Herkenbare klacht.quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Opnames kijken![]()
In elk geval als je KPN hebt. Dan spoel je even door om naar de volgende serie/finale te gaan en als je op play drukt springt ie willekeurig seconden/minuten vooruit/achteruit
Mja ik pak Sporza want die doen alles en ARD/ZDF voor de meerkamp. (En evt ES voor polshoog)quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dan zou ik gokken op ARD/ZDF, die gaan wel zoveel mogelijk in beeld brengen met Kazmirek en Freimuth.
quote:
Was pas een kwartier bekend hoorquote:
Denken dat ik dat niet wistquote:Op zondag 6 augustus 2017 12:12 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Was pas een kwartier bekend hoor
Je kunt hier ook nooit even veilig een broodje etenquote:Op zondag 6 augustus 2017 12:12 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Was pas een kwartier bekend hoor
Tussentijden na 5k staan erop. Dat is wel aardig tochquote:Op zondag 6 augustus 2017 12:06 schreef heywoodu het volgende:
Lijkt erop dat IAAF live resultaten weer eens geen/nauwelijks doorkomsten hebben op de weg, verdomme.
Redelijk ja, hopelijk is het bij het snelwandelen ook gewoon na elke ronde (vorige keer niet, terwijl andere kampioenschappen dat wel hebben).quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Tussentijden na 5k staan erop. Dat is wel aardig toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |