Je psychiater telt niet hequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weedy erbij gwn chilly
[..]
Maar ik heb al 20+ x afgesproken met iemand dus dat is al serieus. Heb geen date issues verder.
Ik krijg nooit kinderen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daarna is drug aan de beurt en dan jij. Ben je er klaar voor?
weet ik veel wat populair was in de 70squote:
Ik zit echt in dubio of ik je nou mag of niet =/quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:09 schreef Amavi het volgende:
[..]
ja dat dopje van die fles kwam los en ging een eigen leven leiden en ze durfde niet naar de dokter en toen ging t inkapselen ofzo en toen dacht ze holy shit toch maar ff apeldoorn bellen haha nu schijt ze via d'r navel echt lache
Hippiesquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:11 schreef Amavi het volgende:
[..]
weet ik veel wat populair was in de 70s
Jij moet echt opkkren, leer NSDAP eerstquote:
Gewoon xxl cock van christineleduc.nl toch lkkr safequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
komt wel dichtbij zo he
oh ok, heb net even gekeken en geteld in de badkamer, ik ben denk ik safequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:11 schreef Amavi het volgende:
[..]
weet ik veel wat populair was in de 70s
Doe niet zo needyquote:
Valt je omgeving je niet daarmee lastig. 'Moedergevoelens komen nog wel'quote:
Hovj suikerpluisjequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben emotioneel trut
GODVERDOMME
Lieve Opsoquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij moet echt opkkren, leer NSDAP eerst
[..]
Gewoon xxl cock van christineleduc.nl toch lkkr safe
Nee, iedereen weet dat ze dan neergehoekt worden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Valt je omgeving je niet daarmee lastig. 'Moedergevoelens komen nog wel'
'Je krijgt hier spijt van'
'Kinderen krijgen is mooiste wat je kan overkomen'
Ik ga niet trouwen en ben vrijgezel. Unlike you.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
oprotten hier wil ik nog niet aan denken. Wanneer trouw jij eens? Baby's? whennn
mensen in de omgeving van chrolo vallen haar niet lastig, dat soort sterft heel snel uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Valt je omgeving je niet daarmee lastig. 'Moedergevoelens komen nog wel'
'Je krijgt hier spijt van'
'Kinderen krijgen is mooiste wat je kan overkomen'
Kipquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:12 schreef Amavi het volgende:
wat kan ik op dit tijdstip eten waar ik geen spontane obesitas van krijg maar wat ook niet onder het voedingsschema van een konijn valt
Ik zie jou echt wel trouwen srsquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga niet trouwen en ben vrijgezel. Unlike you.
broodje kroketquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:12 schreef Amavi het volgende:
wat kan ik op dit tijdstip eten waar ik geen spontane obesitas van krijg maar wat ook niet onder het voedingsschema van een konijn valt
holy shit er ligt nog magere kipgrillworst in de koelkastquote:
Als ik kinderen wil, dan adopteer ikquote:
bami brickaquote:
Lastigvallen op eigen risico daaamn gurlquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mensen in de omgeving van chrolo vallen haar niet lastig, dat soort sterft heel snel uit
Alles. Zolang je maar op of rond je TDEE zitquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:12 schreef Amavi het volgende:
Dag scheetje hvjquote:
liefquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik kinderen wil, dan adopteer ik
ah dat is sneu, dan zijn ze helemaal happy als ze worden opgehaald uit het tehuis en dan komen ze bij cruella terechtquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
zelfdequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Doe me dit niet aan
Ik toon berouw
Wowquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah dat is sneu, dan zijn ze helemaal happy als ze worden opgehaald uit het tehuis en dan komen ze bij cruella terecht
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah dat is sneu, dan zijn ze helemaal happy als ze worden opgehaald uit het tehuis en dan komen ze bij cruella terecht
ja met homemade pindasaus met sambalquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:15 schreef Chloroform het volgende:
Heb zin in kaas, ff stukjes kaas snijden en wch neersteken
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:16 schreef Chloroform het volgende:
Oh sorry ik bedoelde wch trakteren ahaha autocorrect
welk ras?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent lactose-intolerant toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |