Ja, Klosterhalfenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Doet dat Duitse meisje mee?
Je ziet haar bijna niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Doet dat Duitse meisje mee?
Leuke dubbele bodem he.quote:
Nu wordt Columbiafan mad.quote:
Ik geef hem een solide 8.quote:
Leuk grapje van jou!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:50 schreef zorro28 het volgende:
Als Klosterhalfen Russisch was geweest had ze hier mee gedaan namens team ANA.
Qua uiterlijk zou het een Russische kunnen zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:50 schreef zorro28 het volgende:
Als Klosterhalfen Russisch was geweest had ze hier mee gedaan namens team ANA.
Die tactiek van achteraan blijven hangen kost volgens mij echt veel meer energie, maargoedquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:50 schreef heywoodu het volgende:
Hassan neemt maar weer eens lekker zuinig de buitenbocht.
Niet eens top vijf.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:52 schreef marcodej het volgende:
Die Zweedse gaat morgen winnen. Let maar op.
Ze heeft dit seizoen 13m64 geworpen (2 keer zelfs, dus geen uitschieter). Dus dit is wel teleurstellend hoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is voor Visser wel ok, die kan dit niet echt.
En ze vraagt nog even aan Klosterhalfen of ze het gehaald heeft ...quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:54 schreef Redefine het volgende:
Iedereen is dood. Sifan kijkt nog ontspannen.
Had ik al gezegd. Jouw hypes zijn een jinxquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:54 schreef Columbiafan het volgende:
Koko bevestigt dus wat we gisteren al zagen, het zat er dit toernooi niet in. Helaas.
Zo te zien nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:54 schreef wimderon het volgende:
Maar geen aparte stream dus voor de veldnummers?
Klosterhalfen kijkt nog steeds hetzelfde.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:54 schreef Redefine het volgende:
Iedereen is dood. Sifan kijkt nog ontspannen.
Nouja het had idd best over de 13m gekund, maar ik zag het haar nog niet zo even doen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:54 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ze heeft dit seizoen 13m64 geworpen (2 keer zelfs, dus geen uitschieter). Dus dit is wel teleurstellend hoor.
Lol, Crammetje met zijn Laura (conflict of interest)
Bolt niet in baan vier of vijf in een finale. Gebeurd niet zo vaak.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:56 schreef marcodej het volgende:
Meer zelfvertrouwen, meer inhoud, meer fris, meer doping.
Dat staat al in de OP.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:58 schreef Zipportal het volgende:
21:05 M Long Jump Final
21:10 W 10,000 Metres Final
22:00 W 200 Metres Heptathlon
22:45 M 100 Metres Final
Ik weiger te geloven in jinxenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Had ik al gezegd. Jouw hypes zijn een jinx
Jinxen bestaat en kan ook niet. Maar teveel van iemand verwachten dan weer wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:59 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven in jinxenHet blijft wel een enorme deceptie dat ze niets lijkt geleerd te hebben van Rio. PR 7 seconden verbetert, eindstation wederom halve finale. Klein wel geweldig.
Katharina Chokeson-Thompson.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:59 schreef Redefine het volgende:
KJT is ook wel een choker eerste klas.
Ga wegquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:59 schreef Redefine het volgende:
KJT is ook wel een choker eerste klas.
De Schafer-hype is anders wel nog steeds op de bromer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Had ik al gezegd. Jouw hypes zijn een jinx
Maakt niet veel uit. Een pagina later ziet niemand het meer en dan vraagt men het alsnog.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voordat er weer vragen komen. Keertje extra posten, kan geen kwaad.
Nou ja, ze is 20, dat komt wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:59 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven in jinxenHet blijft wel een enorme deceptie dat ze niets lijkt geleerd te hebben van Rio. PR 7 seconden verbetert, eindstation wederom halve finale. Klein wel geweldig.
Jij weet niet wat choken betekend?quote:
Is Martina Strutz nog een ding tegenwoordig?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Schafer-hype is anders wel nog steeds op de bromer.
En Lückenkemper ook door. Maar ja als je zoveel mensen hyped dan doen er altijd een paar het wel goed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Schafer-hype is anders wel nog steeds op de bromer.
Gewoon bizar hoe ze het toch zo vaak laat liggen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Katharina Chokeson-Thompson.
Mwah, denk dat speerwerpen dan ook wel zal tegenvallen (41.50 of zo).quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja het had idd best over de 13m gekund, maar ik zag het haar nog niet zo even doen.
Denk dat het ook een beetje op is, exceptioneel seizoen met de ene topprestatie na de andere. Dat systematisch lopen van toptijden gaat op een gegeven moment z'n tol eisen.quote:
Misschien gaat De Vet ook nog wel lollerenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Mwah, denk dat speerwerpen dan ook wel zal tegenvallen (41.50 of zo).
Zie Visser en Vetter nog wel top 5 eindigen na dag 1 (tenzij de 200m tegenvalt en KJT gaat schroeien uit het niets).
Vetter zou nu voor het podium moeten gaan, maar word nog lastig zat met die LollerCubaanse (top 2 is al wel bekend nu).
Silke Spiegelburg nog welquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is Martina Strutz nog een ding tegenwoordig?
Vetter wordt 5e, denk dat sluipmoordenares Rath er ook nog overheen gaat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Mwah, denk dat speerwerpen dan ook wel zal tegenvallen (41.50 of zo).
Zie Visser en Vetter nog wel top 5 eindigen na dag 1 (tenzij de 200m tegenvalt en KJT gaat schroeien uit het niets).
Vetter zou nu voor het podium moeten gaan, maar word nog lastig zat met die LollerCubaanse (top 2 is al wel bekend nu).
Nou ja, tot de kwalificatie voorbij was dan.quote:
Rath heeft vrij matig geworpen net.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vetter wordt 5e, denk dat sluipmoordenares Rath er ook nog overheen gaat.
Rath is een beetje de Zubeldia van de meerkamp (wel met iets hogere uitslagen dan Haimar in latere jaren).quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vetter wordt 5e, denk dat sluipmoordenares Rath er ook nog overheen gaat.
Zonde, dat vind ik altijd wel een leuke troll.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Rath heeft vrij matig geworpen net.
Was ze zwanger dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Rath heeft vrij matig geworpen net.
Rode vlag voor jouw grap.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
goeie sprong maar niet goed
als je snapt wat ik bedoel
Naar de NOS kijkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:10 schreef heywoodu het volgende:
Valt me nu pas op dat de NOS het stadiongeluid nogal zacht heeft staan, dat is toch jammer
Doen ze altijdquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:10 schreef heywoodu het volgende:
Valt me nu pas op dat de NOS het stadiongeluid nogal zacht heeft staan, dat is toch jammer
Niet constant heen en weer schakelenquote:
Uilskuijken.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dibaba liep net al de 1500 meter en nu de 10 km, die is wel druk zeg.
Als Ledecky het kan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dibaba liep net al de 1500 meter en nu de 10 km, die is wel druk zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |