Nogmaals ga gewoon voor Mahi. Die kost ca 3 miljoen, vorig seizoen 17x gescoord bij Groningen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:27 schreef PIETR het volgende:
[..]
Prima spelers. Kom maar eens met twee betere, betaalbare opties.
Boetius heeft al 3 seizoenen nauwelijks iets laten zien, bij Basel waren ze blij dat ze van hem af waren en bij Genk hebben ze hem aan het werk gezien, hadden een optie tot koop die niet gelicht is. Waarom gaat iedereen er in godsnaam vanuit dat hij bij ons spontaan weer gaat schitteren?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Boetius gaat het prima doen joh. Als ie 3 jaar geleden al tot 10 goals en 10 assists kon komen moet dat in een beter elftal zeker ook lukken.
Goede statistieken inderdaad.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Nogmaals ga gewoon voor Mahi. Die kost ca 3 miljoen, vorig seizoen 17x gescoord bij Groningen.
Koekoek
Hij was akkoord met Fulham voor 3,3 miljoen euro in de winterstop maar die transfer is afgeketst omdat ze geen vervanger konden vinden zo snel. Zijn contract is daarna inderdaad verlengd maar dat betrof geen verbetering maar een eenzijdige optie die Groningen sowieso al had voor die tijd.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Goede statistieken inderdaad.
Maar ben er van overtuigd dat die echt niet voor 3 miljoen weggaat. Heeft hij ook niet net z'n contract verlengd?
Ik denk dat hij zeker 4 tot 5 miljoen moet kosten. Ik denk niet dat Feyenoord dat nog gaat uitgeven deze transferzomer.
Dus hij is meer waard geworden in die tijdquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was akkoord met Fulham voor 3,3 miljoen euro in de winterstop maar die transfer is afgeketst omdat ze geen vervanger konden vinden zo snel. Zijn contract is daarna inderdaad verlengd maar dat betrof geen verbetering maar een eenzijdige optie die Groningen sowieso al had voor die tijd.
Moet je ze ff bellen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus hij is meer waard geworden in die tijd
Veldwijk heeft al lang getekend Hansquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je ze ff bellen.
Groningen gaat in elk geval uit van zijn vertrek. Zijn of waren ook bezig met Veldwijk, en al kost hij wat meer zou het nog je eerste keuze moeten zijn.
Moeten hun weten.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:02 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Veldwijk heeft al lang getekend Hans
Komt niet. Die wil (al) gaan cashen in het buitenland. Liefst Spanje of Engeland, maar Turkije vindt hij ook wel prima. Zijn zaakwaarnemer ook.quote:
Er is godvergeten meerdere malen gezegd dat Genk 'm niet kon betalen. Hou toch eens op met dat gemier op Boetius manquote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Boetius heeft al 3 seizoenen nauwelijks iets laten zien, bij Basel waren ze blij dat ze van hem af waren en bij Genk hebben ze hem aan het werk gezien, hadden een optie tot koop die niet gelicht is. Waarom gaat iedereen er in godsnaam vanuit dat hij bij ons spontaan weer gaat schitteren?
Natuurlijk zou het prachtig zijn maar daar vooraf vol op inzetten is vrij naïef om niet te zeggen oliedom.
Genk verkocht bailly voor 10 miljoen Plus aan Leverkusen als ze echt hadden gewild hadden ze JP makkelijk kunnen behouden.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Er is godvergeten meerdere malen gezegd dat Genk 'm niet kon betalen. Hou toch eens op met dat gemier op Boetius man
Ik ga op Scrummie af.
Ik ben trots op je.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Er is godvergeten meerdere malen gezegd dat Genk 'm niet kon betalen. Hou toch eens op met dat gemier op Boetius man
Ik ga op Scrummie af.
quote:
Yeah. Enige wat roet in het eten kan gooien zijn blessures denk ik. Heb er echt veel vertrouwen in, hij kan zo goed zijn in de kleine ruimte.. Daar kunnen leuke driehoekjes uitkomen met Haps, Vilhena, Toornstra, en Boetius. Tik tik tik, tak tak tak, goal, jaaaaaaa!!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2017 14:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Vond 'm niet verkeerd in de voorbereiding. En heb het idee dat ie wel lekker klikt met Hapsie.
quote:Eljero Elia keerde in de zomer van 2015 terug naar Nederland. Feyenoord wist de aanvaller voor twee seizoenen vast te leggen, al was de verwachting dat hij slechts één seizoen in de Eredivisie zou blijven. Eindelijke tekende de aanvaller na zijn eerste seizoen bij de Rotterdamse club een nieuwe verbintenis in de Kuip.
"Normaal gesproken overleggen we wel, maar toen ik de laatste keer mijn contract verlengde bij Feyenoord niet", zegt 30-jarige Elia over zijn vrouw Sanne in gesprek met Playboy. "Toen hadden we ruzie, ze was er niet blij mee. Zij wilde al eerder weg uit Nederland, je wordt hier gewoon enorm in de gaten gehouden. Tegelijkertijd is het fijn dat je familie in de buurt hebt.”
In zijn tweede seizoen bij Feyenoord werd hij kampioen. Het hoogtepunt uit zijn loopbaan, aldus Elia. “Je weet nooit wat er nog in je carrière gebeurt, maar deze blijft me mijn hele leven bij. De climax was zo bizar. Eerst nog verliezen van Excelsior, dan winnen van Heracles. Met Dirk (Kuijt, red.) in een heldenrol. Zo mooi voor Dirk. We hebben wat feestjes gevierd. Op een boot, in een disco. Met Frans Bauer en Ronnie Flex. Ik spreek de jongens van Feyenoord nog via de groepsapp. Lekker dollen, kloten.”
“We moeten bijvoorbeeld nog een kampioenshorloge krijgen. We zeggen gekscherend tegen Dirk: ‘Kijk wat we voor je hebben gedaan, je bent de held van Rotterdam, wij zijn jouw waterdragers, jij moet het gewoon betalen’. Dirk stuurt dan alleen een foto vanaf Aruba waarop hij iets lekkers drinkt en zet erbij: ‘proost, jongens’. En dan stuurt-ie: ‘Wanneer moeten jullie weer beginnen? Ik ben lekker gekapt.’ Mooie vent, Dirk. Echt een leuke gast.”
Dat zou wel genot zijn jaquote:Op donderdag 3 augustus 2017 14:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yeah. Enige wat roet in het eten kan gooien zijn blessures denk ik. Heb er echt veel vertrouwen in, hij kan zo goed zijn in de kleine ruimte.. Daar kunnen leuke driehoekjes uitkomen met Haps, Vilhena, Toornstra, en Boetius. Tik tik tik, tak tak tak, goal, jaaaaaaa!!!!
Bron? Tevens Scrummie geloven, die verliest alleen maar weddenschappen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 13:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Er is godvergeten meerdere malen gezegd dat Genk 'm niet kon betalen.
ik ga er vanuit dat hij inderdaad bij Feyenoord weer een goed nivo gaat halen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Boetius heeft al 3 seizoenen nauwelijks iets laten zien, bij Basel waren ze blij dat ze van hem af waren en bij Genk hebben ze hem aan het werk gezien, hadden een optie tot koop die niet gelicht is. Waarom gaat iedereen er in godsnaam vanuit dat hij bij ons spontaan weer gaat schitteren?
Natuurlijk zou het prachtig zijn maar daar vooraf vol op inzetten is vrij naïef om niet te zeggen oliedom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |