Mensen zich beter laten voelen. Wat een eerquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar ik al niet goed voor ben.
jazekerquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen zich beter laten voelen. Wat een eer
Echtquote:
Werkpaarden en sierpaardenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Winkel netjes maken enz. Je weet.
R&P / Iemand gevondenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:46 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik heb iemand gevonden die mij kan helpen met mijn fetish. Het is een vrouw, een aantal jaren ouder dan ik, die gelijkgestemd is maar dan wel andersom. Het komt in het kort neer op dat ik nog steeds opgevoed wil worden waarbij zij mij "in het gareel" gaat houden. Ik ga dan bij haar wonen wat gezien mijn leeftijd van 22 jaar heel normaal is.
Het klikt ontzettend goed met elkaar en het lijkt me fantastisch om onder deze gevoelens een relatie aan te gaan.
Wie heeft ook zoiets bij de hand (gehad)?
quote:
Oneens?quote:
Sorryquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nu gelooft niemand mijn verhaaltje
Echt welquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:48 schreef 2NutZ het volgende:
Manmanman je kan hier die maagdjes ook niet bekoren he
Ik heb niet iedereen opgenoemd, maar bij jou valt het volgens mij nog wel mee. Ik noemde ook alleen drie namen, als ik iedereen opnoem ben ik wel ff verder. Ik kan ook niet al die namen onthouden dus ja.quote:
Betekent dit ook dat 16-jarigen nu legaal zijn voor mij?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:51 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik heb niet iedereen opgenoemd, maar bij jou valt het volgens mij nog wel mee. Ik noemde ook alleen drie namen, als ik iedereen opnoem ben ik wel ff verder. Ik kan ook niet al die namen onthouden dus ja.
Ik geloof niet dat jij dat bent.quote:
Hoe oud ben je? 22 toch? Of 25? Of was het toch 19?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Betekent dit ook dat 16-jarigen nu legaal zijn voor mij?
4 jaar terug wel jaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:52 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? 22 toch? Of 25?
quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:52 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? 22 toch? Of 25? Of was het toch 19?
3x vragen is niet nodig.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:53 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Was je nou 4 jaar terug 25 of 22? Of toch 19?
Hij noemt steeds verschillende leeftijden, vandaar dat ik het niet meer weet. Kan zijn dat hij nu opeens 21 is, zijn leeftijd verandert wel snel zeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je niet zo goed in rekenen?
mooi lekkere meidquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:54 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Hij noemt steeds verschillende leeftijden, vandaar dat ik het niet meer weet. Kan zijn dat hij nu opeens 21 is, zijn leeftijd verandert wel snel zeg.
Het zijn 3 verschillende vragen. Kun je niet zo goed lezen, of lijkt dat maar zo? Laatst las je ook al iets verkeerd.quote:
Ik heb daar de tools niet voorquote:
Het is wel goed met je.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:54 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Het zijn 3 verschillende vragen. Kun je niet zo goed lezen, of lijkt dat maar zo? Laatst las je ook al iets verkeerd.
Gelijk dat weer, waarom niet gewoon knuffelen?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:54 schreef wise het volgende:
[..]
mooi lekkere meid![]()
die mag mijn asperge wel steken
Huh? jij hebt toch nooit een pic van mij gezien?quote:
ik heet geen Ruudquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelijk dat weer, waarom niet gewoon knuffelen?
Als je de stamp of approval hebt gekregen van Chloro dan weet ik al dat je minstens een 7.5+ bentquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? jij hebt toch nooit een pic van mij gezien?
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? jij hebt toch nooit een pic van mij gezien?
Succes bbyquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:56 schreef Amarantha het volgende:
Nou succes ermee jongens. Ik moet weer gaan.
quote:
Jij post elke keer gewoon een random dude met bril en donker haarquote:
Oh wowquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je de stamp of approval hebt gekregen van Chloro dan weet ik al dat je minstens een 7.5+ bent
jij bent de enige die Mongools praat iigquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:56 schreef Firewarrior het volgende:
Spreken we hier allemaal een andere taal, of dezelfde taal?
klopt dan toch¿ Jij bent ook gewoon een random dude met bril en donker haarquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij post elke keer gewoon een random dude met bril en donker haar![]()
Marvin Lurther Queen?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:58 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik vind FW meer iets van een Lurther ofzo
Donker haar hebbenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:59 schreef wise het volgende:
[..]
klopt dan toch¿ Jij bent ook gewoon een random dude met bril en donker haar
Voor jou wel, idd.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:59 schreef wise het volgende:
[..]
klopt dan toch¿ Jij bent ook gewoon een random dude met bril en donker haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |