg daardoor ook slecht en dan wordt het een lastig verhaal.![]()
Misschien moet je volgende keer correct quoten schele.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik quote toch dat jij zei, "duidelijk 4e"?![]()
Dafne heeft een flink aantal target tests gehad. Matige tijd.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Thompson JAAAA
NEE.I walked into this empty church, I had no place else to go<br />When the sweetest voice I ever heard whispered to my soul<br />I don't need to be forgiven for loving you so much<br />It's written in the scriptures, It's written ther![]()
Professor Sedoc gaat het ons straks uitleggen, en ik denk dat 'ontspanning' vaak zal vallen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:56 schreef Aguero het volgende:
In de halve finale liep Thompson nog heel soepeltjes 10,84, wat er ging dan nu mis?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Verrassing van Schippers
Had het Ta Lou wel gegund
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Gelukkig heb ik hem al gratie verleend voor zijn Borsato UIquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
front side dynamicsquote:Op zondag 6 augustus 2017 22:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Professor Sedoc gaat het ons straks uitleggen, en ik denk dat 'ontspanning' vaak zal vallen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: