gesprek met mezelf, ik noem mezelf anders geen labiel persoon, die Dexter spoort nietquote:Op woensdag 9 augustus 2017 10:34 schreef Greys het volgende:
Ik ga weer even werken en kom wel terug als die idioot z'n gesprek met zichzelf klaar heeft.
Negeer het maar gewoon. Zielig en kinderachtig als je dit om de zoveel tijd weer nodig hebt maar tis niet anders. Het is vast straks over, al dan niet met een beetje hulp.
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 10:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
gesprek met mezelf, ik noem mezelf anders geen labiel persoon, die Dexter spoort niet![]()
![]()
ik ben volledig met jou eens Greys
ik vond het hier anders ook zo relaxed en rustig laatste weken, voordat hij terugkwam
dus alsjeblieft straf Dexter
ik was hier ook niet mee begonnen, die Dexter liep hier weer alles te verzieken voor mij, maar genoeg nu alsjeblieft, gewoon lekker chillen hier dat is het enige wat ik nu wil hierquote:
quote:
Ik verwacht iets Oosters vandaag, maar wat precies, daar ben ik nog niet over uit.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 13:41 schreef Greys het volgende:
Zo. Wat eten we vanavond?
Ik ben inspiratieloos. Pisces hoe was je zuurkool?
Friet eet ik vanavond, gewoon omdat het de vakantietijd isquote:Op woensdag 9 augustus 2017 13:41 schreef Greys het volgende:
Zo. Wat eten we vanavond?
Ik ben inspiratieloos. Pisces hoe was je zuurkool?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |