Die vriend van haar sprak net ook over 'verdrietig zijn' na wat ze hem net (tijdens een SL) had verteld. En zij zei niet lang erna dat hij het van haar ziet, maar zij niet als hij op reis is. En hij kan ook rotzooien met een ander (of woorden met gelijke strekking). Dus ik vermoed wel dat er echt wat is gebeurd tussen haar en Jeroen. En ik zie heel weinig affectie in wat het met hem doet. Uiteraard vind ik hem wel stom dat hij met zo'n afspraak heeft ingestemd.quote:
Van al Jeroen zijn verhalen voor zijn utopia tijdperk geloof ik ook niks, maar hij kan t echt niet maken tegenover Floor hier over te bluffen en t zou ook uit komen. Tis al erg eigenlijk dat hij t zegt9al interesseert Floor t allemaal geen hol blijkt nu wel en ontkent ook niks tegenover die vriend)quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:56 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik heb al eerder aangegeven dat het natuurlijk 1 kant is van het verhaal. Maar feit is wel dat er op deze manier over is gesproken. Is allemaal al gezegd in een eerdere COS.
Een koekje van eigen deeg wat nog in de toekomst moet gebeuren danquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:01 schreef snetje het volgende:
Ik denk eerder dat Floor met haar Utopia avontuur haar vriend al een koekje van eigen deeg wilde geven ... zo van jij kan het nu zien en ik zit straks alleen en weet dan niet wat jij allemaal uitvreet ...vandaar ook een week voor haar bezoek nog even bij Jeroen in bed duiken...
Ik had me de moeder eigenlijk voorgesteld als een soort Miep Brons, maar ik denk dat dat komt door de smaak van Floor qua kleding.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:01 schreef spapaars het volgende:
Had toch liever gehad dat moeder met binnenkomst heel hard HOERRRRR! had geroepen.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:02 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben 8000 verdiend met de kook wedstrijd, zegt Floor
Dus hij wil dat zij eruit gaat en de maand erop gaat ie op wereldreis alleen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:03 schreef kkka3 het volgende:
Bean jr heeft voor 22 september 1 ticket geboekt
en jij gelooft die stinkhoer???quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:01 schreef Bblurker2 het volgende:
Bats tegen Jeroen: ik had wel gezegd "sorry dat ik haar heb genaaid"De anderen weten het dus ook. Het ging over al dan niet voorstellen van Jeroen aan die vriend.
Bean van Mr Bean?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:03 schreef kkka3 het volgende:
Bean jr heeft voor 22 september 1 ticket geboekt
Zie mijn post voor deze post van jou.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:00 schreef pecla het volgende:
[..]
Van al Jeroen zijn verhalen voor zijn utopia tijdperk geloof ik ook niks, maar hij kan t echt niet maken tegenover Floor hier over te bluffen en t zou ook uit komen. Tis al erg eigenlijk dat hij t zegt9al interesseert Floor t allemaal geen hol blijkt nu wel en ontkent ook niks tegenover die vriend)
Hij zegt dat hij het makkelijk af kon zeggen, koste niet veelquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:04 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dus hij wil dat zij eruit gaat en de maand erop gaat ie op wereldreis alleen.
Ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:04 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dus hij wil dat zij eruit gaat en de maand erop gaat ie op wereldreis alleen.
Ik kan geen hoogte van haar krijgen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:02 schreef Injetta het volgende:
Ik vind die Floor vreemd. Ze is zo flegmatisch. Alsof haar emoties heel erg zijn afgevlakt.
Conclusie: het is een kutrelatiequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:05 schreef Rhosyn het volgende:
Floor wilde Utopia in omdat haar vriendje een wereldreis ging maken. Hij ging haar dus verlaten.
Het is weer typisch een manding. Man weg op reis en vrij. Vrouw blijft thuis op hem wachten. Maar als vrouw weg is en vrij trekt meneer het niet... want vrouwen worden verliefd als ze sex hebben en mannen niet....Tja...![]()
Ik begrijp best dat Floor wat lacherig er over doet...typisch een kwestie van eigen schuld dikke bult..
Nee, ik ga af op het gesprek dat Jeroen en Jacco hadden (wat ik letterlijk heb gehoord) en op het gesprek net tussen Floor en haar vriend, die verdrietig was over wat ze had gezegd. En wat ze had gezegd zat achter een SL.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en jij gelooft die stinkhoer???
Dominique. Wat is een mungo? Mongool?quote:
Ja, kwam Ras dacht ik mee. Idd, het is net de zoon van mr. Beanquote:
welneequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:06 schreef r0ydr het volgende:
Floor nu ook gezegt dat ze sex heeft gehad met jeroen?
Dat kut je wel stellenquote:
Nou dat is dan lekker als je je als Floor zijnde zo weg laat zetten...ik geloof er helemal niks van. Maar ja sommige mensen zien alles als verhaallijnen...dit zag je toch aan komen want ze zijn allebei zo geil als boterquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:04 schreef spapaars het volgende:
Onder de dekens was vrij weinig te zien, wel heel toevallig dat Jeroen een avond voor het bezoek zegt Floor te hebben geneukt buiten zicht van de camera's.
Sluit een verzonnen verhaallijn niet uit.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:06 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja, kwam Ras dacht ik mee. Idd, het is net de zoon van mr. Bean
Nou, die filosofie past ze goed toe in de praktijk. Die heeft ze an naturequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Floor krijgt het boek: "Praktische filosofie van de Stoïcijnen" cadeau.
Weinig subtiele hint
ja dat zeg ik al de hele tijd!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:07 schreef Injetta het volgende:
Floor lijkt me wel,het type die dacht: jij weg alleen op wereldreis en niet weten wat je uitspookt, dan ik alleen in Utopia en voel,maar hoe dat is....
ja,ze laat hem zien wat kan gebeuren,quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een koekje van eigen deeg wat nog in de toekomst moet gebeuren dan
She's such a smart bitch.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:07 schreef Injetta het volgende:
Floor lijkt me wel,het type die dacht: jij weg alleen op wereldreis en niet weten wat je uitspookt, dan ik alleen in Utopia en voel,maar hoe dat is....
Ja keihard through the backdoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:06 schreef r0ydr het volgende:
Floor nu ook gezegt dat ze sex heeft gehad met jeroen?
Hypocriet weer van Billy, zoiets zei ze toch ook niet tegen Demi2. Integendeel, judasknuf en dan achter haar rug om zwartmaken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:01 schreef Bblurker2 het volgende:
Bats tegen Jeroen: ik had wel gezegd "sorry dat ik haar heb genaaid"De anderen weten het dus ook. Het ging over al dan niet voorstellen van Jeroen aan die vriend.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:07 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat kut je wel stellenMijn voorspelling is dat Floor vanavond of iig binnen een week weer met Jeroen in bed ligt of elders ligt te rollebollen.
Tja ongelooflijk dat mensen het nu nog niet willen geloven zeg pffffquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:06 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Nee, ik ga af op het gesprek dat Jeroen en Jacco hadden (wat ik letterlijk heb gehoord) en op het gesprek net tussen Floor en haar vriend, die verdrietig was over wat ze had gezegd. En wat ze had gezegd zat achter een SL.
quote:
Floor heeft schijt aan alles!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:07 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou dat is dan lekker als je je als Floor zijnde zo weg laat zetten...ik geloof er helemal niks van. Maar ja sommige mensen zien alles als verhaallijnen...dit zag je toch aan komen want ze zijn allebei zo geil als boter
Eensquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Hypocriet weer van Billy, zoiets zei ze toch ook niet tegen Demi2. Integendeel, judasknuf en dan achter haar rug om zwartmaken.
Dat kun je ze in dit geval ook niet echt kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:08 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind dat domme gelach aan die bar bijzonder ergelijk. Net alsof ze die jongen uit lachen. Bah..
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dominique. Wat is een mungo? Mongool?
Ze doet me wat dat betreft wat aan Aike denken, was ook zo zakelijk, ofzo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:02 schreef Injetta het volgende:
Ik vind die Floor vreemd. Ze is zo flegmatisch. Alsof haar emoties heel erg zijn afgevlakt.
De zoon van Mister Bean.quote:
verschrikkelijke hypocriete hoer dat ze er rondloopt, samen met die Beu zijn ze zelf inmiddels benieuwd naar zn grote leuter!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Hypocriet weer van Billy, zoiets zei ze toch ook niet tegen Demi2. Integendeel, judasknuf en dan achter haar rug om zwartmaken.
nee de valsequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
MarieDO
ben jij de echte Swansie ?
Idd!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze doet me wat dat betreft wat aan Aike denken, was ook zo zakelijk, ofzo.
Ik vind het voor een meisje nog meer een k*tnaamquote:
Ja inderdaad. Maar als ze eenmaal uit hun slof schieten berg je dan maar. Ik weet nog dat Aike na een verloren discussie schreewde dat iedereen daar stom was en geen hersens en stampvoetend wegbeende.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:09 schreef Urb het volgende:
[..]
kan zij de plek van d'r dochter niet overnemenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
e nam direkt de keuken over
wat en type ..
Ik dacht met haar komst ook dat er een tweede Aike binnenkwam. In die zin is ze me zwaar tegengevallen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Mooi moment was datquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar als ze eenmaal uit hun slof schieten berg je dan maar. Ik weet nog dat Aike na een verloren discussie schreewde dat iedereen daar stom was en geen hersens en stampvoetend wegbeende.
Het vragen naar die leuter deed Romy, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
verschrikkelijke hypocriete hoer dat ze er rondloopt, samen met die Beu zijn ze zelf inmiddels benieuwd naar zn grote leuter!
lastig lastigquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
kan zij de plek van d'r dochter niet overnemen
Psies die Jeroen geeft maar af op Bas en roept zelf de helt tijd hoe vrouwvriendelijk hij is, nou over hoe die over Floor praat blijkt dat niet bepaald..sterker nog hij is geen haar beter dan Bas volgens mij en pakt ook wat hij pakken kan(had net nog aan Chantal voorgesteld tot buiten te wachten dan...wat een lulquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:10 schreef Koesjes het volgende:
Of er nou wel of niet iets is gebeurd tussen Jeroen en Floor maakt niet eens uit. Jeroen geeft maar af op Bas en hoor hem nu zelf praten op deze manier. Net zo onvolwassen. Ach Floor is ook onvolwassen bezig. Ze verdienen elkaar. Vriendje weg en Jeroen zo lekker naar huis. Het is maar wat je op het spel wil zetten.
kan ze niet zoveel aan doen he?? En Aike ging weg!!!!! 3 keer raden waarom dan, ik noem maar ff een goedkope Batsquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik dacht met haar komst ook dat er een tweede Aike binnenkwam. In die zin is ze me zwaar tegengevallen.
dat is snel doorverteld hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:13 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Het vragen naar die leuter deed Romy, maar dat terzijde.
Eens dat hij blijkbaar pakt wat hij pakken kan. Want hij voelt niets voor haar, zegt hij.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:14 schreef pecla het volgende:
[..]
Psies die Jeroen geeft maar af op Bas en roept zelf de helt tijd hoe vrouwvriendelijk hij is, nou over hoe die over Floor praat blijkt dat niet bepaald..sterker nog hij is geen haar beter dan Bas volgens mij en pakt ook wat hij pakken kan(had net nog aan Chantal voorgesteld tot buiten te wachten dan...wat een lul
Daar snap ik dus ook helemaal niets van.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:16 schreef Bramenstruik het volgende:
raar dat Talpa denk aan Bats een kijkcijferkanon binnen te halen, terwijl dus wel interessante mensen afhaken
zegt hij.....................quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:15 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Eens dat hij blijkbaar pakt wat hij pakken kan. Want hij voelt niets voor haar, zegt hij.
Dat is Billy ten voeten uit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Zegt hij idd. Het zijn zijn woorden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zegt hij.....................
Nog erger, hij vond haar totaal niet aantrekkelijk, lag met tegenzin bij haar in bed, zij drong zich op etc. Maar om zijn lusten op te botvieren is ze toch wel goed genoeg blijkbaarquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:15 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Eens dat hij blijkbaar pakt wat hij pakken kan. Want hij voelt niets voor haar, zegt hij.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat een ouwe muts die ma van Floor
hoe oud is ze ?
Die vriend kan gerust zijn: na de stemmingen is Jeroen weg. Hoewel het natuurlijk wel afwachten is hoe snel ze met een ander in zee gaat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:18 schreef pecla het volgende:
[..]
Nog erger, hij vond haar totaal niet aantrekkelijk, lag met tegenzin bij haar in bed, zij drong zich op etc. Maar om zijn lusten op te botvieren is ze toch wel goed genoeg blijkbaar
Dat begrijp ik ook niet. Bas is net een kameleon, past zich aan iedereen aan en heeft niets eigens in te brengen. Loze praatjes soms zonder consequenties.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:16 schreef Bramenstruik het volgende:
raar dat Talpa denk aan Bats een kijkcijferkanon binnen te halen, terwijl dus wel interessante mensen afhaken
It's all in the eye of the beholder.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:16 schreef Bramenstruik het volgende:
welke mario? crematiequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mario gaat ook naar de crematie
van Opa .. Floor
Ma wil boetevoetenpad kijken
zitzak..uitkom lastig
ik bedoelde de Trol, maa idem Bas iddquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet. Bas is net een kameleon, past zich aan iedereen aan en heeft niets eigens in te brengen. Loze praatjes soms zonder consequenties.
Bats werd er gezegd (geen Bas).quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet. Bas is net een kameleon, past zich aan iedereen aan en heeft niets eigens in te brengen. Loze praatjes soms zonder consequenties.
En dat terwijl ze geen donder doet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:20 schreef Bblurker2 het volgende:
Floor: je verliest hier heel snel je focus en concentratie. Lezen gaat moeilijk etc.
ja dat snap ik ook al een tijdje jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
It's all in the eye of the beholder.
Kijk naar welke zender het uitzendt en je weet wat de doelgroep is.
Nou moest ook vast bats zij ipv basquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik bedoelde de Trol, maa idem Bas idd
Kan ook nog zijn dat Floor niet wil dat haar vriend op wereldreis gaat en op deze manier probeert af te dwingen dat hij niet gaat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:18 schreef pecla het volgende:
[..]
Nog erger, hij vond haar totaal niet aantrekkelijk, lag met tegenzin bij haar in bed, zij drong zich op etc. Maar om zijn lusten op te botvieren is ze toch wel goed genoeg blijkbaar
maakt niet uit, is hetzelfdequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:20 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Bats werd er gezegd (geen Bas).
Precies, net als die anderen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat terwijl ze geen donder doet.
Vroeg ik me ook af. Lijkt wel 70. Hoe oud is Floor eigenlijk?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat een ouwe muts die ma van Floor
hoe oud is ze ?
Volgens mij zijn dat toch 2 hele andere en verschillende mensen hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maakt niet uit, is hetzelfde
ja ze heeft gelijk, wat als er een camera op zijn wereldreisporem staat!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:22 schreef kkka3 het volgende:
Floor vindt dat Bean jr dan maar niet moet kijken![]()
Dominik in FBquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:21 schreef mario390 het volgende:
hij heet Dominique,maar hij ziet er uit dann Hugo
Lekker makkelijk!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja ze heeft gelijk, wat als er een camera op zijn wereldreisporem staat!
Ik vind dat soort afspraken zo vaag. Gedoemd te mislukken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:22 schreef kkka3 het volgende:
Floor vindt dat Bean jr dan maar niet moet kijken![]()
nee hoor, niet in dit verhaal, allebei proberen ze daar alleenrecht te verkrijgen, en hun zo niet interessante kop op TV te krijgen, terwijl ze nieuwe mensen afblaffen, en de boe naar hun hand proberen te zetten, walgelijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:22 schreef pecla het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat toch 2 heel andere en verschillende mensen hoor
Tegen wie zegt ze dat? Ik kreeg het net niet goed mee. Maar ze trekt toch haar eigen plan. Ze was net nou niet bepaald hartelijk of empatisch.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Floor; Ik wou eigenlijk blijven maar Do ziet dat helemaal niet zitten.
Die vader zei volgens mij iets als: laatst heeft ie uren zitten huilenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:23 schreef Ranah het volgende:
floor wil eigenlijk blijven maar do trekt het niet
gvd,ze moet blijven hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Floor; Ik wou eigenlijk blijven maar Do ziet dat helemaal niet zitten.
Haar moederquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:25 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Tegen wie zegt ze dat? Ik kreeg het net niet goed mee. Maar ze trekt toch haar eigen plan. Ze was net nou niet bepaald hartelijk of empatisch.
Tegen haar ouders.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:25 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Tegen wie zegt ze dat? Ik kreeg het net niet goed mee. Maar ze trekt toch haar eigen plan. Ze was net nou niet bepaald hartelijk of empatisch.
Ah, je kent hem persoonlijk?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:25 schreef mario390 het volgende:
Floor je kann wel betere krijgen niet zo en Mungo
Weg met die trut, zal er geen traan om laten, gevoelloos mensquote:
kijk, en dat vind ik dan weer leukquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:24 schreef Dotteke het volgende:
Moeder zegt dat geld niet uit maakt, dat heeft ze buiten snel terug verdiend.
Do is heel stellig, hij wil nu dat Floor met hem mee gaat reizen
Ze kan er een drone boven laten hangenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja ze heeft gelijk, wat als er een camera op zijn wereldreisporem staat!
Floor is 29 ...quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:21 schreef Injetta het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Lijkt wel 70. Hoe oud is Floor eigenlijk?
Wellicht heeft Floor met haar actie wel een opmaat naar haar eigen petertje gegeven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:21 schreef mario390 het volgende:
hij heet Dominique,maar hij ziet er uit dann Hugo
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee hoor, niet in dit verhaal, allebei proberen ze daar alleenrecht te verkrijgen, en hun zo niet interessante kop op TV te krijgen, terwijl ze nieuwe mensen afblaffen, en de boe naar hun hand proberen te zetten, walgelijk
Ik denk niet dat ze lang blijft.quote:
Nou ik vind Bas en Billy toch hele verschillende types hoor(met wel wat overeenkomsten maar ook veel verschillen bv kijk alleen maar naar hun relaties,maar jij mag uiteraard wat anders vindenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee hoor, niet in dit verhaal, allebei proberen ze daar alleenrecht te verkrijgen, en hun zo niet interessante kop op TV te krijgen, terwijl ze nieuwe mensen afblaffen, en de boe naar hun hand proberen te zetten, walgelijk
zelfs de relaties zijn hetzelfde, gebruiken!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:27 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou ik vind Bas en Billy toch hele verschillende types hoor(met wel wat overeenkomsten maar ook veel verschillen bv kijk alleen maar naar hun relaties,maar jij mag uiteraard wat anders vinden
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Do heeft "Fuck you" tegen Jeroen gezegd????
die moest ook van d'r vriendje naar huisquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:28 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Wat is een armandaatje? Ik zie dit vaker langskomen de laatste tijd.
als het niet van binnen komt, komt het wel van buiten.......................quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:28 schreef Raskolnikow het volgende:
Jeroen krijgt het ook van iedereen te verduren...
maar floor is die bij jeroen wil.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Mooi hij had hem op zijn bek moeten slaan
Geleuter natuurlijk.. hij had zijn vriendin moeten meppen, zij kroop bij Jeroen in bed.. uitloksterquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat zal hij zijn hele leven ook blijven tegenkomen. Geboren antiheld.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
als het niet van binnen komt, komt het wel van buiten.......................hoeveel ellende kan je je op je hals halen?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij moest sorry zeggen haha had hem een beuk gegeven dan had je meer schik gehad ervan
Ja maar vrouwen sla je niet dus ik had dan Jeroentje een beuk gegeven als bedankjequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:30 schreef Paule33 het volgende:
[..]
maar floor is die bij jeroen wil.
haha..omdat ze wil niet bij de twin..
Ik had haar liever bij de twins in bed gezien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:30 schreef Paule33 het volgende:
[..]
maar floor is die bij jeroen wil.
haha..omdat ze wil niet bij de twin..
de laffe hondquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Klopt. Jeroen ging ff een handje schudden en toen hij naar buiten liep volgde een SL.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:31 schreef Urb het volgende:
Die aanvaring zat dus achter een sl?
Ze kunnen toch nooit hun waffel houden anyhow.
mooi oh hij blijft als Floor weg is..hahaha....quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen sla je niet dus ik had dan Jeroentje een beuk gegeven als bedankje
Nou Billy laat zich meer gebruiken en loopt de andere de hele tijd te pleasen en onderdanig te zijn. Bas is juist t tegenovergestelde en wil de hele tijd gepleased worden en dominant zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zelfs de relaties zijn hetzelfde, gebruiken!
oh ja beter dan bij chipp haha...quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik had haar liever bij de twins in bed gezien.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:32 schreef Bblurker2 het volgende:
Bats: hoe is het met Floor dan? Jeroen: die zegt gewoon dat hij zichzelf niet moet aanstellen. Bats: wat dat betreft passen jullie ook bij elkaar. Jeroen: ja, die is echt helemaal gek hoor.
Dat idee heb ik ook idd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Open relaties is ook onzin dat gaat altijd van 1 iemand uit die dat wilt
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:34 schreef schizolientje het volgende:
ik snap de reacties hier niet. Je kunt toch bepaalde dingen afspreken en dat kan toch tegenvallen en dan kun je daar in goed overleg uitkomen en dat bijstellen? In dit geval moeilijk, erg akward en dat voelen ze allebei.
Wat ik ook akward vind is dat de fam. apart gaat zitten eten van de groep en die er niet bij betrekt
Discussies kun kun je niet winnen of verliezen. Al denken domme mensen van wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar als ze eenmaal uit hun slof schieten berg je dan maar. Ik weet nog dat Aike na een verloren discussie schreewde dat iedereen daar stom was en geen hersens en stampvoetend wegbeende.
De mannen kijken sowieso niet dus die hebben er weinig mee, en Dominique zal er niet om te zitten springen gok ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:34 schreef schizolientje het volgende:
ik snap de reacties hier niet. Je kunt toch bepaalde dingen afspreken en dat kan toch tegenvallen en dan kun je daar in goed overleg uitkomen en dat bijstellen? In dit geval moeilijk, erg akward en dat voelen ze allebei.
Wat ik ook akward vind is dat de fam. apart gaat zitten eten van de groep en die er niet bij betrekt
zou ik ook niet doen,ze komen voor Floor toch?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:34 schreef schizolientje het volgende:
ze pijpt ze al voordat ze in bed liggen NB!!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Billy; Ik ga toch ook niet zomaar bij iemand in bed liggen.
Neuj jij voert ze eerst dronken slet.
Billy doet niks 'zomaar'.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze pijpt ze al voordat ze in bed liggen NB!!!!
Toch wel eng dat Billy geen zelfreflectie heeft. Die is zo verknipt in haar denkwijze over zichzelf. Bindt zichzelf mooi en een lellerding en veroordeelt anderen op dingen die zij allemaal vele malen erger doet of gedaan heeft daar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dat ook nog.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze pijpt ze al voordat ze in bed liggen NB!!!!
binnen paar dagen met getrouwde paul onder de douche zoenen. Bij Gio in bed die haar.niet.moest en toen kroop ze maar bij Ruud.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ja dat is Billy.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Toch wel eng dat Billy geen zelfreflectie heeft. Die is zo verknipt in haar denkwijze over zichzelf. Bindt zichzelf mooi en een lellerding en veroordeelt anderen op dingen die zij allemaal vele malen erger doet of gedaan heeft daar.
Als de groep erbij zit is het ook niet goedquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:35 schreef lonneberga het volgende:
[..]
zou ik ook niet doen,ze komen voor Floor toch?
Bean jr, treffendquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:37 schreef kkka3 het volgende:
Bean jr: de timing was verkeerd
Floor: nee, het was gewoon te vroeg
Bean jr: ja, dat zeg ik toch, de timing
ja preciesquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:37 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Als de groep erbij zit is het ook niet goed
Dat is niet waarquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja doei. Zij heeft een relatie niet hij.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Jeroen mag nog blij zijn 9 van de 10 mannen had hem de loods door geslagen
Toen weer Ruud toen Jessie toen Boyd dronken voeren toen Jessie toen een poging bij John.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:37 schreef Urb het volgende:
[..]
binnen paar dagen met getrouwde paul onder de douche zoenen. Bij Gio in bed die haar.niet.moest en toen kroop ze maar bij Ruud.
En bij Jessie door het raam klimmen etc.
Hij wist toch ook dat die vriend kwam vandaag?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja doei. Zij heeft een relatie niet hij.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Dominique: "Ik heb getekend dat ik geen negatieve dingen over dit programma mocht zeggen, dus laat maar."
zat ik net ook te denken Koosquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja doei. Zij heeft een relatie niet hij.
Ik haak ook wel af nu.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:40 schreef kkka3 het volgende:
Floor heeft bij mij echt wel afgedaan. Egocentrisch typetje
Echt een kutwijf jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:40 schreef kkka3 het volgende:
Floor heeft bij mij echt wel afgedaan. Egocentrisch typetje
nah die is de sjaak straksquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Dominique: "Ik heb getekend dat ik geen negatieve dingen over dit programma mocht zeggen, dus laat maar."
zoveel dat haar familie op facebook moet vragen of mensen niet zo lelijk over haar willen pratenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:33 schreef humpty het volgende:
vieze billy... haar moeder krijgt ook te horen je dochter ligt bij een ander in bed![]()
mijn god heeft ze er weleens bij stil gestaan wat haar moeder allemaal moest horen
Ma is geërgerd, de irritatie kan ik hier helemaal voelenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ma zit te nasseh alsof ze 48 uur niks gehad heeft
nom nom
moet je ook niet echt van dichtbij zien, dacht het ook ffquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is deze schoonheid?
Ja die kunnen dat gepiep van haar vriend weer weken aanhorenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ma is geërgerd, de irritatie kan ik hier helemaal voelen
Vroeg ik me ook al af.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is deze schoonheid?
Alsnog wel veelzeggend. Noord-Koreaanse praktijken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze zeggen teveel over de opzet van het programma en oordelen daar ook over. Dat vindt oom John niet goed.quote:
ja precies, en hij gaat wel nog steeds!! en wil vrij zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:43 schreef Ranah het volgende:
ze hadden een afspraak, dat valt aan 1 kant tegen , moet floor nu ineens haar koffers pakken ofzo?
dat ze nu ineens een kutwijf is?
wat een flauwekul
Punt 1quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:43 schreef Ranah het volgende:
ze hadden een afspraak, dat valt aan 1 kant tegen , moet floor nu ineens haar koffers pakken ofzo?
wat een flauwekul
Schoonzus is datquote:
eens,voor mij blijft Floor okee, ze moet gewoon lekker doen wat ze zelf wil.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:43 schreef Ranah het volgende:
wat een flauwekul
dat weet ik dus niet zeker, denk nl dat het voorstel van hem vandaan komtquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Punt 1
Ze is op TV voor 500.000 mensen
Punt 2
Ze weet dat hij komt vandaag
het is een bitch imo
De WO2 lijkt weer dichtbijquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Alsnog wel veelzeggend. Noord-Koreaanse praktijken.
je kan alles zeggen lachendquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Alsnog wel veelzeggend. Noord-Koreaanse praktijken.
las daarstraks wel iets over een zus?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is deze schoonheid?
Blijkt uit niks hij wilt er vanaf zij juist nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat weet ik dus niet zeker, denk nl dat het voorstel van hem vandaan komt
Schoonzus werd net gezegd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:46 schreef Urb het volgende:
[..]
las daarstraks wel iets over een zus?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:43 schreef Ranah het volgende:
wat een flauwekul
Haar kietelt het teveel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Blijkt uit niks hij wilt er vanaf zij juist niet
dag 2 billy met slip bij boyd ook..quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:37 schreef Urb het volgende:
[..]
binnen paar dagen met getrouwde paul onder de douche zoenen. Bij Gio in bed die haar.niet.moest en toen kroop ze maar bij Ruud.
En bij Jessie door het raam klimmen etc.
en je punt is?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Punt 1
Ze is op TV voor 500.000 mensen
Punt 2
Ze weet dat hij komt vandaag
het is een bitch imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |