Dat stelt geen reet voor. Barbero won daar twee jaar geleden nog.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog 18 km in Burgos.
Sprint0n. Wel een aankomst op een pukkeltje, dus we kijken naar Lollerphilippe.
Vakoc, Power, Plaza Molina, Sutherland, Quintana Royas, Rosa, Sagan, Spilak, Olivier, Slagter, Novak, Denz, Cieślikquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat zijn de namen in groep Sagan / Teuns?
Even gekeken naar andere winnaars. Paul Martens, Jens Keukeleire.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat stelt geen reet voor. Barbero won daar twee jaar geleden nog.
Waarschijnlijk rijden ze zelfs voor Tranten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even gekeken naar andere winnaars. Paul Martens, Jens Keukeleire.
SIIIIIIIIIquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
wat een blijheid bij onze Spaanse commentatoren
Barbero is een jongen uit de streek.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
wat een blijheid bij onze Spaanse commentatoren
Jep.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:30 schreef Chiappucci het volgende:
Heeft Teuns zich weer laten terugzakken?
Emiraten maken er tegenwoordig een gewoonte van om bij het minste of geringste te achtervolgen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:29 schreef Max23 het volgende:
Steile klim zeg in polen.
Nu is het verschil al 2:15
Niet eens op de reservelijst.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:33 schreef Mani89 het volgende:
Gaat Barbero nog steeds niet naar de Voelta?
Ik had niet gezien dat Teuns zich had laten afzakkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Emiraten maken er tegenwoordig een gewoonte van om bij het minste of geringste te achtervolgen.
heywoowelt vindt dit leukquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:43 schreef Aguero het volgende:
Ik heb gezondigd en een Eurosport Player abonnement aangeschaft.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:43 schreef Aguero het volgende:
welkom bij de Dark Side.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:43 schreef Aguero het volgende:
Welkomquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:43 schreef Aguero het volgende:
ik probeer de dark side te weerstaan.quote:
Je komt op de shitlist. Jammer van je.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 16:43 schreef Aguero het volgende:
Vijf minuten geleden ook maar beslist om de player aan te schaffen. Lijkt allemaal heel vlot te gaan, kijk nu al naar het EK beloften.quote:
jij ook alquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Vijf minuten geleden ook maar beslist om de player aan te schaffen. Lijkt allemaal heel vlot te gaan, kijk nu al naar het EK beloften.
Denk even na.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:51 schreef komrad het volgende:
Iemand een Engelstalige stream van de ronde van Polen? Kan dat Poolse gebrabbel niet meer aanhoren.
zo lang er maar geen biatlon achter de wall gaat grrrrrquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:52 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
WK atletiekkoorts heeft me de das omgedaan.
Dat zul je aan de anciens moeten vragen, ben alles zelf nog aan het ontdekken. Straks eens proberen op de TV.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:54 schreef komrad het volgende:
[..]
zo lang er maar geen biatlon achter de wall gaat grrrrr
is de player makkelijk af te spelen op de tv of moet je kabels tussen laptop en tv gaan trekken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
DankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |