In wat voor een krot leef jij in godsnaam?quote:Op maandag 7 augustus 2017 19:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik geef de schuld aan mijn slaaptekort omdat er een muis op mijn kamer rondloopt 's nachts
een studentenhuisquote:Op maandag 7 augustus 2017 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
In wat voor een krot leef jij in godsnaam?
Ja mijn kamer is gewoon schoon. Het probleem is dat er beneden al maanden lang geklust wordt en er allemaal teringbende ligt.quote:Op maandag 7 augustus 2017 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien af en toe eens een stofzuiger doorheen halen.
Ik heb de laatste tijd last van SPIKES helaas.quote:
uiteraardquote:Op maandag 7 augustus 2017 19:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat toevallig, dat ga ik zometeen ook maken(wel met kip en groente erbij)
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik vind rijst ook lekker, behalve nasi, dat krijg ik alleen binnen als ik er een liter pindasaus erover mieter. Maarja dan word je viesdik... Geen nasi voor mijquote:Op maandag 7 augustus 2017 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Rijst is lekker, al is er maar één halve zool op dit forum die daar een fobie voor heeft.
Namen willen we.quote:Op maandag 7 augustus 2017 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Rijst is lekker, al is er maar één halve zool op dit forum die daar een fobie voor heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |