Herkenbare klacht.quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Opnames kijken![]()
In elk geval als je KPN hebt. Dan spoel je even door om naar de volgende serie/finale te gaan en als je op play drukt springt ie willekeurig seconden/minuten vooruit/achteruit
Mja ik pak Sporza want die doen alles en ARD/ZDF voor de meerkamp. (En evt ES voor polshoog)quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dan zou ik gokken op ARD/ZDF, die gaan wel zoveel mogelijk in beeld brengen met Kazmirek en Freimuth.
quote:
Was pas een kwartier bekend hoorquote:
Denken dat ik dat niet wistquote:Op zondag 6 augustus 2017 12:12 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Was pas een kwartier bekend hoor
Je kunt hier ook nooit even veilig een broodje etenquote:Op zondag 6 augustus 2017 12:12 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Was pas een kwartier bekend hoor
Tussentijden na 5k staan erop. Dat is wel aardig tochquote:Op zondag 6 augustus 2017 12:06 schreef heywoodu het volgende:
Lijkt erop dat IAAF live resultaten weer eens geen/nauwelijks doorkomsten hebben op de weg, verdomme.
Redelijk ja, hopelijk is het bij het snelwandelen ook gewoon na elke ronde (vorige keer niet, terwijl andere kampioenschappen dat wel hebben).quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Tussentijden na 5k staan erop. Dat is wel aardig toch
Het is dan ook het meest willekeurige onderdeel van allemaal zo'n beetje. De punten worden hier doorgaans gepakt door mensen die op puur geluk wat bij elkaar geklikt hebben. Niet bepaald het onderdeel waar de kenners op scoren.quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme ook geen Mägi.
Wat een kutnummer.
Daar gaat het me nu niet om.quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is dan ook het meest willekeurige onderdeel van allemaal zo'n beetje. De punten worden hier doorgaans gepakt door mensen die op puur geluk wat bij elkaar geklikt hebben. Niet bepaald het onderdeel waar de kenners op scoren.
Mij ook niet, ik wilde een medaille voor een klein landjequote:Op zondag 6 augustus 2017 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar gaat het me nu niet om.
Estland zie ik in dit geval ook al als een klein landje.quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mij ook niet, ik wilde een medaille voor een klein landje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |