Hi, dat is heel erg vervelend.. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat zowel de eerste zending als de herzending met onze gratis verzendmethode zijn verzonden. Voor het terugsturen van een product in geval van een DOA vergoeden wij de verzendkosten en de douanekosten, maar dat gaat helaas niet op voor douanekosten in Nederland. Het is dus heel erg balen dat je nu twee keer aan de beurt bent, maar de douane ziet dit als twee losse zendingen en kan ze dus twee keer belasten als je pech hebt. Ik kan om die reden helaas niets voor je betekenen, en raad je daarom aan om het formulier naar waarheid in te vullen.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 13:19 schreef JohnB52 het volgende:
Hallo Banggood,
Er is een pakketje met een resend naar mij op weg, alleen nu ligt het bij de douane.
Ik moet een inklaringsformulier invullen die ik met de post heb ontvangen en moet terugsturen.
Order Number: 30053603
Hoe kan ik dit t beste aanpakken?
Kunnen jullie mij verder helpen?
T is een resend dus nu zou ik niet nog n keer kosten hoeven betalen toch?
Dan ga ik t formulier naar waarheid invullen, t pakketje is zwaarder dan 2kg, anders had ik t met pdm verzonden ;-)quote:Op donderdag 10 augustus 2017 08:29 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is heel erg vervelend.. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat zowel de eerste zending als de herzending met onze gratis verzendmethode zijn verzonden. Voor het terugsturen van een product in geval van een DOA vergoeden wij de verzendkosten en de douanekosten, maar dat gaat helaas niet op voor douanekosten in Nederland. Het is dus heel erg balen dat je nu twee keer aan de beurt bent, maar de douane ziet dit als twee losse zendingen en kan ze dus twee keer belasten als je pech hebt. Ik kan om die reden helaas niets voor je betekenen, en raad je daarom aan om het formulier naar waarheid in te vullen.
Voor een eventuele volgende keer raad ik je aan om gebruik te maken van verzendmethode Priority Direct Mail, als dat beschikbaar is voor het product (tot max. 2KG op dit moment). Daarmee krijg je namelijk 100% zeker niet te maken met douanekosten, ongeacht de waarde van je bestelling.
Hi, ik heb een reactie van mijn collega ontvangen. We kunnen 2 dingen doen:quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 10:16 schreef Wann01601 het volgende:
[..]
Goedemorgen Webcare,
Ik heb gister een filmpje gemaakt, bij deze de link:
Het geluid is wat zacht maar als je goed luistert hoor je de tablet eerst een piep geven en daarna een schrapend geluid. Daarna gebeurt er niks meer.
Dat zou perfect zijn, dank je!quote:Op donderdag 10 augustus 2017 08:10 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb het voor je uitgezocht, en zie inderdaad dat je bestelling is teruggestuurd naar ons. Dat betekent dat ik je een herzending kan aanbieden; is dat een oplossing voor jou?
Goedemorgen Webcare,quote:Op donderdag 10 augustus 2017 08:41 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb een reactie van mijn collega ontvangen. We kunnen 2 dingen doen:
- Je probeert of het mogelijk is 'em lokaal te laten reparen (lastig in NL);
- Je stuurt de tablet naar ons terug en dan repareren wij deze gratis of we sturen je gratis een nieuwe op als deze niet meer te repareren blijkt. Voor het terugsturen vragen we je de verzendkosten met ons te delen: allebei 50%, wat neerkomt op ongeveer 12 Euro (dit is ook vermeld in onze garantievoorwaarden, en is van toepassing wanneer een probleem na de eerste maand na ontvangst worden gemeld).
Ik hoor graag waar je voor kiest!
Hi, ik verwachtte inderdaad al dat dat eerste lastig zou zijn. Opsturen naar ons is dan de beste optie.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:23 schreef Wann01601 het volgende:
[..]
Goedemorgen Webcare,
Bedankt voor de opties.
Graag zou ik nog iets meer info over de eerste optie willen hebben.
Er is hier bij mij in de buurt wel een bedrijf wat telefoons/laptops repareert. Wat als ik hem naar dit bedrijf breng voor een onderzoek of reparatie nog uitgevoerd kan worden.
- Als de reparatie uitgevoerd kan worden in NL draagt Banggood hier dan de kosten voor?
- Als word aangegeven dat de tablet niet meer gerepareerd kan worden, wat zijn dan de vervolgstappen?
Nogmaals bedankt voor al je moeite trouwens!
Vergeet bovenstaande, navraag gedaan dat gaat hem niet worden.
Ik ga de tablet naar jullie opsturen, ik heb het retour adres gevonden op jullie Banggood site. Factuur bijgevoegd bij de tablet met ordernummer. Ik heb het verzendlabel al aangemaakt en hij gaat morgenochtend op de bus.
Hi, dat is vervelend.. Heb je de ordernummers voor me? Ik ga er dan naar kijken voor jequote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:38 schreef Poepoog het volgende:
Stomme PostNL heeft zendingen teruggestuurd zonder mij überhaupt op de hoogte te stellen, hoe kan dit het beste worden opgelost? Gaat om 2 zendingen....
En hebt blijven negeren...quote:Op woensdag 9 augustus 2017 01:54 schreef zarGon het volgende:
Banggood,
Ik wil een Viofo A119S kopen.
Met de volgende opties:
- GPS-mount
- CPL-filter
- Hardwire-kabel + fuse
- microSD-kaart (minimaal 32 GB).
Verkopen jullie dit?
Op jullie website kan ik de opties GPS + CPL kopen (los, niet als pakket), maar de hardwire-kabel + fuse zie ik niet.
----
Hoeveel zou dit kosten:
- Viofo A119S
- GPS-mount
- CPL-filter
- 32 GB microSD
(+ de hardwire-kabel + fuse, als jullie die hebben)
Ik wil er minimaal twee bestellen. Is het mogelijk om korting of een coupon te krijgen?
Jullie verkopen de dashcam; ik kan de onderdelen samenstellen (geen interesse meer in hardwire-kabel + fuse).quote:
Hoi Banggood, ik ben natuurlijk al weer te snel geweest en het pakketje zit al op de post. En niet richting het adres wat jij opgeeft maar ik heb het adres van de website gebruikt dat is de volgende:quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:56 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik verwachtte inderdaad al dat dat eerste lastig zou zijn. Opsturen naar ons is dan de beste optie.
Controleer alsjeblieft of het adres gelijk is aan het onderstaande adres:
Hongshan Wang
Room 689A,Huafa Building,
Huafa North Road 41, Futian District,
Shenzhen, Guangdong ,
China 518000.
Tel: 15018279573
Daarnaast nog wat instructies:
- Het telefoonnummer dat bij het adres staan ajb niet vergeten op het pakketje te vermelden (hier in China wordt voor bezorging altijd de ontvanger door de koerier opgebeld);
- Je naam en ordernummer ajb ook op de buitenkant van het pakketje schrijven;
- Stop in het pakketje even een briefje met je ordernummer en de reden van terugsturen;
- Maak voor het verzenden ajb gebruik van PostNL (MET TRACKING), en niet van DHL o.i.d.;
- Om douanekosten te voorkomen graag 'MP4 player' o.i.d. als omschrijving gebruiken met een waarde van $19.
- Stuur mij nadat je het product hebt teruggestuurd ajb even een foto van het totale pakketje (buitenkant) bij de PostNL-balie en een foto van de bon (met daarop de verzendkosten en het trackingnummer). Zodra het pakketje hier binnen is maken we de helft van de verzendkosten naar je over.
Hi, excuses daarvoor, dat is inderdaad niet netjes. Ik zag dat je nagenoeg dezelfde vraag ook bij Gearbest stelde en dat die er al mee aan de slag waren (inclusief een coupon-aanvraag), dus ik ben er een beetje vanuit gegaan dat je al voorzien zou zijn op het moment dat ik een reactie van m'n collega terug zou hebben. Je tweede berichtje ben ik vergeten te beantwoorden, en zodoende beantwoord ik dit bericht nu wel. Ondanks dat je ze bij Aliexpress hebt besteld wens ik je er veel plezier meequote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:08 schreef zarGon het volgende:
Wat heeft er nou eigenlijk voor gezorgd dat je de onderstaande post hebt genegeerd?
[..]
En hebt blijven negeren...
[..]
Jullie verkopen de dashcam; ik kan de onderdelen samenstellen (geen interesse meer in hardwire-kabel + fuse).
Ik wil er 4 bestellen, wat totaal neerkomt op meer dan 400 euro.
Ik zou het bij jullie bestellen, want support op deze manier is wel fijn.
Maar laat maar zitten.. Ik haal het wel bij AliExpress. Die korting regel ik dan wel met cashback.
Maar ik ben serieus benieuwd wat er nou voor heeft gezorgd dat je dacht "neh, hierop ga ik niet reageren"... GearBest reageerde namelijk wel netjes, dus aan de inhoud zou het niet moeten liggen, zou je zeggen.
Hi, je was inderdaad snel met opsturenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 13:21 schreef Wann01601 het volgende:
[..]
Hoi Banggood, ik ben natuurlijk al weer te snel geweest en het pakketje zit al op de post. En niet richting het adres wat jij opgeeft maar ik heb het adres van de website gebruikt dat is de volgende:
ATTN: Xinxiu Li
ADD: Room 703, Haoquan Building,
Jichangdongmen Road #1
Jingtai Street, Baiyun District,
Guangzhou, Guangdong,
China 510400
TEL: 020-86073343
Het pakket is verstuurd via PostNL. Telefoonnummer heb ik wel toegevoegd, de originele factuur met ordernummer en reden van terugsturen heb ik toegevoegd aan het pakket. Ik heb echter op de douaneverklaring gezet dat het een returned goods voor repair is en niet MP4 player met een lage waarde...
Ook heb ik geen foto gemaakt van het gehele pakket, ik heb echter wel een pdf met het label en het douane formulier voor je.
Check je DM even, ik wacht al dagen op antwoord.quote:
Hi, sorry, dat was er bij ingeschoten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 12:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Check je DM even, ik wacht al dagen op antwoord.
Hi, goed dat het eerste al verholpen is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:24 schreef Marc_Vroegh het volgende:
Het eerste wat ik had gepost over dat ik geen tracking info is reeds verholpen door Banggood
Hi, we moeten de hele batch controleren, en omdat dat tijd gaat kosten heb ik refunds laten doen voor deze twee productenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 17:27 schreef johanndoe het volgende:
Order: 32079628
Product ID: 90070 (green) & Product ID: 68499
Helaas defect.
Batterijen zijn geoxideerd.
Rest van de order is prima (allemaal open gehad)
https://ibb.co/bQvapv
Graag een resend indien nog beschikbaar en wel in orde, anders graag een refund.
Alvast bedankt!
Hi, m'n collega van onze customer service en ik hebben het allebei geprobeerd, en vanuit het CN Warehouse kan het product gewoon worden verzonden naar het adres dat je hebt opgegeven. Had je niet toevallig een ander Warehouse geselecteerd?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 12:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Check je DM even, ik wacht al dagen op antwoord.
Zal het nogmaals laten proberen dan.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 09:14 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, m'n collega van onze customer service en ik hebben het allebei geprobeerd, en vanuit het CN Warehouse kan het product gewoon worden verzonden naar het adres dat je hebt opgegeven. Had je niet toevallig een ander Warehouse geselecteerd?
Hi, ik herinner me het inderdaad. Ik heb het voor je nagevraagd en je hoort het van me als ik een antwoord hebquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:44 schreef Miniem het volgende:
Op 4 juli zei je dat er over 6 weken nieuwe blitzwolf charger zouden komen. Dat is nu ongeveer. Zijn deze er al? Dit ivm met mijn kapotte charger, zie post 79:
CHI / [Banggood] Webcare #7 (Nederlands)
Hi, dat is erg vervelend.. Ik heb echter even een filmpje nodig waarin duidelijk te zien is dat de remote control inderdaad niet werkt. Kun je dus even een filmpje maken met bijv. je telefoon en deze via Youtube o.i.d. uploaden en dan hier delen? Ik zal 'em dan aan m'n collega doorgeven en dan handelen we het z.s.m. voor je af!quote:Op woensdag 16 augustus 2017 11:27 schreef Joeri_Libens het volgende:
Ik heb gisteren mijn Eken H9R ontvangen maar de remote control werkt niet, ik heb er al een andere R2032 batterij ingestoken maar hij doet het nog steeds niet. Kan je een nieuwe verzenden aub ? Order No: 32523782
Thanks.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 09:12 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, we moeten de hele batch controleren, en omdat dat tijd gaat kosten heb ik refunds laten doen voor deze twee producten
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 11:50 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is erg vervelend.. Ik heb echter even een filmpje nodig waarin duidelijk te zien is dat de remote control inderdaad niet werkt. Kun je dus even een filmpje maken met bijv. je telefoon en deze via Youtube o.i.d. uploaden en dan hier delen? Ik zal 'em dan aan m'n collega doorgeven en dan handelen we het z.s.m. voor je af!
Ik heb maar een Paypal claim aangemaakt...quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:58 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is vervelend.. Heb je de ordernummers voor me? Ik ga er dan naar kijken voor je
Topquote:Op woensdag 16 augustus 2017 12:05 schreef johanndoe het volgende:
[..]
Thanks.
Dan probeer ik ze in de toekomst nog wel een keer te bestellen.
Hi, ik wachtte nog op je ordernummersquote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:45 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik heb maar een Paypal claim aangemaakt...
Hi, het ziet er naar uit dat het maximum gewicht van PDM spoedig wordt verhoogd naar 30 kilo voor de CN Warehouses (HK volgt dan hopelijk snel daarop)quote:Op woensdag 9 augustus 2017 08:59 schreef Azerdion het volgende:
Al wat gehoord over PDM boven de 2kg?
Overigens is die controller nog steeds niet op voorraad... Eerst stond er 2 aug weer beschikbaar en op 2 aug zelf (op het allerlaatste moment, dat is wel erg irritant) veranderde de status weer.
Hi, we hebben nu de nieuwe BlitzWolf Power3S-variant, maar die heeft geen Q.C. 3.0-ondersteuning zoals degene die jij had, en is dus ook goedkoper. De Q.C 3.0. variant staat nu gepland voor september. Wil je daar nog op wachten of heb je dan alsnog liever je aankoopbedrag terug?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 19:44 schreef Miniem het volgende:
Op 4 juli zei je dat er over 6 weken nieuwe blitzwolf charger zouden komen. Dat is nu ongeveer. Zijn deze er al? Dit ivm met mijn kapotte charger, zie post 79:
CHI / [Banggood] Webcare #7 (Nederlands)
Ik wacht nog eventjes, thnxquote:Op donderdag 17 augustus 2017 05:01 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, we hebben nu de nieuwe BlitzWolf Power3S-variant, maar die heeft geen Q.C. 3.0-ondersteuning zoals degene die jij had, en is dus ook goedkoper. De Q.C 3.0. variant staat nu gepland voor september. Wil je daar nog op wachten of heb je dan alsnog liever je aankoopbedrag terug?
Inderdaad al 6 dagen geleden verstuurd.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 04:21 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik wachtte nog op je ordernummers
EDIT: Ik zie je PM nu, die had ik eerder niet gezien.
Hi, sorry, dat zou ik je inderdaad gisteren al laten weten. Ik heb m'n collega van onze customer service gevraagd naar de mogelijkheden, maar zij geeft aan dat dit alleen mogelijk is op het moment dat de order nog niet is verstuurd. Aangezien je order al een paar dagen de deur uit was toen je het verzoek deed kan ik in dit geval helaas niets voor je betekenen..quote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:22 schreef Marc_Vroegh het volgende:
Ik wil niet opdringerig zijn maar heb je je antwoord al
Ik zie het ja, sorry daarvoor. Mocht je alsnog prijs stellen op een afhandeling via hier dan is dat gewoon mogelijk (het zou fijn zijn als je dan de PayPal-claim sluit) en zo niet, dan kan het uiteraard ook via PayPal.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:48 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Inderdaad al 6 dagen geleden verstuurd.
Tuurlijk lukt het iemand van CS te zeggen dat hij afgeleverd is, failed attempt for delivery zegt dat immers natuurlijk.
Dank je voor de video, we hebben je net een nieuwe remote control opgestuurdquote:
Nou prima. Heb enkel geen zin in gedoe. Dus een terugstorting zou fijn zijn, kan ik nieuwe bestellen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:12 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik zie het ja, sorry daarvoor. Mocht je alsnog prijs stellen op een afhandeling via hier dan is dat gewoon mogelijk (het zou fijn zijn als je dan de PayPal-claim sluit) en zo niet, dan kan het uiteraard ook via PayPal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |