misschien is hij te aanhoudend geweest juist daarin, en is Floor gewetst, en doet zij wat juist een Bats niet kan, even laten bloeden, ze zegt duidelijk dat haar relatie met hem voorgaatquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Blijkt uit niks hij wilt er vanaf zij juist niet
De kale zoals iemand hier schreef is haar broer Mischa. Die jongere vrouw is haar schoonzus.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:49 schreef Injetta het volgende:
Nogmaals: wie is pa? Die kale of die andere? Ze zien er even oud uit.
Wilde smeerCeesje geen handje geven, maar keer erna ging ze ook weer los, iets met Billy ofzo, hoewel ze toen wel op haar flikker gehad leek te hebben.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Friedel had scheit
die bleef gewoon zuur
tegen iemand ..
netjesquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:49 schreef Bblurker2 het volgende:
Jeroen over excuses van Do: jij moet geen sorry zeggen, ik moet sorry zeggen.
geen idee wie wie isquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:49 schreef Injetta het volgende:
Nogmaals: wie is pa? Die kale of die andere? Ze zien er even oud uit.
Ja.quote:
Goeie. Fixed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:49 schreef Zeyina het volgende:
@TT. Zo denkt men nog dat Do van Bas terug is
[..]
De kale zoals iemand hier schreef is haar broer Mischa. Die jongere vrouw is haar schoonzus.
Die man met haar is haar vader. Vrouw met grijs haar is haar moeder.
Ik heb het net hierboven geschreven wie wie isquote:
senk joequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
De kale zoals iemand hier schreef is haar broer Mischa. Die jongere vrouw is haar schoonzus.
quote:
Lelijk gedrag wederom van Jaccoquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen zit de groep zich binnen te verkneukelen en speelt de "fuck you"-scene na.
Was dat maar waar !!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:49 schreef Zeyina het volgende:
Thanks... vader ziet er bijna nog jonger uit dan die broer en moeder lijkt op en oma.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Is er nog een leuk meisje uitgekomenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vreemde combi
dikkbill en pa
oh owkeequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja.
Maar ouders wonen (volgens mij al jaren) niet meer bij elkaar
Alleen daarom had ik hem al een tik gegeven, dan had hij vanmiddag al geen schik gehad de hele tijdquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:54 schreef kkka3 het volgende:
En Jegoentje voelt zich nu waarschijnlijk nog meer een bink
Floorquote:
Heyquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Alleen daarom had ik hem al een tik gegeven, dan had hij vanmiddag al geen schik gehad de hele tijd
Yep, vanaf nu praten over koetjes en kalfjes. Ik heb maar zo het vermoeden dat die nooit meer een stap in de loods mogen zetten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Die moeder steeds nu gaan we opletten de Febo is aan het zeiken hoor
Die Herman moet wel heel erg gek zijn geweest, als ik die moeder bekijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:54 schreef Injetta het volgende:
Moeder rommelde vroeger ook met anderen toen ze met gekke Herman ging. Maar dat waren andere tijden.
Volgens mij werd Floor naar de ZK geroepen.quote:
Nee die ene zei anders krijgen we weer een reprimandequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:56 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Yep, vanaf nu praten over koetjes en kalfjes. Ik heb maar zo het vermoeden dat die nooit meer een stap in de loods mogen zetten.
Ik las het net.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Volgens mij werd Floor naar de ZK geroepen.
Haar broer zei nog voor de grap ik ga wel even mee
Aan de reactie van de familie te horen spraken ze over dingen die niet mochten
Moeder zei ook: Vanaf nu gaan we over koetjes en kalfjes praten
Broer gaf nog een cynische opmerking: Oh we krijgen een reprimande
Idd werd dat gezegdquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee die ene zei anders krijgen we weer een reprimande
Gamma!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Familie is voor straf van de stream gehaald.
Koetjes en kalfjes zijn niet interessant meerquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:58 schreef Bblurker2 het volgende:
Geen enkele stream nu meer op de familie
Ja heel lelijk. Hij is al een tijdje zo vervelend bezig. Iedereen belachelijk maken, grapjes uithalen, woordenbingo tijdens centraal, met iedereen mee lullen, net doen alsof hij vriendjes is maar niks en niemand boeit hem. Hij kan beter naar huis...quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Familie is voor straf van de stream gehaald.
Ja maar die mannen kijken ook nooit, en dat contract zou me ook worst wezen hoor, span daar maar een rechtszaak over aan Talpa, Familie heeft teveel gezegd tijdens bezoekquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:58 schreef Bblurker2 het volgende:
Geen enkele stream nu meer op de familie
Lott had er patent opquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:59 schreef schizolientje het volgende:
er zijn families op bezoek geweest die meer privacy kregen en niet of langer niet in beeld waren
Ach.... schatje....quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:01 schreef 5thencounter het volgende:
Rot lekker op meissie, en neem de Kweelingsussie gelijk mee![]()
[ afbeelding ]
waar slaat dat nu op?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen zit "die Marokkaanse" er ook bij
Stream volgen en je weet hetquote:
Wie zei dat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen zit "die Marokkaanse" er ook bij
Yeps maar dit smeuige verhaal melken ze dan wss weer wel uit op tv.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:59 schreef schizolientje het volgende:
er zijn families op bezoek geweest die meer privacy kregen en niet of langer niet in beeld waren
Demi. Onder dwang in Utopia. Fay wilde zo graag en Demi wilde niet achter blijven. Nu wil Demi het liefst naar huis vermoed ik. Maar ja. Fay wil niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:01 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Floor had het eerder over Madilia en toen zei die batmuts: "Oh, die Marokkaanse"quote:
welke badmuts?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Floor had het eerder over Madilia en toen zei die batmuts: "Oh, die Marokkaanse"
Batmuts?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Floor had het eerder over Madilia en toen zei die batmuts: "Oh, die Marokkaanse"
Ze probeerde vanmorgen met huilliehuillie al iets van dien te pushen, maar Feetje trapt er nog niet inquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Demi. Onder dwang in Utopia. Fay wilde zo graag en Demi wilde niet achter blijven. Nu wil Demi het liefst naar huis vermoed ik. Maar ja. Fay wil niet.
Die kale dacht kennelijk dat ze Marokkaans isquote:
Oh die batmuts!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ahquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die kale dacht kennelijk dat ze Marokkaans is
ah ok schoof ik gewoon bijna rare dingen in jouw schoenenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Helder. Gemist op de streamsquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die kale die bij dat groepje visite hoort.quote:
Ach ventje toch.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:04 schreef Ranah het volgende:
floor vertelt wat ze binnenkort gaat organiseren, Do slaakt een diepe zucht
Chipz zonder Feeks, dan valt hij helemaal door de mandquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze probeerde vanmorgen met huilliehuillie al iets van dien te pushen, maar Feetje trapt er nog niet in
Ach ik haal Duitsers en Oostenrijkers ook weleens door elkaar...quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat is er mis met Marokanen dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ah ok schoof ik gewoon bijna rare dingen in jouw schoenen
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:06 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ach ik haal Duitsers en Oostenrijkers ook weleens door elkaar...
niks, maar ik moet als Amsterdammer ook niet verwisselt worden met een Limburgsequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:07 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Wat is er mis met Marokanen dan?
Kale / Badmuts / Kalebas / Vleespet / Biljartbal.... Kies maar een benaming uit.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kale / Badmuts / Kalebas / Vleespet / Biljartbal.... Kies maar een benaming uit.
Vleespet?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kale / Badmuts / Kalebas / Vleespet / Biljartbal.... Kies maar een benaming uit.
En ik als Limburgse niet met een Amsterdammerquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
niks, maar ik moet als Amsterdammer ook niet verwisselt worden met een Limburgse
nee joh , gewoon die hele bende over een kam scheren, maakt het een stuk gemakkelijkerquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ligt dat gevoelig
"die Marokaanse ""
LOL, die ma is grappig! En Do vond het niet kies om negatief over mensen te praten die er niet bij zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:08 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En ik als Limburgse niet met een Amsterdammer![]()
Moeder Floor na een gesprekje over een stel. Je moet gewoon een saaie huismus nemen net als ik, neem een Hans
Ja ze kijkt weer pissed, want Fay is naast Chip gaan zitten. Het heeft precies 10 minuten geduurd voordat ze ook naast hun op de bank ging. Pfff Stem haar weg aub. Van mij krijgt ze publieksstem!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:01 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
pecies dat gezeik altijdquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee joh , gewoon die hele bende over een kam scheren, maakt het een stuk gemakkelijker
Vind ik niet, zij heeft hem overgehaald, hij had niet eens echt trek in haar maar was gewoon geil dus dan maar met haar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:49 schreef Bblurker2 het volgende:
Jeroen over excuses van Do: jij moet geen sorry zeggen, ik moet sorry zeggen.
gelijk heb je ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:08 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En ik als Limburgse niet met een Amsterdammer![]()
Moeder Floor na een gesprekje over een stel. Je moet gewoon een saaie huismus nemen net als ik, neem een Hans
Het is een verslaving van die gasten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:09 schreef 5thencounter het volgende:
Zelfs met koetjes en kalfjespraat lukt het Regie niet van die SL knop af te blijven
Heerlijk dat jaloerse gedrag, ik hoop op de volgende twins ruzie van meer dan een dagquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:10 schreef Bazook het volgende:
[..]
Ja ze kijkt weer pissed, want Fay is naast Chip gaan zitten. Het heeft precies 10 minuten geduurd voordat ze ook naast hun op de bank ging. Pfff Stem haar weg aub. Van mij krijgt ze publieksstem!
ze worden er niet vrolijker op, twinning is winning is een beetje aan het verliezenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heerlijk dat jaloerse gedrag, ik hoop op de volgende twins ruzie van meer dan een dag
Ben het met je eens dat het buiten Jeroen omgaat. Dit is iets tussen die Do en Floor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik niet, zij heeft hem overgehaald, hij had niet eens echt trek in haar maar was gewoon geil dus dan maar met haar.
Ze vragen ook best veel over het programma zelf. Floor geeft ze antwoord over wat wel en niet mag. Dan gaat de vinger op de knopquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is een verslaving van die gasten.
Ik voel een project voor Bas aan komen, een verslaving SL Knop drukken hebben we nog niet gehad.
Dat Do tegen Jeroen tekeer ging mochten we ook niet zien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze vragen ook best veel over het programma zelf. Floor geeft ze antwoord over wat wel en niet mag. Dan gaat de vinger op de knop
Psies, alleen Floor staat er niet goed op nu maar wist natuurlijk ook niet van alle uitspraken die Jegoentje ervoor heeft gedaan over haarquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik niet, zij heeft hem overgehaald, hij had niet eens echt trek in haar maar was gewoon geil dus dan maar met haar.
Ja jammerquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat Do tegen Jeroen tekeer ging mochten we ook niet zien.
Ik wil die lekkere blonde Arianne nog wel zien komen, met geile Bassie als "mentor" en geloof me, daar steekt die Geilneef 10x meer tijd in dan hij bij Roobertje deedquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is een verslaving van die gasten.
Ik voel een project voor Bas aan komen, een verslaving SL Knop drukken hebben we nog niet gehad.
Iedere dag een zure smoel en een beetje met Chipz spelen en nog een keer...quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze worden er niet vrolijker op, twinning is winning is een beetje aan het verliezen
Denk dat die er niet alleen meer tijd in steekt als hij de kans krijgt tenminstequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wil die lekkere blonde Arianne nog wel zien komen, met geile Bassie als "mentor" en geloof me, daar steekt die Geilneef 10x meer tijd in dan hij bij Roobertje deed
Leuk, als kennis van de familiequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:10 schreef Bazook het volgende:
[..]
Ja ze kijkt weer pissed, want Fay is naast Chip gaan zitten. Het heeft precies 10 minuten geduurd voordat ze ook naast hun op de bank ging. Pfff Stem haar weg aub. Van mij krijgt ze publieksstem!
Huh?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:15 schreef BeriBeri het volgende:
Wat een kutweer daar
Ik sterf hier van de hitte in Barcelona:P
Dat idee heb ik ook steeds meer. Vooral ook omdat Do zijn dat hij de afgelopen maand niet helemaal zichzelf was en wat apathisch. Maar het blijft gissen. We weten natuurlijk niet hoe het echt zit. Ik denk zelf dat Floor een groot libido heeft en niet die tijd zonder iets kan in zo'n loods. Een open relatie is dan een vrijbrief. En dat klopt dan met wat Jeroen net zei, dat die meerdere keren heeft aangegeven dat het niet verstandig was wat ze deden. En haar antwoord daarop was dat ze een afspraak had met haar vriend.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:14 schreef spapaars het volgende:
krijg het vermoeden dat de afspraak elkaar tijdelijk los te laten meer een mededeling is geweest van Floor naar Do.
Van dat kutweer zullen we hier niet dood gaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:15 schreef BeriBeri het volgende:
Wat een kutweer daar
Oh harstikke leuk en schattig....quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:15 schreef BeriBeri het volgende:
Wat een kutweer daar
Precies, met die DuctailBeau ernaast om te kijken of alles goed gaatquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:15 schreef pecla het volgende:
[..]
Denk dat die er niet alleen meer tijd in steekt als hij de kans krijgt tenminste
tis prima weerquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:15 schreef BeriBeri het volgende:
Wat een kutweer daar
Ik bedenk me dat ik Floor en Mad ook hoorde praten over de nieuwe inwoners. Ze hoopten op een leuke man. Floor zei letterlijk: ja, je hebt toch spanning nodigquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:16 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook steeds meer. Vooral ook omdat Do zijn dat hij de afgelopen maand niet helemaal zichzelf was en wat apathisch. Maar het blijft gissen. We weten natuurlijk niet hoe het echt zit. Ik denk zelf dat Floor een groot libido heeft en niet die tijd zonder iets kan in zo'n loods. Een open relatie is dan een vrijbrief. En dat klopt dan met wat Jeroen net zei, dat die meerdere keren heeft aangegeven dat het niet verstandig was wat ze deden. En haar antwoord daarop was dat ze een afspraak had met haar vriend.
en Beuquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wil die lekkere blonde Arianne nog wel zien komen, met geile Bassie als "mentor" en geloof me, daar steekt die Geilneef 10x meer tijd in dan hij bij Roobertje deed
libidokillerquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Moeders en Floor hebben dezelfde geitenwollensokkensandalen.
Dat is exclusief voor de uitzending.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat Do tegen Jeroen tekeer ging mochten we ook niet zien.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:19 schreef Zeyina het volgende:
Dominik speelt al met de camera's![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het vermoeden dat communicatie in die relatie überhaupt eenrichtingsverkeer is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:14 schreef spapaars het volgende:
krijg het vermoeden dat de afspraak elkaar tijdelijk los te laten meer een mededeling is geweest van Floor naar Do.
En daarbij, Beu had toch niks met Basquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:20 schreef Bblurker2 het volgende:
Beau: ik neem aan dat als je iets met iemand doet je die persoon wel leuk vindt.
Jeroen: nee, dat hoeft helemaal niet zo te zijn.
Beau: ja maar ik...
Jeroen: ja jij wel, maar...
Dat, dus.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:21 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En daarbij, Beu had toch niks met Bas![]()
Ja, wij wisten wel dat ze allang op die kwal sopte
Eindgesprek? Volgens mij nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:21 schreef Dotteke het volgende:
Hebben Floor en Do al een tweede gesprek gehad?
Nee, ik heb het idee dat Floor dat nu uit de weg gaat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:21 schreef Dotteke het volgende:
Hebben Floor en Do al een tweede gesprek gehad?
Ik denk dat hij ook meer in haar gaat steken dan in Beau.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hup in Utopiaquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:19 schreef Zeyina het volgende:
Dominik speelt al met de camera's![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vieze slangquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:21 schreef Gooddeal het volgende:
Waar bemoeit beau zich toch de hele tijd mee. Ze heeft niks met Jeroen, wil hem naar huis stemmen, maar wel uithoren elke keer.
Dat toontje zodra ze tegen Jegoentje praatquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:21 schreef Bramenstruik het volgende:
het blijft voor Beu ook wel een "dingetje" he????
ja heel vreemd, of eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:21 schreef Gooddeal het volgende:
Waar bemoeit beau zich toch de hele tijd mee. Ze heeft niks met Jeroen, wil hem naar huis stemmen, maar wel uithoren elke keer.
Die mag na afloop het doekje aangeven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies, met die DuctailBeau ernaast om te kijken of alles goed gaat
Moet nu wel snel komen dan, het is bijna 16 uurquote:
Dat kan je wel zeggen ja.quote:
maar zou ze jeroen dan stiekem toch leuk vinden, of is het een soort van gekwetste trots dat jeroen nu met Floor iets zou hebben gedaan. Niet meer de focus op haar.quote:
Ze stelt vragen aan Jeroen die ze zelf nooit wilde beantwoorden over haar en Bas. Schijnheilig mens.quote:
Dat laatste, vermoed ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:23 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
maar zou ze jeroen dan stiekem toch leuk vinden, of is het een soort van gekwetste trots dat jeroen nu met Floor iets zou hebben gedaan. Niet meer de focus op haar.
Het bezit vd zaak is het einde van het vermaak, Beau zit al in the pocket, de saaiheid straalt al van Bas af sinds zijn eerste wip met Beau.. tijd voor vers vleesquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook meer in haar gaat steken dan in Beau.
Die mag van mij wel opkrassen, naar wijf. Die krijgt ook mijn stem.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:23 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ze stelt vragen aan Jeroen die ze zelf nooit wilde beantwoorden over haar en Bas. Schijnheilig mens.
dat zie je aan alles, ze flirt zelfs met de camera, aandacht, met dr cameltoebroekjes en ditto decollettee, en vanmiddag met haar secret room, hoe ze straalt, laat ook maar, vreselijk mormelquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:23 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
maar zou ze jeroen dan stiekem toch leuk vinden, of is het een soort van gekwetste trots dat jeroen nu met Floor iets zou hebben gedaan. Niet meer de focus op haar.
Ik vind haar ook vreselijk. Ze krijgt mijn publieksstem.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat zie je aan alles, ze flirt zelfs met de camera, aandacht, met dr cameltoebroekjes en ditto decollettee, en vanmiddag met haar secret room, hoe ze straalt, laat ook maar, vreselijk mormel
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:27 schreef Urb het volgende:
Kende een stel met een relatie heel open,
maar dat was toch even anders gelopen.
Een prikkie van Jeroen,
door Floor's bloemetjeskatoen.
Domientje had het dus niet helemaal goed gesnopen!
Sja la la laalaaalaaaaaa
Of er iig omheenlulde, noemde het doofleuk knuffelen enzo toen Maddy ernaar vroeg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:23 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ze stelt vragen aan Jeroen die ze zelf nooit wilde beantwoorden over haar en Bas. Schijnheilig mens.
Een prikkie van Jeroen,
Sja la la laalaaalaaaaaa
oh dacht ff dat het over Beu ging...................quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:28 schreef Bblurker2 het volgende:
Floor tegen moeder: wat heb je in je broek? Het lijkt wel een gezwel of zo. Ging over de zender
Idd. Misselijk kreng.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:28 schreef Urb het volgende:
[..]
Of er iig omheenlulde, noemde het doofleuk knuffelen enzo toen Maddy ernaar vroeg.
Er komt nog zo een gesprek als het goed is tussen Floor en haar vriend.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:29 schreef 5thencounter het volgende:
Kabbelbabbel, nixandehand.... het dramaspel is een beetje over
[ afbeelding ]
Nu de daad nog bij het woord voegen, want daar mankeert het daar meestal aan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:28 schreef Gooddeal het volgende:
Floor wil bramenjam maken van de bramen daar.
Dat mag niet meerquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu de daad nog bij het woord voegen, want daar mankeert het daar meestal aan.
Een prikkie van Jeroen,
Sja la la laalaaalaaaaaa
Soms is een SL niet zo ergquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:30 schreef Bblurker2 het volgende:
Nu over paaldanslessen en Billy wordt gevraagd het voor te doen. SL
Welnee, dat Spel is al overquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:29 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Er komt nog zo een gesprek als het goed is tussen Floor en haar vriend.
Iedereen heeft ze onderhand uit gekotst en jij gaat zo lekker onverstoorbaar door ze de hemel in prijzenquote:
Voedsel voor dieren ofzo. Jammer als kind kwam ik met emmers vol thuis en daar werd jam van gemaakt.quote:
Hij vroeg het net buiten nog aan haar en toen stemde ze in. Of het echt doorgaat, is natuurlijk de vraag.quote:
verboden vruchtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei ze daarstraks idd ook.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Floor zei wel dan moet ik weer een maand vrij vragen van mijn werk net
Ja, zie het net staan. En bramen kunnen besmet zijn met de vossenlintworm.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Voedsel voor dieren ofzo. Jammer als kind kwam ik met emmers vol thuis en daar werd jam van gemaakt.
Ze zei, dan moet ik twee maanden werken en dan weer vrij vragenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Floor zei wel dan moet ik weer een maand vrij vragen van mijn werk net
ja krijgt bijna 1000 euro boete ofzo van de boswachter, maar je mag ook pijpenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Voedsel voor dieren ofzo. Jammer als kind kwam ik met emmers vol thuis en daar werd jam van gemaakt.
Zeker voor iemand die de relatie op de eerste plaats zegt te stellen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat zei ze daarstraks idd ook.
Maar is dat vrijvrage nu echt zo vreselijk als je werkelijk je relatie wil redden vraag ik me dan af. Raar verhaal toch.
ze zei eerder oncam .. dat het een beetje op was in de relatiequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat zei ze daarstraks idd ook.
Maar is dat vrijvrage nu echt zo vreselijk als je werkelijk je relatie wil redden vraag ik me dan af. Raar verhaal toch.
Oh ok danquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja krijgt bijna 1000 euro boete ofzo van de boswachter, maar je mag ook pijpen
Wij plukten ook altijd bramen en onder het plukken aten we ze ook op. Dan had je paarse tanden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:32 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Zei ze dat vandaag nog, Struis?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ze zei eerder oncam .. dat het een beetje op was in de relatie
.das wel duidelijk
imo
Een bakje mag welquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag je dan de bramen wel houden?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
daar ..op Crailoquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wij plukten ook altijd bramen en onder het plukken aten we ze ook op. Dan had je paarse tanden.
Oh dus het is nu overal verboden?
Van pijpen kan je geen jam makenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Daar maak je geen jam vanquote:
nee .. eerder ..quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:34 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Zei ze dat vandaag nog, Struis?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van pijpen kan je geen jam maken
Je moet wel goed uit kijken met tekenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wij plukten ook altijd bramen en onder het plukken aten we ze ook op. Dan had je paarse tanden.
Oh dus het is nu overal verboden?
O ja, dat had ik idd ook meegekregen toen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nee .. eerder ..
voor ze met jeroen de koffer in ging
tijd geleden.. het verhaal openrelatie vriend gaat reizen en zuks
Die melkmuil zeker?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik wist het wel, als ik kon kiezen.
Mine minequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik wist het wel, als ik kon kiezen.
Zullen het nodig hebben na die strenge vorst dit jaar ... hier is alles kapot gegaan..appels..kersen..walnoten..kwepeer..helemaal niets dit jaar...quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, die zijn zelfs nog op de foto gezet met de bewoners.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:38 schreef Bblurker2 het volgende:
Zijn die deelnemers ooit nog uit de secret room gekomen?Ze kwamen eruit met een verkeerde code, maar werden daarna er weer in gestopt
Bats moet idd de bramen inleveren, 1000 euro betalen, en pijpen, doet ze nog ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van pijpen kan je geen jam maken
Mjahquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ze zei eerder oncam .. dat het een beetje op was in de relatie
.das wel duidelijk
imo
Dan is het wel logisch, oh en strenge vorstquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Zullen het nodig hebben na die strenge vorst dit jaar ... hier is alles kapot gegaan..appels..kersen..walnoten..kwepeer..helemaal niets dit jaar...
Thnx!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:39 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, die zijn zelfs nog op de foto gezet met de bewoners.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
COS tripje naar een opticien lijkt me wijs welof stichting hulphond.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:39 schreef DeKenau het volgende:
Het is gewoon vreemdgaan met permissie
Ik heb heel die Armanda niet zo meegekregen of ik ben haar vergeten. Zoek haar ff op.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Mjah
Wel awkward dat het zo live moet enzo. Maarja hadden ze kunnen weten.
Doet me idd wat aan Armanda en dr sulletje Armando denken, die vond het maar niks dat ze dik met Bassie was en poef die was wel snel weg.
Dat laatste is meer hobby.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Bats moet idd de bramen inleveren, 1000 euro betalen, en pijpen, doet ze nog ook
Wel heel typisch he?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:40 schreef zodeju het volgende:
Zal het niet zo zijn dat het inderdaad van hem afgekomen is die vrije relatie......dat reizen enz.
En dat ze hem nu op deze manier terug pakt.
In Utopia gaan zitten zodat zij niet haar normale leventje voort hoef te zetten terwijl meneer lekker aan het reizen is.
En zal laten merken wat een vrije relatie inhoudt.
Omdat zij daar steeds weer op terug komt dat hij dat zo wilde.
Ze heeft meer in haar mars dan dat je op het eerste gezicht zou zeggen.
Een paar dagen voor vriendlief op bezoek komt met een snelheid bij een andere vent gaan liggen die daar niet eens om gevraagd heeft.
Mooi script iddquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:40 schreef zodeju het volgende:
Zal het niet zo zijn dat het inderdaad van hem afgekomen is die vrije relatie......dat reizen enz.
In Utopia gaan zitten zodat zij niet haar normale leventje voort hoef te zetten terwijl meneer lekker aan het reizen is.
Een paar dagen voor vriendlief op bezoek komt met een snelheid bij een andere vent gaan liggen die daar niet eens om gevraagd heeft.
Ze vertelde van de week zelf dat het voorstel van haar afkwam, ze gunde hem seks met andere meisjes omdat hij nog maar 2 realties heeft gehad. Ze vond het jammer als hij op reis was en hij zag was dan niets kon doen. Dat is wat ze zelf heeft gezegdquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:40 schreef zodeju het volgende:
Ja beetje vreemd allemaal.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:40 schreef zodeju het volgende:
Dat strookt met wat er eerder over is gezegd idd. Dan is het een slinkse manier (vind ik) om zelf aan de slag te gaan met anderen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vertelde van de week zelf dat het voorstel van haar afkwam, ze gunde hem seks met andere meisjes omdat hij nog maar 2 realties heeft gehad. Ze vond het jammer als hij op reis was en hij zag was dan niets kon doen. Dat is wat ze zelf heeft gezegd
dat denk ik dus ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:40 schreef zodeju het volgende:
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:42 schreef DeKenau het volgende:
Hij gaat toch voor zijn werk op reis?
Wereldreis toch?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:42 schreef DeKenau het volgende:
Hij gaat toch voor zijn werk op reis?
Niet alleen voor mensen die niks meer zien maar ook voor streamers die teveel hebben gezien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
COS tripje naar een opticien lijkt me wijs welof stichting hulphond.
Graag verder over de streams ipv op elkaarquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Niet alleen voor mensen die niks meer zien maar ook voor streamers die teveel hebben gezien.
ze komt me wel no nonsense over, dan zegt ze het ook wel, het lijkt me nogal een omslachtige manier om je vriend te dumpenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:42 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat strookt met wat er eerder over is gezegd idd. Dan is het een slinkse manier (vind ik) om zelf aan de slag te gaan met anderen.
Ik denk ook dat het zo is. Koekje van eigen deeg...quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:40 schreef zodeju het volgende:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
Floor zet hem eigenlijk voor het blok. Als hij een beetje eigenwaarde heeft zegt hij dat hij er vandoor is en dat ze wat hem betreft de hele tent n***t.
Dumpen hoeft toch niet? Ik zie het als het creëren van een vrijbrief voor haarzelf. Maar goed, dit is allemaal invullen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze komt me wel no nonsense over, dan zegt ze het ook wel, het lijkt me nogal een omslachtige manier om je vriend te dumpen
Wel apart dat je dan 4 dagen voor dat je vriend komt in bed gaat liggen met Jeroen. Maar goed ik snap dat open relatie gedoe al helemaal niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze komt me wel no nonsense over, dan zegt ze het ook wel, het lijkt me nogal een omslachtige manier om je vriend te dumpen
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Graag verder over de streams ipv op elkaar
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
Floor zet hem eigenlijk voor het blok. Als hij een beetje eigenwaarde heeft zegt hij dat hij er vandoor is en dat ze wat hem betreft de hele tent n***t.
dat gaat niet goed PB, ik zou ff extra op ze lettenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Twinning is winning![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ook niet, dan klopt er toch iets niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel apart dat je dan 4 dagen voor dat je vriend komt in bed gaat liggen met Jeroen. Maar goed ik snap dat open relatie gedoe al helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |