Die vriend van haar sprak net ook over 'verdrietig zijn' na wat ze hem net (tijdens een SL) had verteld. En zij zei niet lang erna dat hij het van haar ziet, maar zij niet als hij op reis is. En hij kan ook rotzooien met een ander (of woorden met gelijke strekking). Dus ik vermoed wel dat er echt wat is gebeurd tussen haar en Jeroen. En ik zie heel weinig affectie in wat het met hem doet. Uiteraard vind ik hem wel stom dat hij met zo'n afspraak heeft ingestemd.quote:
Van al Jeroen zijn verhalen voor zijn utopia tijdperk geloof ik ook niks, maar hij kan t echt niet maken tegenover Floor hier over te bluffen en t zou ook uit komen. Tis al erg eigenlijk dat hij t zegt9al interesseert Floor t allemaal geen hol blijkt nu wel en ontkent ook niks tegenover die vriend)quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:56 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik heb al eerder aangegeven dat het natuurlijk 1 kant is van het verhaal. Maar feit is wel dat er op deze manier over is gesproken. Is allemaal al gezegd in een eerdere COS.
Een koekje van eigen deeg wat nog in de toekomst moet gebeuren danquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:01 schreef snetje het volgende:
Ik denk eerder dat Floor met haar Utopia avontuur haar vriend al een koekje van eigen deeg wilde geven ... zo van jij kan het nu zien en ik zit straks alleen en weet dan niet wat jij allemaal uitvreet ...vandaar ook een week voor haar bezoek nog even bij Jeroen in bed duiken...
Ik had me de moeder eigenlijk voorgesteld als een soort Miep Brons, maar ik denk dat dat komt door de smaak van Floor qua kleding.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:01 schreef spapaars het volgende:
Had toch liever gehad dat moeder met binnenkomst heel hard HOERRRRR! had geroepen.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:02 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben 8000 verdiend met de kook wedstrijd, zegt Floor
Dus hij wil dat zij eruit gaat en de maand erop gaat ie op wereldreis alleen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:03 schreef kkka3 het volgende:
Bean jr heeft voor 22 september 1 ticket geboekt
en jij gelooft die stinkhoer???quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:01 schreef Bblurker2 het volgende:
Bats tegen Jeroen: ik had wel gezegd "sorry dat ik haar heb genaaid"De anderen weten het dus ook. Het ging over al dan niet voorstellen van Jeroen aan die vriend.
Bean van Mr Bean?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:03 schreef kkka3 het volgende:
Bean jr heeft voor 22 september 1 ticket geboekt
Zie mijn post voor deze post van jou.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:00 schreef pecla het volgende:
[..]
Van al Jeroen zijn verhalen voor zijn utopia tijdperk geloof ik ook niks, maar hij kan t echt niet maken tegenover Floor hier over te bluffen en t zou ook uit komen. Tis al erg eigenlijk dat hij t zegt9al interesseert Floor t allemaal geen hol blijkt nu wel en ontkent ook niks tegenover die vriend)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |