Keiharde leugen. Onlogisch kan je hier meer over vertellenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Bron? Tevens Scrummie geloven, die verliest alleen maar weddenschappen.
Ik ben nog nooit een weddenschap uit de weg gegaan. Dat jij te laat was om er 1 af te sluiten omdat ik er al 2 had, kan ik niets aan doen.quote:Als hij ze überhaupt durft aan te gaan. Mietje.
Wat maakt die ene dan nog uit, als je toch zo zeker van je zaak bent man.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Keiharde leugen. Onlogisch kan je hier meer over vertellen.
[..]
Ik ben nog nooit een weddenschap uit de weg gegaan. Dat jij te laat was om er 1 af te sluiten omdat ik er al 2 had, kan ik niets aan doen.
Ga tcoh weg allemaalquote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:02 schreef F.M.D. het volgende:
Elia heeft een enorme drive en intensiteit in zijn spel. Dat mis ik bij Boetius. Kan leuk ballen als het loopt, maar je wint er de oorlog niet mee. Te frivool en vrijblijvend allemaal wat hij doet. Zulke spelers redden het niet in de top. Maar ik hoop natuurlijk dat ik er helemaal naast zit.
Ik heb geen ontelbare euro's zoals jij, dus mocht ik tóch de boot in gaan hoef ik nog geen faillissement aan te vragen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat maakt die ene dan nog uit, als je toch zo zeker van je zaak bent man.
Nu moeten we ons pas echt zorgen gaan maken.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat hij inderdaad bij Feyenoord weer een goed nivo gaat halen.
En dat is gewoon gebaseerd op dat ik denk dat ik er meer verstand van heb dan jij
Hoeft toch niet gelijk om geld man. Jij mag UItje kiezen voor mij als Boetius het beter of net zo goed doet als Elia, of andersom als hij het minder doetquote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb geen ontelbare euro's zoals jij, dus mocht ik tóch de boot in gaan hoef ik nog geen faillissement aan te vragen.
Oh, ik dacht dat je dezelfde voorwaardes wouquote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeft toch niet gelijk om geld man. Jij mag UItje kiezen voor mij als Boetius het beter of net zo goed doet als Elia, of andersom als hij het minder doet.
Ja, primaquote:Op donderdag 3 augustus 2017 15:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je dezelfde voorwaardes wou. Dan is het prima. Periode van? Seizoen?
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 16:43 schreef hhh38 het volgende:
We zouden interesse hebben in Krul als tijdelijke vervanger van Vermeer
Feyenoordpings (quote:Op donderdag 3 augustus 2017 16:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Ik mag hopen dat het volkomen onzin is. Niet alleen omdat Krul een enorme prutser is, zoals we vorig seizoen hebben kunnen zien, maar ook omdat Vermeer er hooguit 2 maanden uit ligt (vooruit, met wedstrijdfit worden erbij mis je hem wellicht 3 maanden).
Over twee maanden is hij weer fit, keept wat bekerwedstrijden en de rest van het seizoen wordt hij op de bank gelaten. Gio kennende dan. Zou wel zonde zijn van zo'n goede keepert.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 17:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Vermeer is gewoon 1 grote mislukking bij Feyenoord.....
Welkom terug ouwe reusquote:Op donderdag 3 augustus 2017 17:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Over twee maanden is hij weer fit, keept wat bekerwedstrijden en de rest van het seizoen wordt hij op de bank gelaten. Gio kennende dan. Zou wel zonde zijn van zo'n goede keepert.
Terecht ookquote:Op donderdag 3 augustus 2017 17:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Over twee maanden is hij weer fit, keept wat bekerwedstrijden en de rest van het seizoen wordt hij op de bank gelaten. Gio kennende dan. Zou wel zonde zijn van zo'n goede keepert.
Ja laten we uiteindelijk gewoon alleen maar Jones behouden. What can go wrong?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:20 schreef Elan het volgende:
Zou er geen club zijn die Bijlow wil huren, na zo'n geweldig U19 toernooi is het toch zonde om hem weer een volledig seizoen te laten banken. Kan beter wat ervaring op doen.
Vergeet Ramon Ten Hove niet!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja laten we uiteindelijk gewoon alleen maar Jones behouden. What can go wrong?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |