quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh god er komt weer een brief aan.
Waar is het zelfrespect van die vrouw?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:27 schreef SureD1 het volgende:
Zo dat was Miller weer voor dit kwartaal - terug naar zijn vrieskist - ff afkoelen...
Godskolere Huckabee gaat weer fanmail voorlezen van kindjes...
Haar linkeroog is daar constant naar op zoek...quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Waar is het zelfrespect van die vrouw?
Nieuwe immigratieregels - niet naar geluisterd - Jim Acosta haalt bloed onder Miller's nagels vandaan - begint te schreeuwen, moet zijn excuses aanbieden... Huckabee leest een brief voor over Frank die het gras van het Witte Huis wil maaien... Frank is 11quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Snert, gemist
Al ben ik blij dat ik Miller heb gemist. Brrr, wat een engerd met zijn dode ogen.. *rilt*
Heeft iemand wellicht een korte "samenvatting"?
Laat me raden, Frank had dit werk heel graag willen doen, maar de baan is helaas al ingepikt door een illegale Mexicaan.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:33 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Nieuwe immigratieregels - niet naar geluisterd - Jim Acosta haalt bloed onder Miller's nagels vandaan - begint te schreeuwen, moet zijn excuses aanbieden... Huckabee leest een brief voor over Frank die het gras van het Witte Huis wil maaien... Frank is 11
Nee Frank mag bij het Witte Huis op bezoek komen waar de beheerders van het groen hem een tour geven over hun werk.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Laat me raden, Frank had dit werk heel graag willen doen, maar de baan is helaas al ingepikt door een illegale Mexicaan.
Wel grappig dat je hier zo enthousiast over bent terwijl Trump in Florida buitenlanders onder een ander, verhoogd visa quotum voor laaggeschoolden, binnenhaalt om te werken, dan vraag ik mij toch af of je wel weet wat er gebeurt daar.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:34 schreef Refragmental het volgende:
Goede greencard policy wijzigingen trouwens.
Kern punten:
Geen chain immigration (niet je opa binnen halen, die vervolgens al zijn kleinkinderen binnen haalt, die vervolgens al hun opas binnen halen, die vervolgens al hun kleinkinderen binnen halen, etc etc)
Soort greencard beoordeling op basis van punten, je verdient meer punten als je hooggeschoold en goed betaald werk wil gaan doen. Daardoor meer kans om binnen te komen.
Moet engels spreken.
En nog een aantal zaken die ik intussen alweer vergeten ben.
Het idee hierachter was om te voorkomen dat laaggeschoolde migranten de arbeidsmarkt overspoelen en daarmee de druk op het loon in een neerwaartse spiraal komt en de lokale bevolking in armoede blijft zitten.
Duidelijke taal en eigenlijk niks tegen in te brengen.
Waarna hij de maandag daarop mag beginnen met zijn 62-urige werkweek...quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:36 schreef Nintex het volgende:
[..]
Nee Frank mag bij het Witte Huis op bezoek komen waar de beheerders van het groen hem een tour geven over hun werk.
Om vervolgens te horen van de president dat het echt 'a dump' is, dat Witte Huis.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:37 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Waarna hij de maandag daarop mag beginnen met zijn 62-urige werkweek...
Is ook besproken tijdens de conferentie.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel grappig dat je hier zo enthousiast over bent terwijl Trump in Florida buitenlanders onder een ander, verhoogd visa quotom voor laaggeschoolden binnenhaalt om te werken, dan vraag ik mij toch af of je wel weet wat er gebeurt daar.
Tja, te weinig goud, he? Dat kan nooit wat goeds zijn en kijk eens wie ze er in laten?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Om vervolgens te horen van de president dat het echt 'a dump' is, dat Witte Huis.
Nieuwe immigratie regels voor de green card, oa engels spreken en hoogopgeleid.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Snert, gemist
Al ben ik blij dat ik Miller heb gemist. Brrr, wat een engerd met zijn dode ogen.. *rilt*
Heeft iemand wellicht een korte "samenvatting"?
https://mic.com/articles/(...)president#.nVI0a1LDbquote:President Donald Trump’s approval rating hit its lowest threshold yet Wednesday, with a Quinnipiac Poll finding just 33% of voters saying they approve of the job he’s doing.
Even worse for Trump is that 54% of voters say they are “embarrassed” that Trump is president, according to Quinnipiac’s data.
Wat anti-Rusland tweets die hij geretweet heeft misschien?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nu Refragmental en Nintex hier toch zijn: hebben jullie enige idee waarom @GovHowardDean trending is onder Russische twitter-trolls?
Echter is 80% van de illegalen, wat green card houders dus niet zijn en die moeten aan eisen voldoen, mensen die hun visum over extenden.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:41 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Is ook besproken tijdens de conferentie.
Dat zijn geen mensen die via greencard binnen komen en permanent daar blijven wonen, maar mensen die via werk-visa's binnen komen. Aparte constructie.
Het is nog geen perfecte oplossing natuurlijk, maar men maakt stappen in de juiste richting.
Als we namelijk steeds moeten wachten met het invoeren van zaken totdat ze perfect zijn dan zaten we nog in het stenen tijdperk.
Ja, kan, maar dat zijn er wel veel meer natuurlijk. Er was ook nog wel een uitspraak over abortus wat in de VS wel splijtend werkt, maar vind het zo zonder context wel wat vreemd tussen Hersh en Rhodes zo.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:43 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wat anti-Rusland tweets die hij geretweet heeft misschien?
https://twitter.com/GovHowardDean
Ik denk dat we het er allemaal wel over eens kunnen zijn dat dit systeem op langere termijn veel beter is voor de VS dan hoe het er nu aan toe gaat. Maar jij gaat mij ongetwijfeld vertellen dat het met bootladingen binnenhalen van ongeschoolde werkers die de lokale laaggeschoolden verstoten en die zorgen voor een neerwaartse loontrend, en massaal gebruik maken van sociale vangnetten, voor de lange termijn eigenlijk wel goed is.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:40 schreef Ludachrist het volgende:
Ik zou best een verhaal willen schrijven over de voors en tegens van een dergelijk puntensysteem, maar ja, daar heeft onze Refragmental toch niet echt interesse in.
Die ongeschoolden kunnen wat Miller betreft aan de bak bij de NYTquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:45 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik denk dat we het er allemaal wel over eens kunnen zijn dat dit systeem op langere termijn veel beter is voor de VS dan hoe het er nu aan toe gaat. Maar jij gaat mij ongetwijfeld vertellen dat het met bootladingen binnenhalen van ongeschoolde werkers die de lokale laaggeschoolden verstoten en die zorgen voor een neerwaartse loontrend, en massaal gebruik maken van sociale vangnetten, voor de lange termijn eigenlijk wel goed is.
twitter:ddale8 twitterde op woensdag 02-08-2017 om 21:06:15Challenged by a NYT reporter, Miller jokes maybe they'll put a loophole in the bill to allow NYT to replace staff with low-skill immigrants. reageer retweet
Ik heb het over voors en tegens, dus je stroman mag je voor je houden.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:45 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik denk dat we het er allemaal wel over eens kunnen zijn dat dit systeem op langere termijn veel beter is voor de VS dan hoe het er nu aan toe gaat. Maar jij gaat mij ongetwijfeld vertellen dat het met bootladingen binnenhalen van ongeschoolde werkers die de lokale laaggeschoolden verstoten en die zorgen voor een neerwaartse loontrend, en massaal gebruik maken van sociale vangnetten, voor de lange termijn eigenlijk wel goed is.
Maar, mijn beste, de quota voor dat soort werknemers is door Trump VERHOOGD. En hij maakt er voor zijn personeel in Mar a Lago op grote schaal gebruik van. Leg dat eens uit?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:45 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat zijn russische twitter trolls?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nu Refragmental en Nintex hier toch zijn: hebben jullie enige idee waarom @GovHowardDean trending is onder Russische twitter-trolls?
Ik moest lachen inderdaadquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:46 schreef Nintex het volgende:
[..]
Die ongeschoolden kunnen wat Miller betreft aan de bak bij de NYT
twitter:ddale8 twitterde op woensdag 02-08-2017 om 21:06:15Challenged by a NYT reporter, Miller jokes maybe they'll put a loophole in the bill to allow NYT to replace staff with low-skill immigrants. reageer retweet
Nee, maar jullie volgen volgens mij meer van de doorgaans rechtse sites die deze dingen na-papegaaien. (zerohedge, dailcaller bv.)quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:47 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat zijn russische twitter trolls?
Greencard =/= Work Visaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar, mijn beste, de quota voor dat soort werknemers is door Trump VERHOOGD. En hij maakt er voor zijn personeel in Mar a Lago op grote schaal gebruik van. Leg dat eens uit?
Tja, de NYT heeft nog niemand na 10 dagen ontslagen wegens incompetentie...dus, ja, lachen? Het Witte Huis heeft toch een wat hogere turnover blijkbaar.quote:
Ik volg geen van de sites die je nu opnoemt, dus ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee, maar jullie volgen volgens mij meer van de doorgaans rechtse sites die deze dingen na-papegaaien. (zerohedge, dailcaller bv.)
Jij hebt het over buitenlanders die banen inpikken van laaggeschoolde Amerikanen, dat zijn dus bij uitstek de mensen die Trump wel in grotere aantallen wil importeren.quote:
Wat Miller ook zei tegen die CNN gast. Dit gaat om legale migratie via de Greencards. Dat systeem is aangepast. De andere migratie systemen gaan mogelijk ook nog op de schop maar daar ging vandaag niet over.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar, mijn beste, de quota voor dat soort werknemers is door Trump VERHOOGD. En hij maakt er voor zijn personeel in Mar a Lago op grote schaal gebruik van. Leg dat eens uit?
Wat, ben je echt serieus?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, de NYT heeft nog niemand na 10 dagen ontslagen wegens incompetentie...dus, ja, lachen? Het Witte Huis heeft toch een wat hogere turnover blijkbaar.
Ah, dat bekende filmpje waarin ze zegt aren't ? Dat weet jij ook. En toch post je het. Dat toont je niet-integere en gedrag maar weer eens aanquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:38 schreef Nintex het volgende:
[..]
[utube]dom filmpje[/utube]
Higher taxes om mee te starten.
Die gaan niet op de schop, die zijn recentelijk verhoogd. Een van de bedrijven die op grote schaal gebruik maken van dat soort werknemers zijn de Trump corporation bedrijven.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 21:52 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wat Miller ook zei tegen die CNN gast. Dit gaat om legale migratie via de Greencards. Dat systeem is aangepast. De andere migratie systemen gaan mogelijk ook nog op de schop maar daar ging vandaag niet over.
Overigens ben ik helemaal voor een kritische pers, maar wat in de VS aan de gang is begint nu wel hele rare vormen aan te nemen. Bij de presentatie van een nieuwe wet of regelgeving gaan de CNN journalisten een soort van in 'debat' met de bedenkers van de plannen.
Voorheen was er een dergelijke policy uitrol. Lieten ze de personen in kwestie hun zegje doen en gingen een paar uur daarna in de nieuws shows en opinion panels de debatten van start over de voorstellen. Tegenwoordig zijn de CNN reporters meer een soort van hecklers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |