Hi, vervelend om te horen dat je product het niet meer doet!quote:Op maandag 7 augustus 2017 21:04 schreef Wann01601 het volgende:
Goedenavond Webcare,
Ik probeer het maar even hier want ik kan op de site helaas niet het formulier afronden om mijn vraag te stellen.
Ik heb eind Mei een Cube Iwork1X besteld die keurig in Juni is afgeleverd.
Ik heb hem nu ongeveer 5 a 6 keer gebruikt maar vanavond wilde de Cube niet opstarten. De blauwe lampjes reageren niet en bij het starten hoor ik alleen een raar piepend geluid vanuit de tablet waarna er verder niets gebeurd.
Ik heb hem een uurtje of twee aan de lader gehangen in de hoop dat hij het weer zou doen ( hier hoort normaal dan ook een lampje te branden, wat niet gebeurde..) maar ook dit bracht helaas geen uitkomst.
Mijn ordernummer was: 29131836.
Ik hoop dat je iets voor me kunt betekenen!
Alvast bedankt!
Goedemorgen Webcare,quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 10:10 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, vervelend om te horen dat je product het niet meer doet!
Dat klinkt inderdaad alsof er iets mis is. Om het probleem te kunnen bevestigen en om daarna tot een oplossing te komen hebben we echter wel even een filmpje nodig waarop het probleem duidelijk te zien is. Als je dus even een filmpje kunt maken met je telefoon en deze daarna op Youtube plaatst en mij het linkje doorgeeft, dan kunnen m'n collega's van onze technische klantenservice snel je probleem zien zodat we je daarna meteen een oplossing kunnen aanbieden!
Hi, ik heb het aangekaart bij m'n collega en nu is 'ie zonder coupon 578 Euroquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:02 schreef ketamientje het volgende:
Hey Banggood,
Ik had je al een pm gestuurd maar weet niet of je die leest. Ik zou graag de mi notebook air 13.3'' willen bestellen. Deze is al een hele tijd een stuk duurder (rond de 100 euro meer) dan bij gearbest. Daar kost 'ie namelijk 586,94 euro. Bij Banggood nu 687,01 euro, met promo. Ik kreeg vorige week de couponcode 'air13' van BG in de mail, wat hem rond de 590 maakte. Een paar dagen later werd de originele prijs verlaagd en kwam er promo bij te staan. Nu kan ik de code dus niet meer gebruiken door die 'promo'. Vandaag op jullie site zag ik dat de prijs was verlaagd naar 575.38 euro, een hele mooie prijs natuurlijk. Ware het niet dat als ik erop klik de website refresht en hij zo weer 110 euro duurder is.
[ afbeelding ]
Zou je mij hiermee kunnen helpen? Ik wil hem namelijk graag bij jullie kopen en heb hem binnenkort nodig.
Hi, dank je; ik heb de video doorgegeven en zodra ik een reactie heb hoor je het van me!quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 10:16 schreef Wann01601 het volgende:
[..]
Goedemorgen Webcare,
Ik heb gister een filmpje gemaakt, bij deze de link:
Het geluid is wat zacht maar als je goed luistert hoor je de tablet eerst een piep geven en daarna een schrapend geluid. Daarna gebeurt er niks meer.
Hi, ik ga het allemaal nakijken en kom er dan op terug!quote:Op woensdag 9 augustus 2017 08:34 schreef bjornhij het volgende:
Beste Webcare,
Wellicht kunnen jullie helpen, want met de support van Banggood kom ik er niet uit - waarschijnlijk omdat ze het systeem van de Nederlandse post niet kennen.
Het gaat om ordernummer 31327896.
Dit pakket is verzonden via RY906788118SG. Dit pakket is op 22/7 afgeleverd bij mijn lokale PostNL punt, PostNL heeft hiervan geen briefje naar mij verstuurd. Een paar dagen later ben ik op vakantie gegaan, en op 6 aug kwam ik terug. Op 7 aug heb ik direct gecheckt of het pakketje bij het lokale punt lag. Het was niet te vinden. Ik heb toen via Twitter PostNL gevraagd om de 3S code. Zij gaven aan dat het pakket inmiddels was geretourneerd omdat het niet binnen twee weken is opgehaald.
De retourcode is 3SRETA5333241. Zij gaven mij ook de volgende link: http://bit.ly/2vJ7q23 waarin zichtbaar is dat de twee T&T codes bij elkaar horen, en dat het pakket retourafzender is.
Dit verhaal heb ik gemail aan service@banggood.com. Hun laatste reactie is:
"We are sorry you did not receive your order 31327896 which the tracking information shows it was delivered.
http://www.17track.net/en/track?nums=RY906788118SG
Please contact your local post office in order to gather more information about this issue and to confirm that your parcel has not arrived there either.
If your order is nowhere to be found, could you please request your local post office to issue an official document proving that you have not received this parcel?
Yours sincerely,
Crystal"
Wat is jullie standpunt hierin? Ik denk niet dat het zin heeft om nog een keer naar het lokale PostNL punt te gaan, en voor PostNL is de 'official document' de T&T informatie van 3SRETA5333241, waarbij ook het originele T&T nummer wordt vermeld.
Bij voorbaat dank!
Dankjewel, nu ik kijk weer 592.29 euro. Gaat dat automatisch of zit er iemand te kloten met die prijs? Een keer knipperen met je ogen en prijs is weer veranderd. Maar goed onder de 600 euro is primaquote:Op woensdag 9 augustus 2017 09:37 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb het aangekaart bij m'n collega en nu is 'ie zonder coupon 578 Euro
Hi, de layout is inderdaad veranderd, en als je nu naar je shopping cart gaat kun je de verzendmethode wijzigen nadat je op Proceed to Checkout/Afrekenen hebt geklikt.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 19:01 schreef _Jeffrey_ het volgende:
Banggood heeft blijkbaar een nieuwe layout voor de shopping cart ( https://www.banggood.com/shopping_cart_new.php ), maar ik kan daar niet meer de shipping method selecteren. Ook als ik de alternatieve shipping method selecteer bij het product zelf, dan worden de extra kosten hiervan niet in de totaalprijs verwerkt, dus ik ga er vanuit dat het product dan nog steeds met 'standard shipping' wordt verzonden.
Als ik naar de oude pagina probeer te gaan (shopping_cart.php) wordt ik meteen doorgestuurd naar de nieuwe pagina.
Is het nu niet meer mogelijk een alternatieve verzendmethode te selecteren?
Hi, ik heb eerlijk gezegd geen idee, maar ik weet wel dat er heel wat factoren meespelen bij prijsbepalingen en -wijzigingen. In ieder geval goed dat ie nog netjes onder de 600 zitquote:Op woensdag 9 augustus 2017 16:57 schreef ketamientje het volgende:
[..]
Dankjewel, nu ik kijk weer 592.29 euro. Gaat dat automatisch of zit er iemand te kloten met die prijs? Een keer knipperen met je ogen en prijs is weer veranderd. Maar goed onder de 600 euro is prima
Hi, ik heb dit net voor je nagevraagd, maar helaas gaan we em niet meer binnenkrijgen en we hebben ook geen wegstoffend exemplaar meer. Dat wordt dus op zoek naar wat andersquote:Op woensdag 9 augustus 2017 14:22 schreef niek2000 het volgende:
Ik vroeg me af of deze nog op korte termijn op voorraad komt? Of wellicht ligt er ergens nog een exemplaar weg te stoffen? Aangezien ik her en der lees dat deze uit de productie is?
Hi, ik heb het voor je uitgezocht, en zie inderdaad dat je bestelling is teruggestuurd naar ons. Dat betekent dat ik je een herzending kan aanbieden; is dat een oplossing voor jou?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 08:34 schreef bjornhij het volgende:
Beste Webcare,
Wellicht kunnen jullie helpen, want met de support van Banggood kom ik er niet uit - waarschijnlijk omdat ze het systeem van de Nederlandse post niet kennen.
Het gaat om ordernummer 31327896.
Dit pakket is verzonden via RY906788118SG. Dit pakket is op 22/7 afgeleverd bij mijn lokale PostNL punt, PostNL heeft hiervan geen briefje naar mij verstuurd. Een paar dagen later ben ik op vakantie gegaan, en op 6 aug kwam ik terug. Op 7 aug heb ik direct gecheckt of het pakketje bij het lokale punt lag. Het was niet te vinden. Ik heb toen via Twitter PostNL gevraagd om de 3S code. Zij gaven aan dat het pakket inmiddels was geretourneerd omdat het niet binnen twee weken is opgehaald.
De retourcode is 3SRETA5333241. Zij gaven mij ook de volgende link: http://bit.ly/2vJ7q23 waarin zichtbaar is dat de twee T&T codes bij elkaar horen, en dat het pakket retourafzender is.
Dit verhaal heb ik gemail aan service@banggood.com. Hun laatste reactie is:
"We are sorry you did not receive your order 31327896 which the tracking information shows it was delivered.
http://www.17track.net/en/track?nums=RY906788118SG
Please contact your local post office in order to gather more information about this issue and to confirm that your parcel has not arrived there either.
If your order is nowhere to be found, could you please request your local post office to issue an official document proving that you have not received this parcel?
Yours sincerely,
Crystal"
Wat is jullie standpunt hierin? Ik denk niet dat het zin heeft om nog een keer naar het lokale PostNL punt te gaan, en voor PostNL is de 'official document' de T&T informatie van 3SRETA5333241, waarbij ook het originele T&T nummer wordt vermeld.
Bij voorbaat dank!
Hi, dat is heel erg vervelend.. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat zowel de eerste zending als de herzending met onze gratis verzendmethode zijn verzonden. Voor het terugsturen van een product in geval van een DOA vergoeden wij de verzendkosten en de douanekosten, maar dat gaat helaas niet op voor douanekosten in Nederland. Het is dus heel erg balen dat je nu twee keer aan de beurt bent, maar de douane ziet dit als twee losse zendingen en kan ze dus twee keer belasten als je pech hebt. Ik kan om die reden helaas niets voor je betekenen, en raad je daarom aan om het formulier naar waarheid in te vullen.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 13:19 schreef JohnB52 het volgende:
Hallo Banggood,
Er is een pakketje met een resend naar mij op weg, alleen nu ligt het bij de douane.
Ik moet een inklaringsformulier invullen die ik met de post heb ontvangen en moet terugsturen.
Order Number: 30053603
Hoe kan ik dit t beste aanpakken?
Kunnen jullie mij verder helpen?
T is een resend dus nu zou ik niet nog n keer kosten hoeven betalen toch?
Dan ga ik t formulier naar waarheid invullen, t pakketje is zwaarder dan 2kg, anders had ik t met pdm verzonden ;-)quote:Op donderdag 10 augustus 2017 08:29 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is heel erg vervelend.. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat zowel de eerste zending als de herzending met onze gratis verzendmethode zijn verzonden. Voor het terugsturen van een product in geval van een DOA vergoeden wij de verzendkosten en de douanekosten, maar dat gaat helaas niet op voor douanekosten in Nederland. Het is dus heel erg balen dat je nu twee keer aan de beurt bent, maar de douane ziet dit als twee losse zendingen en kan ze dus twee keer belasten als je pech hebt. Ik kan om die reden helaas niets voor je betekenen, en raad je daarom aan om het formulier naar waarheid in te vullen.
Voor een eventuele volgende keer raad ik je aan om gebruik te maken van verzendmethode Priority Direct Mail, als dat beschikbaar is voor het product (tot max. 2KG op dit moment). Daarmee krijg je namelijk 100% zeker niet te maken met douanekosten, ongeacht de waarde van je bestelling.
Hi, ik heb een reactie van mijn collega ontvangen. We kunnen 2 dingen doen:quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 10:16 schreef Wann01601 het volgende:
[..]
Goedemorgen Webcare,
Ik heb gister een filmpje gemaakt, bij deze de link:
Het geluid is wat zacht maar als je goed luistert hoor je de tablet eerst een piep geven en daarna een schrapend geluid. Daarna gebeurt er niks meer.
Dat zou perfect zijn, dank je!quote:Op donderdag 10 augustus 2017 08:10 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb het voor je uitgezocht, en zie inderdaad dat je bestelling is teruggestuurd naar ons. Dat betekent dat ik je een herzending kan aanbieden; is dat een oplossing voor jou?
Goedemorgen Webcare,quote:Op donderdag 10 augustus 2017 08:41 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb een reactie van mijn collega ontvangen. We kunnen 2 dingen doen:
- Je probeert of het mogelijk is 'em lokaal te laten reparen (lastig in NL);
- Je stuurt de tablet naar ons terug en dan repareren wij deze gratis of we sturen je gratis een nieuwe op als deze niet meer te repareren blijkt. Voor het terugsturen vragen we je de verzendkosten met ons te delen: allebei 50%, wat neerkomt op ongeveer 12 Euro (dit is ook vermeld in onze garantievoorwaarden, en is van toepassing wanneer een probleem na de eerste maand na ontvangst worden gemeld).
Ik hoor graag waar je voor kiest!
Hi, ik verwachtte inderdaad al dat dat eerste lastig zou zijn. Opsturen naar ons is dan de beste optie.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:23 schreef Wann01601 het volgende:
[..]
Goedemorgen Webcare,
Bedankt voor de opties.
Graag zou ik nog iets meer info over de eerste optie willen hebben.
Er is hier bij mij in de buurt wel een bedrijf wat telefoons/laptops repareert. Wat als ik hem naar dit bedrijf breng voor een onderzoek of reparatie nog uitgevoerd kan worden.
- Als de reparatie uitgevoerd kan worden in NL draagt Banggood hier dan de kosten voor?
- Als word aangegeven dat de tablet niet meer gerepareerd kan worden, wat zijn dan de vervolgstappen?
Nogmaals bedankt voor al je moeite trouwens!
Vergeet bovenstaande, navraag gedaan dat gaat hem niet worden.
Ik ga de tablet naar jullie opsturen, ik heb het retour adres gevonden op jullie Banggood site. Factuur bijgevoegd bij de tablet met ordernummer. Ik heb het verzendlabel al aangemaakt en hij gaat morgenochtend op de bus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |