Je kan toch begrijpend lezenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:11 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Heb je het nu over Martin Luther King of over een fictief personage die Lurther heet?
Ja, maar jij bent niet duidelijk. Ik heb nog nooit van Lurther gehoord, leg eens uit wat dat is dan.quote:
Misschien wel inderdaad.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zie jou echt wel trouwen srs
Rupsje nooit genoegquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:10 schreef Le_Professeur het volgende:
lezen is saai kijk liever plaatjes
alsof... blblablalbaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:10 schreef zeer het volgende:
[..]
alsof jij ooit een boek gelezen hebt, laat staan mein kampf
Vast niet in die woorden maar ongetwijfeld iets in die richting.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:18 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Je zou mijn kop eraf hakken als ik je foto zou verspreiden zei je
En dan zo de zonsondergang tegemoet rijden met je bruid en je vechthonden achterin de autoquote:
kneusjequote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
alsof... blblablalba
Heb je preiboy ook weer
Vechthonden mogen dan naar de oppas.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan zo de zonsondergang tegemoet rijden met je bruid en je vechthonden achterin de auto
Beter, jaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vechthonden mogen dan naar de oppas.
Had ik verteld dat een van mijn honden 's nachts tijdens het uitlaten een egel te pakken heeft gekregen en keihard heeft doodgebeten en geschud?
hahahahahahaha goeie Kelvin!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:10 schreef zeer het volgende:
[..]
alsof jij ooit een boek gelezen hebt, laat staan mein kampf
Zeker.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beter, ja
Oh echt? nee man... damn.
Had je hem los?
Awhquote:
of de Mol met poep op zijn hoofd ofzoietsquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rupsje nooit genoeg
[..]
alsof... blblablalba
Heb je preiboy ook weer
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zeker.
Nee heb ze nooit los tenzij in de polder als er niemand in de buurt is komende paar honderd meter. Had haar aan de lijn maar die lantaarnpaal daar is kapot dus was vrij donker, ze schoot ineens weg en stond een seconde later met iets in haar bek in het rond te schudden, blood everywhere.
Heb haar opgetild aan haar halsband en na een paar seconden liet ze wel los maar toen was dat beest al hartstikke dood natuurlijk.
ja asapquote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga je ook nog proefslapen in je tent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |