quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met commentaar van Jeroen en Dirk
Begin jij ook al met die onzin?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Haig valt wel veel aan voor een Orica-renner
Meestal hangt ie aan de autoquote:
Maar het is wel een veeg teken voor morgen. Die etappe is nog zwaarder.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Teuns heeft het moeilijk, maar moet nu wel terug kunnen komen.
Haig op kop, daar achter Poels, Kelderman, Majka, Teuns, Zakarin, Yates, Oomen, Jungelsquote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:09 schreef heywoodu het volgende:
Schakel net in, wie rijden er op 30s achter wie aan?
Dat zijn flinke namenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Haig op kop, daar achter Poels, Kelderman, Majka, Teuns, Zakarin, Yates
Dat zei ik ook al, kan me toch niet voorstellenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:16 schreef heywoodu het volgende:
Die juichte overigens niet omdat hij gewonnen dacht te hebben, lijkt me Jeroen
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:18 schreef heywoodu het volgende:
Zakopane, spontaan zin in schansspringen
Juist niet toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit maakt Poels die zich boos maakt op Yayes nog achterlijker.
Deed Roglic mee?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:18 schreef heywoodu het volgende:
Zakopane, spontaan zin in schansspringen
En dan moeten wachtenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:24 schreef komrad het volgende:
Wout gaat over een paar weken in de Vuelta wel goed zijndie gaat Vroem parkeren op de Angliru
Waarom niet, hij laat vooral zien totaal geen benul te hebben van wat er allemaal gaande is.quote:
Eindwinst moet morgen misschien ook al kunnen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:24 schreef komrad het volgende:
Wout gaat over een paar weken in de Vuelta wel goed zijndie gaat Vroem parkeren op de Angliru
kamerbuddies geweetz, Vroem gunt het Poels welquote:
Als je niet weet dat er een ploeggenoot van X voor zit, is het toch logischer om kwaad te worden?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom niet, hij laat vooral zien totaal geen benul te hebben van wat er allemaal gaande is.
Dat is het dus, dat je tot twee keer toe niet weet wat er voor je rijdt is toch gewoon achterlijk?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als je niet weet dat er een ploeggenoot van X voor zit, is het toch logischer om kwaad te worden?
Euh, het is consequent. Eerst wel en later niet of andersom zou nog vreemder zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is het dus, dat je tot twee keer toe niet weet wat er voor je rijdt is toch gewoon achterlijk?
Zelfs als je het zelf niet hebt gezien, zou er toch iemand in de auto moeten zitten die je die informatie geeft.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Euh, het is consequent. Eerst wel en later niet of andersom zou nog vreemder zijn.
Hij kan bijna geen (werkend) oortje gehad hebben, Haig was al tijden weg.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zelfs als je het zelf niet hebt gezien, zou er toch iemand in de auto moeten zitten die je die informatie geeft.
Hij ziet hem nota bene wegrijden.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij kan bijna geen (werkend) oortje gehad hebben, Haig was al tijden weg.
quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:11 schreef Beregd het volgende:
Veel leuker is dit filmpje van de rennende pony in het peleton
https://twitter.com/Cycli(...)235513556992/video/1
Zo te lezen ook een Mollemaniaans zegegebaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Een Gesinkiaanse sprint van Poels
Hernan Luis Villalobos.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:44 schreef Marcoss het volgende:
In Utah wint Murphy voor de Mexicaan Rodriguez.
Benieuwd of we weer eens een goede Mexicaanse renner gaan krijgen, ooit hadden we deze held
[ afbeelding ]
Jetse Bol is een Mexicaan. Die ging wel lekker vandaag.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 21:44 schreef Marcoss het volgende:
In Utah wint Murphy voor de Mexicaan Rodriguez.
Benieuwd of we weer eens een goede Mexicaanse renner gaan krijgen, ooit hadden we deze held
[ afbeelding ]
Pony Gallopin.quote:
Zwaar teleurstellend. Ik had gedacht dat die maximaal ging brommeren.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 22:12 schreef Mykonos het volgende:
Trouwens, Celano wordt 130e op 34.25 in Burgos.
Die is wel klaar voor de Vuelta
Ja inderdaad, Roman Maikin de ponytemmerquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:16 schreef Mykonos het volgende:
[..]![]()
![]()
Die Rus van Gazprom doet dat wel handig trouwens, komt zoiets vast vaker tegen op de training.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
SPT / [Wielrennen] Transfergeruchten en contractverlenging #28quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:04 schreef Max23 het volgende:
Jongens hij is er weer
Het jaarlijkse lijstje van Wielerflits, waar zij renners opnoemen die voor Lotto-Jumbo goede aanwinsten zouden zijn
Touzé, Van Schip, Power, De Vries, Boswell, Gerts, Halvorsen, Sabatini, Terpstra en Moscon
http://www.wielerflits.nl(...)r-lottonl-jumbo.html
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
http://www.wielerflits.nl(...)in-lotto-soudal.html
Terwijl er op 1 helemaal geen live sport is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:49 schreef Chiappucci het volgende:
Beslissende etappe Ronde van Polen op Eurosport 2 vandaag
Die mensen bij Eurosport zijn echt achterlijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Terwijl er op 1 helemaal geen live sport is.
#homeofcyclingquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Oh fijn, ik zat net te overwegen het toch maar eens te gaan kijken. Laat maar weer dan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 12:49 schreef Chiappucci het volgende:
Beslissende etappe Ronde van Polen op Eurosport 2 vandaag
Ja hier hetzelfde. Klassement gaat beslist worden en alles staat nog dicht bij elkaar. En dan op Eurosport 2... Dan maar weer hopen op een of andere gare stream.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh fijn, ik zat net te overwegen het toch maar eens te gaan kijken. Laat maar weer dan.
gewoon een herhaling van een voetbalwedstrijdquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 13:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Rebellin is een eeuwige held natuurlijk, op die leeftijd nog steeds alles opzij zetten en allerlei rotzooi je lichaam in te pompen om deze edele sport op hoog niveau te blijven beoefenenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:35 schreef showtimer het volgende:
https://www.instagram.com/p/BXXtwqelc_O
Remmert wenst Rebellin nog even veel succes voor zijn debuut in de Volta.
twitter:quickstepteam twitterde op vrijdag 04-08-2017 om 14:59:32Important news coming up in just a few minutes 😁 reageer retweet
Nieuwe sponsor?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:05 schreef Columbiafan het volgende:
twitter:quickstepteam twitterde op vrijdag 04-08-2017 om 14:59:32Important news coming up in just a few minutes 😁 reageer retweet
twitter:quickstepteam twitterde op vrijdag 04-08-2017 om 15:04:12We are happy to announce that @FndoGaviria and @MaxRicheze have extended their contracts with Quick-Step Floors:… https://t.co/zxX1rPEkbi reageer retweet
En Casartelli leeft al niet meer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kwam er laatst per ongeluk achter dat Rebellin een jaar na Casartelli is geboren.
Remmert is gewoon nog lekker bezig met Ironman's. Goed man.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:35 schreef showtimer het volgende:
https://www.instagram.com/p/BXXtwqelc_O
Remmert wenst Rebellin nog even veel succes voor zijn debuut in de Volta.
Rebellin en Valverde zijn met recht de meest bezeten renners die ik ooit heb gezien.quote:
dat is dan het definitieve einde van Kittel bij Quick Stepquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:07 schreef Columbiafan het volgende:
twitter:quickstepteam twitterde op vrijdag 04-08-2017 om 15:04:12We are happy to announce that @FndoGaviria and @MaxRicheze have extended their contracts with Quick-Step Floors:… https://t.co/zxX1rPEkbi reageer retweet
Ja dat vind ik ook wel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Rebellin en Valverde zijn met recht de meest bezeten renners die ik ooit heb gezien.
twitter:faustocoppi60 twitterde op vrijdag 04-08-2017 om 15:26:19No Pro Continental team at the start. Many riders (including Caja Rural) refused to race this until the speeds drop. #VoltaPortugal reageer retweet
Hahaquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:26 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:faustocoppi60 twitterde op vrijdag 04-08-2017 om 15:26:19No Pro Continental team at the start. Many riders (including Caja Rural) refused to race this until the speeds drop. #VoltaPortugal reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Alles onder 7 w/kg is een teleurstelling.twitter:faustocoppi60 twitterde op vrijdag 04-08-2017 om 15:39:17In the last years, the climbing speeds totally skyrocketed (the best doing 6,7 w/kg for 20 min). Let's see if that changed. #VoltaPortugal reageer retweet
officieuze wk voor gedopeerd klimmenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 15:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Alles onder 7 w/kg is een teleurstelling.twitter:faustocoppi60 twitterde op vrijdag 04-08-2017 om 15:39:17In the last years, the climbing speeds totally skyrocketed (the best doing 6,7 w/kg for 20 min). Let's see if that changed. #VoltaPortugal reageer retweet
Waarom zenden ze dan atletiek uit?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:00 schreef showtimer het volgende:
F#ck Eurosport. Peloton al in stukken en brokken.
Laatste reclamequote:
twitter:Tour_de_Pologne twitterde op vrijdag 04-08-2017 om 16:02:5112 riders including the leader @dylan_teuns @BMCProTeam join @petosagan @BORAhansgrohe #TDP2017 reageer retweet
Dat stelt geen reet voor. Barbero won daar twee jaar geleden nog.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 18 km in Burgos.
Sprint0n. Wel een aankomst op een pukkeltje, dus we kijken naar Lollerphilippe.
Vakoc, Power, Plaza Molina, Sutherland, Quintana Royas, Rosa, Sagan, Spilak, Olivier, Slagter, Novak, Denz, Cieślikquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat zijn de namen in groep Sagan / Teuns?
Even gekeken naar andere winnaars. Paul Martens, Jens Keukeleire.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat stelt geen reet voor. Barbero won daar twee jaar geleden nog.
Waarschijnlijk rijden ze zelfs voor Tranten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even gekeken naar andere winnaars. Paul Martens, Jens Keukeleire.
SIIIIIIIIIquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
wat een blijheid bij onze Spaanse commentatoren
Barbero is een jongen uit de streek.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
wat een blijheid bij onze Spaanse commentatoren
Jep.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:30 schreef Chiappucci het volgende:
Heeft Teuns zich weer laten terugzakken?
Emiraten maken er tegenwoordig een gewoonte van om bij het minste of geringste te achtervolgen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:29 schreef Max23 het volgende:
Steile klim zeg in polen.
Nu is het verschil al 2:15
Niet eens op de reservelijst.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:33 schreef Mani89 het volgende:
Gaat Barbero nog steeds niet naar de Voelta?
Ik had niet gezien dat Teuns zich had laten afzakkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Emiraten maken er tegenwoordig een gewoonte van om bij het minste of geringste te achtervolgen.
heywoowelt vindt dit leukquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:43 schreef Aguero het volgende:
Ik heb gezondigd en een Eurosport Player abonnement aangeschaft.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:43 schreef Aguero het volgende:
welkom bij de Dark Side.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:43 schreef Aguero het volgende:
Welkomquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:43 schreef Aguero het volgende:
ik probeer de dark side te weerstaan.quote:
Je komt op de shitlist. Jammer van je.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:43 schreef Aguero het volgende:
Vijf minuten geleden ook maar beslist om de player aan te schaffen. Lijkt allemaal heel vlot te gaan, kijk nu al naar het EK beloften.quote:
jij ook alquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Vijf minuten geleden ook maar beslist om de player aan te schaffen. Lijkt allemaal heel vlot te gaan, kijk nu al naar het EK beloften.
Denk even na.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:51 schreef komrad het volgende:
Iemand een Engelstalige stream van de ronde van Polen? Kan dat Poolse gebrabbel niet meer aanhoren.
zo lang er maar geen biatlon achter de wall gaat grrrrrquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:52 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
WK atletiekkoorts heeft me de das omgedaan.
Dat zul je aan de anciens moeten vragen, ben alles zelf nog aan het ontdekken. Straks eens proberen op de TV.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:54 schreef komrad het volgende:
[..]
zo lang er maar geen biatlon achter de wall gaat grrrrr
is de player makkelijk af te spelen op de tv of moet je kabels tussen laptop en tv gaan trekken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
DankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oké dan, heeft dat nog gevolgen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je komt op de shitlist. Jammer van je.
Sinds Madrid.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je wat met Polen?
Volgens mij is hij aan het kraken, liep net al druk te bellen toen Tejay op kop reed.quote:
Was wel slim van de groep om niet door te rijden toen hij lostequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Teuns kan dit overleven, die slotklim stelt niet voor.
Maar dan zijn er De Bonis.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Teuns kan dit overleven, die slotklim stelt niet voor.
Snap vooral niet waarom Oomen zich helemaal leeg moest rijden achter Poels. Kelderman oogde niet zo sterk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Was wel slim van de groep om niet door te rijden toen hij loste
Flesje whiskey gepaktquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Jezus, Teuns bijna levend begraven en nu weer tot leven. Lol.
Het zou wel des Keldermans zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:59 schreef marcodej het volgende:
Viel me nog mee dat Keldermerckx daar niet op zijn muil ging.
2e achter Keldergodquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:00 schreef komrad het volgende:
Poels gaat onwaarschijnlijk sterk zijn in de Vuelta
1 van de outsiders voor eindwinst denk ik (zeker als Froome tegen gaat vallen)quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:00 schreef komrad het volgende:
Poels gaat onwaarschijnlijk sterk zijn in de Vuelta
Begint het nu al?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1 van de outsiders voor eindwinst denk ik (zeker als Froome tegen gaat vallen)
KUDUSquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Poels is outsider. Poels kan winnen. Hij heeft nog nooit drie weken constant gereden.quote:
Dat belooft voor de Vuelta, als ie een beetje vrijheid krijgt kan ie voor een ritzege gaan. Klassement (top 10,15) kan in principe ook, maar lijkt me dit seizoen absoluut nog niet nodig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Oomen was wel indrukwekkend zeg. Ik vond hem echt een stuk sterker dan in Californië.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Poels is outsider. Poels kan winnen.
Dit is beter dan verwacht vind ik. Nibali is nooit zo bijzonder in voorbereidingskoersen.quote:
Het ligt er ook aan hoe goed Kelderman is. Ik heb weinig vertrouwen in Kelderman als kopman voor een grote ronde, maar misschien verrast hij ineens en maakt hij kans op een podiumplek, het is logisch dat Oomen zich dan schikt in een rol als knecht. Als Kelderman weer faalt of valt mag Oomen hopelijk voor een ritwinst gaan ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:04 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat belooft voor de Vuelta, als ie een beetje vrijheid krijgt kan ie voor een ritzege gaan. Klassement (top 10,15) kan in principe ook, maar lijkt me dit seizoen absoluut nog niet nodig.
Bart de Clercq mag met de Maxime Monfort wisselbeker naar huis.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:04 schreef komrad het volgende:
3,4,7 voor Nederland in het eindklassement
Majka liet zelf het gat vallenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel leuk van Sagan dat ie gelijk aanvalt nadat ie ingelopen was, maar die moet hier toch gewoon op kop gaan rijden voor Majka?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:10 schreef Slobeend het volgende:
Wij Nederlanders doen in elke koers mee. Mooi mannnnn.
nogal dom. Majka had er alle baat bij dat de boni's overbleven.quote:
Klopt, maar ze waren blijkbaar in de veronderstelling dat Teuns dat laatste heuveltje niet zou overleven.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel leuk van Sagan dat ie gelijk aanvalt nadat ie ingelopen was, maar die moet hier toch gewoon op kop gaan rijden voor Majka?
Helemaal niet, hij heeft Majka vorig jaar persoonlijk de bollen bezorgd. Majka was gewoon banger voor Poels dan voor Teuns, dan win je nooit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:14 schreef Beregd het volgende:
[..]
nogal dom. Majka had er alle baat bij dat de boni's overbleven.
Maar Sagan voelt zich wsch te goed om te knechten.
In die zin. Maar dan zou ik toch een ploegmaat bij me verkiezen die kan helpen aanvallen pareren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Helemaal niet, hij heeft Majka vorig jaar persoonlijk de bollen bezorgd. Majka was gewoon banger voor Poels dan voor Teuns, dan win je nooit.
Yes!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:25 schreef franklop het volgende:
Overigens is NL zeker van 9 rijders op het WK
Colombia ookquote:
Wie gaat er voor Nederland überhaupt kopman spelen? Volgens mij maakt het niet zoveel uit of je daar met 3, 6 of 9 start. Waarschijnlijk is Boom intrinsiek nog de beste optie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Colombia ook
Maar die waren al langer zeker
Niki zal wel een vrije rol krijgen of iets. Maar verder ook geen ideequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wie gaat er voor Nederland überhaupt kopman spelen? Volgens mij maakt het niet zoveel uit of je daar met 3, 6 of 9 start. Waarschijnlijk is Boom intrinsiek nog de beste optie.
Kelderman reed als kopman al eens een prima Giro natuurlijk, waarin hij 7de werd in een ronde die vrij sterk bezet was. Hij kan dat wel aan, moet hij alleen op z'n fiets blijven zitten..quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan hoe goed Kelderman is. Ik heb weinig vertrouwen in Kelderman als kopman voor een grote ronde, maar misschien verrast hij ineens en maakt hij kans op een podiumplek, het is logisch dat Oomen zich dan schikt in een rol als knecht. Als Kelderman weer faalt of valt mag Oomen hopelijk voor een ritwinst gaan ja.
Tot hij tegen een motor oprijdt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:33 schreef Columbiafan het volgende:
Kelderman kan zonder pech wel top 5 rijden, enorme motor heeft die jongen.
Vandaag kwam ie duidelijk een maatje tekort.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:33 schreef Columbiafan het volgende:
Kelderman kan zonder pech wel top 5 rijden, enorme motor heeft die jongen.
Die ploeg gaat steeds meer op Sky lijken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Knap van Teuns. Oomen leek mij veel sterker dan Kelderman, hebben ze niet handig aangepakt bij Sunweb.
Uiteindelijk kiest hij er zelf voor om bij Sky knecht te zijn. Als hij kopman wil zijn moet hij maar naar een andere ploeg gaan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:31 schreef Marcoss het volgende:
Al hoop ik wel dat hij de kans krijgt om zelf te proberen een klassement te rijden naast Froome.
Oh, absoluut, maar Poels gaf voorafgaand aan het seizoen aan dat hij dit jaar meer eigen kansen zou krijgen binnen de ploeg. Daar is uiteindelijk niks van gekomen door z'n knieblessure, zou jammer zijn als het qua kopmanschap dan enkel bij deze ronde van Polen zou blijven. Eventueel kan dan ook nog een rol zoals Landa die had in de Tour, maar de Sky-ploeg is in de breedte een stuk minder dan in de Tour..quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Uiteindelijk kiest hij er zelf voor om bij Sky knecht te zijn. Als hij kopman wil zijn moet hij maar naar een andere ploeg gaan.
Hij baalde ook enorm dat hij niet voor Froome mocht knechten in de Tour.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Uiteindelijk kiest hij er zelf voor om bij Sky knecht te zijn. Als hij kopman wil zijn moet hij maar naar een andere ploeg gaan.
twitter:tancredipalmeri twitterde op vrijdag 04-08-2017 om 20:15:12Tour de Pologne.What the actual fuck. https://t.co/JyIDXcZSkk reageer retweet
Geen renner die het gemerkt heeft.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 23:23 schreef marcodej het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op vrijdag 04-08-2017 om 20:15:12Tour de Pologne.What the actual fuck. https://t.co/JyIDXcZSkk reageer retweet
Roglic?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 23:23 schreef marcodej het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |