Het is net alsof je op de rand van een groot flatgebouw staatquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
beetje wel he, ik twijfelde een seconde voor ik op invoeren drukte
deed het toch
papi's favquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:15 schreef Amavi het volgende:
[..]
ja met homemade pindasaus met sambalbtj indo tog
golden retrieverquote:
Zuid-Amerikaansquote:
hou op met me, zou haast verlegen wordenquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:16 schreef Chloroform het volgende:
Oh sorry ik bedoelde wch trakteren ahaha autocorrect
meteen in shock, je prikt die antihistamine pen toch wel?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent lactose-intolerant toch?
Ik prik met elke pen die ik kan vindenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
meteen in shock, je prikt die antihistamine pen toch wel?
dat vind ik alleen maar cutequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:17 schreef Amavi het volgende:
[..]
hou op met me, zou haast verlegen worden
huehuehuehuequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik prik met elke pen die ik kan vinden
Je zou mijn kop eraf hakken als ik je foto zou verspreiden zei jequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:05 schreef Zosk het volgende:
Zit al de hele tijd te wachten tot Aber een foto van mij post maar blijkbaar hoor ik niet in dat rijtje :s
Vind negerkindjes ook wel altijd vet schattigquote:
quote:
Oke wanneerquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:04 schreef Drug het volgende:
[..]
je moet mij voor je zien, niet een foto
"Hij heeft zoutzuur over me heen gegooid. Denkt u nou echt dat ik zo lelijk van mezelf ben?!"quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
"nee echt mijnheer de rechter, hij lijkt gewoon op een pennenhouder, zeg nou zelf"
"vrijspraak"
ja totdat ze gaan roven en verkrachtenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind negerkindjes ook wel altijd vet schattig
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Hij heeft zoutzuur over me heen gegooid. Denkt u nou echt dat ik zo lelijk van mezelf ben?!"
Je maakt me helemaal kapot!!!!!1!1!quote:
Oh gawd ja vooral dat 'haha ja wacht maar tot over een paar jaar, dan wil je ze wel'quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Valt je omgeving je niet daarmee lastig. 'Moedergevoelens komen nog wel'
'Je krijgt hier spijt van'
'Kinderen krijgen is mooiste wat je kan overkomen'
dat was ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:18 schreef Amavi het volgende:
jongen op tinder: rook je?
ik: haha rook ik wat
hij: wiet of sigaretten
ik: nee alleen crack
instant match opgeheven
awhquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je maakt me helemaal kapot!!!!!1!1!
Nee grapje vind jou lief
hee wouter hoe gaat het met je baardagaamquote:
Zijn daar meer 21-jarigen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:19 schreef Amavi het volgende:
wanneer komen jullie met zn allen bbqen bij amavi op de kemping
ligt eraan wie er komenquote:
is goed ik breng wietquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:19 schreef Amavi het volgende:
wanneer komen jullie met zn allen bbqen bij amavi op de kemping
In de zin van? Want hier zijn er niet veel. Ja, Toto, maar die gozer zou nog kunnen meespelen in Alien vs Predator zonder dat iemand het opmerktquote:
wil je me dan leren draaien ik ben daar zo slecht inquote:
liever biertjesquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:22 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Gwn vriendschappelijk koffie toch wel
ik rook nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:23 schreef Amavi het volgende:
[..]
wil je me dan leren draaien ik ben daar zo slecht in
wel titanic op de rand van de boot-style natuurlijk
hee ik had ooit bijna een date met toto okquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
In de zin van? Want hier zijn er niet veel. Ja, Toto, maar die gozer zou nog kunnen meespelen in Alien vs Predator zonder dat iemand het opmerkt
Vertel ons hier meer over.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 23:24 schreef Amavi het volgende:
[..]
hee ik had ooit bijna een date met toto ok
bong dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |