Huh? jij hebt toch nooit een pic van mij gezien?quote:
ik heet geen Ruudquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelijk dat weer, waarom niet gewoon knuffelen?
Als je de stamp of approval hebt gekregen van Chloro dan weet ik al dat je minstens een 7.5+ bentquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? jij hebt toch nooit een pic van mij gezien?
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? jij hebt toch nooit een pic van mij gezien?
Succes bbyquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:56 schreef Amarantha het volgende:
Nou succes ermee jongens. Ik moet weer gaan.
quote:
Jij post elke keer gewoon een random dude met bril en donker haarquote:
Oh wowquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je de stamp of approval hebt gekregen van Chloro dan weet ik al dat je minstens een 7.5+ bent
jij bent de enige die Mongools praat iigquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:56 schreef Firewarrior het volgende:
Spreken we hier allemaal een andere taal, of dezelfde taal?
klopt dan toch¿ Jij bent ook gewoon een random dude met bril en donker haarquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij post elke keer gewoon een random dude met bril en donker haar![]()
Marvin Lurther Queen?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:58 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik vind FW meer iets van een Lurther ofzo
Donker haar hebbenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:59 schreef wise het volgende:
[..]
klopt dan toch¿ Jij bent ook gewoon een random dude met bril en donker haar
Voor jou wel, idd.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:59 schreef wise het volgende:
[..]
klopt dan toch¿ Jij bent ook gewoon een random dude met bril en donker haar
Marvin Lurther 0quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:58 schreef Azpilicueta het volgende:
hey heb jij soms een piemel in je bek?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:58 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
jij bent de enige die Mongools praat iig
Ditquote:
quote:
ik meer van dit;quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:58 schreef Azpilicueta het volgende:
quote:
nee bijna nooit. Hoezo? Weet je eindelijk waar je zin in hebt?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey heb jij soms een piemel in je bek?
Nou, idd...als je bananen koopt wil je toch ook mooie rijpe gele en niet van die vieze groene?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Echt he
Snap nooit wat vrouwen daarin zien
Oeh gelukkig dacht even dat je geeltand op me ging.quote:
kogelbiefstukjequote:Op woensdag 2 augustus 2017 13:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
nee bijna nooit. Hoezo? Weet je eindelijk waar je zin in hebt?
mein kampfquote:
Wat is een Lurther?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:58 schreef Azpilicueta het volgende:
1984quote:
brave new worldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |