SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Lekker toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:53 schreef Roland010 het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)n-in-begroting-.html
PSV is het nieuwe Feyenoord
Loopt niet zoveel.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lekker toch?
Laten we meteen een leuke speler bij PSV vandaan plukken dan, gewoon om ze te trollen.
Wraak voor Wijnaldumquote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lekker toch?
Laten we meteen een leuke speler bij PSV vandaan plukken dan, gewoon om ze te trollen.
Wijnaldum.quote:
Nee, ik zat ook al te denken wie ik dan graag bij ons zou zien. Er valt gelukkig niet veel te bedenken.quote:
Toch loopt daar 90 % van een elftal dat 2 keer kampioen is geworden..quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Loopt niet zoveel.
Nee, ik zat ook al te denken wie ik dan graag bij ons zou zien. Er valt gelukkig niet veel te bedenken.
jezus Fer noemenquote:
Pak Luuk de Jong. Dat zou pas een troll actie zijn. Haha.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 23:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lekker toch?
Ja en dat is de grote foutquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:01 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Toch loopt daar 90 % van een elftal dat 2 keer kampioen is geworden..
Nee, ik zou hooguit Locadia, Pröpper of van Ginkel overwegen, maar goed, die laatste is gehuurd, die eerste is overigens zo dom als een paard, en Pröpper is toch onbetaalbaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pak Luuk de Jong. Dat zou pas een troll actie zijn. Haha.
Nee, maar serieus... Haal De Jong op.
Beetje oppervlakkig allemaalquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 02:15 schreef F.M.D. het volgende:
Een journalist die het niet zo ziet zitten in Berghuis en aankoopbeleid van V.Geel kraakt...
http://www.regiorijnmondv(...)landse-boer-de-kuip/
Er zijn nog wel 1000 van dit soort columnisten met hun onzin. Snap niet dat je die link hier plaats.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 02:15 schreef F.M.D. het volgende:
Een journalist die het niet zo ziet zitten in Berghuis en aankoopbeleid van V.Geel kraakt...
dan was die ontbrekende 10% toch heel belangrijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:01 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Toch loopt daar 90 % van een elftal dat 2 keer kampioen is geworden..
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 00:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pak Luuk de Jong. Dat zou pas een troll actie zijn. Haha.
Nee, maar serieus... Haal De Jong op.
wutquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 10:54 schreef Fargo het volgende:
Kongolo zit al niet eens meer bij de wedstrijdselectie
Dit is een nieuwe, speciaal voor ons gemaakt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 10:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat een tering lelijk ding is het toch.
Man man man, waarom krijgen dit soort mensen een podium?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 02:15 schreef F.M.D. het volgende:
Wat wil dat dan volgens jou zeggen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 10:54 schreef Fargo het volgende:
Kongolo zit al niet eens meer bij de wedstrijdselectie
In het nieuwsbericht wat ik las werd gemeld dat ze juist helemaal niet tevreden waren over hem in de voorbereiding en dat van een blessure geen sprake was. Dat zou erop kunnen wijzen dat 'ie gepasseerd is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat wil dat dan volgens jou zeggen?
Misschien rust, geblesseerd...ik las overal dat hij het heel goed deed. Lijkt me ook sterk dat hij niet meer in de plannen zou voorkomen na een paar weken...
Er staat zoveel onzin op internet dat jij wel serieus neemt....quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:52 schreef Fargo het volgende:
[..]
In het nieuwsbericht wat ik las werd gemeld dat ze juist helemaal niet tevreden waren over hem in de voorbereiding en dat van een blessure geen sprake was. Dat zou erop kunnen wijzen dat 'ie gepasseerd is.
Bovendien Monaco is natuurlijk een heel ander kaliber club. Daar lopen spelers rond van 50 miljoen ofzo. De concurrentie is waarschijnlijk daar moordend. Dat Kongolo daar heel hard om zijn plaats zou moeten vechten dat wist iedereen natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Kongolo kan natuurlijk best een keer gepasseerd zijn.
Het is tenslotte een behoorlijke overstap, dus helemaal niet vreemd als hij even tijd nodig heeft om aan te haken en te groeien.
Het is niet gezegd dat hij er voorgoed naast staat. Laten we hem niet te vroeg afschrijven.
Waar heb je dat precies gelezen dan? Of was dat meer je hoop, in de trant van hij komt van Feyenoord dus dan zal hij het wel fantastisch doenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Misschien rust, geblesseerd...ik las overal dat hij het heel goed deed.
Ho ho, special edition dit hequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:17 schreef Dekatria het volgende:
Wat een mokerlelijke fruitschaal is dat toch.
Stond gewoon in de nederlandse media....quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:20 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Waar heb je dat precies gelezen dan? Of was dat meer je hoop, in de trant van hij komt van Feyenoord dus dan zal hij het wel fantastisch doen
Overal mislukt en het lag altijd aan anderen. Is helemaal niets, ik zie bij de amateurs wel betere.quote:Vitesse staat op het punt om zich te versterken met de 24-jarige Luc Castaignos, zo verzekert Voetbal International. Portugese bronnen verzekeren aan het weekblad dat de aanvaller van Sporting Portugal voor de club uit Arnhem gaat tekenen. In GelreDome moet Castaignos de concurrentie met Tim Matavz aangaan.
Castaignos, die in het verleden voor onder meer Feyenoord en FC Twente heeft gespeeld, ging een jaar geleden voor 2,5 miljoen euro van Eintracht Frankfurt naar Lissabon. Bij de Rotterdamse club speelde hij 37 wedstrijden en wist hij 15 keer te scoren. In 2011 vertrok Castaignos van Feyenoord naar Inter.
Dan zou ik scout wordenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:26 schreef Old_Pal het volgende:
'Oud-Feyenoorder Castaignos keert terug in de Eredivisie'
https://www.vi.nl/nieuws/(...)g-naar-de-eredivisie
[..]
Overal mislukt en het lag altijd aan anderen. Is helemaal niets, ik zie bij de amateurs wel betere.
Klopt. Jij bent daarvan het levende bewijsquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er staat zoveel onzin op internet dat jij wel serieus neemt....
In dit geval is het wel terecht. Ik heb die eerste wedstrijd van 'm gezien vorige week en dat was niet best.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er staat zoveel onzin op internet dat jij wel serieus neemt....
Heel goed. De club wordt steeds gezonder.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:52 schreef Caland het volgende:
Feyenoord gaat beginnen om de Vrienden van Feyenoord terug te betalen. De investeerders staken in 2012 dertig miljoen euro in de club om een faillissement te voorkomen. In ruil daarvoor kregen ze een belang van 49% in de Rotterdamse club. De komende jaren gaat Feyenoord de vermogende groep geleidelijk terugbetalen.
De Rotterdammers kunnen dit mede doen door de sportieve successen van de afgelopen jaren. ''Uit de Champions League halen we sowieso ¤12,7 mln aan entreegeld binnen. Verder krijgen we geld uit de marketingpool, rond de ¤8 mln. Dat geld houden we buiten de operationele begroting omdat het niet structureel is,'' zegt algemeen directeur Eric Gudde in gesprek met het Financieel Dagblad.
''Het geld gaan we deels gebruiken voor verhoging van het transferbudget. Verder willen we een deel gebruiken voor financiering van twee nieuwe trainingsfaciliteiten, elk een investering van om en nabij ¤10 mln. En we zullen op hun verzoek geleidelijk beginnen met het terugbetalen van de Vrienden van Feyenoord.''
Het dal is voorbij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:58 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Heel goed. De club wordt steeds gezonder.
Wat was dat voor wedstrijd...dom oefenpotjequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In dit geval is het wel terecht. Ik heb die eerste wedstrijd van 'm gezien vorige week en dat was niet best.
Als 'ie maar niet denkt dat die 12,7 miljoen wel structureel is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:52 schreef Caland het volgende:
Feyenoord gaat beginnen om de Vrienden van Feyenoord terug te betalen. De investeerders staken in 2012 dertig miljoen euro in de club om een faillissement te voorkomen. In ruil daarvoor kregen ze een belang van 49% in de Rotterdamse club. De komende jaren gaat Feyenoord de vermogende groep geleidelijk terugbetalen.
De Rotterdammers kunnen dit mede doen door de sportieve successen van de afgelopen jaren. ''Uit de Champions League halen we sowieso ¤12,7 mln aan entreegeld binnen. Verder krijgen we geld uit de marketingpool, rond de ¤8 mln. Dat geld houden we buiten de operationele begroting omdat het niet structureel is,'' zegt algemeen directeur Eric Gudde in gesprek met het Financieel Dagblad.
''Het geld gaan we deels gebruiken voor verhoging van het transferbudget. Verder willen we een deel gebruiken voor financiering van twee nieuwe trainingsfaciliteiten, elk een investering van om en nabij ¤10 mln. En we zullen op hun verzoek geleidelijk beginnen met het terugbetalen van de Vrienden van Feyenoord.''
De Franse supercup.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat was dat voor wedstrijd...dom oefenpotje
Discussie is gewoon debiel
Pas over 1 of 2 seizoenen kan je pas zeggen of kongolo het goed of slecht gedaan heeft
Monaco is nog paar stappen hoger dan Nice........
gastquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:05 schreef Fargo het volgende:
[..]
Als 'ie maar niet denkt dat die 12,7 miljoen wel structureel is.
Klote.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:35 schreef F.M.D. het volgende:
Nieuwkoop nog weken niet inzetbaar. Dat wordt dus Diks voorlopig die momenteel in een dramatische vorm steekt. Als dat maar geen punten kost.
Heel goede beslissingquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Er wordt geen nieuwe keeper gehaald.
Bijzonder als hij echt niet geblesseerd is en vorige week nog basis stond.quote:Oud-Feyenoorder Terence Kongolo heeft geen goed nieuws ontvangen. De verdediger is niet opgenomen in de wedstrijdselectie van AS Monaco. De landskampioen trapt vrijdagavond het Ligue 1-seizoen af, met een wedstrijd tegen Toulouse. Dat duel gaat aan de neus van de verdediger voorbij
Trainer Leonardo Jardim heeft negentien spelers geselecteerd voor dat duel en Kongolo zit daar dus niet bij. Dat is opvallend, aangezien de Nederlander niet met fysieke malheur kampt en vorige week nog in de basis begon tegen Paris Saint-Germain. In die wedstrijd, om de Supercup, deed de linksback 66 minuten mee.
hoe werkt dat terug betaal systeem, is dat gewoon een kwestie van (een deel van) de aandelen terugkopen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:52 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat Feyenoord helemaal niet zo happig is om dat geld terug te gaan betalen. Maar de vrienden van feyenoord zien nu al die miljoenen binnenkomen en gaan natuurlijk ook hun mondje roeren. Ik had liever gezien dat Feyenoord dit nog 2-3 jaar had uitgesteld als ze nog meer miljoenen in kas hadden gehad.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe werkt dat terug betaal systeem, is dat gewoon een kwestie van (een deel van) de aandelen terugkopen?
Genot.twitter:EtienneVerhoeff twitterde op vrijdag 04-08-2017 om 12:48:27Vandaag weer beginnen aan een nieuwe seizoen #fcrijnmond op vrijdag! Met vandaag @GeertdenO en @Mkrabby als gasten! 17.15 u @RijnmondSport reageer retweet
Volgens mij zijn daar geen harde afspraken over gemaakt. Alleen dat de VvF het niet terug kunnen eisen oid. En dat er naar gekeken zou worden als Feyenoord weer zwarte cijfers schreef.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe werkt dat terug betaal systeem, is dat gewoon een kwestie van (een deel van) de aandelen terugkopen?
Het is in ieder geval beter dan dat ding dat er precies uitzag als de kampioensschaal maar dan met een andere tekstquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:11 schreef klaasweetalles het volgende:
sjonge jonge beetje meer respect voor de man die ons de titel bezorgde uit rancune![]()
ik vind deze versie wel mooi uitzien
Schaal op de beenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:37 schreef Divje het volgende:
Geen vervanger voor Vermeer. Puik beleid.
Bijlow 2de keeper. Met de Erasmusbrug op de armen
Dit is juist goed nieuws man. Zolang Feyenoord nog geen nieuwe aanvaller heeft gehaald is er nog steeds een kans dat Van Persie wél komt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:38 schreef Divje het volgende:
Maar wordt gvd wel tijd voor een aanvaller er bij
Oké, ik was wat onduidelijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:27 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dit is juist goed nieuws man. Zolang Feyenoord nog geen nieuwe aanvaller heeft gehaald is er nog steeds een kans dat Van Persie wél komt.
Vrienden van Feyenioord roeren zich nu ook ineens om hun zakken weer te vullen...dus de geldkraan zit weer een stukje dichter ineens denk ik....quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:27 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dit is juist goed nieuws man. Zolang Feyenoord nog geen nieuwe aanvaller heeft gehaald is er nog steeds een kans dat Van Persie wél komt.
Ja die willen hun geld ook een keer terug dat ze in Feyenoord staken toen de club er heel slecht voorstond. Niet meer dan normaal.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Vrienden van Feyenioord roeren zich nu ook ineens om hun zakken weer te vullen...dus de geldkraan zit weer een stukje dichter ineens denk ik....
Beetje oneerbiedig dit. 'Hun zakken vullen'quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Vrienden van Feyenioord roeren zich nu ook ineens om hun zakken weer te vullen...dus de geldkraan zit weer een stukje dichter ineens denk ik....
Ik denk niet dat Feyenoord nog een aanvaller gaat halen in de categorie 5-7 miljoen...en alles wat daaronder zit wordt weer matig of van geel moet een onbekende speler op het lijstje hebben staan.
Of van Persie moet nog komen....
Dat waren al bestaande leningen omgezet in aandelen. Overigens denk ik dat de VvF zelf helemaal niet zoveel vaart willen zetten aan het teruggeven van de aandelen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:10 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Ja die willen hun geld ook een keer terug dat ze in Feyenoord staken toen de club er heel slecht voorstond. Niet meer dan normaal.
Jij bent er iedere keer snel bij als het om vrienden van feyenoord gaatquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:10 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Ja die willen hun geld ook een keer terug dat ze in Feyenoord staken toen de club er heel slecht voorstond. Niet meer dan normaal.
Week erna basis tochquote:
Als ik het me goed herinner wel jaquote:
Onzinquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:26 schreef Divje het volgende:
Godverdomme klaas.
Weggegooid geld? Zonder hun zaten we met z'n allen bij de amateurtak te joelen.
Onzinpost van klaas. Gras is groen. Bal is rond.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Onzin
Toen hadden ze nog niet in de gaten dat het kapitaal op varkenoord liep
Het is allemaal weggegooid geld geweest want een paar jaar daarna kwamen ze in precies dezelfde situatie terecht
En toen stonden er ineens noodgedwongen 8-9 jongens van varkenoord op het veld,,,,,en toen ging er een lampje branden
Dat hadden ze een paar jasr daarvoor ook al kunnen doen dan hadden nu niet met geld terug geven met rente gezeten
Ik zou die gasten geen cent terug betalen.....
Michael Lumbquote:
Dat voor een veredelde oefenpot, tenminste zo voelt het voor mij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:22 schreef Caland het volgende:
Kuipie morgen uitverkocht middenin de vakantieperiode, mooi man
onzinpost me kontquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Onzinpost van klaas. Gras is groen. Bal is rond.
Behalve dat Jorien een woekerrente hanteerdequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
onzinpost me kont
[ afbeelding ]
ik zal het allemaal nog beter vertellen
de VRIENDEN VAN fEYENOORD zijn geen haar beter dan wat Jorien van den Herik heeft gedaan
Van den Herik 35 miljoen schuld, Vrienden van Feyenoord 35 miljoen schuld
Het is beide gewoon precies hetzelfde verhaal, met de aantekening dat die Lening van Vrienden van Feyenoord, Feyenoord echt helemaal geen fuk heeft opgeleverd.
Het geld wat van den Herik in de club heeft gestoken heeft wat landstitels, bekers en een europacup opgeleverd.
De naam zegt mij al genoeg.......het zijn helemaal GEEN VRIENDEN VAN fEYENOORD, het zijn niets anders dan ondernemertjes geweest die leningen gaven met de hoop een hoop geld mee terug te verdienen door aan en verkopen van spelers , alleen dat werd een hele grote mislukking.
Prijs is prijs.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:33 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat voor een veredelde oefenpot, tenminste zo voelt het voor mij.
Maar het seizoen gaat weer beginnen
Ik vind eigenlijk dat Koeman een grotere rol heeft gespeeld in het kampioenschap.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 22:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zal niet ál te serieus op de trollpoging ingaan van Klaas, maar de transferwaarde van de selectie van Feyenoord is de afgelopen 5 jaar zeker verdubbeld, als die al niet is verdrievoudigd.
Dus hoezo is 'werd het één grote mislukking'?
Daarnaast voor het eerst in 18 jaar kampioen, alleen daarom geloof ik al niet dat Klaas serieus is. Maar ik wil graag m'n punt nog wel even benadrukken.
Martin van Geel (en Giovanni van Bronckhorst in het verlengde daarvan) is het beste wat Feyenoord de afgelopen 20 jaar is overkomen.
Sowieso lekker om alle 3 de nationale prijzen binnen te halen in 3 jaar tijd (eigenlijk zelfs binnen 1,5 jaar tijd).quote:
Ja en dat heeft natuurlijk allemaal te maken met het geld van VVFquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 22:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zal niet ál te serieus op de trollpoging ingaan van Klaas, maar de transferwaarde van de selectie van Feyenoord is de afgelopen 5 jaar zeker verdubbeld, als die al niet is verdrievoudigd.
Dus hoezo is 'werd het één grote mislukking'?
Daarnaast voor het eerst in 18 jaar kampioen, alleen daarom geloof ik al niet dat Klaas serieus is. Maar ik wil graag m'n punt nog wel even benadrukken.
Martin van Geel (en Giovanni van Bronckhorst in het verlengde daarvan) is het beste wat Feyenoord de afgelopen 20 jaar is overkomen.
Zonder die VvF had Feyenoord niet eens meer bestaan en hadden die jeugdspelers niet eens meer kunnen doorbreken, niet meer hun contract kunnen verlengen (waardoor de transferwaarde toenam) enz.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 22:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja en dat heeft natuurlijk allemaal te maken met het geld van VVF![]()
Joh de enige reden dat Feyenoord niet failliet is gegaan heeft te maken dat er ineens 9 spelertjes van Varkenoord op het veld stonden. En dat er voor 70 miljoen binnen is gekomen van voornamelijk spelertjes van Varkenoord.
is het nou zo moeilijk of moet ik het allemaal nog even uittekenen?
Daarom, altijd voor de prijzen gaan. Het is geen oefenpotje ofzo, en er zit vast ook nog wat prijzengeld aan vast.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 22:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sowieso lekker om alle 3 de nationale prijzen binnen te halen in 3 jaar tijd (eigenlijk zelfs binnen 1,5 jaar tijd).
135.000 euroquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 22:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarom, altijd voor de prijzen gaan. Het is geen oefenpotje ofzo, en er zit vast ook nog wat prijzengeld aan vast.
Daarom. Berghuis was al gratis, Van Persie al een maand. We komen er wel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
135.000 euro
Kunnen we toch een maandje Van Persie van betalen.
wat is de woekerrente van de VVF dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 22:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Behalve dat Jorien een woekerrente hanteerde
Niemand weet geloof ik wat de vrienden van Feyenoord terug moeten krijgenquote:Wat beuren de vrienden van Feyenoord?
De sportieve successen in de Nederlandse voetbalcompetitie rijgen zich aaneen. Feyenoord heeft inmiddels negen keer op rij gewonnen. De Rotterdammers zijn ook financieel weer boven Jan. De buffer voor slechte tijden, het eigen vermogen, is inmiddels opgelopen tot een kleine ¤20 mln in het gebroken boekjaar 2015/2016. Het bestuur overweegt daarom, zo staat wat verstopt in het vorige week verschenen jaarverslag, om geleidelijk eigen aandelen terug te kopen. Een aantal jaren geleden was de club uit stadion de Kuip financieel in de problemen gekomen. Een groepje kapitaalkrachtige vrienden van Feyenoord onder wie commissaris Pim Blokland, stak de helpende hand toe en zette leningen om in zoals dat heet risicodragend vermogen, ofwel aandelen. Voor ¤30 mln kregen de vrienden een belang van net iets minder dan 50%.
De vraag is nu wat dat aandelenpakket waard is. Dat is niet gemakkelijk te bepalen. Veel waarderingsexperts gaan uit van bijvoorbeeld het bedrijfsresultaat en laten daar een factor op los om tot de waarde te komen. Er wordt dan naar branchegenoten gekeken waarvan een (beurs)waarde bekend is en dan wordt teruggerekend. Dat bedrijfsresultaat wisselt echter nogal eens bij voetbalclubs. Dat hangt vooral samen met winsten uit spelerstransfers en baten uit internationaal voetbal zoals de Champions League. En die schommelen sterk.
De omzet varieert veel minder sterk en is daarom een betere graadmeter. Een klein gedeelte van die omzet komt uit kaartjes in het stadion (zie de grafiek) van het trouwe Rotterdamse legioen, het grootste deel uit langjarige contracten voor sponsoring, tv-rechten en de verkoop van artikelen met Feyenoordrechten zoals shirtjes et cetera.
Om tot een waardebepaling te komen zullen de Rotterdammers toch naar hun sportieve rivalen uit (in voetbaltermen) 020 moeten kijken. Ajax is wel beursgenoteerd. Beleggers betalen voor hun aandelen 1,7 keer de Ajax-omzet.
In het Feyenoord-jaarverslag over 2011-2012 werd aan de ¤30 mln van de bevriende ondernemers een belang gekoppeld van 49,9%. De vriendendienst van Feyenoord waardeerde geheel Feyenoord dus op ¤60 mln, ofwel 1,5 keer de omzet van dat boekjaar. Als nu het midden wordt gekozen van de Ajax-factor (1,7) en die van Feyenoord (1,5), rolt een zogenoemde omzetmultiple van 1,6 uit de bus.
Als dat cijfer wordt vermenigvuldigd met de laatst bekende omzet, is Feyenoord ¤96,9 mln waard. De Kuip-club zou het pakket van de vriendengroep geleidelijk terug kunnen kopen en daarvoor nu een totaalprijs van ¤48,5 mln kunnen afspreken. Geen slechte investering zo’n vriendendienst. Maar als het echte vrienden zijn, vragen ze alleen hun inleg plus rente terug.
Bartjens@fd.nl
https://fd.nl/ondernemen/(...)abele-vriendendienst
Grotere rol als van geel of als Van Bronckhorst?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat Koeman een grotere rol heeft gespeeld in het kampioenschap.
Haha de tering, wat dom. Met die instelling is Feyenoord, mocht het ooit nog eens onverhoopt in zo'n situatie terecht komen, gedoemd te verdwijnen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 23:10 schreef klaasweetalles het volgende:
mijn advies naar de kuip
FUCK DE VVF
en koop dat paKKET NEVER NOOIT TERUG!
Sowieso als van Bronckhorstquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Grotere rol als van geel of als Van Bronckhorst?
Koeman had ook kampioen kunnen worden, maar hij faaldequote:
quote:Als je eenmaal aan Feyenoord hebt geroken, blijft deze club voor altijd trekken'
Met de van Watford teruggekeerde Steven Berghuis strijdt Feyenoord vanavond (18.00 uur) om de eerste prijs van het seizoen, de Johan Cruijff Schaal. Het duel met Vitesse moet volgens de flankspeler het voorgerecht worden van opnieuw een succesvol jaar. Want: ,,Winnen went nooit.’’
Een goede indruk achterlaten op je eerste werkdag, het is niet elke voetbalman gegeven. Vraag het Louis van Gaal, die zich bij zijn entree bij Manchester United in een tamelijk uitdagend kleurig pak uitdoste: City-blauw. Of Piet Velthuizen. De doelman was amper in dienst bij het Spaanse Hércules en prompt miste hij de training. De verklaring: het skypen met zijn in Nederland achtergebleven hond was iets uitgelopen.
In die zin zou je Steven Berghuis (25) misschien wel de ultieme nieuwe werknemer kunnen noemen. Althans, zo manifesteert hij zich vandaag onmiskenbaar, in en rond de Kuip. In voorkomen - babbeltje hier, fotootje daar - en in woord. ,,Ik ben zó blij om terug te zijn’’, zegt de afgelopen seizoen al gehuurde speler bij herhaling. En: ,,Als je eenmaal aan Feyenoord hebt geroken, blijft deze club voor altijd trekken.’’
Het mooie voor hem is: de liefde is wederzijds. Berghuis merkt het op een dag als vandaag niet alleen aan de hordes jongens en meisjes die hem, als een van de kampioenenmakers van afgelopen seizoen, nog altijd zichtbaar in de harten koesteren. Ook aan de wijze waarop de Rotterdamse clubleiding zich maanden voor hem inspande, nadat hij noodgedwongen terug moest naar Engeland. Technisch directeur Martin van Geel en coach Giovanni van Bronckhorst verzekerden Berghuis dat ze hem zouden terughalen, die 25-jarige buitenspeler, al moesten zij er te voet voor naar Watford komen.
,,Dat voelt voor elke voetballer natuurlijk fijn’’, zegt Berghuis nu, met een vierjarig contract op zak. ,,Iedereen wil gewaardeerd worden. En die waardering voel ik bij Feyenoord. Het klinkt gek na één jaartje hier te hebben gevoetbald, maar dit voelt echt als mijn plekkie. En dat gevoel hebben veel jongens. Je merkt gewoon aan alles dat het weer een seizoen wordt waarin we voor de prijzen kunnen gaan. Het niveau van de selectie is hoog, de nieuwelingen doen het prima en ik zelf ben eveneens vol vertrouwen dat we weer succesvol zullen zijn met Feyenoord. Lekker dus dat er tegen Vitesse meteen iets tastbaars op het spel staat. De Johan Cruijff Schaal is gewoon een prijs, klaar. En een prijs wil je als voetballer winnen.’’
Eitje
Vertrouwen, prijzen, winnen. Het zijn termen die lang niet per se in één adem werden genoemd met Feyenoord. Ruim anderhalf decennium lang was de club het eitje dat er in de schappen nog best begeerlijk uitzag, maar dankzij alle bestuurlijke en financiële problemen volledig bedorven was. Met het daaropvolgende sportieve trauma van dien. Maar in die dynamiek is veel veranderd. Daarvoor hoef je op een dag als vandaag alleen maar even langs de Kuip te wandelen.
Neem dat vertrouwen, een fenomeen dat doorgaans zo moeilijk in beelden is te vangen maar bij de landskampioen nu onmiskenbaar tot uiting komt. Je ziet het aan de wijze waarop trainer Van Bronckhorst zich, stelliger en flamboyanter dan ooit tevoren, presenteert. Aan het bombastische kampioensdoek dat fier over de stadion-entree hangt. En aan de manier waarop een blond meisje van een jaar of acht verloren zoon Berghuis alvast eventjes vertelt waar hij over een maandje of tien staat: op de Coolsingel.
,,Best gek eigenlijk’’, zegt de aanvaller, geconfronteerd met de stelling dat zijn club tot afgelopen mei liefst achttien jaar moest wachten op de titel. ,,Deze club is zo groot, zo gigantisch. Je kunt je bijna niet voorstellen dat hier zo weinig gewonnen is de laatste jaren. En daarom voel ik me zo bevoorrecht dat ik deel heb uitgemaakt van de kampioensploeg. Een gevoel dat straks alleen maar sterker zal zijn, denk ik, naarmate ik ouder word. Want het blijft natuurlijk bijzonder. Waar vele toppers voor mij niet in zijn geslaagd, is mij wel gelukt. Een grote eer. En een prestatie die naar meer smaakt. Ik geloof echt dat de titel een aanzet is tot nog veel meer prijzen voor Feyenoord.’’
Hoofdgerecht
En dat biedt perspectief voor Berghuis & co. Podia genoeg immers om het te laten zien, komend seizoen. Met de Champions League als absoluut hoofdgerecht voor het Rotterdamse bolwerk. ,,Zeker mooi’’, erkent Berghuis. ,,Maar ook hiervoor geldt: meedoen aan de Champions League is alleen maar mooi als je presteert.’’ Ofwel: Berghuis wil er maar mee zeggen dat Feyenoord niet naar Barcelona of Londen gaat om lekker te shoppen. ,,We gaan om wat te laten zien. Ik weet wat ik kan, ik geloof in mezelf. En ik geloof in Feyenoord. En precies dat gevoel, ‘wij zijn samen het grote Feyenoord’, proef ik nu bij iedereen binnen de club. We hebben er zoveel zin in met z’n allen.”
‘Een verslaving’ noemde Van Bronckhorst het recent nog, het gevoel van winnen. Berghuis kan het alleen maar beamen. Afkicken is wat hem betreft nog lang niet nodig, zegt hij, wanneer hij voor het Maasgebouw opnieuw een storm aan schoolkinderen op zich af ziet hollen. Inclusief hun juffrouw, voor wie dat hollen wat ongemakkelijk gaat op haar hakken. ,,Zie wat succes teweegbrengt, hè’’, stelt Steven Berghuis nog maar eens vast. Met een twinkeling in de ogen: ,,Prijzen winnen geeft zo’n enorme kick, man. Die kick moet Feyenoord weer elk jaar gaan voelen. En ik ben vast van plan om daaraan mee te helpen. Om te beginnen in de wedstrijd tegen Vitesse.’’
ad.nl
danquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Grotere rol als van geel of als Van Bronckhorst?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 08:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Alles wat koeman neergezet had werd in 1 seizoen gesloopt door Rutte.
Ik denk dat als we nog een paar trainers gehad hadden die niets met de club hadden gehad zoals Gio dat wel heeft, dat we dan terug bij af waren geweest.
Ik geef alle credtis aan Gio.
Ter verdediging van Rutten : Het het scheelt ook wel of je Kazim/Te Vrede of Pelle in de spits hebt staan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 08:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat als we nog een paar trainers gehad hadden die niets met de club hadden gehad zoals Gio dat wel heeft, dat we dan terug bij af waren geweest.
Onder Rutten is er gewoon goed voetbal gespeeld, met name het positiespel. Rutten is alleen geen coach en paste totaal niet bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 08:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Maar niet erg lang, voor de winterstop ging het erg goed, daarna matig, en nog verder daarna ronduit kut.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 11:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Onder Rutten is er gewoon goed voetbal gespeeld, met name het positiespel. Rutten is alleen geen coach en paste totaal niet bij Feyenoord.
Jep, verschil tussen trainer zijn in de top en subtop. Net als Bosz die ik te naïef vind om trainer te zijn in de Bundesliga.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 11:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar niet erg lang, voor de winterstop ging het erg goed, daarna matig, en nog verder daarna ronduit kut.
Misschien moet je er een frontpage aritkeltje over tikken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 11:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jep, verschil tussen trainer zijn in de top en subtop. Net als Bosz die ik te naïef vind om trainer te zijn in de Bundesliga.
ik heb het niet echt gezienquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 11:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Onder Rutten is er gewoon goed voetbal gespeeld, met name het positiespel. Rutten is alleen geen coach en paste totaal niet bij Feyenoord.
Tuurlijk heb je het niet gezien, je bent subjectief in deze. En waar had Rutten dat rendement vandaan willen halen? Tevrede en Kazim?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 11:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb het niet echt gezien
je bedoelt leuk de bal naar elkaar tikken zonder rendement, zonder idee.....en dan ook nog grote talenten zoals boetius en vilhena op de bank zetten onder druk van bovenaf omdat ze hun contracten niet wilde verlengen? Het was heel toevallig allemaal
rutte is 1 van de slechtste trainers allertijden bij Feyenoord naar mijn mening.....
Ik geloof helemaal niet dat Rutte met het spelersmateriaal wat gio vorig seizoen had kampioen was gewordenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 11:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je het niet gezien, je bent subjectief in deze. En waar had Rutten dat rendement vandaan willen halen? Tevrede en Kazim?
Helemaal mee eens. Wie had trouwens het lef om jouw fontein foto uit de OP te halen, ouwe reus?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 11:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik geloof helemaal niet dat Rutte met het spelersmateriaal wat gio vorig seizoen had kampioen was geworden
Rutte had denk ik met 20 verschillende opstellingen gespeeld....
Ik heb nooit begrepen waarom deze man ooit binnengehaald was bij Feyenoord. Dat soort mensen zijn bij voorbaat kansloos in de kuip door hun persoonlijkheid.
genoeg over rutte ....
Ik heb dat zelf gedaanquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 12:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wie had trouwens het lef om jouw fontein foto uit de OP te halen, ouwe reus?
We winnenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
Klaas graag je voorspelling voor vanavond
Pelletwitter:SFR_Sport twitterde op zaterdag 05-08-2017 om 13:57:31🇨🇳💥 QUEL BUT DE GRAZIANO PELLE 😱😱😱 Magnifique enchaînement de @GPelle19 🔥🔥🔥 La #ChineseSuperLeague à suivre sur… https://t.co/e96lPmo4QK reageer retweet
Jezus, wat een goal.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:22 schreef BewareOfBob het volgende:
Pelletwitter:SFR_Sport twitterde op zaterdag 05-08-2017 om 13:57:31🇨🇳💥 QUEL BUT DE GRAZIANO PELLE 😱😱😱 Magnifique enchaînement de @GPelle19 🔥🔥🔥 La #ChineseSuperLeague à suivre sur… https://t.co/e96lPmo4QK reageer retweet
Mad.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongelooflijk dom varken. Dat jij je hier nog durft te vertonen.
Klaas kraamt wel vaker onzin uit. Beste spits van de afgelopen 20 jaar ofzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pelle was een overschatte kutspeler volgens Klaas
Alsof die kwal nog welkom is bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:59 schreef De_Pel het volgende:
Ik begreep dat Castaignos ondertussen bij Vitesse speelt? Had me geen verkeerde keus geleken als 2e viool achter De Jorg. Heb niet het idee dat Kramer zich wil schikken in zijn huidige rol. Vraag is uiteraard wel of Castaignos het wel ziet zitten.
laat even die post even zien waar dat staatquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pelle was een overschatte kutspeler volgens Klaas
quote:Feyenoord wil afrekenen met vloek van Johan Cruijff Schaal,
Vitesse gaat voor tweede hoofdprijs
Feyenoord heeft geen fijne geschiedenis in de Johan Cruijff Schaal. De Rotterdammers speelden acht keer het duel (inclusief de Super Cup), maar wonnen slechts tweemaal.
In vijf wedstrijden kwam Feyenoord zelfs niet tot scoren. Er is echter hoop, want zes van de laatste negen edities werden gewonnen door de regerend landskampioen.
De laatste keer dat Feyenoord de Johan Cruijff Schaal wist te winnen was in 1999, het jaar van het voorlaatste kampioenschap.
Feyenoord staat vanavond tegenover Vitesse. De Arnhemmers wonnen in de laatste zes seizoenen slechts eenmaal de officiële eerste wedstrijd van het jaar. Dat was afgelopen seizoen in Tilburg. Toen werd Willem II met 1-4 verslagen.
In de beker was Vitesse afgelopen seizoen te sterk voor Feyenoord, in het Gelredome werd het 2-0. In de competitie won Feyenoord echter tweemaal. Vitesse veroverde in april de eerste hoofdprijs uit de clubgeschiedenis. Vandaag kunnen de Arnhemmers daar een tweede prijs aan toevoegen.
Nog een aardig feitje: het is het derde clubduel op rij in De Kuip waarbij een prijs wordt vergeven. Op 30 april won Vitesse de bekerfinale en twee weken later veroverde Feyenoord het kampioenschap.
ad.nl
Opmerkelijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Basisplaats voor Berghuis gelukkig!
Opstelling Feyenoord: Jones, Diks, Botteghin, van der Heijden, Haps, El Ahmadi, Toornstra, Vilhena, Berghuis, Jorgensen en Boetius.
Had ook verwacht dat Gio met Basacikoglu zou starten, gezien zijn voorzichtige beleid hierin tot op heden, maar hier ben ik wel blij mee.quote:
Opstelling Vitesse:quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 16:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Basisplaats voor Berghuis gelukkig!
Opstelling Feyenoord: Jones, Diks, Botteghin, van der Heijden, Haps, El Ahmadi, Toornstra, Vilhena, Berghuis, Jorgensen en Boetius.
De Appie hype was een beetje het Pokémon go van deze zomer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:13 schreef Zelus het volgende:
Met dit team moet de CL met gemak gewonnen kunnen worden.
Krijgen we bij deze wedstrijd ook een Appie in de 34e minuut?
Ik verwacht juist heel veel van hem eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Boetius gaat er dit seizoen denk ik vrij weinig tot niks van bakken
quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De Appie hype was een beetje het Pokémon go van deze zomer.
Ok waarvan akte maar ik vind hem nu goed spelen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Boetius gaat er dit seizoen denk ik vrij weinig tot niks van bakken
Nelom was niet genoeg kennelijk. Gio haalt gewoon nog 1 van hetzelfde niveau.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Diks gaat ons nog punten kosten dit seizoen.
Daarom snel Nieuwkoop erin als ie fit is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Diks gaat ons nog punten kosten dit seizoen.
Tam sfeertje. Ik zal wel verwend zijn door het Gelredome. Had meer verwacht van een uitwedstrijd bij Feyenoord qua sfeer.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Tam sfeertje. Ik zal wel verwend zijn door het Gelredome. Had meer verwacht van een uitwedstrijd bij Feyenoord qua sfeer.
Er gebeurt niet veel en het is een veredelde oefenwedstrijd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Tam sfeertje. Ik zal wel verwend zijn door het Gelredome. Had meer verwacht van een uitwedstrijd bij Feyenoord qua sfeer.
Ze spelen best aardig inderdaad, kampioensploeg dit dat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord speelt best aardig tot nu toe, maar ook echt nog wel te slordig hoor.
Hoe vond je Diks?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had graag gezien dat die bal van Vitesse erin was gevlogen...
Een keiharde waarschuwing kan je maar beter in deze wedstrijd krijgen...
sommige spelen een beetje laconiek ...vooral die 2 in het centrum denken dat ze nog vriendschappelijk spelen ofzo...
1e 10min was top, daarna een kwartier redelijk maar toen pure rotzooi. En zoals je al aangeeft, die Diks gaat ons nog punten kosten. Kan er helemaal niks van. Wel leuk voor Nelom, is hij niet meer de slechtste.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord speelt best aardig tot nu toe, maar ook echt nog wel te slordig hoor.
Gemiddeldquote:
Klopt, maar laten we eerlijk zijn, het is een veredelde oefenwedstrijd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Dom gelul.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, maar laten we eerlijk zijn, het is een veredelde oefenwedstrijd.
Opmerkelijk ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vond het wel een beetje irritant dat Diks een beetje geïrriteerd naar El en Berghuis ging lopen zwaaien...
Volgens mij moet hij zich maar een beetje gedeisd gaan houden tegen dat soort spelers zolang je zelf nog niet overtuigend speelt....
Er spelen natuurlijk wel 3/4 nieuwe spelers.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Het mag wel iets scherper allemaal.
Maar komt waarschijnlijk doordat de ploeg nog op elkaar ingespeeld moet raken ofzo.
Ach, terecht. Was ook gewoon een pingel. Mooi dat de techniek werktquote:
Ditquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, terecht. Was ook gewoon een pingel. Mooi dat de techniek werkt, kut dat het in Feyenoord's nadeel is
Was volgens mij hetzelfde gebeurt en dat zou ook gewoon terecht zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:16 schreef asco het volgende:
Wat als Feyenoord nou niet gescoord had dan.
Yep, zo is het ff helaas.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, terecht. Was ook gewoon een pingel. Mooi dat de techniek werkt, kut dat het in Feyenoord's nadeel is
Wat nou als Feyenoord 3 keer gescoord had dan.. Wat een bullshit jouw opmerking..quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:16 schreef asco het volgende:
Wat als Feyenoord nou niet gescoord had dan.
Ach, Feyenoord heeft als eerste voordeel van hawk-eye gehad. Nu als eerste nadeel van video ref. Wel een leuke balans.quote:
Vraag is of die dan ook was gaan kijken. Rustig maar hoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:17 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Wat nou als Feyenoord 3 keer gescoord had dan.. Wat een bullshit jouw opmerking..
Ow op die manierquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:18 schreef asco het volgende:
[..]
Vraag is of die dan ook was gaan kijken. Rustig maar hoor.
Ik herhaal, denk het wel. Teveel belangen ivm penalty-moment.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:18 schreef asco het volgende:
[..]
Vraag is of die dan ook was gaan kijken. Rustig maar hoor.
Precies. Uiteindelijk wint het voetbal bij al die technische hulpmiddelen. En het was gewoon terecht. Ik dacht eerst ook ff dat het een goede ingreep was van KEA. Daar is dit dus voor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord heeft als eerste voordeel van hawk-eye gehad. Nu als eerste nadeel van video ref. Wel een leuke balans.
Ik denk dat nagenoeg iedereen deze mening heeft, tenzij je klaas heet en alles weet natuurlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies. Uiteindelijk wint het voetbal bij al die technische hulpmiddelen. En het was gewoon terecht. Ik dacht eerst ook ff dat het een goede ingreep was van KEA. Daar is dit dus voor.
Unteroffizier Buttner.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:19 schreef timmmmm het volgende:
Buttner ziet er echt uit als een neonazi
Hij heeft z'n achternaam wat dat betreft ook niet echt mee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:19 schreef timmmmm het volgende:
Buttner ziet er echt uit als een neonazi
De procedure moet wat efficiënter, maar is ging georganiseerd, ordelijk en rustig. Niets op aan te merken imo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:22 schreef H.FR het volgende:
Als je 100 herhalingen nodig hebt, weet je t dan wel zeker? Dit duurde veel te lang. Belachelijk.
Ik heet geen Klaas en ik weet niet allesquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk dat nagenoeg iedereen deze mening heeft, tenzij je klaas heet en alles weet natuurlijk
Echt he! Wie neemt ze op sleeptouw nu?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:24 schreef F.M.D. het volgende:
nu mis je kuyt en elia die zich boos maken. en niet jongetjes als diks en boetius
Dat zou echt genieten zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blessure Berghuis zou slecht uitkomen.
Genieten van iemands blessure ?quote:
Ik meen me te herinneren dat de vorige schaal-wedstrijd ook niet heel erg goed wasquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Jorgensen ook nog niet zo sterk als vorig seizoen gebruikelijk was.
Laat zich gewoon aftroeven door Kruiswijk.
Maar dat was tegen PSV.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat de vorige schaal-wedstrijd ook niet heel erg goed was
Idd. Wat valt die Diks me tegen, zeg...quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tot Nieuwkoop terug is peentjes zweten op RB.
Jorgensen op een eiland en ons middenveld oogt ook nog niet zo dominant.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Kutwedstrijd..veel te mat en totaal geen creativiteit. Boetius en Diks zijn duidelijk een verzwakking
Wat mij betreft begint Ambrabat daar tegen FC Twente.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Idd. Wat valt die Diks me tegen, zeg...
Of tante Truus. Als het Diks maar ff niet is in deze vorm.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat mij betreft begint Ambrabat daar tegen FC Twente.
twitter:PaulVerspeek twitterde op zaterdag 05-08-2017 om 19:17:50Dit is waanzin. Een videoscheidsrechter gaat over buitenspel, doellijn. Niet over interpretatie strafschop. #feyvit reageer retweet
Wat een onzin. Het was duidelijk een strafschopquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:48 schreef WethouderHekking het volgende:
twitter:PaulVerspeek twitterde op zaterdag 05-08-2017 om 19:17:50Dit is waanzin. Een videoscheidsrechter gaat over buitenspel, doellijn. Niet over interpretatie strafschop. #feyvit reageer retweet
Niet als het klopt wat de commentator zei. De regels in het voetbal zijn raarquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:51 schreef Typisch het volgende:
Deze kopbal tegen een eigen hand van Vitesse is dan ook een pingel.
Niet bij vermelden dat ze van een Feyenoord fan waren, ga je nooit je vraagprijs halenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:53 schreef Qarrad het volgende:
Okay, gratis af te halen: hartkleppen. Opknappertjes.
Kampioen wordt je in ieder geval niet met deze selectie. En nee dat zei ik vorig seizoen niet. Toen zag je in de voorbereiding al tegen anderlecht dat er een team stond dat om de titel ging strijden. Dat heb gevoel krijg ik nu totaal niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:51 schreef WethouderHekking het volgende:
Zou het weer een ouderwets jaartje zwoegen voor Feyenoord worden?
Begint iig goedquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:56 schreef Tomatenboer het volgende:
We gaan verliezen op strafschoppen voorspel ik.
Uiteraard hoop ik dat ik het mis heb.
Gra-tisquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 19:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet bij vermelden dat ze van een Feyenoord fan waren, ga je nooit je vraagprijs halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |