Dat is geen beste rating. De hond van de buren staat daar nog minimaal 15 plekken bovenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens zosks ranking staat ze zo tussen dp en braddie
Ook. Maar irl ook. Gewoon daten in algemeen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:03 schreef Drug het volgende:
[..]
die internet app shit? Dat is niks voor mij nee. Beter irl mensen meeten
Doen dan kn ik tenminste je artificiële poepdeeltjes onderzoekenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ga zo door en ik gooi mijn stomazakje naar je apenkop
haha willen jullie het verhaal weten over hoe mijn tante een stoma heeft omdat ze een deodorantfles in dr anus schoof op 16-jarige leeftijdquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ga zo door en ik gooi mijn stomazakje naar je apenkop
ben ik de enige die hard werd van deze postquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Doen dan kn ik tenminste je artificiële poepdeeltjes onderzoeken
Ja en ik vertrouw op zosks oordeel in dezenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is geen beste rating. De hond van de buren staat daar nog minimaal 15 plekken boven
ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:05 schreef Amavi het volgende:
[..]
haha willen jullie het verhaal weten over hoe mijn tante een stoma heeft omdat ze een deodorantfles in dr anus schoof op 16-jarige leeftijd
Echt serieuze problemen heb jij, zou met iemand gaan praten daarover. Niet hier dus.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon na 4 x daten met iemand en ik weet alles van zo'n persoo. EN BEGIN ME DAN TE VERVELEN.
je moet gewoon geen geforceerde shit doen. Gewoon chillenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ook. Maar irl ook. Gewoon daten in algemeen.
[..]
Doen dan kn ik tenminste je artificiële poepdeeltjes onderzoeken
Mn hamster werd er ook rigor mortis achtig door.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben ik de enige die hard werd van deze post
Iedereen weet hier dat je een prominente plek inneemt in top 3 knapste usersquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:05 schreef Zosk het volgende:
Zit al de hele tijd te wachten tot Aber een foto van mij post maar blijkbaar hoor ik niet in dat rijtje :s
Ja, leuk. Nooit van mijn leven vriend.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Iedereen weet hier dat je een prominente plek inneemt in top 3 knapste users
noem me denemarkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 augustus 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jij bent ook gecondenseerde aids he
Snap ik wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja en ik vertrouw op zosks oordeel in dezen
100%quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, leuk. Nooit van mijn leven vriend.
elk levend wezen toch na een minuut of drie in jouw buurt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mn hamster werd er ook rigor mortis achtig door.
dan kom je saaie mensen tegen. Als je iemand leuk vindt ga je willen blijven pratenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon na 4 x daten met iemand en ik weet alles van zo'n persoo. EN BEGIN ME DAN TE VERVELEN.
mijn tante heeft een stoma omdat ze een deodorantfles in dr anus schoof op 16-jarige leeftijdquote:
Weedy erbij gwn chillyquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:06 schreef Drug het volgende:
[..]
je moet gewoon geen geforceerde shit doen. Gewoon chillen
Maar ik heb al 20+ x afgesproken met iemand dus dat is al serieus. Heb geen date issues verder.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Echt serieuze problemen heb jij, zou met iemand gaan praten daarover. Niet hier dus.
Ik ook. In zosk we trustquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja en ik vertrouw op zosks oordeel in dezen
True thatquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
elk levend wezen toch na een minuut of drie in jouw buurt?
Wanneer gaan jullie trouwens en ben je al zwanger?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar ik heb al 20+ x afgesproken met iemand dus dat is al serieus. Heb geen date issues verder.
#sprayforzoskquote:
gvd goed verhaalquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:07 schreef Amavi het volgende:
[..]
mijn tante heeft een stoma omdat ze een deodorantfles in dr anus schoof op 16-jarige leeftijd
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:06 schreef Amavi het volgende:
[..]
noem me denemarkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.witty wordplay is een major trigger voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet "10/10 zou nog een keer lezen"quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd goed verhaal
lekker kort
leuke plotwending
uitgesproken karakters
wauw
oprotten hier wil ik nog niet aan denken. Wanneer trouw jij eens? Baby's? whennnquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie trouwens en ben je al zwanger?
zo goed was het ook weer nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je vergeet "10/10 zou nog een keer lezen"
ik heb ook een zwak voor cheesy woordgrappen awquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:08 schreef Drug het volgende:
[..]
witty wordplay is een major trigger voor mij
Als het ff meezit binnen twee jaarquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
oprotten hier wil ik nog niet aan denken. Wanneer trouw jij eens? Baby's? whennn
hah nee ben je gekquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weedy erbij gwn chilly
[..]
Maar ik heb al 20+ x afgesproken met iemand dus dat is al serieus. Heb geen date issues verder.
Kutjequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zo goed was het ook weer niet
Daarna is drug aan de beurt en dan jij. Ben je er klaar voor?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als het ff meezit binnen twee jaar
m2bquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:09 schreef Amavi het volgende:
[..]
ik heb ook een zwak voor cheesy woordgrappen aw
ja dat dopje van die fles kwam los en ging een eigen leven leiden en ze durfde niet naar de dokter en toen ging t inkapselen ofzo en toen dacht ze holy shit toch maar ff apeldoorn bellen haha nu schijt ze via d'r navel echt lachequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd goed verhaal
lekker kort
leuke plotwending
uitgesproken karakters
wauw
jezus... welk merk?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:09 schreef Amavi het volgende:
[..]
ja dat dopje van die fles kwam los en ging een eigen leven leiden en ze durfde niet naar de dokter en toen ging t inkapselen ofzo en toen dacht ze holy shit toch maar ff apeldoorn bellen haha nu schijt ze via d'r navel echt lache
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |