misschien is hij te aanhoudend geweest juist daarin, en is Floor gewetst, en doet zij wat juist een Bats niet kan, even laten bloeden, ze zegt duidelijk dat haar relatie met hem voorgaatquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Blijkt uit niks hij wilt er vanaf zij juist niet
De kale zoals iemand hier schreef is haar broer Mischa. Die jongere vrouw is haar schoonzus.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:49 schreef Injetta het volgende:
Nogmaals: wie is pa? Die kale of die andere? Ze zien er even oud uit.
Wilde smeerCeesje geen handje geven, maar keer erna ging ze ook weer los, iets met Billy ofzo, hoewel ze toen wel op haar flikker gehad leek te hebben.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Friedel had scheit
die bleef gewoon zuur
tegen iemand ..
netjesquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:49 schreef Bblurker2 het volgende:
Jeroen over excuses van Do: jij moet geen sorry zeggen, ik moet sorry zeggen.
geen idee wie wie isquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:49 schreef Injetta het volgende:
Nogmaals: wie is pa? Die kale of die andere? Ze zien er even oud uit.
Ja.quote:
Goeie. Fixed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:49 schreef Zeyina het volgende:
@TT. Zo denkt men nog dat Do van Bas terug is
[..]
De kale zoals iemand hier schreef is haar broer Mischa. Die jongere vrouw is haar schoonzus.
Die man met haar is haar vader. Vrouw met grijs haar is haar moeder.
Ik heb het net hierboven geschreven wie wie isquote:
senk joequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
De kale zoals iemand hier schreef is haar broer Mischa. Die jongere vrouw is haar schoonzus.
quote:
Lelijk gedrag wederom van Jaccoquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen zit de groep zich binnen te verkneukelen en speelt de "fuck you"-scene na.
Was dat maar waar !!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:49 schreef Zeyina het volgende:
Thanks... vader ziet er bijna nog jonger uit dan die broer en moeder lijkt op en oma.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Is er nog een leuk meisje uitgekomenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vreemde combi
dikkbill en pa
oh owkeequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja.
Maar ouders wonen (volgens mij al jaren) niet meer bij elkaar
Alleen daarom had ik hem al een tik gegeven, dan had hij vanmiddag al geen schik gehad de hele tijdquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:54 schreef kkka3 het volgende:
En Jegoentje voelt zich nu waarschijnlijk nog meer een bink
Floorquote:
Heyquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Alleen daarom had ik hem al een tik gegeven, dan had hij vanmiddag al geen schik gehad de hele tijd
Yep, vanaf nu praten over koetjes en kalfjes. Ik heb maar zo het vermoeden dat die nooit meer een stap in de loods mogen zetten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Die moeder steeds nu gaan we opletten de Febo is aan het zeiken hoor
Die Herman moet wel heel erg gek zijn geweest, als ik die moeder bekijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:54 schreef Injetta het volgende:
Moeder rommelde vroeger ook met anderen toen ze met gekke Herman ging. Maar dat waren andere tijden.
Volgens mij werd Floor naar de ZK geroepen.quote:
Nee die ene zei anders krijgen we weer een reprimandequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:56 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Yep, vanaf nu praten over koetjes en kalfjes. Ik heb maar zo het vermoeden dat die nooit meer een stap in de loods mogen zetten.
Ik las het net.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Volgens mij werd Floor naar de ZK geroepen.
Haar broer zei nog voor de grap ik ga wel even mee
Aan de reactie van de familie te horen spraken ze over dingen die niet mochten
Moeder zei ook: Vanaf nu gaan we over koetjes en kalfjes praten
Broer gaf nog een cynische opmerking: Oh we krijgen een reprimande
Idd werd dat gezegdquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee die ene zei anders krijgen we weer een reprimande
Gamma!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Familie is voor straf van de stream gehaald.
Koetjes en kalfjes zijn niet interessant meerquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:58 schreef Bblurker2 het volgende:
Geen enkele stream nu meer op de familie
Ja heel lelijk. Hij is al een tijdje zo vervelend bezig. Iedereen belachelijk maken, grapjes uithalen, woordenbingo tijdens centraal, met iedereen mee lullen, net doen alsof hij vriendjes is maar niks en niemand boeit hem. Hij kan beter naar huis...quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Familie is voor straf van de stream gehaald.
Ja maar die mannen kijken ook nooit, en dat contract zou me ook worst wezen hoor, span daar maar een rechtszaak over aan Talpa, Familie heeft teveel gezegd tijdens bezoekquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:58 schreef Bblurker2 het volgende:
Geen enkele stream nu meer op de familie
Lott had er patent opquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:59 schreef schizolientje het volgende:
er zijn families op bezoek geweest die meer privacy kregen en niet of langer niet in beeld waren
Ach.... schatje....quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:01 schreef 5thencounter het volgende:
Rot lekker op meissie, en neem de Kweelingsussie gelijk mee![]()
[ afbeelding ]
waar slaat dat nu op?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen zit "die Marokkaanse" er ook bij
Stream volgen en je weet hetquote:
Wie zei dat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen zit "die Marokkaanse" er ook bij
Yeps maar dit smeuige verhaal melken ze dan wss weer wel uit op tv.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:59 schreef schizolientje het volgende:
er zijn families op bezoek geweest die meer privacy kregen en niet of langer niet in beeld waren
Demi. Onder dwang in Utopia. Fay wilde zo graag en Demi wilde niet achter blijven. Nu wil Demi het liefst naar huis vermoed ik. Maar ja. Fay wil niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:01 schreef 5thencounter het volgende:
Rot lekker op meissie, en neem de Kweelingsussie gelijk mee![]()
[ afbeelding ]
Floor had het eerder over Madilia en toen zei die batmuts: "Oh, die Marokkaanse"quote:
welke badmuts?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Floor had het eerder over Madilia en toen zei die batmuts: "Oh, die Marokkaanse"
Batmuts?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Floor had het eerder over Madilia en toen zei die batmuts: "Oh, die Marokkaanse"
Ze probeerde vanmorgen met huilliehuillie al iets van dien te pushen, maar Feetje trapt er nog niet inquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Demi. Onder dwang in Utopia. Fay wilde zo graag en Demi wilde niet achter blijven. Nu wil Demi het liefst naar huis vermoed ik. Maar ja. Fay wil niet.
Die kale dacht kennelijk dat ze Marokkaans isquote:
Oh die batmuts!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ahquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die kale dacht kennelijk dat ze Marokkaans is
ah ok schoof ik gewoon bijna rare dingen in jouw schoenenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die kale dacht kennelijk dat ze Marokkaans is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |