Gras.quote:
Ik doe niet mee.quote:Op maandag 7 augustus 2017 22:50 schreef Scrummie het volgende:
Om GGMM een plezier te doen ben ik er ook klaar voor.
:squote:Op maandag 7 augustus 2017 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
Tering, nog steeds geen host. Stelletje luie flikkers
het hosten staat je vrijquote:Op maandag 7 augustus 2017 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
Tering, nog steeds geen host. Stelletje luie flikkers
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 24 april 2017 23:46 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
/132191]-jos-[/url] het volgende:
quote:
.quote:
Jij ook, MAATquote:
Vind ik ook maat. Waar kwam dat ook alweer door volgens jou?quote:
Iedereen krijgt wel eens een tegengoal na lag.quote:Op maandag 7 augustus 2017 23:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik won de laatste RAMBO jongens
Ondanks het feit dat ik DUIDELIJK lag had en er toch werd gescoord bij mij #sportief
Morgen wellicht wat chanante gifjes
Door de afwezigheid van GGMMquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 00:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind ik ook maat. Waar kwam dat ook alweer door volgens jou?
Alsof jij nooit jankt "sportiefquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 00:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iedereen krijgt wel eens een tegengoal na lag.
Verschil is alleen dat de meeste mensen daar wat beter mee om kunnen gaan dan jij.
Weet ik niet meerquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 00:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Door de afwezigheid van GGMM
Sinds wanneer heb jij zo'n mokerslecht geheugen?
Naderhand in dit topic? Nee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 00:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof jij nooit jankt "sportief"
Wie schreef er ook alweer een jankbetoog een paar maanden geleden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 00:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Naderhand in dit topic? Nee.
Maar jij bent sowieso wel een gefrustreerd persoon natuurlijk
Jouw reactie daarop was een stuk uitgebreider weet ik nog wel. (Die voor je edit dus)quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 00:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie schreef er ook alweer een jankbetoog een paar maanden geleden.
En dan anderen gefrustreerd noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |