Dit klink op één of andere manier heel vunzig.quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:02 schreef Max23 het volgende:
Vetter houdt nog een minikansje
Hoewel die Rodriguez ook een hele goede speer heeft
Gelukkig begint het snelwandelgenot om 07.45 lokale tijd al, zit het ook niet in de weg met de rest.quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:03 schreef Columbiafan het volgende:
Is die regisseur gek? Walgelijke openingskilometers van de marathon en geen meerkampgenot
ZDFquote:Op zondag 6 augustus 2017 12:03 schreef Columbiafan het volgende:
Is die regisseur gek? Walgelijke openingskilometers van de marathon en geen meerkampgenot
Ja, nu is het afgelopenquote:
A-groep nog niet hoorquote:Op zondag 6 augustus 2017 12:04 schreef heywoodu het volgende:
Nou, tijd om naar de marathon te schakelen, verspringen is klaar regisseur.
Ik vind 5.75 behoorlijk hoog ja.quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:05 schreef franklop het volgende:
5,75 is de Q voor pols. Lijkt me wel tikkeltje hoog of niet ?
Niks vergeleken bij de OS.quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:06 schreef DeLuna het volgende:
WK atletiek kijken is wel topsport zappen hoor
Opnames kijkenquote:Op zondag 6 augustus 2017 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks vergeleken bij de OS.
Ik ben bang voor vrijdag en zaterdag, dan kan ik niet kijken en moet ik het doen met opnamesDe meerkamp volgen met opnames
![]()
Dan zou ik gokken op ARD/ZDF, die gaan wel zoveel mogelijk in beeld brengen met Kazmirek en Freimuth.quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks vergeleken bij de OS.
Ik ben bang voor vrijdag en zaterdag, dan kan ik niet kijken en moet ik het doen met opnamesDe meerkamp volgen met opnames
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |