abonnement Unibet Coolblue
pi_172882972
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja laten we uiteindelijk gewoon alleen maar Jones behouden. What can go wrong?
Bijlow was vorig seizoen tweede keeper, geen minuut gespeeld. Hij geldt als een groot talent, dan kun je hem toch beter ervaring laten op doen en een oude vent halen als stand in die daar verder geen moeite mee heeft. Beetje zo'n goede lul als Rob van Dijk was die verder ook niet zanikt.
blablablabla
  donderdag 3 augustus 2017 @ 18:29:26 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172882990
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Bijlow was vorig seizoen tweede keeper, geen minuut gespeeld. Hij geldt als een groot talent, dan kun je hem toch beter ervaring laten op doen en een oude vent halen als stand in die daar verder geen moeite mee heeft. Beetje zo'n goede lul als Rob van Dijk was die verder ook niet zanikt.
Bijlow was derde keeper
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172883113
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Bijlow was derde keeper
Hij was toch gewoon het volledige seizoen tweede keeper achter Jones gedurende de afwezigheid van Vermeer?
blablablabla
pi_172883132
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:34 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij was toch gewoon het volledige seizoen tweede keeper achter Jones gedurende de afwezigheid van Vermeer?
Nee, dat was Hansson.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 3 augustus 2017 @ 18:35:40 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172883160
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:34 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij was toch gewoon het volledige seizoen tweede keeper achter Jones gedurende de afwezigheid van Vermeer?
Nee dat was Hansson en daarna Vermeer
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172883187
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, dat was Hansson.
Owja :')
Maar alsnog is de kans op speelminuten bijzonder klein, zie Hansson
blablablabla
pi_172883421
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Owja :')
Maar alsnog is de kans op speelminuten bijzonder klein, zie Hansson
Klopt ook wel, maar ik denk dat Feyenoord ergens niet het risico durft te nemen dat ze Bijlow ineens in de Champions League in het diepe moeten gooien en dat we dan tegen Bayern Munchen of Juventus met een onervaren Bijlow ons doel leeg moeten zien te houden. :P

Al geloof ik van dit gerucht vrij weinig. Maar misschien dat ze nog wel met een goedkope vervanger ergens bezig zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_172883651
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 12:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Boetius heeft al 3 seizoenen nauwelijks iets laten zien, bij Basel waren ze blij dat ze van hem af waren en bij Genk hebben ze hem aan het werk gezien, hadden een optie tot koop die niet gelicht is. Waarom gaat iedereen er in godsnaam vanuit dat hij bij ons spontaan weer gaat schitteren?

Natuurlijk zou het prachtig zijn maar daar vooraf vol op inzetten is vrij naïef om niet te zeggen oliedom :{ .
Ja Genk vond die optie tot koop te duur. Heb wel vertrouwen in onze milkshakeboy
pi_172883676
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:42 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klopt ook wel, maar ik denk dat Feyenoord ergens niet het risico durft te nemen dat ze Bijlow ineens in de Champions League in het diepe moeten gooien en dat we dan tegen Bayern Munchen of Juventus met een onervaren Bijlow ons doel leeg moeten zien te houden. :P

Al geloof ik van dit gerucht vrij weinig. Maar misschien dat ze nog wel met een goedkope vervanger ergens bezig zijn.
Denk ik ook hoor, iemand met ervaring die zich verder prima kan schikken in een reserverol.
Als Vermeer weer fit is kun je Bijlow ook gewoon verhuren en ervaring laten op doen.
blablablabla
pi_172883818
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:49 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Ja Genk vond die optie tot koop te duur. Heb wel vertrouwen in onze milkshakeboy
Boetius heeft daar gewoon de concurrentiestrijd met José Naranjo verloren.
blablablabla
pi_172883862
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:49 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Ja Genk vond die optie tot koop te duur. Heb wel vertrouwen in onze milkshakeboy
Misschien zegt het wel wat dat ze die 1,5 miljoen al te duur vonden...

Al moet ik zeggen dat Boetius mij tegen Sociedad helemaal niet tegenviel (in tegendeel). Dus als hij die lijn doorzet in de competitie dan wordt het absoluut geen miskoop.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_172883931
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:57 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Misschien zegt het wel wat dat ze die 1,5 miljoen al te duur vonden...

Al moet ik zeggen dat Boetius mij tegen Sociedad helemaal niet tegenviel (in tegendeel). Dus als hij die lijn doorzet in de competitie dan wordt het absoluut geen miskoop.
Clausule was 2,5mln dacht ik. Dat vonden ze te veel.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  donderdag 3 augustus 2017 @ 19:43:44 #263
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172885164
Heb je straks Jones, Krul en Vermeer :')

Maar indd, zal wel niet waar zijn.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 19:55:57 #264
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172885506
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 18:57 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Misschien zegt het wel wat dat ze die 1,5 miljoen al te duur vonden...

Al moet ik zeggen dat Boetius mij tegen Sociedad helemaal niet tegenviel (in tegendeel). Dus als hij die lijn doorzet in de competitie dan wordt het absoluut geen miskoop.
Voor die paar miljoen kan je er geen buil aan vallen. In een slechter elftal maakte hij er 10/10 en hij zal vast niet slechter zijn geworden.

En anders maar wel, dan gaat Berghuis lekker rechts spelen, Toornstra links en Amrabat ipv Toornstra. Of wellicht krijgt Bilal nog een opleving. Het is niet dat we afhankelijk zijn van Boetius
Laffe huichelaar
  donderdag 3 augustus 2017 @ 19:56:29 #265
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_172885515
Waarom heb ik toch altijd zo'n moeite met het verschil tussen links en rechts ;(
Laffe huichelaar
pi_172885710
Boetius: 'Stel je voor dat we de JC schaal winnen'

:')
pi_172885779
Max23: 'Stel je voor dat f.m.d. ooit eens een week lang alleen maar positief zou zijn'

:')
pi_172885837
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 20:05 schreef Max23 het volgende:
Max23: 'Stel je voor dat f.m.d. ooit eens een week lang alleen maar positief zou zijn'

:')
Dit :D
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 3 augustus 2017 @ 20:09:28 #269
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172885891
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 19:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Voor die paar miljoen kan je er geen buil aan vallen. In een slechter elftal maakte hij er 10/10 en hij zal vast niet slechter zijn geworden.

En anders maar wel, dan gaat Berghuis lekker rechts spelen, Toornstra links en Amrabat ipv Toornstra. Of wellicht krijgt Bilal nog een opleving. Het is niet dat we afhankelijk zijn van Boetius
Een middenveld van Vilhena, Amrabat en El Ahmadi? :D

Misschien in de CL, maar in de Eredivisie is dat veel te verdedigend joh. Dan nog liever Schuurman of Hansson voor de leeuwen gooien. Of gewoon Toornstra op z'n eigen positie en Touré/Bilal op de plek van Boëtius.

Maar ik heb vertrouwen in Jean-Paul ^O^
pi_172885968
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 19:56 schreef timmmmm het volgende:
Waarom heb ik toch altijd zo'n moeite met het verschil tussen links en rechts ;(
Ben je tonnetje rond? Dan snap ik 't vielleicht.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172889445
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 19:56 schreef timmmmm het volgende:
Waarom heb ik toch altijd zo'n moeite met het verschil tussen links en rechts ;(
Ben je toevallig een vrouw ?
blablablabla
pi_172890964
quote:
Klaagzang van Driessen: ''Ajax had kampioen moeten worden''

Valentijn Driessen geeft Feyenoord dit seizoen geen schijn van kans om de titel te prolongeren. De stamgast van onder andere Voetbal Inside geeft de runner-up van vorig seizoen de meeste kans om kampioen van Nederland te worden.

Naast zijn beroep als journalist is Driessen ook waarzegger in zijn vrije tijd: “Ajax wordt dit seizoen kampioen, dat is voor mij zo duidelijk als wat. En reken maar dat ze daarvoor niet hoeven te wachten tot de laatste speelronde, zoals Feyenoord vorig seizoen. Eigenlijk had Ajax vorig seizoen al kampioen moeten worden”, huilt Driessen na in Nieuwe Revu.

De transferperiode gaat nog een maand door, maar de Chef Sport van de Telegraaf is van mening dat de eerste strijd al gewonnen is door de Amsterdammers. “Ajax heeft betere zaken gedaan op de transfermarkt, met het aantrekken van Huntelaar zijn ze alleen maar beter geworden. En leuk voor Feyenoord dat ze spelers als Ridgeciano Haps, Kevin Diks en Jerry St. Juste aantrekken, maar zij waren vorig seizoen verre van constant. Ga er maar vanuit dat zij dit seizoen volop fouten gaan maken”, aldus Valentijn Driessen.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)n-moeten-worden.html
pi_172891044
Huilie Valentijn.

Feyenoord had ook eerder kampioen moeten worden.
pi_172891093
quote:
Ook weer zo een knakker die omdat die toevallig sportjournalist is geworden opeens op tv het spelletje mag analyseren...durf te zweren dat deze man niet eens op redelijk amateurniveau heeft gespeeld.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  donderdag 3 augustus 2017 @ 22:20:25 #275
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172891127
Hij heeft wel gelijk, met het aantrekken van Huntelaar, Dijks en Lamprou zijn ze gewoon titelkandidaat nummer 1
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')